سه شنبه , 1 آبان 1403 - 2:39 قبل از ظهر
Mandatory Credit: Photo by John Salangsang/WWD/Shutterstock (10185220bi) Nazanin Boniadi Hotel Vivier Los Angeles Cocktail Party, Los Angeles, USA - 02 Apr 2019

بهترین نقش های نازنین بنیادی 

بهترین نقش های نازنین بنیادی

بنیادی در اوج انقلاب ایران در تهران ، متولد شد. کمتر از یک ماه پس از تولد ، او و والدینش به لندن نقل مکان کردند و در آنجا بزرگ شد. نازنین بنیادی در دوران جوانی ویولن و باله اجرا می کرد .

نازنین بنیادی در سال متولد 22 مه 1980 در تهران متولد شد او یک بازیگر انگلیسیت که مدافع حقوق بشر نیز می بااشد .

نازنین بنیادی در یک مدرسه مستقل در همپستد تحصیل کرد و مدرک لیسانس خود را در رشته های علوم زیستی از دانشگاه کالیفرنیا ، ایروین کسب کرد. او در UCI ، برای تحقیقات مولکولی شامل درمان سرطان و رد پیوند قلب ، جایزه کارشناسی Chang Pin-Chun را دریافت کرد. وی همچنین دستیار سردبیر MedTimes ، روزنامه پزشکی در مقطع کارشناسی UCI بود. در سال 2009 ، نازنین بنیادی درام تئاتر معاصر را در آکادمی سلطنتی هنر دراماتیک لندن تحصیل کرد .

تاریخچه کاری نازنین بنیادی

نازنین بونیادی مسیر شغلی خود را از علم تغییر داد و بازیگری را از سال 2006 شروع کرد. اولین نقش اصلی بازیگری او در نقش لیلا میر در سریال تلویزیونی بیمارستان عمومی و سریال SOAPnet بیمارستان عمومی: شیفت شب بود و او را به عنوان اولین بازیگر قراردادی بازی کرد. او یک شخصیت خاورمیانه ای در تاریخ تلویزیون روزانه آمریکا است.

وی برای بازی در بیمارستان عمومی در سال 2008 نامزد دریافت جایزه NAACP Image برای بازیگر نقش اول زن در یک سریال درام روزانه شد.

نازنین بنیادی همچنین در چندین تولید عمده فیلم های هالیوود مانند جنگ چارلی ویلسون (به کارگردانی مایک نیکولز) ، مرد آهنی (به کارگردانی جون فاورو) و سه روز بعدی (به کارگردانی پاول هاگیس) نقش های فرعی را بازی کرده است.

او در فصل ششم نمایش موفق CBS How How Met Your Mother (چگونه با مادرت آشنا شدم ) نقش نورا را بازی می کرد ، که علاقه زیادی به شخصیت نیل پاتریک هریس ، بارنی استینسون داشت. او این نقش را در فصل هفتم و نهم نمایش تکرار کرد.

در مه 2013 ، بنیادی به عنوان تحلیلگر CIA ، فرا شرازی ، به بازیگران سریال 3 میهن می پیوست. او برای سری چهارم نمایش به یک سریال منظم ارتقا یافت.

نازنین بنیادی همچنین در یک قسمت از هشت قسمت در فصل 3 Scandal به عنوان آنتاگونیست عدنان سالیف ظاهر شد.  او استر ، عشق اصلی شخصیت عنوان را در بازسازی 2016 بن هور به تصویر کشید.

او موسیقی متن فیلم مستند ایرانی 2014 ، برای روشن كردن شمع ، را ساخته مازیار بهاری و با تمرکز بر آزار و اذیت دولت بهائیان در ایران ، روایت کرد.

نازنین بنیادی با Dev Patel و Armie Hammer در فیلم داستانی 2018 هتل بمبئی بازی کرد ، نمایشی از حملات بمبئی در سال 2008.  او نقش زهرا کاشانی وراث انگلیسی-ایرانی را بازی می کرد.  از سال 2018 تا 2019 ، بونادیادی نقش منظم کلار کوئیل را در درام جاسوسی Starz Counterpart بازی کرد.

در اوایل سال 2020 مشخص شد که نازنین بنیادی برای بازی در یک نقش نامعلوم در The Lord Of The Rings در Amazon Prime انتخاب شده است.

فعالیت های سیاسی نازنین

نازنین بنیادی سخنگوی سازمان عفو ​​بین الملل آمریکا (AIUSA) بود ، با تمرکز بر محکومیت ناعادلانه و رفتار با جوانان ، زنان و زندانیان عقیدتی ایرانی ، از سال 2009 تا 2015 ، فعالیت می کرد ،  او صفحه وبلاگ رسمی خود را در وب سایت AIUSA  و از آوریل 2019 به همکاری با آنها همچنان ادامه می دهد.

نازنین بنیادی صداپیشگی اطلاعیه خدمات عمومی “قدرت کلمات” AIUSA را با مورگان فریمن ، که یک جایزه وببی را به دست آورد ، ارائه داد. یک شرکت کننده در برنامه و نبرد برای رویدادهای مربوط به حقوق ایران ، و پروژه Neda را با AIUSA در ماه مه / ژوئن 2010 رهبری کرد.

در دسامبر 2010 ، وی دادخواست عفو بین الملل را برای جعفر پناهی و محمد رسول اف کارگردانان سینمای ایران که به جرم “تبلیغ علیه دولت” محکوم شده بودند ، آغاز کرد. در این دادخواست بیش از 21000 امضا از جمله کارگردانان و بازیگران برجسته هالیوود به وجود آمد.  در 8 ژوئن 2011 ، او برای تحویل دادخواست به نمایندگی ایران در سازمان ملل در نیویورک به هیاتی به رهبری پل هگیس ، کارگردان هالیوود و لاری کاکس ، مدیر اجرایی AIUSA پیوست.

در 3 ژوئن 2011 ، نازنین بنیادی در یک اعتصاب غذای دائمی به سارا شورد پیوست و مقاله ای در حمایت از کمپین Free the Hikers ، مربوط به زندانی شدن شین بائر و جاش فتال در ایران نوشت.

نازنین بنیادی جایزه سینمای اجتماعی 2011 را در جشنواره جهانی فیلم و موسیقی ایسکیا به دلیل همکاری در زمینه حقوق بشر با عفو بین الملل دریافت کرد.

در تاریخ 9 آوریل 2012 ، بنیادی برای حمایت از فعالیت آموزشی تحت آتش سوزی ، به مادربزرگ خود ، UC-Irvine بازگشت و خواستار پایان دادن به تبعیض مجازاتی و آزار و اذیت بهائیان در ایران شد.

نازنین بنیادی سخنان پایانی اختتامیه را در اجلاس XX سال 2012 ، اجلاس سالانه سالن عفو ​​بین الملل آمریكا در مورد حقوق زنان ، در واشنگتن دی سی ارائه داد.

در دسامبر 2012 ، بنیادی با رکسانا صابری برای راه اندازی دادخواست و کارزار عفو بین الملل برای آزادی فیلمساز زندانی شده به بهروز قبادی ، برادر فیلمساز مشهور بهمن قبادی ، در ایران همکاری کرد. این دادخواست شامل امضایی از کارگردانان و بازیگران برجسته هالیوود و همچنین سازمان ها و جشنواره های بزرگ صنعت فیلم بود.  در 22 ژانویه 2013 ، عفو بین الملل اعلام کرد که بهروز قبادی با قرار وثیقه از زندان در ایران آزاد شده است.

وی سخنران اصلی سیزدهمین کنفرانس “دنیای زنان برای صلح جهانی” ادی برنیس جانسون ، نماینده کنگره در دالاس ، تگزاس در مه 2013 بود.
وی برای رسانه هایی مانند CNN و هافینگتون پست گزینه هایی نوشت.

در سال 2014 ، بنیادی به عنوان عضوی دوره ای توسط سازمان غیر انتفاعی شورای روابط خارجی انتخاب شد.

در اکتبر 2015 ، وی به عضویت هیئت مدیره مرکز حقوق بشر در ایران درآمد.

در آوریل 2019 ، او با ناتاشا فتح مجری شبکه خبری CBC در مورد سرنوشت وکیل حقوق بشر ، نسرین ستوده ، مصاحبه کرد که اخیراً تا 38 سال در تهران ، به حبس محکوم شد.

زندگی سخصی نازنین بنیادی

نازنین بنیادی به انگلیسی و فارسی تسلط کامل دارد. او در لس آنجلس ، کالیفرنیا زندگی می کند. از آنجا که او و والدینش در نوزادی فرار کردند ، بونادیادی فقط یک بار در دوران نوجوانی به ایران سفر کرده است  اما از آن زمان شخص  اعلام شده و وی را ممنوع از بازگشت کرده است. علاقه نازنین به علم شناسی به اندازه ای بود که در اواسط سال 2000 ، او یک دانشمند متخصص بود. مادر او نیز یک دانشمند بوده است.

نامزد نازنین بنیادی که بود ؟

در اواخر سال 2004 تا اوایل سال 2005 ، او رابطه کوتاهی با بازیگر تام کروز داشت. طبق ادعای مستند Going Clear ، آشنایی نازنین بنیادی با کروز اتفاقی نبوده و کلیسای ساینتولوژی او را برای این نقش آماده و کاشته است. كلیسا همچنین او را به همراه دهها زن دیگر به عنوان یك همسر بالقوه برای سفر دریایی مورد بررسی قرار داد ، اما وی انتخاب نشد.

در اکتبر 2004 ، بونادیادی داوطلب اداره امور ویژه در لس آنجلس بود که توسط گرگ ویلهره ، مسئول کلیسا ، به او گفتند که برای پروژه خاصی انتخاب شده است. به بونادیادی گفته شد كه باید بریس های دندانی وی برداشته شود و هایلایت های موهای قرمز وی اصلاح شود. او همچنین تشویق شد که رابطه خود را با دوست پسر دیرینه خود پایان دهد. او مجبور شد یک قرارداد محرمانه امضا کند ، بیان داشت که بدون تأیید کلیسا نمی تواند این پروژه ویژه را کنار بگذارد.

حدود یک ماه بعد ، پس از اینکه توسط کلیسا به نیویورک منتقل شد ، بونادیادی فهمید که پروژه او تبدیل شدن به یک دوست دختر مناسب برای کروز است. وی در شهادت خود اظهار داشت “در ابتدای رابطه [او] بسیار عاشقانه بود اما با پیشرفت رابطه او دچار خلق و خوی شدیدی شد. او تمایلات خشن را نشان داد”. پس از پایان رابطه آنها در ژانویه 2005 ، بونادیادی به یک دوست و یکی از اعضای کلیسا ویران شد. او به خاطر این سیاست طبق مجازات كلیسا مجازات شد: “او” باید نیمه شب گودال حفر می كرد و كاشی های كف را از بین می برد … او را در ممنوعیت رفت و آمد قرار دادند … هرجا كه می رفت اسكورت می كرد “. او همچنین شهادت داد که احساس می کرد انگار “او یک قربانی برده سفید است ، زیرا او به بهانه های دروغین از خطوط ایالتی سفر کرده است .

نقش های مهمی که نازنین بازی کرده به قرار زیر می باشند

به دانشگاهی در ایالات متحده رفت و در آنجا :

  • اولین نقش اصلی بازیگری خود را به عنوان لیلا میر در درام پزشکی بیمارستان عمومی (2007-2009) و بیمارستان عمومی اسپین آف آن: شیفت شب ( 2007) بازی کرد .
  • از آن زمان ، او بیشتر به خاطر بازی در نقش “نورا” در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار “How I Met Your Mother” ،
  • فرا شرازی در سریال هیجان انگیز جاسوسی Showtime میهن (2013-2014) ،
  • استر در فیلم درام تاریخی بن هور ( 2016) ،
  • کلر کوئیل در سریال هیجان انگیز علمی تخیلی ( Starz Counterpart 2017–2018) و
  • زهرا کاشانی در فیلم مهیج اکشن Hotel Mumbai 2018 بازی کرد

بنیادی از سال 2009 تا 2015 سخنگوی سازمان عفو بین الملل بود و از سال 2015 عضو هیئت مدیره مرکز حقوق بشر در ایران است.

مطلب پیشنهادی

پیام اصلی سریال Shrinking چیست ؟

سریال Shrinking به کارگردانی جیسون سگال و با بازیگری او و جیسون سودیکیس و هریسون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *