سه شنبه , 1 آبان 1403 - 2:39 قبل از ظهر

شرکت یاهو در کدام شرکت است ؟

شرکت یاهو در کدام شرکت است ؟

یاهو یک ارائه دهنده خدمات وب آمریکایی است. دفتر مرکزی آن در Sunnyvale، کالیفرنیا قرار دارد و توسط شرکت یاهو، که 90٪ متعلق به صندوق های سرمایه گذاری تحت مدیریت Apollo Global Management و 10٪ توسط Verizon Communications است، اداره می شود.

خدمات دیگری که یاهو ارائه می دهد کدامند ؟

این یک پورتال وب، موتور جستجوی Yahoo Search و خدمات مرتبط از جمله My Yahoo!، Yahoo Mail، Yahoo News، Yahoo Finance، Yahoo Sports و پلتفرم تبلیغاتی آن، Yahoo!

موسس یاهو کیست ؟

یاهو توسط جری یانگ و دیوید فیلو در ژانویه 1994 تأسیس شد و یکی از پیشگامان عصر اولیه اینترنت در دهه 1990 بود.[6] با این حال، استفاده در اواخر دهه 2000 کاهش یافت زیرا برخی از خدمات متوقف شد و سهم بازار را به فیس بوک و گوگل از دست داد.یاهو با لیست نشانک دو دانشجوی فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد، دیوید فیلو و جری یانگ آغاز شد. پس از قرار دادن لیست های نشانک ترکیبی آنها که بر اساس دسته بندی ها در یک سایت کالج سازماندهی شده بودند، این لیست شروع به تبدیل شدن به یک پدیده اینترنتی کرد. این اولین دایرکتوری از این دست با طرفداران زیادی بود. فیلو و یانگ کار فارغ التحصیلی خود را به تعویق انداختند و بخشی از عرضه عمومی برای یک شرکت چند میلیون دلاری شدند. تا اکتبر 2005، یاهو تقریباً 3.4 میلیارد بازدید از صفحه در جهان داشت

مشارکت کننده TechTarget

یاهو یک پورتال اینترنتی است که شامل یک موتور جستجو و فهرستی از وب سایت های جهانی است که در سلسله مراتبی از دسته بندی های موضوعی سازماندهی شده اند. به عنوان یک دایرکتوری، هم به کاربران جدید و هم با تجربه وب اطمینان خاطر از یک نمای ساختاریافته از صدها هزار وب سایت و میلیون ها صفحه وب را ارائه می دهد. همچنین یکی از بهترین راه ها برای جستجوی وب برای یک موضوع خاص را فراهم می کند. از آنجایی که یاهو با محبوب ترین سایت های جستجوی وب مرتبط است، اگر استدلال جستجو به صفحه موضوع یاهو منتهی نشود، همچنان به نتایج شش یا هفت سایت محبوب موتور جستجوی یاهو منجر می شود.

مالک یاهو کیست؟

Apollo Global Management, Inc. یک شرکت سهامی خاص آمریکایی است. مدیریت سرمایه گذاری و سرمایه گذاری در اعتبار، سهام خصوصی و دارایی های واقعی را فراهم می کند

آیا یاهو در آمریکا استفاده می شود؟

بینگ، بزرگترین رقیب گوگل، 15 درصد از جستجوهای ایالات متحده را به خود اختصاص می دهد و همچنین یاهو، سومین موتور جستجوی بزرگ ایالات متحده را نیز قدرت می دهد.

یاهو یا جیمیل کدام بهتر است؟

بنابراین، در مورد جیمیل در مقابل یاهو میل، جیمیل پلتفرم ایمیلی به وضوح برتر است. یاهو میل مطمئناً بد نیست—بیشتر ویژگی‌های جیمیل و چند امتیاز منحصربه‌فرد مانند نمایش‌های سفارشی مفید برای انواع خاصی از پیام‌ها و دسترسی به سرویس‌های خبری یاهو را دارد.

کدام موتورهای جستجو در اینترنت محبوب ترین هستند

محبوبیت موتورهای جستجو با خدمات آماری ویژه سنجیده می شود. رتبه بندی موتورهای جستجو در سراسر نقشه جهان کاملاً متفاوت است. با وجود رهبری مطلق گوگل در صدر جهان، این موتور جستجو در همه کشورها در رتبه اول قرار ندارد.

رتبه بندی جهانی موتورهای جستجو در سال 2022

بر اساس آخرین داده های StatCounter، گوگل مهم ترین موتور جستجوی جهان است. پس از آن، بینگ از مایکروسافت، یاهو از ایالات متحده، بایدو از چین و یاندکس از روسیه می آیند. لیست 10 موتور جستجوی برتر شامل AOL، Ask.com، Mail.ru، Yahoo، DuckDuckGo و غیره است.

با این حال، آمار جهانی همیشه با رتبه بندی های منطقه ای منطبق نیست و محبوبیت چندین موتور جستجوی محلی را منعکس نمی کند. برای تأیید این موضوع، اجازه دهید بزرگترین مناطق را به طور جداگانه تجزیه و تحلیل کنیم.
چین
محبوب ترین موتور جستجو در چین Baidu است، سپس Sogou، Bing، Google و بعد Haosou قرار دارند.

ایالات متحده آمریکا و موتور جستجوگر گوگل

در ایالات متحده، محبوب ترین موتور جستجو گوگل است. این شرکت در آمریکا تاسیس شد، جایی که دفتر مرکزی آن واقع شده است. به همین دلیل، موتورهای جستجو Bing، Yahoo و DuckDuckGo در ایالات متحده محبوب هستند.

اروپا و کشورهای مستقل مشترک المنافع

محبوب ترین موتور جستجو در آلمان گوگل است، بینگ در رتبه دوم و Ecosia در رتبه سوم قرار دارند. محبوب ترین موتور جستجو در اوکراین دوباره گوگل است. با وجود مسدود شدن، موقعیت های دوم و سوم متعلق به سیستم های روسی Yandex و Yandex RU هستند.

محبوب ترین موتورهای جستجو در آلمان

محبوب ترین موتور جستجو در اوکراین دوباره گوگل است. با وجود مسدود شدن، موقعیت های دوم و سوم متعلق به سیستم های روسی Yandex و Yandex RU هستند.

لیست محبوب ترین سیستم های جستجو در اوکراین

محبوب ترین موتور جستجو در روسیه Yandex است که در فدراسیون روسیه ایجاد شده است. گوگل در جایگاه دوم قرار دارد و سومین مورد متعلق به موتور جستجوی روسی Yandex RU است.

محبوب ترین موتورهای جستجوی روسیه

تفاوت در محبوبیت موتورهای جستجو را می توان در نقشه جهان پیدا کرد.

محبوب ترین سیستم های جستجو در جهان

گوگل نه تنها در کشور بومی خود محبوب است، بلکه با بیش از 80 درصد از ترافیک جستجوی دسکتاپ، پیشرو ارائه دهنده جستجوی وب در تعدادی از کشورهای مهم آنلاین است. در هند، غول موتورهای جستجو 95.45 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد و بخش اعظم صنعت موتورهای جستجو در سراسر جهان را کنترل می کند و از رقبایی مانند یاهو، بینگ، بایدو و یاندکس پیشی می گیرد.

5 موتور جستجوی برتر کدامند؟

  • 1 _ پیشرو مطلق جهان در فهرست موتورهای جستجو، گوگل است که بیش از 90 درصد از جستجوهای جستجو را پردازش می کند. یک سوم کاربران موتورهای جستجو در ایالات متحده هستند.
    گوگل در اواخر دهه 90 ایجاد شد. با گذشت زمان، رابط موتور جستجو برای کشورهای مختلف تطبیق داده شده است. به طور دوره ای، به جای لوگو، یک انیمیشن منحصر به فرد در بالای نوار جستجو ظاهر می شود.
    نام «گوگل» به دلیل اشتباه سازندگان آن تأیید شد. کلمه “googol” در ابتدا مطرح شد که به معنای مقداری با صد صفر است. اما اشتباهی در ثبت دامنه رخ داد که متعاقباً نقش تعیین کننده ای در تعیین نام نهایی داشت.
  • 2 _ بینگ دومین موتور جستجوی محبوب در جهان است. در سال 2009 توسط مایکروسافت معرفی شد. رابط کاربری بسیار ساده است، با پس زمینه به روز شده پویا و حداقل تعداد لینک. فرصتی برای جستجوی تصاویر، ویدیوها، کلمات یا اخبار وجود دارد. بینگ یک موتور جستجوی پیش‌فرض در گوشی‌های هوشمند ویندوزی است. اکثر کاربران این موتور جستجو در ایالات متحده آمریکا، آلمان و چین هستند.
  • 3 _ یاهو اولین موتور جستجو در جهان است. در سال 1994 زمانی که موتورهای جستجوی محبوب مدرن هنوز ایجاد نشده بودند ظاهر شد. یاهو کلمات، اخبار، تصاویر و ویدیوها را بر اساس بینگ جستجو می کند.
  • 4 _ بایدو به دلیل محبوبیت بسیار زیاد در چین در رتبه دوم جهان قرار دارد. در میان کشورهای مستقل مشترک المنافع، موتورهای جستجوی محبوب چینی به دلیل پسوندهای ترجمه مزاحم که توسط مرورگرها به عنوان بدافزار تلقی می شوند، مورد تقاضا نیستند. یک دایره المعارف در بایدو ساخته شده است که از نظر محبوبیت در چین از ویکی پدیا جلوتر است.
  • 5 _ Yandex دومین محبوبیت در روسیه است، اما در سایر کشورهای اروپایی نیز مورد تقاضا است. ویجت های زیادی در رابط موتور جستجو وجود دارد که می توانند برای شما سفارشی شوند. در میان آنها، آب و هوا، موسیقی، تریلر فیلم، اخبار، نامه، نقشه ها، مترجم و غیره وجود دارد.

چه موتورهای جستجو در سراسر جهان استفاده می شود؟

بسیاری از مردم ممکن است تعجب کنند که بدانند گوگل تنها موتور جستجوی موجود امروزی در اینترنت نیست! در حقیقت، تعداد زیادی از موتورهای جستجوی بین المللی رقیب وجود دارند که برای تاج و تخت گوگل رقابت می کنند، اما هیچ یک از آنها (هنوز) آماده نیستند که حتی به ایجاد خطر نزدیک شوند.
فهرست 10 موتور جستجوی پرکاربرد در سال 2022، رتبه بندی شده بر اساس محبوبیت:

1 _گوگل
2_ مایکروسافت بینگ
3_ یاهو
4_بایدو
5_Yandex
6_DuckDuckGo
7_Ask.com
8_اکوسیا
9_Aol.com
10_آرشیو اینترنت

نتیجه آن چه گفته شد

رتبه بندی جهانی و رتبه بندی منطقه ای به شما امکان می دهد محبوب ترین موتورهای جستجو را پیدا کنید. طبق آمار StatCounter برای سال 2022، گوگل در رتبه اول جهان، Baidu در رتبه دوم و یاهو در رتبه سوم قرار دارند. این مواضع برای چندین سال متوالی بدون تغییر باقی مانده است.

با وجود برتری جهانی، موتورهای جستجوی مختلف در کشورهای مختلف مورد تقاضا هستند. به عنوان مثال، بایدو اولین شرکت در چین است و گوگل و بینگ رهبران ایالات متحده آمریکا و اروپا هستند.

معرفی چند مورد از غول های اینترنتی دنیا 

مطلب پیشنهادی

چرا خرید پاوربانک و گلس به عنوان لوازم جانبی موبایل مهم است؟

چرا خرید پاوربانک و گلس به عنوان لوازم جانبی موبایل مهم است؟

در دنیای امروز، موبایل‌ها به یکی از اصلی‌ترین وسایل ارتباطی و تفریحی برای افراد تبدیل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *