شنبه , 6 مرداد 1403 - 3:24 قبل از ظهر

بیوگرافی بازیگر نقش فیل دانفی در مدرن فامیلی

بیوگرافی بازیگر نقش فیل دانفی در مدرن فامیلی

تایلر جرالد بورل بازیگر نقش فیل دانفی در مدرن فامیلی (متولد 22 آگوست 1967) بازیگر و کمدین آمریکایی است. او در ابتدا در چندین نقش در برادوی از جمله مکبث به شهرت رسید و در خارج از برادوی نقش های Corners ، The Blue Demon ، Burn This و Show People را بازی کرد. شهرت بورل به خاطر بازی در نقش فیل دانفی در شبکه تلویزیونی مدرن ABC ، ​​که برای آن برنده جایزه Primetime Emmy برای بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال کمدی در سال های 2011 و 2014 (از 8 نامزدی متوالی) و پنج جایزه انجمن بازیگران سینما شد: یکی برای بازی در نقش برجسته توسط یک بازیگر مرد در یک سریال کمدی در سال 2013 و چهار جایزه متوالی برای بازی در نقش برجسته توسط یک گروه در یک مجموعه کمدی که از سال 2011 تا 2014 با گروه بازیگران مشترک بوده است.

اولین نقش او در فیلم سینمایی بلند در سال 2001 تکامل بود. او همچنین در Black Hawk Down ، Dawn of the Dead ، Muppets Most Wanted و Marvel’s The Incredible Hulk در نقش Doc Samson ظاهر شد. وی از آن زمان در تعدادی از فیلم های انیمیشن Mr. Peabody & Sherman ، Finding Dory و Storks صداپیشگی کرده است. بورل در مجموعه های تلویزیونی خارج از تمرین و بازگشت به نقش های تکراری داشت.

زندگینامه شخصی بازیگر نقش فیل دانفی در مدرن فامیلی

بورل  بازیگر نقش فیل دانفی در مدرن فامیلی ، در گرانتس پاس در اورگان به دنیا آمد ، پسر شری رز (نیوز هاوک) ، یک معلم ، و گری جرالد بورل (1989-1940) ، که یک خانواده درمانگر بودند چشم به دنیا گشود . وی اصالتاً انگلیسی و آلمانی تبار است. طبق مجموعه تلویزیونی Finding Your Roots ، بورل از نژاد آفریقایی است که از طریق مادربزرگ بزرگش سوسنا ویکس (دختر سرهنگ دادلی بایرون ماسک و برده دار سفید پوست و دختر کنیز 13 ساله پنه لوپه “نلی” الندر ماسک) ، که یک برده سابق از تنسی بود و یک خانه دار در اورگان متولد شد. پسرش جورج واشنگتن ویکس سرانجام سفیدپوش می شد. بورل در شهر کوچک جنوبی اورگان در Applegate ، نزدیک مرز کالیفرنیا بزرگ شد.

او در دبیرستان Hidden Valley  در Grants Pass تحصیل کرد ، جایی که فوتبال بازی می کرد و برای موستانگ های Hidden Valley کار می کرد. پس از فارغ التحصیلی ، وی در دانشگاه جنوبی اورگان در اشلند ثبت نام کرد ،و در سال 1993 با مدرک لیسانس در رشته های هنر تئاتر فارغ التحصیل شد ؛  وی سخنران شروع مدرسه در سال 2008 بود.  در حالی که در کالج بود ، در جشنواره شکسپیر اورگان به عنوان متصدی بار کار می کرد.

در این مدت ، بورل در دانشگاه اورگان تحصیل کرد و به عضویت برادری سیگما چی درآمد.  وی تحصیلات خود را در دانشگاه ایالتی پن ادامه داد ، جایی که موفق به کسب مدرک MFA شد و به همراه کیگان-مایکل کی عضو شرکت تئاتر 100 بود . در سال 1999 ، بورل به عنوان بازیگر جشنواره در جشنواره شکسپیر یوتا کار کرد.

بورل همچنین اظهار داشت که برای مدتی در تحصیلات تکمیلی ، برای صرفه جویی در هزینه بیرون از خانه درون وانت زندگی کرد.

ازدواج بازیگر نقش فیل دانفی در مدرن فامیلی

بورل بازیگر نقش فیل دانفی در مدرن فامیلی با همسرش هالی در 18 آگوست 2000 ازدواج کردند. آنها تا زمانی که در سال 2008 به سالت لیک سیتی نقل مکان کردند در شهر نیویورک اقامت داشتند. انها هنوز یک آپارتمان دو خوابه در آستوریا ، محله کوئینز دارند که اجاره می دهند .  این زوج از آن زمان برای کار بورل در مورد سریال خانواده مدرن به کالیفرنیای جنوبی نقل مکان کردند. در 18 مارس 2010 ، اعلام شد که بارل و همسرش یک نوزاد ، یک دختر را به فرزندی پذیرفته اند.  دو سال بعد ، آنها دختر دیگری را به فرزندی پذیرفتند.

زندگی کاری بدون سینما بازیگر فیل دانفی چگونه است ؟ 

بورل یکی از طرفداران مادام العمر اردک های اورگن ، پورتلند تریل بلیزرز ، نیویورک متز و سن لوئیس رمس است (که از آن زمان به کالیفرنیا منتقل شده و به قوچ های لس آنجلس تغییر نام داده اند).

بورل صاحب The Eating Establishment ، یک رستوران در پارک سیتی ، یوتا ، و همچنین دو بار در سالت لیک سیتی ، Bar X و Beer Bar است که در کنار یکدیگر قرار دارند و درهای متصل به یکدیگر دارند.

او در تلویزیون و سینما چگونه درخشید ؟

اولین نقش های معتبر بورل در فیلم 2001 Evolution و Black Hawk Down بود. او بعداً در بازسازی فیلم Dawn of the Dead در سال 2004 و در چندین نقش صحنه ای ظاهر شد (مانند تولید مکبث در سال 2000 در برادوی و در خارج از برادوی نقش های Corners ، The Blue Demon ، Burn This و Show People).

او نویسنده و بازیگر فیلم اصلی کمدی بی نظیر The Herring Red O ‘Happiness به کارگردانی راسل دیبال بود. کارهای صحنه ای بورل همچنین شامل نوشتن و کار در نمایشنامه بابل خارج از برادوی با برادرش دانکن است. او همچنین به عنوان دادستان نیوجرسی در قانون و نظم: واحد ویژه قربانیان ظاهر شد.

پس از آن ، بورل به عنوان الیور بارنز ، جراح پلاستیک کم عمق اما خوب معنی داشت ، در تلوزیون CBS خارج از عمل (2006-06) ، که توسط فیلمنامه نویس کریستوفر لوید نیز ساخته شده بود ، انتخاب شد. این نمایش در ماه مه 2006 لغو شد ، در حالی که هشت قسمت در ایالات متحده اصلاح نشده بودند. پس از لغو نمایش ، او در آلن آربوس در فیلم خز: پرتره ای خیالی از دایان آربوس بازی کرد.

در سال 2007 ، او نقش کوچکی در فیلم National Treasure: Book of Secrets به عنوان متصدی کاخ سفید داشت و پس از آن در اواخر همان سال بازیگر نقش اصلی در مجموعه تلویزیونی Back to You on Fox بود. در این نمایش ، ساخته استیون لویتان و کریستوفر لوید ، بورل نقش یک خبرنگار میدانی را بازی کرد (در کنار کلسی گرامر و پاتریشیا هیتون). این نمایش در سال 2008 لغو شد.

در اقتباس فیلم مارول از کمیک The Incredible Hulk در سال 2008 ، بورل نقش لئونارد سامسون (بدون ابرقدرت ها) را بازی کرد که رابطه کوتاهی با بتی راس داشت.

او در کمدی تحسین شده خانواده مدرن که به همت کریستوفر لوید و استیو لویتان ساخته شده ، نقش بزرگی به عنوان فیل دانفی مسکن داشت. برای اجرای خود ، او هشت نامزد پی در پی جایزه Primetime Emmy برای بازیگر نقش مکمل زن برجسته در یک سریال کمدی (2010–2017) دریافت کرد و دو بار در سال های 2011 و 2014 برنده این جایزه شد.

وی همچنین برای بازی در این قش نامزد دریافت جایزه انجمن بازیگران اسکرین برای بازی درخشان توسط یک بازیگر مرد در یک سریال کمدی دریافت کرد و جایزه انجمن بازیگران اکران را برای بازی درخشان توسط یک گروه در یک مجموعه کمدی با ستاره های همکار خود به اشتراک گذاشت. وی با شکست الک بالدوین ، که قبلاً هفت سال پیاپی برنده این جایزه بود ، دریافت کننده جایزه فردی SAG در سال 2014 بود.

بورل همچنین به عنوان فیل در تبلیغات انجمن ملی معاملات ملکی ظاهر می شود.

در نوامبر 2014 ، بورل برای ساخت پروژه های کمدی خود با تلویزیون فاکس 20th Century قرارداد اصلی منعقد کرد. مجموعه وب Boondoggle وی ، مبتنی بر زندگی خود بورل ، در ژوئن 2016 در ABC.com و ABCd آغاز به کار کرد. وی در ژوئیه 2017 نامزد دریافت جایزه Primetime Emmy برای بازیگر برجسته در یک فرم کوتاه کمدی یا سریال درام شد.

اخیراً ، معامله کلی وی با فاکس با تأسیس شرکت تولیدی خود Desert Whale Productions ، برای راه اندازی یک پروژه کمدی ABC ادامه یافته است .

هنگامی که بیماری همه گیر COVID-19 در مارس 2020 بارها و رستوران های سالت لیک سیتی را تعطیل کرد ، بورل و همسرش از 100،000 دلار از پول خود برای ایجاد “Tip Your Server” ، یک صندوق آنلاین متمرکز برای کمک به انتظار خارج از کار استفاده کردند. کارمندان در یوتا ، که بورل ها همچنان آنها را خانه خود می دانند.

 

مطلب پیشنهادی

شباهت های سریال وست ورد و فال اوت

سریال وست‌ورلد و فال‌اوت، هر دو به دنیای علمی‌تخیلی می‌پردازند و مضامین مشترکی را کاوش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *