جمعه , 15 تیر 1403 - 7:27 قبل از ظهر

معرفی کامل خودروی تسلا مدل اس

معرفی کامل خودروی تسلا مدل اس

اولین اتومبیل کاملاً برقی تسلا در بازار انبوه  به اعتقاد شما  در سال 2012 به بازار عرضه شد. در سالهای EV ، این مدت بسیار طولانی است. پیشرفت در فناوری باتری و موارد مشابه این بدان معنی است که از آن زمان تاکنون خودروهای بسیاری مسیری طولانی را طی کرده اند ، اما به هر حال مدل S هنوز تجارت خود را انجام می دهد. هنوز هم رانندگی و زندگی با آن احساس تازه بودن دارد .

این سالن چهار در و پنج صندلی خودرویی است که شرکت مستقر در ایلون ماسک در کالیفرنیا را به عنوان نیرویی برای تأسیس تأسیس کرد ، شرکتی که محصولاتش شایسته ایستادن در کنار BMW ، Mercedes-Benz و Audi است.

تسلا مدل S ممکن است دارای یک شبح نمایشی نسبتاً معمولی باشد – اما آنچه در کمین آن است دور از آن است. خوب ، این در سال 2012 بود. دو موتور الکتریکی از یک باتری 75 یا 100 کیلووات ساعتی نیرو می گیرند و هر چهار چرخ را از طریق یک سیستم انتقال قدرت تک سرعته می رانند.

برای دریافت اطلاعات از این مدل Performance کافی است با یک جستجوی سریع در یوتیوب ، هزاران فیلم از این موارد را ببینید که لامبورگینی ها ، فراری ها ، مک لارنس ، پورشه ها و غیره را دور از چراغ می زند. سریعترین مدل S ، P100D ، سرعت 0-62 مایل در ساعت را در کمتر از 2.5 ثانیه اعلام می کند و حتی 75D کندتر و ارزانتر نیز همین کار را در 4.2 ثانیه انجام می دهد.

این برای دامنه خبر بدی است که تسلا برای 75D 304 مایل ، 100D 393 مایل و P100D پرچمدار 381 مایل می باشد . اما این در چرخه NEDC قدیمی است و بنابراین کمی غیرواقعی است.

در حقیقت ، 75D باید با بیش از 200 مایل با یک بار شارژ کار کند. داشتن تسلا امکان دسترسی به شبکه شارژرهای پرسرعت به نام “Superchargers” را فراهم می کند که می تواند در عرض چند دقیقه ، نه چند ساعت ، شما را شارژ کند. شما برای شارژ دستگاه خود می توانید به بیش از 10 هزار ایستگاهی که در سراسر جهان وجود دارد مراجعه کنید .

قیمت پایه 75D از کمتر از 80 هزار پوند شروع می شود ،و  بخاطر بسپارید که برای سوخت ، مالیات جاده یا شلوغی هزینه نمی کنید …

1 . تسلا مدل S چگونه عملکردی داشته است ؟ 

پیشرانه در نوعی اسکیت بورد زندگی می کند که بدنه آن از بالا پیچ خورده است. این مرکز ثقل را خوب و کم نگه می دارد (بسته های باتری چیزهای سنگین قدیمی هستند و مدل S دارای یک دستگاه بزرگتر از اکثر EV های اصلی اصلی است) ، که به دست زدن کمک می کند و به معنای وجود فضای ذخیره سازی زیادی در کابین است.

2020 تسلا مدل S ادامه وسیله نقلیه ای است که نزدیک به یک دهه پیش دنیای خودرو را روی سر خود چرخاند. و با وجود هیچ تغییر قابل توجهی از زمان آغاز به کار ، مدل S همچنان یکی از برجسته ترین اتومبیل های برقی است.

یک سیستم تعلیق بادی استاندارد زمینه را برای سواری راحت این سدان بزرگ فراهم می کند ، در حالی که صندلی ها هر دو از نوع پشتیبانی و کوسن هستند. داخل آن یک کابین مرتب شده با تفکر وجود دارد مانند مسابقات آلمان و ژاپن بی حس نمی شود ، اما بی سر و صدا به روشی محدود ، تقریباً اسکاندیناویایی تحت تأثیر قرار می گیرد.

آنچه محرمانه نیست ، تبلت غول پیکر 17 اینچی است که سیستم سرگرمی را در ماشین خود جای داده است. در حالی که منوهای روی صفحه به طور منطقی تنظیم شده اند ، استفاده از آنها حواس پرت کننده است و وجود سیستم رانندگی استاندارد خلبان اتوماتیک را تقریباً ضروری می کند. برای یک وسیله نقلیه مملو از فناوری ، ما نیز به دلیل عدم ادغام تلفن های هوشمند Apple CarPlay یا Android Auto ناامید شده ایم.

وقتی صحبت از اجرا می شود چیزی برای گله گرفتن نیست. حتی نسخه پایه نیز قادر به رسیدن به سرعت 0-60 مایل در ساعت در 3.7 ثانیه است و با پرداخت 20000 دلار اضافی برای عملکرد باعث کاهش 2.3 ثانیه ای می شود. اینها اعداد ابرخودرویی هستند و تقریباً باورنکردنی است که وقتی اصلاح عملکرد را به سختی نشان می دهد که شش رقمی است. دامنه تخمین زده شده امروز در ردیف هر چیز دیگری برای فروش قرار دارد ، اگرچه اغلب متوجه شده ایم که دامنه دنیای واقعی کمی از ارقام تسلا فاصله دارد.

حتی بعد از این همه مدت ، تسلا مدل S یکی از بهترین EV های جاده ای است. امسال با ورود پورشه تایکان با رقابت جدی روبرو می شود ، اما تایکان نیز بسیار گران تر است ، برد کمتری ارائه می دهد و به همین سرعت نیست.

2 . زندگی با Model S چگونه است؟

تیم تحریریه ادموندز یک تسلا مدل S 2013 را برای یک سال کامل خریداری و آزمایش کرد. طبق تجربه ما ، ساخت اولیه مدل S مستعد ساییدگی زودرس لاستیک و تعدادی از مشکلات کیفیت بود که در سالهای بعدی مرتب شده بودند. با این اوصاف ، ما متوجه شدیم که این ماشین برای رانندگی یک ماشین سرگرم کننده است و بر خلاف هر چیز دیگری در آن زمان جاده نیست.

تسلا مدل S 2020 از جهات مختلف با مدل S بلند مدت ما متفاوت است. گرچه این همان نسل است ، بنابراین بسیاری از برداشت های کلی رانندگی ما هنوز هم اعمال می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تسلا مدل S این نسل ، تست جاده طولانی مدت تسلا مدل S 2013 را بخوانید.

3 . ادموندز کدام مدل S را توصیه می کند؟

ما فکر می کنیم Long Range پایه (که در اواخر سال با Long Range Plus جایگزین شد) عملکرد و قابلیت بسیاری را برای بیشتر خریداران ارائه می دهد. تنها با تفاوت های جزئی ، اساساً همان ویژگی تنظیم شده با تریم عملکردی بسیار گران تر است.

4 . مدل های تسلا مدل S

تسلا مدل S 2020 یک سدان لوکس پنج سرنشین برقی است. دو نوع موجود است – Long Range (بعداً به Long Range Plus تغییر کرد) و Performance. هر دو از یک باتری 100 کیلووات ساعتی استفاده می کنند و به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می شوند

ویژگی های برتر مدل های تسلا :

نتیجه ی کلی مطلبی که گفته شد را در چند خط می نویسیم علاوه برا تمام ویژگی های قدرتمند دیگری که دارد این ویژگی ها جز ان دسته ویژگی های بارز تسلا مدل اس می باشد .

  • دوست دار محیط زیست
  • کم تر بودن هزینه سوخت
  • نداشتن هزینه های بین راهی
  • خود ران

 

مطلب پیشنهادی

سرعت و شتاب ماشین کونیگزگ آگرا چقدر است

سرعت و شتاب ماشین کونیگزگ آگرا چقدر است

سرعت و شتاب ماشین کونیگزگ آگرا چقدر است :در دهه‌های اخیر، تکنولوژی ماشین کونیگزگ (Quantum …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *