چهارشنبه , 2 آبان 1403 - 6:48 قبل از ظهر
دلیل استفاده از هاردباکس و تفاوت آن با جعبه معمولی

دلیل استفاده از هاردباکس و تفاوت آن با جعبه معمولی

همانطور که می‌دانید جعبه‌ها از زمان گذشته تا به حال برای نگهداری اجسام استفاده می‌شدند و وجود آن‌ها باعث می‌شد که آسیبی به شی و کالاهای درون آن وارد نشود و طول عمر طولانی‌تری داشته باشند و با گذر زمان جعبه و کارتن‌ها شکل بهتری به خود گرفتند و طرح‌های متنوع‌تری وارد بازار شد. با رونق گرفتن کسب و کارها و پیدایش شغل‌های جدید به خصوص در فضای مجازی و آنلاین شاپ‌ها (فروشگاه انلاین) استفاده از جعبه‌ها نیز بیشتر شد زیرا برای ارسال محصولات از شهری به شهر دیگر نیازمند یک بسته‌بندی خوب هستید تا علاوه بر ایمنی، زیبایی کار نیز حفظ گردد. امروزه جعبه و هاردباکس‌های بسیاری تولید می‌شوند که مشتریان با توجه به بودجه و نیاز خود می‌توانند در تعداد بالا با خیال آسوده خرید کنند. و به محصول خود ارزش و زیبایی بیشتری ببخشند. حال نوبت به تفاوت جعبه و هاردباکس می‌رسد؛ شاید بگویید هر دو جعبه هستند چه فرقی می‌کنند؟! باید بگوییم اگر چه مشابه هم هستند و در نحوه تولید در برخی مراحل از یک مواد تولید می‌شوند اما تفاوت‌های بسیاری دارند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

هاردباکس یا جعبه معمولی؟

انتخاب شما کدام است؟ یک جعبه ساده و معمولی که ممکن است با ضربه یا افتادن پاره شود یا آسیب ببیند یا هاردباکس؟ البته که نمی‌توان گفت هاردباکس بهتر است یا جعبه معمولی زیرا به استفاده مشتری و خریدار نیز بستگی دارد و بعد بودجه موردنظر نیز شرط است! اما پیشنهاد ما به شما هاردباکس است.

تفاوت جعبه معمولی و هاردباکس در نوع، جنس و کیفیت آن است. در مراحل ساخت جعبه‌های معمولی از جعبه مقوایی ساده، گلاسه و کرفت تولید می‌شوند که عمر طولانی ندارند و از مقاومت و استحکام پایینی برخوردارند.

از طرفی دیگر هاردباکس‌ها از چوب، mdf و مقواهای محکم و ضخیم تولید می‌شوند که امکان اضافه کردن روکش‌های پارچه ای، روبان، لمینت، طلاکوبی و چرم و مخمل وجود دارد. هاردباکس‌ها استحکام بسیار بالایی دارند و می‌توانید تا سال‌ها بدون هیچ آسیبی آن را نگهداری کنید و محصولات شما را به خوبی محافظت می‌کند و جلوه زیبایی به آن می‌بخشد.

مزایای هاردباکس و فروش ویژه آن

مزایای هاردباکس و فروش ویژه آن

اگر کسب و کارتان را تازه شروع کرده اید و یا می‌خواهید شروع کنید و نمی‌توانید برای باکس هزینه بسیاری کنید می‌توانید با حداقل تیراژ در کارگاه تولیدی انواع هاردباکس بهترین ها را با قیمت ویژه خرید کنید. توجه داشته باشید کارگاهی که بتوانید از آن با حداقل تیراژ برای مثال 100 عدد خرید کنید بهترین گزینه است. در ادامه به مزایای هاردباکس می‌پردازیم:

  • می‌توانید برای راحت تر بودن کار به آن خاصیت مغناطیسی اضافه کنید.
  • یک ظاهر شیک و ساده در عین حال لوکس و جذاب
  • درج لوگو و برند و انواع مدل‌ها به سلیقه مشتری
  • حفظ و افزایش ماندگاری نام برند نزد مشتریان
  • ایجاد تصور بهتر نسبت به محصول و کیفیت آن
  • رنگبندی متنوع
  • اضافه کردن طرح های مختلف مانند تصاویر و برجستگی های متعدد
  • بالا بودن مقاومت و ماندگاری مواد و ظاهر نسبت به جعبه های مقوایی ساده
  • حفظ امنیت محصول و ماندگاری اشیا درون آن

هاردباکس خاص خودت رو بخر!

هاردباکس

حال که تفاوت جعبه معمولی و هاردباکس را متوجه شدید نوبت به انواع هاردباکس می‌رسد. هاردباکس‌ها در دو مدل اختصاصی و آماده به بازار عرضه می‌شوند و خریداران با توجه به نیاز خود می‌توانند سفارش خود را ثبت کرده و خرید نمایند. هاردباکس‌ها آماده سری هاردباکس‌هایی هستند که خود کارگاه طبق کاتالوگ به خریداران و کاسب‌ها ارائه می‌دهد و همیشه برای فروش بدون معطلی موجودی دارد. اما هاردباکس اختصاصی! به سلیقه مشتری طبق رنگ، مدل، روکش و ضخامت و لوگو و برند تولید می‌شود. با این روند مشتری‌ها برای همیشه شما را در خاطر خود نگه‌میدارند و از طرفی برای مصارف دیگر خود می‌توانند از آن استفاده کنند. و رضایت مشتری همیشه شرط اول در هر کسب و کاری است.

 کاربرد هاردباکس نسبت به جعبه معمولی

  • بسته بندی ویژه مخصوص صادرات اما جعبه معمولی برای صادرات مناسب نیست و دوام ندارد.
  • صنایع مواد غذایی و خوراکی که بیشترین درصد اهمیت را دارند.
  • شرکت های بزرگ تولید کننده تلفن های همراه
  • صنایع الکترونیکی: در اثر رطوب و سایر حوادث امکان آسیب یا ضربه دارند به همین خاطر باید درون یک هاردباکس امن قرار داده شوند.
  • زیور آلات و صنایع کادویی که باید از یک هاردباکس لوکس برای آن‌ها استفاده کرد.
  • انواع اکسسوری و عروسک، هاردباکسی که بتواند از آن به خوبی محافظت کند.
  • شرکت های آرایشی و بهداشتی

 انواع هاردباکس برای انتخاب بهتر شما

1. هارد باکس تلسکوپی (Full telescoping)

2. هارد باکس شیاردار (Neck and Shoulder)

3. تلسکوپی کشویی (Tray and Sleeve)

4. جعبه سیگاری (Cigar Box)

5. جعبه سخت کتابی (Book Box)

خرید و ثبت سفارش هاردباکس و جعبه

استعلام قیمت برای انواع جعبه و باکس متفاوت است. زیرا مدل‌های بسیاری در جهان وجود دارد و کارگاه‌ها با رقابت بسیار طبق سلیقه مشتری سعی دارند هر روزه بتوانند مدل‌های جدیدی را تست کنند و به بازار عرضه کنند. از این رو برای انتخاب بهتر؛ برای باکس‌ها کاتالوگ و لیست قیمت قرار داده شده تا مشتری‌ها بدون ناراحتی بتوانند با خیال آسوده انتخاب کنند و خرید خود را طبق نمونه‌های موجود نهایی کنند. قیمت باکس‌ها بسته به نوع و طرح و تعداد متغیر است. برای یک انتخاب عالی بهتر است طرح خود را سرچ کنید و با تحقیقات قبلی برای خرید اقدام کنید.

همانطور که گفته شد هاردباکس و جعبه اگرچه شبیه به هم هستند اما در نحوه تولید و جنس با هم فرق می‌کنند. برای این که بتوانید بهترین خرید را داشته باشید می‌توانید با کارگاه تولیدی مربوطه مشورت کنید و یا طرح خود را از قبل انتخاب کنید و سپس ارائه دهید.

مطلب پیشنهادی

انتخاب بهترین برند کالسکه

 انتخاب کالسکه مناسب، یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که والدین با آن مواجهند. کالسکه نه‌تنها وسیله‌ای برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *