چرا افزایش بازدید سایت مهم است ؟
ترافیک وب سایت هم شاخص مهمی است و هم عامل رشد اقتصادی. این می تواند به شما در موارد زیر کمک کند:
- مخاطبان زیادی را برای سایت خود جذاب نمایید
- بر اساس مخاطبان خود و رفتارهای آنها تصمیمات مهمی بگیرید
- اعتبار سئو و موتور جستجوی خود را بهبود ببخشید
- منجر به افزایش کلیک بیشتر و فروش بیشتر محصولات خود بشوید
- برند شما را بر سر زبانها خواهد انداخت
- کسب درآمد از تبلیغات در سایت
- افزایش مخاطبان شبکه های اجتماعی
دستیابی به این مزایا مستلزم افزایش بازدید سایت به روش ها صحیح و تمرکز بر ترافیک با کیفیت است. در این پست ، ما راه های رایگانی که می تواند این هدف را برای شما عملی نماید در اختیارتان خواهیم نهاد .
ترافیک رایگان در مقابل ترافیک با کیفیت
افزایش ترافیک سایت به وب سایت شما کمک می کند تا رتبه خود را موتورهای جستجو نظیر گوگل ارتقا دهید که به نوبه خود همین مورد باعث ایجاد ترافیک بیشتر از همان موتورهای جستجو می شود ،اما اگر می خواهید افزایش بازدید سایت شما منجر به افزایش ترافیک در پی آن بشود به درستی باید اینکار را به صورت اصولی انجام دهید تا ورودی با کیفیتی به سایت داشته باشید . اگر ترافیک شما در حال افزایش است اما نرخ تبدیل شما در حال کاهش است ، شما ترافیک مناسبی را وارد سایت نمی کنید.
چندین روش برای بهینه سازی وب سایت شما برای تبدیل وجود دارد – از جمله دسترسی آسان مخاطبان به تماس با شما در مکان های مختلف در سایت ، ارائه اطلاعاتی که بازدید کنندگان شما به دنبال آن هستند ، و ناوبری آسان و راحت برای گمراه نشدن مخاطبان و پیچیده شدن سایت . اولین قدم این است که در وهله اول به دنبال جذب بازدید کنندگان مناسب به سایت خود باشید. هدف شما هنگام مراجعه به وب سایت ، هدایت بازدید کنندگان واجد شرایط تر به سایت شماست. یعنی کسانی که به احتمال زیاد تبدیل به متقاضی و مشتری می شوند.
راه های افزایش بازدید سایت به صورت رایگان
1 . در گوگل یک اکانت بیزینس برای خود ایجاد نمایید
آیا میدانستید ساخت اکانت بیزینس گوگل و بهینه نمودن آن ممکن است بازدید شما افزایش چشمگیری بدهد ؟ فراموش نکنید که لیست خود را به سایتتان پیوند بدهید تا به یک روش عالی برای افزایش بازدید سایت خود برسید .
این را هم بخاطر بسپار که گوگل با نتایج هوشمندتر و باهوش تر می شود . اگر لیست شما کلیه اطلاعاتی را که مشتری بالقوه برای تصمیم گیری نیاز دارد ، فراهم می کند ، ممکن است وب سایت شما را لغو کند و به طور مستقیم با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند – حتی بهتر از بازدید وب سایت!
2 – انجام سئو تک صفحه ای
تاکتیک های سئو زیادی وجود دارد که می توانید در هر یک از صفحات وب سایت خود انجام دهید تا رتبه آنها در موتورهای جستجو افزایش یابد و بازدید کننده بیشتری داشته باشید. این شامل تولید محتوای باکیفیت است که مخاطبان شما در جستجوی آن هستند ، و نوشتن توضیحات متا مختصر برای صفحات شما. توضیحات متا در زیر URL در نتایج جستجو ظاهر می شود. دانستن اینکه یک صفحه چیست و چه چیزی باعث کلیک خواهد شد ، کاربران را از این امر بسیار محتمل تر می کند. تاکتیک های SEO در صفحه مانند این ها رایگان هستند ، اما برخی از زمان ها طول می کشد. برای اطلاعات بیشتر درمورد SEO در صفحه ، این پست وبلاگ را بررسی کنید: عوامل رتبه بندی گوگل: جستجوگرهای درون صفحه ای و غیره.
3 – ساخت بک لینک
بک لینک پیوندی به وب سایت شما از وب سایت دیگری است. بک لینک های مربوط به مشاغل مکمل یا تأثیر گذاران در صنعت نه تنها تجارت شما را در مقابل مخاطب بزرگتری قرار می دهند بلکه باعث ایجاد ترافیک واجد شرایط به وب سایت شما می شوند. علاوه بر این ، گوگل در صورت مشاهده سایر سایتهای قابل اعتماد به سمت شما ، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. اعتماد بیشتر از گوگل منجر به رتبه های بالاتر می شود و این منجر به ترافیک بیشتر می شود. با بک لینک های با کیفیت به طور رایگان در گوگل متوجه شوید.
4 – فعالیت در شبکه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی یکی از محبوب ترین ابزارهای بازاریابی رایگان در این روزهه است و در افزایش بازدید سایت شما نقش دارد. برای تبلیغ پست های وبلاگ و صفحات مفید دیگر در وب سایت خود از Facebook ، Instagram و LinkedIn استفاده کنید. به این ترتیب می توانید مخاطبان رسانه های اجتماعی خود را به بازدید کنندگان وب سایت تبدیل کرده و در صورت ارسال محتوای اشتراک گذاری ، از شبکه های آنها ترافیک بکشید.
ایجاد محتوای مفید رایگان است ، و آنقدر که به نظر می رسد سخت نیست. شما متخصص در محصول / خدمات خود هستید؛ کار شما این است که آن را برای مخاطبان خود ساده کنید.
5 – استفاده از هشتگ مناسب
با افزودن هشتگ به پستهایی که صفحات وب سایت و پست های وبلاگ شما را تبلیغ می کنند ، می توانید دسترسی خود را فراتر از شبکه خود گسترش داده و توسط کاربرانی که محصولات و خدمات شما را جستجو می کنند کشف کنید. هرچه بیشتر به پیوندهای شما توجه شود ، ترافیک رایگان تری به وب سایت خود خواهید داشت.
6 – صفحات لندینگ پیج
صفحات لندینگ یک منبع رایگان دیگر برای تردد وب سایت شما است. این صفحات ویژه پیشنهادات شما هستند ، از جمله برای بازخرید کد تخفیف ، بارگیری یک راهنمای رایگان یا شروع یک آزمایش رایگان. آنها حاوی جزئیاتی هستند که کاربران برای حرکت به جلو و تبدیل آنها نیاز دارند و روی یک تماس خاص برای اقدام متمرکز شده اند و باعث می شود این اتفاق بیشتر رخ دهد. از آنجا که صفحات فرود بسیار خاص هستند ، می توانید در پیام رسانی خود بسیار هدفمند شوید و میزان مراجعه به آن صفحات را افزایش دهید.
7 – تمرکز بر روی کلمات کلیدی طولانی تر
در حالی که کلمات کلیدی کوتاه اغلب بیشتر جستجو می شوند ، رتبه بندی برای آنها در موتورهای جستجو دشوارتر است. از سوی دیگر ، هدف قرار دادن کلمات کلیدی با دم بلند ، شانس بهتری برای رتبه بندی بالاتر (حتی در صفحه اول) برای نمایش داده شدگان مربوط به محصولات و خدمات شما – و رتبه بالاتر به معنای ترافیک بیشتر است. بعلاوه ، با پیشرفت موتورهای جستجو و قابلیت های صوت به متن ، مردم از عبارات خاص تری برای جستجوی آنلاین استفاده می کنند. بسیاری از ابزارهای رایگان برای کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی برای هدف گذاری وجود دارد ، مانند پاسخ به عموم.
8 – شروع به ایمیل مارکتینگ
ارسال خبرنامه به طور منظم و تبلیغ پیشنهادات از طریق ایمیل راهی عالی برای ارتباط با مشتریان است و همچنین می تواند به ترافیک وب سایت شما کمک کند. اطلاعات و پیوندهای مفیدی را به صفحات وب سایت خود ارائه دهید که در آنجا می توانند اطلاعات بیشتری کسب کنند ، از جمله پست های وبلاگ و صفحات فرود برای پیشنهادهای خاص. فقط مطمئن شوید که شما به طور مداوم خواننده های خود را با ایمیل بمباران نمی کنید و یا مشتریان شما از ایمیل های شما حذف یا حذف می شوند یا لغو اشتراک می شوند.
همچنین ، فکر دقیق را در خطوط موضوع ایمیل خود قرار دهید. این موارد به شدت تأثیر می گذارد که آیا کاربر ایمیل شما را باز می کند یا خیر. اگر ایمیل های شما هرگز باز نشوند ، نمی توانند ترافیک سایت شما را تأمین کنند!
9 – پست میهمان در دیگر سایت ها
داشتن یک تأثیرگذار صنعت ، یک پست وبلاگ را در سایت خود منتشر کنید یا یک مصاحبه با آنها را به یک پست وبلاگ تبدیل کنید ، می تواند به شما کمک کند تا ترافیک را از طریق جستجوی ارگانیک هدایت کنید ، بلکه از طریق آن تأثیرگذار برای ارتقاء محتوا برای مخاطبان خود (به بخش بک لینک) مراجعه کنید. این همچنین می تواند به افزودن تنوع بیشتر به محتوای شما کمک کند و به بازدید کنندگان خود نشان دهد که در زمینه خود فعالیت دارید.
از طرف دیگر ، می توانید از مؤسس تأثیرگذار بخواهید که مشاغل شما را در بررسی خود یا پست گردآوری خود ذکر کند. این روش هنوز رایگان است ، اما شما هنوز هم نیاز به همکاری با تأثیرگذار دارید تا مبادله ای با سود متقابل باشد.
همچنین می توانید یک وبلاگ نویس مهمان باشید. مشاغل مکمل را در منطقه خود شناسایی کنید که مخاطبان آن مربوط به مشاغل شما باشد. ببینید آیا می توانید با پیوندی به وب سایت خود ، پستی را در وبلاگ خود ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که مطالب شما برای مخاطبانشان مرتبط و مفید است به طوری که مبادله ای متعادل تر باشد.
10 – استفاده از گوگل آنالیتیکس
Google Analytics برای استفاده رایگان است ، و اطلاعاتی که از آن به دست می آید می تواند به شما کمک کند تا ترافیک بیشتر به وب سایت خود هدایت کنید. از پیوندهای ردیابی شده برای کمپین های بازاریابی خود استفاده کنید و مرتباً تجزیه و تحلیل وب سایت خود را بررسی کنید. این امر به شما امکان می دهد استراتژی ها و انواع کار محتوا را شناسایی کنید ، کدام یک نیاز به پیشرفت دارند و کدام یک را نباید وقت خود را تلف کنید.
11 – استفاده از تبلیغات گوگل
با استفاده از تبلیغات گوگل ادز ، می توانید که وب سایت شما (معمولاً صفحه فرود) در صدر نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خاص قرار می گیرد. وقتی یک پرس و جو با استفاده از آن کلمات کلیدی وارد می شود ، گوگل به تمام حساب های مناقصه شده بر روی آن کلمات کلیدی نگاه می کند و نتایج پرداخت شده را مطابق با کیفیت و اهمیت تبلیغات نمایش داده و رتبه بندی می کند.
نتایج جستجوی پرداخت شده در ابتدا ، در بالای صفحات نتایج نشان داده می شوند. این نوع نورپردازی راهی عالی برای ایجاد ترافیک بیشتر به وب سایت شما توسط بازدید کنندگان واجد شرایط است. علاوه بر این ، شما فقط وقتی شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند پرداخت می کنید. اگر بودجه تبلیغات تبلیغاتی را ندارید ، پست ما را در مورد چگونگی دریافت تبلیغات رایگان در Google بررسی کنید.
12 – نقشه گوگل
همچنین می توانید تنظیمات برگزیده را از طریق بستر گوگل ادز انتخاب کنید تا کسب و کار شما در بالای نتایج جستجوی گوگل مپ ظاهر شود. مانند تبلیغات جستجوی مرتب با حقوق معمولی ، یک شاخص در کنار لیست شما وجود دارد که این یک نتیجه پولی است ، اما میزان مواجهه ای که از بالا مشاهده می کنید بسیار ارزشمند است.
13 – تبلیغات در شبکه های مجازی
در حالی که با تبلیغات جستجو می کنید ، برای نشان دادن در صدر جستجوهای مربوطه ، با تبلیغات رسانه های اجتماعی برای پرداخت در فیدهای مربوطه هزینه می کنید. با هر دو شکل تبلیغات ، می توانید نوع مخاطبی را که دوست دارید ظاهر شوید ، مشخص کنید ، اما با داشتن اطلاعات روانشناختی بیشتر ، رسانه های اجتماعی هدفگذاری فوق العاده ای را ارائه می دهند.
14 – تبادل با سایر سایت ها
شما به راحتی می توانید سایت هایی هم رده با خود را بیابید و با آنها توافق نمایید و برای یک دفعه و یا چندین دفعه تبلیغات مشترک داشته باشید
15 – تبلیغات در سایت های آگهی رایگان
امروزه سایت های آگهی بسیار زیادی طراحی گردیده اند که شما به راحتی با جستجو در گوگل می توانید آنها را بیابید و در آنها علاوه بر تبلیغ خدمات خود می توانید لینک وب سایت خود را درج نمایید
وب سایت