سه شنبه , 1 آبان 1403 - 2:39 قبل از ظهر

خط تولید bmw x7

X7 مبتنی بر Concept X7 iPerformance است که در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت 2017 به نمایش گذاشته شد.

G07 دارای سیستم تعلیق هوای خود تراز شده و دارای سیستم تعلیق جلوی دو آرایش و تعلیق عقب چند پیوندی است.  می توان آن را با 40 میلی متر (1.6 اینچ) بلند یا پایین آورد و به طور خودکار خودرو را با سرعت 20 میلی متر (0.8 اینچ) با سرعتی بیش از 138 کیلومتر در ساعت (86 مایل در ساعت) پایین می آورد.  ظرفیت بوت با 326 لیتر (11.5 cu ft) و 2.120 لیتر (75 Cu ft) با صندلی های تاشو رتبه بندی شده است.

تمام مدل های بنزینی و دیزلی دارای فیلترهای ذرات موتور هستند و استاندارد آلایندگی Euro 6d-TEMP را رعایت می کنند. مدل xDrive50i در خارج از بازارهای اروپا موجود است ، در حالی که بازارهای اروپا مدل های M50i را دریافت می کنند

بررسی اجمالی

آیا ما هنوز به مشبک اوج رسیده ایم؟ X7 بزرگترین و لوکس ترین SUV BMW است و می خواهد مورد توجه قرار گیرد. حتی نشان BMW را باید روی بینی بزرگتر کرد تا بتواند این چیز بزرگ اندازه را مطابقت دهد.

این فقط مربوط به گوسفند زدن در حد ممکن افراد نمی باشد.  bmw x7 با وجود همه اینها ، هفت صندلی ارزان تر را به شکل ترسناک 2 سری Gran Tourer ایجاد می کند. اتومبیلی که بتواند تور شما را به آنجا ببرد.

در مقابل ، X7 در مقابل لوکس است. ساختن ناوگان سه پرچمدار bmw x7 ، از نمونه های سری 7 و 8er آسان است. آنها می خواهند ما این سه گانه برتر را به عنوان یک سری جداگانه لوکس با کیفیت بالا ببینیم.

به عنوان یک سرنخ ، آنها بند خط Bayerische Motoren Werke را به همه تبلیغات اضافه می کنند. چرا؟ از آنجا که مشاغل مد اغلب از نام کامل برای موارد برتر (پل اسمیت ، کالوین کلاین) و ابتدای خط انتشار (PS، CK) استفاده می کند. اگر این موضوع را تقریباً کاملاً لطیف ببینید ، ما با شما درسته.

اما اینها واقعاً یک خط جداگانه نیستند. در طراحی و فناوری ، BMW بزرگتر و بهتر هستند. نهایت. اگر BMW را دوست دارید ، خوب است؛ آنها نام تجاری را صیقل می دهند. آنچه که سری 8 و X7 انجام نمی دهند ، ارائه ویژگی های جداگانه استون مارتین یا Range Rover است ، اتومبیلی که تیم پروژه X7 آنرا رقیب می نامند.

بر خلاف Range Rover ، همه X7 ها دارای سه ردیف صندلی هستند. ردیف میانی این گزینه یا یک جفت تاج و تخت فردی مخمل خواب دار ، یا یک نیمکت تقسیم سه صندلی است که این یک کاروان مهد کودک از لوکس بی نظیری است. که هیچ کس از آن استفاده نخواهد کرد.

طبق معمول ، BMW بسیاری از جادوگران فنی را بر روی شاسی پرتاب کرده است ، بنابراین این هیولا به اندازه کامیون می تواند شگفتی های خارج از جاده را انجام دهد. که هیچ کس از آن استفاده نخواهد کرد.

همین فناوری ها باعث شده قابلیت ردیابی وجود داشته باشد. که هیچ کس از آن استفاده نخواهد کرد. (نسخه M50d ، یک اتومبیل دیزلی 2،450 کیلوگرمی ، برابر با زمان Nordschleife از E90 M3 با موتور V8 است. با این وجود اثبات بیشتری که نشان می دهد زمان سریع ‘حلقه چیزی درمورد آنچه باعث می شود خودروی راننده شود ، نیست.)

همه این موارد باعث می شود صدای X7 بسیار بی معنی باشد. اما آیا این توانایی ها در واقع حس رفاه و بی تحرکی بی فایده را تقویت می کنند ، یا آیا آنها آن را دست و پا گیر و به خطر می اندازند؟

5UXCW2C52KL086720

قابلیت ها

G07 X7 در لباس های طراحی Pure Excellence و M Sport موجود است.

تجهیزات استاندارد شامل چرم Vernasca ، کنترل آب و هوا در پنج منطقه ، iDrive 7.0 ، چراغهای جلو LED ، شارژ بی سیم ،  و صندلی های سه ردیف قابل تنظیم برقی و قابل تنظیم است. ردیف میانه دارای سه صندلی است که پیکربندی دو صندلی نیز موجود است. X7 همچنین سیستم های کمک راننده از جمله کنترل کروز خودمختار و تشخیص برخورد با مداخله ترمز را دریافت می کند. [12] گزینه های دیگر شامل نگهدارنده های فنجان خنک و گرم ، یک آستر پانوراما با الگوهای چراغ LED و چراغهای جلو با لیزر است.  بسته خارج از جاده حالتهای رانندگی خارج از جاده را می افزاید و ارتفاع سواری ، پاسخ شتاب و انتقال و سیستم کنترل کشش را تنظیم می کند.

خوشه ابزار دارای دوربین برای اطمینان از توجه راننده در هنگام فعال بودن عملکردهای مستقل به جاده است  و به راننده اجازه می دهد تا حداکثر یک دقیقه دست خود را از فرمان خارج کند.

مطلب پیشنهادی

سرعت و شتاب ماشین کونیگزگ آگرا چقدر است

سرعت و شتاب ماشین کونیگزگ آگرا چقدر است

سرعت و شتاب ماشین کونیگزگ آگرا چقدر است :در دهه‌های اخیر، تکنولوژی ماشین کونیگزگ (Quantum …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *