سه شنبه , 1 آبان 1403 - 2:39 قبل از ظهر
تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل ادز

با تبلیغات گوگل ادوردز تنها در چند ساعت در کلیدواژه های مد نظر خود سایتتان را به لینک های اول بیاورید .

امروزه تبلیغات گوگلی جایگزین بسیاری از تبلیغات سنتی ، محیطی و مجازی گشته است ، کسب و کارهای بسیار زیادی همه روزه در صنف های گوناگون خدمات و سایت خود را در گوگل تبلیغ می کنند زیرا که بازدهی و سودآوری این تبلیغات فوق العاده مناسب می باشد . تیم سایت کیپر با مدیریت آگهی های شما در موتور جستجوی گوگل به دنبال آن است که بالاترین سودآوری را برای شما به ارمغان بیاورد.
برای تبلیغات در گوگل در وهله اول نیاز به یک سایت دارید و سپس باید کلید واژه های مرتبط با شغل خود را برگزینید . اگر سایتی ندارید و یا اینکه با انتخاب بهترین کلید واژه های اشنایی کافی ندارید ما برای شما این خدمات را به صورت حرفه ای انجام خواهیم داد .

 برای سفارش و مشاوره می توانید با شماره 02166989370 تماس بگیرید

ویژگی های تبلیغات گوگل سایت کیپر

  • مدیریت قوی آگهی ها : آگهی شما با روش های کاملا بهینه و مناسب جهت جلوگیری از اتلاف هزینه قرار خواهند گرفت همچنین آگهی های درج شده بطور مداوم بررسی می گردند تا به بهترین نتیجه و بازخورد دست یابند.
  • پشتیبانی مناسب : در هر زمان و ساعتی که نیاز به مشاوره و یا پشتیبانی برای آگهی های خود داشتید ما در دسترس شما خواهیم بود ، برای تغییرات آگهی ها و یا متوقف ساختن موقتی آن ها کافیست با ما تماس بگیرید حتی در روزهای تعطیل
  • قیمت های نازل : ما به دنبال تداوم همکاری و ارائه خدمات به صورت همیشگی هستیم از همین رو سعی داریم در کنار خدمات خوب خود بهترین قیمت ها را نیز ارائه بدهیم برای اطلاع دقیق از قیمت ها تماس بگیرید

تبلیغات گوگل ادز یا گوگل ادوردز چیست ؟

شاید برای شما نیز سوال شده باشد که فرآیند تبلیغات در گوگل ادز به چه صورت است برای همین به طور خلاصه و ساده برای شما توضیح خواهیم داد که تبلیغات در گوگل چگونه انجام می شود .

مهمترین پیش نیاز ها برای تبلیغات در گوگل داشتن یک سایت و یافتن کلمات کلیدی پر بازدید و مرتبط با شغل می باشد که ما در تبلیغات گوگلی خود آنها را برای شما می یابیم . اگر دارای سایت نیستید ما می توانیم با کمترین هزینه ها یک سایت خوب و قابل قبول برای شما محیا کنیم . تبلیغات در گوگل ه این شکل است که شما بودجه ای برای اینکار به گوگل پرداخت خواهید کرد به عنوان مثال 30 دلار ( پرداختی ها به دلار و یا سایر ارزهای خارجی مانند درهم یا لیر و … می باشد ) و گوگل به اعزای هر کلیکی که مشتریان و بازدید کنندگان بر روی سایت شما انجام می دهند مبلغی از آن سی دلار را کسر می کنند و این روند تا جایی که بودجه در نظر گرفته شده به صفر برسد ادامه دارد و آگهی ها تا آن زمان ادامه دارند .

میزان تعرفه هر کلیک با توجه به کلمات کلیدی کاملا متفاوت می باشد و معمولا خود سیستم هوش مصنوعی گوگل بعد از مدتی تعرفه هایی را برای کلید واژه های ما تایین خواهد کرد که با چه قیمتی می توانیم آن آگهی را در لینک اول ، در صفحه اول و یا در بالای سایت هایی که به طور طبیعی در صفحه اول گوگل هستند قرار بگیرد . از مهمترین اقداماتی که ما برای شما انجام می دهیم مدیریت این آگهی و رسیدن به بهترین نتیجه با صرف کمترین هزینه می باشد .

مطلب پیشنهادی

مبدل حرارتی چیست و چه انواعی دارد ؟

مبدل حرارتی چیست ؟ مبدل حرارتی صفحه (PHE) توسط دکتر ریچارد سلیگمن در سال ۱۹۲۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *