سه شنبه , 1 آبان 1403 - 2:39 قبل از ظهر

بهترین رنگ کار مو در تهران

از آن جایی که خدمات مربوط به زیبایی و آرایش جزو خدمات بسیار پرطرفدار به حساب می‌ آیند، امروزه آموزشگاه های مشغول در حوزه زیبایی هم هنرجویان زیادی می پذیرند. بهترین آموزشگاه زیبایی غرب تهران آموزشگاه سمیه بانو می باشد که ارائه دهنده ی دوره های مختلف در حوزه زیبایی و آرایشی است تا هنرجویان زیادی بتوانند در این دوره‌ ها شرکت کنند. مجله ی عمومی به عنوان مجله فعال در حوزه های مختلف این آموزشگاه را به تمام هنرجویان علاقه مند پیشنهاد می کند.

یکی از جذاب ترین دوره هایی که در این آموزشگاه برگزار می شود، دوره آموزش رنگ و مش می باشد و هنرجویان می توانند در این آموزشگاه زیر نظر بهترین رنگ و مش کار در تهران فرآیند و اصول رنگ و مش را بیاموزند.

موارد مربوط به رنگ و مش بسیار تخصصی و جزئی هستند و در صورتی که به صورت صحیح به هنرجویان بازگو نشوند، ممکن است که نتیجه ی مثبتی بر جای نگذارند. هنرجو باید دقت زیادی در انتخاب آموزشگاه خود داشته باشد و اگر دوست دارد که به بهترین رنگ کار مو در تهران یا سایر شهر ها و استان‌ های کشور تبدیل شود، قطعاً باید فرایند آموزش و یادگیری خود را به صورت تخصصی و در یک آکادمی زیبایی معتبر پشت سر بگذارد و آکادمی سمیه بانو این افتخار را دارد که بتواند برای هنرجویان گرامی دوره های مناسب و با کیفیتی را برگزار کند.

آدرس و تلفن تماس سالن زیبایی سمبه بانو

آدرس : خ ستارخان ، بین شادمهر و بهبودی ، روبروی برجهای ستارخان ، ساختمان ﭘزشکان ، ﭘﻼک 8 ، واحد 12 ، طبقه سوم 

02166560418

02166560417

09126440705

معرفی بهترین آموزشگاه زیبایی غرب تهران

برای شناخت بهترین آموزشگاه زیبایی غرب تهران نیازی نیست که جستجوی زیادی داشته باشید ما در کنار شما هستیم تا این آموزشگاه را به شما معرفی کنیم‌. قطعاً آموزشگاه سمیه بانو به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های زیبایی در غرب تهران به حساب می آید جزو معتبرترین آکادمی های زیبایی در سراسر کشور محسوب می‌ شود‌. این آکادمی ۲۰ سال سابقه در حوزه خدمات و آموزش رشته های مختلف آرایشی و زیبایی دارد و این میزان از سابقه نشان دهنده ی میزان تخصص و کیفیت کار بالای این آموزشگاه می باشد‌.

آموزشگاه سمیه بانو این افتخار را دارد که هنرجویان زیادی را چه از تهران و چه از سایر استان‌ های کشور پذیرا باشد و بعد از اتمام دوره های آموزشی هنرجویان زیادی را وارد بازار کار کرده است. کلاس های این آموزشگاه هم به صورت عمومی و هم به صورت خصوصی و هم به شکل آنلاین و هم به شکل مجازی برگزار می شوند. تا امکان حضور در کلاس ها برای کسانی که ساکن تهران نیستند هم وجود داشته باشد.

از آنجایی که خانم یادگاری دوره های تخصصی خود را در کشورهایی مانند: امارات، ترکیه و ایران گذرانده اند، بر اساس متد روز دنیا پیش می‌ روند و این به روز بودن مسئله ای حائز اهمیت است که باعث می‌ شود هنرجویان تحت نظر ایشان هم دانشی آپدیت و بروز دریافت کنند و در حوزه آرایشگری بخصوص در زمینه ی آموزش رنگ و مش به پیشرفت زیادی برسند.

سرفصل های آموزش رنگ و مش چیست؟

اگر دوست دارید که در آموزشگاه زیبایی غرب تهران یک دوره ی خوب از آموزش رنگ و مش را پشت سر بگذارید، بهتر است که در ابتدا یک شناخت نسبی نسبت به این دوره پیدا کنید مهمترین اصلی که می توان نسبت به آن شناخت پیدا کرد، سرفصل های مربوط به این دوره می باشد. با آگاهی از این سرفصل ها می توانید دوره را با شناخت بیشتری طی کنید. در ادامه سرفصل های دوره رنگ و مش را باهم مرور می کنیم. که عبارتند از:

  • شناخت انواع مو و ویژگی های آن ها
  • شناخت ترکیب رنگ ها
  • شناخت انواع برند های رنگ و دکلره و اکسیدان
  • توانایی دکلره یا بی رنگ کردن مو
  • یادگیری انواع روش های رنگساژ مو
  • شناخت انواع آمبره و سامبره
  • شناخت بالیاژ مو
  • مشاوره کامل به مشتری در رابطه با مراقبت از مو بعد رنگ یا مش
  • توانایی انجام مش با روش های مختلف (کلاهی، سوزنی، فویل و…)
  • شناخت جدیدترین استایل های رنگ مو
  • توانایی رنگ کردن موهای سفید
  • توانایی ریمو رنگ
  • توانایی رنگ ریشه
  • شناخت ابزار مختلف در زمینه رنگ و مش و نحوه کار با هر یک از آن ها
  • توانایی رنگ گذاری یک مرحله ای و چند مرحله ای
  • آموزش رفله گیری با رنگ
  • یادگیری انواع هایلایت مو
  • آموزش انواع هایلایت فانتزی
  • توانایی ژورنالی خوانی رنگ مو
  • شناخت انواع پایه دکلره
  • گلوسینگ
  • شناخت انواع رنگ های مکمل
  • بی بی لایت
  • لولایت ترکیبی

بهترین رنگ و مش کار در غرب تهران

کسانی که قصد دارند  موهای خود را رنگ و مش کنند و به دنبال بهترین رنگ و مش کار در تهران هستند، باید بر اساس منطقه ای که در آن زندگی می کنند، فردی متخصص را پیدا کنند تا نیازی نباشد که مسافت زیادی را برای مراجعه به سالن زیبایی طی کنند. 

اگر ساکن غرب تهران هستید و دوست دارید که مناسب ترین آموزشگاه زیبایی غرب تهران یا بهترین سالن زیبایی در غرب تهران را شناسایی کنید، تا رنگ و مش خود را در آن سالن زیبایی انجام دهید، می توانید با کمی جستجو در فضای اینترنت آموزشگاه سمیه بانو را انتخاب کنید.

غرب تهران شامل محله های مختلف مانند: پونک، صادقیه، ستارخان، جنت آباد، شهر زیبا، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، فردوس و… می باشد. تمام این محله ها قطعاً دارای سالن های زیبایی مختلفی هستند. اما این که کدام یک از این سالن زیبایی بهترین هستند، مسئله ی مهمی است که باید به آن دقت داشته باشیم. سالن زیبایی سمیه بانو در خیابان ستارخان واقع شده است و تمام کسانی که در ستارخان یا محله‌ های اطراف غرب تهران ساکن هستند، می توانند با خیال راحت به این سالن زیبایی مراجعه کنند و فرایند رنگ مو و مش را با کیفیت بالا تحت نظر بهترین رنگ و مش کار در تهران انجام دهند.

 البته اگر ساکن مناطق و محله های تهران هستید هم می توانید در صورت علاقه، به خیابان ستارخان مراجعه کنید و در آرایشگاه سمیه بانو موهای خود را زیباتر کنید. رنگ مویی که در این آرایشگاه استفاده می شود بسیار با کیفیت است و سالن سمیه بانو همواره تاکید دارد که از برترین برندهای جهان مواد و رنگ خود را تهیه کند. تا بدین ترتیب شما با بالاترین کیفیت موهای خود را رنگ کنید و آسیبی به موهای زیبای شما وارد نشود.

سخن آخر

برای گذراندن دوره آموزش رنگ و مش یا تجربه یک رنگ و مش با کیفیت و زیبا روی موهای خود تحت نظر بهترین رنگ و مش کار در تهران سالن زیبایی و آکادمی زیبایی سمیه بانو در خدمت شما می باشد. که با ارائه خدمات با کیفیت و استفاده از بهترین رنگ ها یک رنگ موی عالی را برای شما به ارمغان می آورد.

 تمام هنرجویان از سراسر تهران و شهرستان ها می توانند از طریق آموزشگاه سمیه بانو که بهترین آموزشگاه زیبایی غرب تهران می باشد، به یک از رنگ و مش کار حرفه‌ای تبدیل شوند. سایت مجله عمومی این اطمینان را به همه می دهد که قطعاً در صورت داشتن علاقه به فرآیند رنگ و مش، شرکت در دوره‌های این آموزشگاه می‌ تواند بسیار مفید و ثمر بخش باشد.

مطلب پیشنهادی

 H&M چه نوع برندهای زیرمجموعه‌ای دارد؟

 H&M چه نوع برندهای زیرمجموعه‌ای دارد؟

 H&M چه نوع برندهای زیرمجموعه‌ای دارد؟ :در دنیای پرشتاب مد، H&M به عنوان یک غول …

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *