شنبه , 6 مرداد 1403 - 3:42 قبل از ظهر

خوردن گوش خوک برای سگ

خوردن گوش خوک

گوش خوک به عنوان غذای مصرفی انسان، گوش پخته خوک است. در تعدادی از غذاهای سراسر جهان یافت می شود.و البته گوش خوک جز غذاهای مورد علاقه سگ ها می باشد .لیورموش یک محصول گوشت خوک است که در کارولینای شمالی غربی رایج است و با استفاده از جگر خوک، گوش و پوزه خوک، آرد ذرت و ادویه ها تهیه می شود. در این جا همه چیز در مورد خوردن گوش خوک و هر آن چه که در مورد آن می خواهید بدانید را می نویسیم .

آیا خوردن گوش خوک سالم است؟

گوش خوک بسیار مغذی است، اما همیشه باید به عنوان یک درمان به جای بخشی از یک رژیم غذایی معمول داده شود. این به دو دلیل است؛ اولاً آنها از نظر مواد معدنی و ویتامین ها مانند رژیم غذایی متعادل نیستند. و دوم اینکه چربی بالایی دارند. بنابراین، اگر بیش از حد مصرف شوند، ممکن است به چاقی کمک کنند

گوش خوک چقدر برای سگ مضر است؟

گوش خوک دارای محتوای چربی بالایی است و می تواند چاق کننده باشد و در نهایت منجر به چاقی شود. آنها همچنین می توانند باعث ناراحتی معده در برخی از سگ ها شوند. از آنجایی که آنها چربی بالایی دارند، می توانند لوزالمعده را تحریک کنند و در سگ های حساس باعث پانکراتیت شوند. این منجر به استفراغ، بی حالی، درد شکم و اسهال می شود.

آیا گوش خوک گران است؟

تنها چیزی که وجود دارد این است که اگر تا به حال گوش خوک برای سگ خود خریداری کرده اید، می دانید که آنها می توانند به طرز شگفت انگیزی گران هستند، البته نه اینکه حاوی مواد نگهدارنده و سایر موادی باشند که سگ شما به آنها نیاز ندارد. خوشبختانه، ساخت آنها در خانه آسان و ارزان است (و بدون مواد اولیه ناشناخته).

گوش خوک چه مزه ای دارد؟

گوش خوک چسبناک بود، مانند ورقه لازانیای پخته شده، با غضروف ترد در مرکز. طعم آن شبیه بیکن شیرین بود. طعم گوشت خوک و پس از پانچ فلفل های تند.

آیا گوش گاو بهتر از گوش خوک است؟

گوش خوک یا گوش بره – اگر گوش های گاو برای سگ شما خیلی بزرگ است، اما همچنان می خواهید تمام مزایای مشابه را داشته باشید، اگر سگ متوسطی دارید گوش خوک یا اگر سگ کوچک دارید گوش بره را امتحان کنید. با این حال، گوش خوک به طور خاص چرب تر از گوش گاو است، که آنها را بسیار چرب می کند

آیا گوش خوک چرم خام است؟

گوش خوک و پوزه خوک از جویدن های سگ محبوب هستند، اما به دلیل سرعتی که سگ می تواند آنها را مصرف کند، واقعاً نباید آنها را در رده جویدن های پوست خام قرار داد. پوزه خوک عمدتاً از غضروف تشکیل شده است. گوش خوک غضروفی و چربی است.

آیا گوش خوک برای سگ 2020 ایمن است؟

پاسخ بله است! گوش خوک و گوش گاو برای سگ یک گزینه عالی برای درمان سگ برای جویدن های معمولی است.

غذاهایی که با گوش خوک درست می کنند :

غذاهای بلغاری

در بلغارستان از گوش خوک مانند پیش غذا برای آبجو یا شراب استفاده می شود. ابتدا آب پز و سپس گریل می شود و با لیمو، سس سویا، نمک و فلفل آسیاب شده سرو می شود.

غذاهای چینی

گوش خوک
Loumeidish.jpg
گوش و جگر خوک ها در سس سویا و سایر ادویه های ملایم پخته شده است
چینی سنتی 豬耳
چینی ساده شده 猪耳
در لغت به معنای گوش خوک


آماده سازی به صورت برش های مستطیلی.
در غذاهای چینی، گوش خوک اغلب یک پیش غذا یا یک غذای جانبی است که به آن 豬耳朵 (پینیین: zhū ěr duo، “گوش خوک”)، اغلب به اختصار 豬耳 (پینیین: zhū ěr) می گویند. در برخی از مناطق، گوش خوک به عنوان 层层脆 (ceng ceng cui، به معنای واقعی کلمه “لایه های کرانچ”) شناخته می شود. می توان آن را ابتدا آب پز یا خورش کرد و سپس نازک برش داد، با سس سویا سرو کرد یا با رب چیلی چاشنی کرد. وقتی پخته می شود، بافت بیرونی ژلاتینی شبیه توفو است و غضروف مرکزی آن ترد است. گوش خوک را می توان گرم یا سرد خورد.

غذاهای کانتونی

در غذاهای کانتونی، یکی دیگر از مواد مورد استفاده در لو می است. تاکید بر استفاده از تمام قسمت های خوراکی خوک است. گوش خوک ها (و به طور کلی لو می) جزو غذاهای لذیذ محسوب نمی شوند.

غذاهای فیلیپینی

در فیلیپین، ظرفی که به عنوان Sisig شناخته می شود، ممکن است گاهی اوقات از گوش خوک به عنوان بخشی از مواد تشکیل دهنده آن استفاده کند

غذاهای لیتوانیایی

گوش خوک، که در لیتوانی به عنوان kiaulės ausis شناخته می شود، به صورت دودی و به صورت نوارهای نازک به عنوان میان وعده آبجو سرو می شود، یا به صورت کامل آب پز شده و به عنوان غذای اصلی با ترب کوهی و سبزیجات تازه یا ترشی سرو می شود.

غذاهای اوکیناوا

تکه هایی از میمیگا و چیراگا
در غذاهای اوکیناوا به گوش خوک میمیگا (ミミガー) می گویند. با جوشاندن یا ترشی تهیه می شود و با سرکه یا به صورت ساشیمی (گوشت خام خلال شده) سرو می شود. تمام صورت خوک نیز در اوکیناوا خورده می شود، جایی که به عنوان چیراگا (チラガー) شناخته می شود.

غذاهای اسپانیایی

در غذاهای اسپانیایی، گوش خوک را به صورت بو داده به عنوان Oreja de Cerdo، یکی از تنقلات تاپاس، یا آب پز در انواع مختلف خورش و کوسیدو سرو می کنند.

غذاهای پرتغالی

در غذاهای پرتغالی، گوش خوک به صورت آب پز و سپس برشته، همراه با سیر و گشنیز تازه به عنوان Orelha de Porco de Coentrada سرو می شود.

غذاهای تایلندی

یام هو مو یک سالاد تایلندی است که با گوش های برش خورده خوک درست می شود
در غذاهای تایلندی، از گوش خوک برای بسیاری از غذاهای مختلف استفاده می‌شود، از جمله در غذاهای شمال تایلند به نام چین سوم موک (گوش‌های برش‌شده تخمیری که در برگ موز کبابی می‌شود) و در یام هو مو (یک سالاد تایلندی که با خلال‌شده و آب پز خوک درست می‌شود). گوش ها).

غذاهای ایالات متحده

گوش خوک بخشی از غذاهای روح است که در میان آفریقایی-آمریکایی ها در جنوب ایالات متحده سرچشمه می گیرد.

“گوش خوک” نیز یک نام محاوره ای منطقه ای برای شیرینی آب پز است. خمیری شبیه به پوسته پای باز می کنیم و سپس به صورت دایره های بزرگ (معمولاً به قطر 3 اینچ) برش می دهیم. یک فیلینگ میوه ای شیرین یا پر کردن پنیر خوش طعم، در مرکز قرار داده شده است. شیرینی روی آن تا می شود و سپس با سوراخ های یک چنگال مهر و موم می شود. «گوش خوک ها» را می جوشانند تا تمام شود. و در حالی که گرم هستند خورده شود. آنها همچنین می توانند پس از جوشاندن با پخت، سرخ کردن عمیق یا سرخ کردن تابه “تمام” شوند. اغلب با پودر قند روی آنها پاشیده می شود.

توله سگ ها از چه سنی می توانند گوش خوک را بخورند؟

بله، توله ها می توانند گوش خوک داشته باشند. با این حال، توصیه می کنیم به دلیل نگرانی های سلامتی، صبر کنید تا توله سگ شما حداقل شش ماهه شود. شایان ذکر است که حتی پس از شش ماه، خطراتی وجود دارد که ممکن است شما و سگتان هنگام مصرف گوش خوک متحمل شوید.

چرا سگ ها گوش خوک را دوست دارند؟

رایج ترین باور این است که سگ ها به دلیل طعم ترد و گوشتی، گوش خوک را دوست دارند. چه گوش خوک طبیعی باشد و چه طعم دار شده باشد، اکثر سگ ها آنها را به عنوان یک گزینه درمانی غیر قابل مقاومت می دانند. … و از آنجایی که گوشت منبع عالی پروتئین برای سگ شما است، اطمینان از دریافت مقدار زیادی از آن مهم است

آیا گوش خوک برای دندان سگ خوب است؟

علاوه بر رضایت از جویدن، گوش خوک می تواند به از بین بردن پلاک و جرم کمک کند. در کنار مراقبت های منظم دندانپزشکی دامپزشکی، گوش خوک می تواند به تمیز نگه داشتن دندان های سگ شما و جلوگیری از بیماری های دندانی کمک کند.

چه مدت باید گوش خوک را بپزید؟

حداقل 6 ساعت بجوشانید و در حین حرکت با چاقو حساسیت را امتحان کنید. گوش ها قبل از پا پخته می شوند، پس زودتر آن ها را بردارید یا دیرتر به قابلمه اضافه کنید. وقتی گوشت نرم شد، قابلمه را از روی حرارت بردارید و بگذارید 20 دقیقه در مایع پخت استراحت کند.

آیا گوش خوک هنوز در حال فراخوانی است؟

از 30 اکتبر 2019، CDC و FDA هشدار خود را مبنی بر اجتناب از خرید یا دادن غذای حیوانات خانگی گوش خوک، به استثنای خوراکی‌هایی که قبلاً فراخوان شده‌اند، لغو کرده‌اند. به سگ ها گوش خوک های یادآوری شده ندهید. همیشه دست های خود را بلافاصله پس از دادن خوراکی های گوش خوک به سگ خود بشویید

مطلب پیشنهادی

 شرایط پرورش خوک چه چیزهایی است

 شرایط پرورش خوک چه چیزهایی است

 شرایط پرورش خوک چه چیزهایی است پرورش خوک، به عنوان یکی از فعالیت‌های دامی رایج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *