چهارشنبه , 13 تیر 1403 - 6:04 قبل از ظهر

گشت و گذار در خاص ترین هتل های مشهد

حس و حال معنوی که از حضور پیدا کردن در حرم امام رضا می‌توانید پیدا کنید در هیچ کجای دنیا به دست نمی‌آورید.

در کنار وقت گذاشتن برای مراکز تفریحی و گردشگری مشهد حضور در حرم امام رضا علیه السلام می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر روحیه شما داشته باشد.

اگر مهمان هتل یا اقامتگاهی هم شوید که امکانات مناسب را در اختیار شما قرار دهد خاطره سفرتان تا ابد در ذهنتان خواهد ماند.

هنگام رزرو کردن هتل‌های مشهد گزینه‌های متفاوتی از لحاظ کیفیت و قیمت پیش روی شما قرار می‌گیرد. از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره گرفته تا مسافرخانه‌هایی که هزینه آنها کمتر است؛ در طول زمان سفر می‌توانید در آنها اقامت داشته باشید.

اگر قصد سفر کردن به مشهد را دارید در این مقاله با ما همراه شوید تا شما را با بهترین هتل‌های مشهد که دارای قیمت های مناسبی هستند و موقعیت جغرافیایی خوبی نسبت به حرم دارند آشنا کنیم تا بتوانید با توجه به شرایط و بودجهتان یکی را از میان این هتل‌ها یکی را انتخاب کنید. اگر به دنبال پیدا کردن جذاب ترین هتل های مشهد مقدس هستید سری به مقاله زیر بزنید.

بهترین هتل های مشهد برای یک اقامت بسیار خوب

 قیمت هتل مشهد

 در مشهد واحدهای متفاوتی برای اقامت وجود دارد مسافران می‌توانند در هتل‌ها اقامتگاه‌ها سنتی مسافرخانه‌ها زائرسرا و حتی خانه‌های اهالی مشهد اقامت داشته باشند. اگر تصمیمتان بر این بود که یک هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

باید بدانید که شرایط هر کدام از هتل‌ها با هم متفاوت است؛ بسته به امکانات و بودجه شما هدف از سفر و دیگر چیزها قیمت هتل‌ها تغییر می‌کنند.

یعنی شما می‌توانید هتل‌های ارزان مشهد را با توجه به شرایطتان انتخاب کنید. برخی از افراد ترجیح می‌دهند هتلی که انتخاب می‌کنند نزدیک به محل  حرم مطهر امام رضا باشد .

قبل از رزرو هتل در مشهد باید یک سری امکانات و خدمات موجود در هر کدام از هتل ها را مورد بررسی قرار بدهید به طور کلی می‌توان گفت که بیشتر مسافران بهترین هتل‌های مشهد را در دسته هتل‌های لوکس قرار می‌دهند که نزدیک حرم هستند.

هتل درویشی مشهد

 هتل مجلل درویشی که یک هتل ۵ ستاره و بسیار لوکس است در خیابان امام رضا قرار دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌ها با امکانات عالی در این رستوران وجود دارند که به خوبی خدمات رسانی می‌کنند. در این هتل می‌توانید اوقات خوبی را برای استراحت داشته باشید.

زیرا جو آن بسیار آرام است. در هتل درویشی می‌توانید انواع اتاق‌ها را در دو تخته و چهار تخته رزرو کنید. اتاق‌های وی آی پی و رویال هم در این هتل وجود دارند که جز اتاق‌های ویژه به حساب می‌آید.

فضاهای اقامتی هتل درویش متفاوت است با رزرو کردن اتاق‌های هتل درویش با سبک و سیاق ملل مختلف آشنا خواهید شد. این هتل در اشکال مختلف دوبلکس مصر دوبلکس ایران باستان دوبلکس هند دوبلکس عرب پنت هاوس روم و دوبلکس چین ساخته شده است که حال و هوای هر کدام از آنها متفاوت است.

تنوع واحدهای پذیرایی این هتل در مقایسه با دیگر هتل‌های مشهد شما را مجاب می‌کند که برای صرف وعده‌های غذایی به بیرون از هتل نروید. رستوران آتریوم که سقف آن شیشه‌ای است رستوران روف گاردن در فضای بازی ساخته شده است که چشم انداز آن ویژه است.

فست فود فیروزه‌ای چهارخانه سنتی از جمله سالن‌هایی هستند که در این رستوران خدمات رسانی می‌کند از امکانات این هتل می‌توان به سالن بدنسازی مجموعه استخر ترانسفر رایگان اینترنت سالن اجتماعات پارکینگ و دیگر چیزها اشاره کرد.

هر نیم ساعت سرویس حمل و نقل درب هتل آماده این است تا زائرین را به حرم برساند . بدون تردید این واحد اقامتی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت است

 هتل مدینه الرضا مشهد

اولین نکته قابل توجه در رابطه با این هتل نزدیک بودن آن به حرم است. در واقع هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک‌ترین هتل ۵ ستاره به حرم می‌باشد که امکانات فوق‌العاده‌ای را به مسافران ارائه می‌دهد. رستوران گردان مجموعه آبی سفره خانه‌های سنتی صندوق امانات اتاق بازی کودکان و دیگر چیزها در کنار سوئیت‌های مجلل و بسیار زیبا اقامتی رویایی را در جوار حرم امام هشتم علیه السلام برای شما فراهم می‌کند .

هتل مدینه الرضا واحدهای اقامتی متفاوتی دارد اتاق‌های این هتل امکانات مناسب و مطلوبی را برای به وجود آوردن فضای آرامبخش برای شما فراهم کرده است.

در این هتل انواع اتاق‌ها به شکل ۱ تا ۳ تخته وجود دارند. اگر برای سپری کردن اوقات ماه عسل به مشهد سفر کرده‌اید و می‌خواهید یکی از اتاق‌های این هتل را برای اقامت برگزینید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً اتاق ما عسل را انتخاب کنید زیرا اقامت متفاوت‌تری را برای زوج‌های جوان در نظر گرفته‌اند.

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد از جمله هتل‌های نزدیک به حرم است که در همان خیابان امام رضا قرار دارد .امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری همچون سالن بازی کامپیوتری سالن بیلیارد سالن آرایش فروشگاه و دیگر چیزها در این هتل به چشم می‌خورد.

هتل بین المللی قصر دارای چندین واحد برای پذیرایی است که شما می‌توانید در منوی رستوران هتل انواع غذاهای مورد علاقه‌تان را پیدا کنید رستوران قصر رستوران مرسده رستوران غذاهای دریایی از جمله واحدهای پذیرایی در این هتل هستند.

برای علاقمندان به فست فود در هتل قصر رستوران می‌توانند یک گزینه خوب باشد در واحدهای اقامتی هتل قصر اقامتی متفاوت را تجربه خواهید کرد .

برای اقامت با حال و هوای متفاوت می‌توانید سوئیت‌های هخامنشیان و قاجاریان را انتخاب کنید اگر ترجیح می‌دهید به سبک و سیاق مدرن در این هتل اقامت داشته باشید می‌توانید اتاق‌های دبل لاکچری و پرزیدنت رویال را انتخاب کنید.

 هتل پارک حیات مشهد

 اگر طبیعت به شما حس و حال ویژه‌ای می‌دهد و محیط سرسبز شما را آرام می‌کند پس هتل ۵ ستاره پارک حیات می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

این هتل اتاق‌هایی دارد که پنجره‌های آن به سمت مناظر طبیعی باز می‌شود و فضایی رویایی و متفاوت را در کنار اتاق های مجلل اقامت شما در مشهد ایجاد می‌کند.

هتل پارک حیات دارای ۳۲۴ واحد اقامتی است در این هتل انواع سوئیت‌های مدرن و مجلل با امکاناتی به روز آماده پذیرایی هستند .

در زمان ورودتان به اتاق‌ها زیبایی حیرت انگیز آن به چشم می‌آید. از امکانات عمومی این هتل می‌توان به سالن مراسمات سالن رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها پارکینگ و فضای مختص بازی‌های کودکان اشاره کرد.

هتل قصر الضیافه مشهد

 باید بدانیم که بخشی از هتل دو طبقه قصر الضیافه مشهد در حرم است این هتل درب جداگانه به حرم دارد که بعد از عبور از ایستگاه بازرسی می‌توانید وارد محدوده حرم شوید و اقامت در این هتل در جوار حرم امام رضا سفری استثنایی را خواهید داشت.

انواع فضاهای اقامتی در این هتل با عناوین مختلفی همچون سوئیت نور قدس شمس فدک امکانات مختلف و متفاوتی را در خدمات رسانی به زائران ارائه می‌کنند از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به کافی شاپ لاندری صندوق امانات رستوران سالن کنفرانس روم سرویس پارکینگ اینترنت و دیگر چیزها اشاره کرد.

از دیگر هتل‌های بسیار خوب مشهد می‌توان به هتل پردیسان هتل الماس ۲ هتل هما ۱ و ۲ هتل بزرگ طرقبه هتل پارسیس اشاره کرد.

اگر با دور بودن محل اقامت نسبت به هتلتان نسبت به حرم مشکلی ندارید می‌توانید یکی از هتل‌هایی که در خیابان کوهسنگی هست را انتخاب کنید. زیرا این هتل‌ها آب و هوای بسیار خوبی دارند و خدمات خوبی هم به مسافران ارائه می‌دهد .

شما چه بخواهید در یک هتل ۵ ستاره اقامت داشته باشید و یا بخواهید از هتل آپارتمان استفاده کنید هر کدام را باید با توجه به شرایطی که دارید برگزینید.

در میان هتل‌های مشهد که ۵ ستاره هستند هتل بین المللی هما ۲ و هتل پردیسان است که نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهند قیمت پایین‌تری دارد در این رنج قیمت شما می‌توانید در هتل ۴ ستاره‌ای همچون هتل سارینا و هتل مرآت اقامت کنید.

 از میان هتل‌های سه ستاره، هتل ارس طرفداران زیادی دارد که در این هتل اقامت شما نزدیک به مراکز تجاری همچون الماس شرق و پروما می‌شود. البته هتل شیراز هم بابت به خدماتی که ارائه می‌دهد قیمت خوبی دارد و دسترسی آن به مرکز خرید برج آلتون خوب است.

اگر باز هم به دنبال هتل‌های مقرون به صرفه هستید باید به سراغ هتل آپارتمان‌های دو ستاره و تک ستاره مانند هتل ذاکر ابریشم یکتا سامرا بروید از جمله هتل آپارتمان‌های بسیار پرطرفدار می‌توان به هتل پرهام اشاره نمود که دارای سوئیت‌های مجهز به آشپزخانه هستند و قیمت خوبی هم دارند.

با توجه به اینکه خیلی از زائران ترجیح می‌دهند زمان سفرشان را در نزدیکی حرم باشند. معمولاً به دنبال هتل‌های ارزان قیمت هستند که نزدیک به حرم باشد از جمله این هتل‌ها می‌توان به هتل آپارتمان کنعان اشاره کرد که برای پیدا کردن آدرس این هتل باید به خیابان امام رضا بروید.

این هتل برای کودکان زیر ۳ سال رایگان و برای کودکان ۳ تا ۶ سال نیم بها است. در این مجموعه امکانات مختلفی همچون رستوران کافی شاپ پارکینگ خدمات خشکشویی وجود دارد.

 هتل صابر مشهد

این هتل جز هتل ‌های یک ستاره است که حدوداً ۱۲ دقیقه پیاده‌روی تا حرم لازم دارد امکانات این هتل با ستاره‌هایش برابری می‌کند.

 هتل سخاوت مشهد

یک هتل تک ستاره است این هتل در خیابان اندرزگو قرار گرفته است این هتل حدوداً ۱۰ دقیقه با خودرو تا حرم فاصله دارد.

 هتل حافظ مشهد

 هتل حافظ مشهد یک هتل یک ستاره است که در خیابان خسروی و در نبش خیابان اندرزگو قرار گرفته است. این هتل با پیاده‌روی ۱۰ دقیقه تا حرم فاصله دارد.

 هتل یکتا مشهد

هتل یکتا مشهد از دیگر هتل‌های یک ستاره این شهر است از این هتل تا حرم حدوداً ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله هست.

مطلب پیشنهادی

 پول رایج کلمبیا چیست؟

 پول رایج کلمبیا چیست؟

 پول رایج کلمبیا چیست؟ : در دنیای امروز، درک واحدهای پولی مختلف و نحوه تبادل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *