شنبه , 6 مرداد 1403 - 3:53 قبل از ظهر

ارزان ترین مسافرخانه در ترکیه

ارزان ترین مسافرخانه در ترکیه

در این مقاله می خواهیم بدانیم ارزان ترین مسافرخانه در ترکیه کدامند و همین طور بدانیم قوانین هتل ها برای زوج های غیر متاهل چگونه است و همین طور بدانیم آیا ترکیه کشور امنی است یا خیر و دیگر مطالب مهمی که برای رفتن به ترکیه لازم است بدانیم همچون هزینه ها و غیره ؟؟؟

گردشگری در ترکیه

زیرساخت ها و سرمایه گذاری های جدید برای رسیدن به اهداف گردشگری بسیار مهم خواهد بود زیرا ترکیه به اهداف چشم انداز 2023 خود نزدیک می شود ، از جمله استقبال از 50 میلیون بازدید کننده و درآمد سالانه 50 میلیارد دلار از گردشگری. هتلداران استانبول ، بزرگترین شهر این کشور ، سرمایه گذاری زیادی برای ارائه خدمات جدید انجام می دهند و هزاران اتاق جدید قرار است در سال 2015 وارد بازار شوند. به طور قابل توجه تر ، دولت در حال افزایش ظرفیت حمل و نقل خود از طریق یک سری ارتقاء زیرساخت ها ، از جمله ساخت و ساز است. فرودگاه جدید استانبول ، که بزرگترین قطب حمل و نقل هوایی تجاری جهان خواهد بود و با تکمیل تمام مراحل ساخت ، ظرفیت 150 متر مسافر را فراهم می کند.

سرمایه گذاری در ترکیه

اما بزرگترین پتانسیل برای سرمایه گذاری در زیرساخت در واقع خارج از استانبول ، در خطوط ساحلی کشور وجود دارد ، جایی که هتلداران و اپراتورهای استراحتگاه عجله می کنند تا مغازه هایی را در امتداد دریای اژه در غرب ، دریای سیاه در شمال و دریای مدیترانه در جنوب ایجاد کنند. ، و همچنین در مراکز شهری درجه دوم. با تشویق و ارتقای فعالیت های دولت در بالاترین سطح خود ، آینده برای زیرساخت های گردشگری ترکیه روشن است.

ریباند

بر اساس گزارش آژانس حمایت و ترویج سرمایه گذاری (سرمایه گذاری در ترکیه) ، اگرچه بحران اقتصادی 2008 تحت تأثیر منفی این بحران قرار گرفت ، اما در سال های اخیر بخش گردشگری ترکیه مجدداً رونق گرفته است و تعداد امکانات هتل ها بین سالهای 2007 تا 2012 48 درصد افزایش یافته است. امروزه این کشور 715،692 تخت و 2800 هتل به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

اکثر آنها در جنوب شهر آنتالیا واقع شده اند ، یک منطقه مهم گردشگری که بیش از 400000 تختخواب و 260 هتل پنج ستاره را ارائه می دهد. استانبول 94000 تخت در 1320 موسسه ارائه می دهد ، در حالی که مو آلا و ازمیر به ترتیب 90،000 و 29،000 تخت دارند. انجمن سرمایه گذاران گردشگری ترکیه (TYD) پیش بینی می کند که تعداد بازدیدکنندگان تا سال 2023 به 60 میلیون نفر در سال برسد و از چشم انداز 2023 فراتر رود. TYD پیش بینی می کند که این بخش حداقل 1.5 میلیون تخت هتل جدید ، 24 میلیارد دلار سرمایه گذاری خصوصی و 15 میلیارد دلار کمک دولتی برای رسیدن به این هدف نیاز دارد.

در داخل ترکیه 165 هتل زنجیره ای وجود دارد که دارای امکانات تجاری بین المللی 15 درصد از کل هتل ها را شامل می شود. مجموعه Hilton International بزرگترین مجموعه در این بخش است که 22 تسهیلات را در 15 شهر پخش می کند و 23 مورد دیگر نیز در دست توسعه است. پس از Hilton International گروه بین قاره ای با 16 هتل ، Anemon Hotels ، Best Western International ، Dedeman Hotels و Crystal Hotels Resorts and Spa قرار دارند. برخی دیگر از جمله Accor Hotels Turkey ، Rixos Hotels ، Wydham Hotels و Marriott نیز در ترکیه حضور دارند.

طغرل تمل ، مدیر توسعه Hilton International در استانبول ، به OBG گفت: “در دهه گذشته ، دولت پتانسیل ترکیه برای جذب سرمایه گذاری در زمینه گردشگری را به رسمیت شناخته است و در توسعه این صنعت بسیار فعال بوده است.” “ما همچنان احساسات مثبت را از بازار می شنویم.”

مشوق های دولتی ترکیه

تعدادی طرح حمایتی و تشویقی از دولت برای اپراتورهای گردشگری در ترکیه وجود دارد. قانون اصلی که مشوق های صنعت گردشگری را پوشش می دهد ، قانون شماره 2634 است که مزایای بسیاری را برای سرمایه گذاران شامل وام ، تخصیص زمین عمومی ، ارائه امکانات ارتباطی ، کاهش نرخ خدمات و تأمین بودجه تا 15 درصد از سرمایه گذاری ها در طول 20 سال ارائه می دهد. ، ارائه شده توسط صندوق توسعه گردشگری. قانون شماره 1319 معافیت مالیاتی بر درآمد و مشاغل را برای موسسات گردشگری در پنج سال اول فعالیت خود ارائه می دهد ، در حالی که موسسات خصوصی مانند بانک EXIM به آژانس های تبلیغاتی و گردشگری ترکیه وام می دهند.

هتل سازی در ترکیه

وزارت فرهنگ و گردشگری (MoCT) بودجه قابل توجهی را برای سرمایه گذاری گردشگری اختصاص داده است و گزارش می دهد که بودجه زیربنایی استانها و شهرداریها برای توسعه گردشگری بین سالهای 2002 تا 2012 425 درصد افزایش یافته است تا در سال 2012 به 129 میلیون TL (45.42 یورو) برسد. 107 پروژه گردشگری جدید توسط انجمن هتلداران گردشگری مدیترانه ای (AKTOB) گردآوری شد و تنها در سه ماه اول سال 2013 مشوق های دولتی به ارزش بیش از 1.4 میلیارد TL (492.94 میلیون یورو) دریافت کرد. از این تعداد ، 38 درصد هتل های سه ستاره ، 36 درصد چهار ستاره و 13 درصد هتل های پنج ستاره هستند که 38 درصد در آنتالیا و 12 درصد در استانبول واقع شده اند.

علاوه بر زیرساخت های فیزیکی ، ارائه خدمات دولت الکترونیک نیز با هدف بهبود خدمات گردشگری انجام می شود. در ژانویه 2015 دولت سیستم ویزای الکترونیکی را اجرا کرد ، که بر اساس آن بازدیدکنندگان قبل از ورود به ترکیه باید به صورت آنلاین برای 20 دلار ویزای توریستی درخواست کنند ، به عنوان وسیله ای برای حذف زمان انتظار برای دریافت ویزا در هنگام ورود. درخواست ویزای الکترونیکی جدید حداکثر تا سه ماه قبل از عزیمت تا 24 ساعت قبل از سفر قابل انجام است و مسافران کشتی های تفریحی که کمتر از 72 ساعت اقامت داشته باشند نیازی به ویزا ندارند.

هتل های استانبول

استانبول قرار است بیشترین بهره را از ارتقای زیرساخت های آینده ببرد. به گفته انجمن بین المللی کنگره و کنوانسیون (ICCA) ، این شهر دارای 20000 اتاق هتل است که تا پایان سال 2015 وارد بازار می شوند. افتتاحیه هتل ها در سال 2015 با یک شروع مجلل آغاز می شود: SoHo House در ماه مارس درهای خود را باز کرد ، با 87 اتاق در مجموع ، شامل 17 میزانسن و یک آپارتمان ، و پس از آن هتل سنت ریجیس در محله عالی Ni şantaşı ، با 118 اتاق. اتاق ها و سوئیت ها رافل استانبول در پاییز 2014 در مرکز Zorlu افتتاح شد و دارای 181 اتاق و سوئیت در ساختمانی مختلط است.

به ویژه هیلتون طی چند سال گذشته سرمایه گذاری تهاجمی در صنعت هتلداری استانبول نشان داده است. هیلتون بومونتی ، بزرگترین هتل شهر ، در ژانویه 2014 در محله شیشلی افتتاح شد و 829 اتاق و 12000 متر مربع فضای رویداد را ارائه می دهد. مرکز همایش و آبگرم هیلتون استانبول کوزیاتا ، با ارائه 320 اتاق ، در اواخر سال 2014 افتتاح شد. “ما استانبول را به عنوان شهری با فرصت های زیاد و با ارائه خدمات در تمام بخش های صنعت گردشگری-از بازار متوسط ​​تا لوکس” در نظر می گیریم. تمل

هتل هیلتون گاردن استانبول در ژانویه 2015 با 126 اتاق مهمان در یک فضای خرده فروشی مختلط افتتاح شد و Hampton by Hilton Dolapdere که در سال 2016 افتتاح شد ، 170 اتاق دیگر در مرکز استانبول ارائه می دهد. در ازمیر ، Doubletree by Hilton Izmir-Alsancak شامل 1 میلیون دلار بازسازی هتل موجود Yıldızhan است که تعداد کل اتاق ها را به 115 می رساند ، در حالی که Hilton Garden Inn Izmir Bayraklı هنگام افتتاح در سال 2016 182 اتاق و هشت سوئیت ارائه می دهد. پروژه های دیگر در خط لوله شامل پارک پارک در فرودگاه آتاتورک و Fairmont است که قرار است در سال 2016 افتتاح شود.

فرودگاه سوم

توسعه مداوم زیرساخت ها و سرمایه گذاری دولتی به اپراتورهای استانبول کمک می کند تا فعالیت های خود را افزایش دهند. ساختمان سومین فرودگاه استانبول با ظرفیت نهایی 150 میلیون مسافر در حال انجام است که این فرودگاه را به بزرگترین فرودگاه جهان تبدیل می کند. قرار است فاز اول فرودگاه جدید در سال 2017 با ظرفیت اولیه 90 متر تکمیل شود.

این فرودگاه در نزدیکی ساحل دریای سیاه در طرف اروپایی استانبول قرار خواهد گرفت و به تدریج جایگزین فرودگاه آتاتورک موجود می شود و ظرفیت اضافی مورد نیاز برای شرکت هواپیمایی ملی ترکیه را فراهم می کند. شرکت مشاوره Arup در حال حاضر بر طرح جامع با کنسرسیوم ترکی Cengiz ، Mapa ، Limak ، Kolin و Kalyon نظارت می کند که در مه 2013 2013 به مدت 25 سال امتیاز ساخت و بهره برداری از فرودگاه را دریافت کردند..

خارج از استانبول

با جمع شدن بیشتر ورودکنندگان و بازدیدکنندگان به مقاصد خارج از استانبول ، مناطق ساحلی در جنوب از پتانسیل قابل توجهی برای سرمایه گذاری در زیرساخت برخوردارند.

در طرح جامع گردشگری چشم انداز 2023 ، MCT مناطق مدیترانه و اژه را به عنوان منطقه ای برای افزایش سرمایه گذاری دولت در زیرساخت ها معرفی کرد. در نتیجه ، پروژه مدیریت ساحلی زیرساخت گردشگری مدیترانه-اژه ایجاد شد ، با برنامه ریزی برای اجرای تعدادی از پروژه های زیربنایی با هدف بهبود آب آشامیدنی ، فاضلاب ، تصفیه و دفع امکانات در امتداد 2000 کیلومتر خط ساحلی بین شهرهای آنتالیا و ایچه.

آیا زوج های مجرد در ترکیه مجاز هستند؟

زوج های مجرد با هم زندگی می کننداز آنجا که در ترکیه هیچ قانونی برای زوج هایی که با هم زندگی می کنند یا دارای فرزندان خارج از ازدواج هستند ، وضع نشده است ، روابط آنها بدون هیچگونه حقوق یا مجازاتی از نظر قانونی قانونی ندارد.

استانبول چند هتل دارد؟

با تکمیل این هتل های جدید ، ظرفیت اقامت استانبول ظرف چند سال به مجموع 817 هتل ، 56.164 اتاق و 113.99 تخت می رسد.

بایدها و نبایدها در ترکیه چیست؟

مردم ترکیه استقبال ، دوستانه ، مایل به ارائه کمک و گفتگو هستند. مودب باشید. … آیا به یاد داشته باشید “evet” به معنی “بله” و “hayir” به معنی “نه” در ترکی است. در مورد پرچم ترکیه ، ترکیه یا کمال آتاترک ، بنیانگذار جمهوری ترکیه … و یا در واقع هر چیز دیگر ترکی اظهار نظر تحقیرآمیز نکنید..

آیا خانواده های ترک با هم زندگی می کنند؟

از آنجا که فرهنگ خانواده در ترکیه کاملاً قوی است ، صرف نظر از سن ، کودکان عموماً با والدین خود زندگی می کنند ، مگر اینکه در شهر دیگری تحصیل کنند یا کار کنند. خانواده ها عموماً در آپارتمان هایی با 3-4 اتاق خواب زندگی می کنند.

آیا استانبول امن است؟

استانبول در مورد جنایت بیشتر ایمن است و بزرگترین خطرات آن ناشی از وضعیت سیاسی ترکیه و تهدیدهای تروریستی است. با این حال ، این بدان معنا نیست که جنایات خشونت آمیز و جزیی در استانبول وجود ندارد: قاپی ، جیب بری و سرقت از رایج ترین انواع جرایم کوچک است.

آیا آنتالیا ترکیه گران است؟

خلاصه ای از هزینه زندگی در آنتالیا ، ترکیه: … هزینه یک نفر مجرد ماهانه 390 دلار (3،328TL) بدون اجاره برآورد شده است. آنتالیا 67.36 درصد ارزان تر از نیویورک است (بدون اجاره). اجاره در آنتالیا به طور متوسط 93.44 lower کمترش از نیویورک است .

تمام آن چه گفته شد خلاصه ای از هتل های ارزان و هتل های مختلف در شهر های مختلف ترکیه بود حال شما نظرات و پیشنهادات خود را در مورد هزینه های و قیمت های هتل هایی که در آن ها تجربه های مختلف داشتید برای ما ارسال کنید تا دیگران نیز از نظرات و تجربیات شما بهره مند شوند .

مطلب پیشنهادی

زبان رسمی فنلاند چیست ؟

زبان رسمی فنلاند چیست ؟

زبان رسمی فنلاند چیست :فنلاند، کشوری زیبا در شمال اروپا، با مناظر خیره‌کننده و فرهنگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *