جمعه , 15 تیر 1403 - 7:13 قبل از ظهر
نگاهی به جزئیات جذاب حشرات از نزدیک

نگاهی به جزئیات جذاب حشرات از نزدیک

گنجینه ای از رنگ های پر جنب و جوش، جزئیات پیچیده و موجودات کوچکی که در انتظار کشف هستند، در پارکی ساده در گلاسکو واقع شده است. برای دیدن عکس های باورنکردنی از «جانوران کوچک» در پارک گلاسکو با ما همراه باشید ونگاهی به جزئیات جذاب حشرات از  داشته باشید .

نگاهی به جزئیات جذاب حشرات از نزدیک

با لنز ماکرو به دنیایی تازه ورود پیدا کنید، جایی که جزئیات کوچک زندگی حشرات به چشم معشوقه تبدیل می‌شوند. در این مقاله، ما به ماجراجویی مهیجی دعوت می‌شویم تا از نزدیک با تازه‌ترین عکس‌های ماکرو از حشرات در پارک گلاسکو آشنا شویم. از نمونه‌های مختلفی از این حشرات تا تصاویری از بال و پرهای هیجان‌انگیزشان، ما در این مسیر تازه و تاج‌گذاری‌های نمایی غواصی می‌کنیم. این تصاویر ماکرو، لحظات معجزه‌آسا را در دورهمی معمولی حشرات باز می‌سازند و باعث می‌شوند تا به یک جهان پنهان و پر از جذابیت نفوذ کنیم که تا به امروز ممکن است نادیده گرفته شده باشد.
نگاهی به جزئیات جذاب حشرات از نزدیک

نگاهی به جزئیات جذاب حشرات از نزدیک

کشف زندگی پنهان حشرات در منظره پارک گلاسکو

در دوران حبس قرنطینه کووید بود که دیوید همیلتون خود را اسیر این دنیای پنهان یافت. اکنون او یک صفحه محبوب اینستاگرام “WeeMadBeasties” را راه اندازی می کند که عکاسی ماکرو – عکس های نزدیک شدید – از تمام خزنده های خزنده موجود در پارک روچیل و در سراسر اسکاتلند را به نمایش می گذارد.
 قبل از محدودیت‌های قرنطینه، این مرد 43 ساله اهل وست اند گلاسکو، عکاس منظره بود، اما محدودیت‌های قرنطینه او را در مسیر متفاوتی قرار داد.
او گفت: «مقاله‌ای را دیده بودم درباره شخصی که تجهیزات موجود خود را برای عکاسی ارزان قیمت از وسایل ماکرو تبدیل می‌کند.
 گفتم، می‌دانی چیست، چرا این را امتحان نمی‌کنم؟ یک پارک آن طرف جاده است. زمانی که من واقعاً شروع به دیدن نوع رنگ ها و جنب و جوش حشرات کردم، من درگیر آن شدم.

عکاسی ماکرو :

 در ادامه ی مقاله ی  نگاهی به جزئیات جذاب حشرات از نزدیک ما در نظر داریم تا در مورد عکاسی ماکرو اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم .عکاسی ماکرو معمولاً شامل عکس‌های نزدیک از سوژه‌های کوچک مانند اشکال و گل می‌شود. دیوید می گوید افرادی که عکس های او را می بینند همیشه از آنچه در اسکاتلند پیدا کرده است شوکه می شوند.
 او همچنین سایر عکاسان ماکرو در سراسر جهان را با تصاویر خود تحت تأثیر قرار داده است. او می‌گوید: «تا زمانی که رفتم و با برخی از بچه‌های خارج از کشور آشنا شدم، متوجه نشدم که چیزی که من تولید می‌کنم برای آنها جالب است. حشراتی ما اینجا داریم که ندارند. آنها عنکبوت هایی به اندازه دست شما دارند، در حالی که ما گونه های بسیار کوچکی داریم که آنها نمی بینند.
نگاهی به جزئیات جذاب حشرات از نزدیک

عکس های باورنکردنی از «جانوران کوچک» :

 تعداد معدودی از عکاسان حشرات کشور فقط یک پنجره کوتاه برای ثبت مداوم تصاویر خوب دارند. او می‌گوید: «تا زمانی که به مالزی رفتم، این کار برای من آزار نمی‌داد.
 از هواپیما پیاده شدم و مستقیم به هتل رفتم، بیرون رفتم و اولین بوته ای را که دیدم نگاه کردم. “من حتی نمی توانستم دور شوم، چیزهای زیادی روی آن بود. من فکر می کردم، این بچه ها کار را آسان می کنند!

عکس حشرات از نزدیک

نگاهی به جزئیات جذاب حشرات از نزدیک

۱۰۰۰ گونه مختلف سوژه‌های عکاسی :

علیرغم چالش‌ها، دیوید می‌گوید احتمالاً از بیش از 1000 گونه مختلف از اسکاتلند عکاسی و مستند کرده است – اگرچه او اذعان می‌کند که آنها همیشه همکاری‌ترین سوژه‌های عکاسی نیستند.”این فوق العاده دشوار است. شما باید عملاً با سرعت حلزون به آنها نزدیک شوید. او گفت: “آنها شریک بسیار دشواری برای تلاش و کار کردن هستند – آنها به حرف شما گوش نمی دهند.”
عکس حشرات از نزدیک

عکس ماکرو از حشرات

شگفتی‌های جهان حشرات در عکس‌های ماکرو:

از آنجایی که این سرگرمی از شما می‌خواهد که به خزنده‌های مختلف نزدیک شوید، خطرات خاصی را به همراه دارد.
او گفت: “من در فرانسه بودم، عمدتاً برای گرفتن عکس از یک گونه کوچک به نام زنبور دم یاقوتی. آنها بسیار کوچک هستند و من آنها را پیدا کرده بودم و سپس خیلی نزدیک شدم و نیش خوردم.” من مجبور شدم فرار کنم. بعد از آن فقط به میخانه رفتم زیرا نمی توانستم دستم را تکان دهم.

سفر به دنیای نهفته :

 

دیوید اکنون شروع به جستجوی دورتر کرده است تا حشرات را برای عکاسی پیدا کند. او احساس می کند که بیشتر آنچه اسکاتلند برای ارائه دارد پوشش داده است و برنامه هایی برای بازدید از استرالیا در سال آینده دارد. اما یک حشره در ارتفاعات وجود دارد که تاکنون از او فرار کرده است.
 پیدا کردن مگس زنبور عسل بسیار سخت است. بسیار نادر است و تنها جایی در کل بریتانیا است که شما آن را پیدا می‌کنید. من دوست دارم آن را پیدا کنم.
عکس ماکرو از حشرات
جمع بندی :
بدون شک، تصاویر ماکرو با دوربین عکاسی از حشرات کوچک می‌توانند دنیای جالب و زیبایی را نشان دهند که به طور عادی به چشم ما نمی‌آید. این تصاویر نشان می‌دهند که چقدر دقیق و دلپذیر جزئیات زندگی این موجودات است. از طریق این عکس‌ها می‌توان فرصتی منحصربفرد برای مطالعه و درک بهتر این جانوران را فراهم کرد.همچنین، این تصاویر می‌توانند تأثیر زیبایی‌شناسانه‌ای داشته باشند. دیدن جزئیات کوچکی که تا به حال نادیده گرفته شده بودند، به ما کمک می‌کند تا به راحتی با زندگی و عادات این حشرات آشنا شویم .

مطلب پیشنهادی

تست IQ پازل: تنها ذهنی زیرک می‌تواند در زیر ۱۰ ثانیه پدر واقعی کودک را تشخیص دهد!

تست IQ پازل: تنها ذهنی زیرک می‌تواند در زیر ۱۰ ثانیه پدر واقعی کودک را تشخیص دهد!

تست IQ پازل: تنها ذهنی زیرک می‌تواند در زیر ۱۰ ثانیه پدر واقعی کودک را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *