شنبه , 31 شهریور 1403 - 2:32 قبل از ظهر
هیکل کیم کارداشیان

هیکل کیم کارداشیان قبل از عمل

جراحی زیبایی برای بسیاری از افراد از جمله افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان به دلایل مختلفی می تواند مطلوب باشد. برخی از افراد ممکن است برای بهبود ظاهر خود، افزایش عزت نفس یا اصلاح یک ویژگی فیزیکی که احساس می‌کنند مشکل است یا از آن ناراضی هستند، جراحی پلاستیک انجام دهند. برخی دیگر ممکن است برای اصلاح یک ویژگی فیزیکی که به دلیل افزایش سن، آسیب یا عوامل دیگر تغییر کرده است، جراحی زیبایی انجام دهند.

هیکل کیم کارداشیان، یکی از شخصیت‌های مشهور و تأثیرگذار در صنعت سلبریتی و رسانه‌های اجتماعی، همواره توجه رسانه‌ها و علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است. در این مقاله، ما قصد داریم به بررسی هیکل فیزیکی و ظاهری کیم کارداشیان قبل از هر گونه جراحی تجمیلی و تغییرات ظاهری او پرداخته و سعی خواهیم کرد تا بهترین توضیحات ممکن را ارائه دهیم.

هیکل کیم کارداشیان قبل از عمل

جای تعجب نیست که مردم در مورد چیزهایی مانند کیم کارداشیان قبل از جراحی تحقیق می کنند. او پس از همه، یک نماد زیبایی است! آیا او عمل زیبایی انجام داده است؟ کیم کارداشیان چگونه جوان می ماند؟ بیایید با هم نگاهی به عمل های زیبایی او بیندازیم و سپس به آنچه کارشناسان در این مورد می گویند نگاه می کنیم.

هیکل کیم کارداشیان

عمل های زیبایی پذیرفته شده کیم کارداشیان

کیم کارداشیان پس از پخش برنامه Keeping Up With Kardashians در سال 2007، خود را به عنوان بت زیبایی ایده آل آمریکایی معرفی کرد. خالق KKW Beauty به Allure گفت که او صادقانه به زیبا به نظر رسیدن اهمیت می دهد. او می گوید که با داشتن یک سبک زندگی طاقت فرسا که شامل همه چیز از کار گرفته تا مراقبت از فرزندانش می شود، خوب به نظر رسیدن کار آسانی نیست.

کیم کارداشیان وست علیرغم صداقتش در مورد اینکه چقدر ظاهر برایش اهمیت دارد، در طول سال ها ادعاهای مختلف جراحی پلاستیک، مانند عمل بینی را به چالش کشیده است.

کارداشیان همچنین اظهار داشت که از عمل های زیبایی که او را غیرقابل تشخیص می کند اجتناب کرده است. من 41 ساله هستم. همیشه سعی می کنم لباس مناسب بپوشم. یک نقطه ای وجود دارد که در آن بیش از حد پیش رفته اید – خیلی سفت، پر شده، جراحی زیبایی بیش از حد. او توضیح داد که هیچ چیز بدتر نیست.

کارداشیان با وجود بیزاری از برخی درمان ها، مشتاق است روش های غیرمعمولی را آزمایش کند تا بهتر به نظر برسد. او در مارس 2013 پس از دریافت “صورت خون آشام” یک سلفی خون آلود در اینستاگرام منتشر کرد.

در زیر تصویر کیم کارداشیان قبل عمل را میبینید

کیم کارداشیان قبل عمل

سم بوتولینوم

کیم کارداشیان در سال 2010 در مصاحبه ای با شبکه ای بی سی نیوز نایت لاین اعتراف کرد که تحت درمان غیرتهاجمی قرار گرفته است. او در آن زمان اظهار داشت: “من مطلقا مخالف جراحی زیبایی نیستم. من قبلا سم بوتولینوم را امتحان کرده ام. این تنها کاری است که انجام داده ام.” البته او از آن زمان به بعد عمل های دیگری انجام داده است.

کیم به Allure فاش کرد که تزریق سم بوتولینوم خود را برای نسخه آگوست 2022 کاهش داده است. او خاطرنشان کرد: “در واقع من سرد شدم.”

سفت کردن شکم

کیم کارداشیان بعد از به دنیا آمدن دو فرزند بزرگ‌ترش، سنت و نورث، نافش را سفت کرد و علائم کشیدگی‌اش را پاک کرد.

این ستاره واقعیت در اسنپ چت به اشتراک گذاشته شده توسط دکتر سیمون اوریان، متخصص پوست و زیبایی او، گفت که هر کسی که بچه دار شده است، می داند که بعد از آن با ناف شما چه می کند و چقدر تغییر می کند. متوجه خواهید شد که چقدر باید دور ناف خود را سفت کنید تا دوباره طبیعی به نظر برسد.

دو فرزند دیگر کارداشیان به نام‌های Psalm و Chicago، پس از اینکه او پس از دو بارداری اول خود از پره اکلامپسی رنج می‌برد، از طریق حاملگی جایگزین به دنیا آمدند.

لیزر موهای زائد

در سال 2016، خالق SKKN BY KIM روش های لیزر موهای زائد خود را در وب سایت خود مورد بحث قرار داد. کیم در آن زمان نوشت: “من سال ها پیش موهای کودکم را لیزر کردم، زیرا پیشانی ام این همه موهای کوچک بچه را داشت. و من همیشه به خاطر آنها جوش های آکنه داشتم.” او همچنین اشاره کرد که موهای نوزاد را روی گردن خود دارد. لایه لایه، زیرا هر عکاسی به هر حال آنها را فتوشاپ می کند.

تزریق باسن

کارداشیان در سال 2016 در جریان لایو استریم اینستاگرام اعتراف کرد که فقط برای درمان پسوریازیس خود به باسن تزریق کرده است.

تصمیم گرفتم در باسنم کورتیزون تزریق کنم. در Cedars، یکی از آشنایان من به عنوان متخصص پوست کار می‌کرد،» مدیر عامل SKIMS گفت: «وقتی وارد می‌شوم، دکتر می‌گوید: «یک در یک میلیارد احتمال وجود دارد که یک فرورفتگی بزرگ در باسن خود داشته باشید.» استاد زیبایی با اشاره به عکسی از پشت فرورفته‌اش که شک به کاشت باسن را برانگیخت، توضیح داد: «البته، من یک تورفتگی غول‌پیکر روی باسنم داشتم.

درمان های پوست با لیزر

در مقاله ای در سال 2018 در وب سایت خود، فارغ التحصیل KUTWK فاش کرد که از روش های زیبایی لیزر برای بدن و صورت خود استفاده می کند.

کارداشیان افزود: “دکتر اوریان از یک درمان خنک کننده برای روشن کردن تمام پوست، به ویژه برای صورت من استفاده می کند.” او اظهار داشت که این روش برای سایر بیماری های پوستی نیز موثر بوده است.

“بعد از شیر دادن به نورث، من از تمام علائم کششی که روی سینه‌هایم داشتم هیجان‌زده نشدم، بنابراین از دکتر اوریان خواستم که این ناحیه را با لیزر Coolbeam انجام دهد. او گفت: “تاثیر بسیار زیادی داشت.” لیزرهای Coolbeam برای از بین بردن جای زخم، عیوب پوست و ترک‌های پوستی موثر است.»

درمان های لیزری سفت کننده پوست

کارداشیان در آگوست 2022 گفت که او از طرفداران روش لیزر Morpheus8 “تغییر بازی” است که قرار بود شکم و ناحیه شکم او را سفت کند.

ea “من معتقدم این لیزر مورد علاقه من است، اما وحشتناک است، اما ارزشش را دارد!” او در آن زمان در استوری اینستاگرام خود اظهار داشت.

کیم کارداشیان می‌گوید هیچ عمل جراحی پلاستیکی انجام نداده است، جراحان مخالف هستند
کیم اصرار دارد که هیچ گونه جراحی زیبایی تهاجمی نداشته است. به گفته او، او فقط درمان هایی را داشت که در بخش بالا ذکر کردیم. از سوی دیگر، متخصصان جراحی زیبایی با این نظر مخالف هستند.

یک جراح پلاستیک از MYA توسط The Mirror مصاحبه کرده و تغییرات بدن کارداشیان را به تفصیل شرح داده است. جراح توضیح داد که او چگونه ممکن است بدون ایمپلنت شکم خود را تغییر داده باشد.

این متخصص توضیح داد: «انتقال چربی یا تزریق چربی به باسن در عکس‌برداری با اشعه ایکس ظاهر نمی‌شود، زیرا چربی خود بیمار است و ایمپلنت مصنوعی نیست.» او می‌گوید: «احتمالاً او چربی‌ها را از نواحی کم‌جذاب‌تر مانند کمر یا شکم‌اش برداشته و در باسن و باسنش قرار داده‌اند تا یک قاب منحنی‌تر ایجاد کند.»

این متخصص قسمت های مختلف بدن را مورد بحث قرار داد و مدعی شد که سینه و بینی خود را جراحی کرده است. این متخصص ادامه داد: او به احتمال زیاد تحت عمل سپتورینوپلاستی (یا جراحی بینی) برای باریک کردن پل بینی و کاهش پایه برای بهبود نوک بینی قرار گرفت.

بر اساس عکس‌هایی که دیده‌ام، فکر می‌کنم کیم سینه‌های خود را در فصل‌های ۱ تا ۴ «همگام با کارداشیان‌ها» بزرگ‌کرده است.» سینه‌های او پرتر به نظر می‌رسند در حالی که متناسب با بدن او هستند. او قطعاً درخواست بزرگ کردن سینه های طبیعی کرده است.”

به گفته جراح، او ممکن است پس از زایمان نورث، دومین فرزندش، تحت لیپوساکشن نیز قرار گرفته باشد.

نظر شما در مورد درمان های زیبایی و جراحی پلاستیک چیست؟

در حالی که کیم کارداشیان به انجام عمل های زیبایی که در بالا اشاره کردیم اعتراف کرده است، او همچنین اعلام کرده است که از درمان هایی که ظاهر او را کاملاً تغییر می دهد اجتناب کرده و ترجیح داده است نتایجی با ظاهر طبیعی داشته باشد.

با این حال، برخی از کارشناسان مخالف هستند و اصرار دارند که کیم برای بهبود زیبایی خود قطعاً جراحی پلاستیک انجام داده است. در نهایت، برای افرادی که قصد جراحی زیبایی را دارند مهم است که اهداف خود را در نظر بگیرند و قبل از تصمیم گیری با یک متخصص پزشکی واجد شرایط مشورت کنند.

کیم کارداشیان چه نوع جراحی زیبایی انجام داده است و چه تفاوتی بین این روش ها وجود دارد
کانتورینگ بدن 24 نوامبر 2022 0 نظر 4817 بازدید 1 لایک
بسیاری از افراد علاقه مند هستند که کیم کارداشیان چه نوع جراحی زیبایی انجام داده است و تفاوت این عمل ها چیست. یکی از رایج ترین روش ها لیپوساکشن است.

چربی ها را از قسمت های مختلف بدن از جمله ران، بازو، شکم و چانه خارج می کند. این روش را می توان با سایر روش ها مانند بزرگ کردن سینه یا لیفت صورت ترکیب کرد تا ظاهری جوان تر داشته باشد.

یکی دیگر از روش های رایج، عمل بینی است. بینی را با کاهش اندازه یا تغییر شکل آن برای متقارن شدن بیشتر شکل می دهد.

این روش همچنین زاویه بین بینی و لب بالایی را تغییر می دهد تا کمتر پیازی به نظر برسد. این روش را می‌توان با روش‌های دیگری مانند کوچک کردن چانه ترکیب کرد تا ظاهر کلی بهتری به صورت شما بدهد

کیم کارداشیان و لیپوساکشن

بین سال‌های 2000 تا 2005، برخی از جراحی‌های بدن کیم در این زمان شروع شد.

اولین عملی که او انجام داد، جراحی BBL، لیفت ران، کاشت سینه و همچنین لیپوساکشن از ناحیه شکم و تزریق آن به باسن بود.

در سال 2008، نوع دوم “لیپوساکشن” به پشت او تبدیل شد، “تقویت قفسه سینه” که سینه هایش گردتر است، “لیفت بازو” از زمانی که چربی از بازوهایش برداشته شد.

در سال 2010، یک سینه بزرگ و یک باسن بزرگ نیز مورد توجه قرار گرفت.

بین سال‌های 2016 تا 2018، پس از بارداری، ران‌های او بزرگ‌تر و پهن‌تر به نظر می‌رسیدند، یک “BBL” دیگر، “لیپوساکشن” و “ایمپلنت سیلیکونی” بیشتر انجام شد تا قسمت بالایی بدن او متناسب‌تر با قسمت پایین‌تر باشد.

او اکنون جوان‌تر از همیشه به نظر می‌رسد، بانویی متناسب‌تر که با موفقیت پیری را متوقف کرد و از یک دختر پاک به یک زن شگفت‌انگیز تبدیل شد. او باعث شد باور کنیم که همه شایسته زیبا بودن هستند.

آیا کیم کارداشیان بزرگ کردن سینه انجام داد؟

ما شاهد یک کیم کاملاً جدید هستیم و تصاویری در اینترنت از کیم در Late Late Show با جیمز کوردن پخش می شود، تغییری در اندازه سینه های کیم رخ داده است که باعث شد بسیاری از طرفداران حدس بزنند که آیا او سینه هایش را کوچک کرده یا برداشته است. ایمپلنت ها

تزریقات باسن

کارداشیان در سال 2016 در یک جریان زنده در اینستاگرام، اعتراف کرد که به باسن خود تزریق کرده است، اما فقط برای درمان پسوریازیس خود.

دکتر Cengizhane Kizcel، جراح ارشد در کلینیک Estherian، گفت که این احتمالاً یک عمل جراحی انتقال چربی به باسن او است. این کار زمانی انجام می‌شود که افراد در یک ناحیه ناخواسته از بدنشان، مانند کمر یا شکم، چربی داشته باشند – آن‌ها را برمی‌دارند و نواحی دیگر مانند باسن را تزریق می‌کنند تا انحنای بیشتری به آن‌ها بدهد.

کار بینی کیم کارداشیان

جراحی بینی کیم کارداشیان
کیم کارداشیان با وجود 40 سالگی همچنان جلوی دوربین است و به یک میکاپ آرتیست حرفه ای تبدیل شده است.

او اغلب دیده می شود که صورت کیم را با آموزش ها و ویدیوها در کانال خود کانتور می کند. این به یک روال کانتور متخصص است که علیرغم تغییر دائمی شکل صورت با او می ماند.

کارداشیان در نواحی پل و نوک بینی زنانه‌تر و کشیده‌تر است و این امر باعث می‌شود که بینی او مطلوب‌تر به نظر برسد.
هزینه رینوپلاستی به عوامل مختلف فیزیولوژیکی و تکنیک های مورد استفاده بستگی دارد. این روش معمولاً از 3000 تا 5000 دلار متغیر است اما بسته به شرایط می تواند بیشتر یا کمتر باشد.

جمع بندی مقاله کیم کارداشیان قبل عمل

در این مقاله، به بررسی هیکل فیزیکی و ظاهری کیم کارداشیان قبل از هر گونه جراحی تجمیلی و تغییرات ظاهری او پرداختیم. آغاز این بررسی با مطالعه بدن طبیعی او شروع شد که ویژگی‌های گونه‌ها، زیبایی چهره، و دیگر جنبه‌های فیزیکی او را در پیش‌نمایش گذشته‌اش نشان می‌دهد. همچنین به بررسی استایل و پوشش او پرداختیم که نقش مهمی در شکل‌گیری تصویر عمومی او داشت.

در طول این مسیر، تأثیر رسانه‌ها و پوشش‌های رسانه‌ای نیز مورد بررسی قرار گرفت. تأثیر این عوامل بر نگرش عمومی به کیم کارداشیان و تصویر او نقش مهمی ایفا کرده است. نهایتاً، تأکید بر طبیعت و ظاهر اولیه این شخصیت مشهور در جمع‌بندی مطرح شد، نشان‌دهنده اهمیت دادن به اصالت و تاریخچه ظاهری او.

با این مقاله، تلاش کردیم تا به خوانندگان اطلاعات جامع و مستند درباره نگاه گذشته به کیم کارداشیان را ارائه دهیم و تاثیرات متعددی که تاریخچه ظاهری او در فرهنگ رسانه‌ای و جامعه داشته است، را بررسی کنیم.

مطلب پیشنهادی

بازیگرهای مهمان معروفی که در سریال فرندز حضور داشتند ؟

به عنوان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کمدی پربیننده، “سریال فرندز ” تأثیر زیادی بر فرهنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *