چهارشنبه , 13 تیر 1403 - 3:09 قبل از ظهر

معرفی فیلم های برتر جیسون استاتهام

معرفی فیلم های برتر جیسون استاتهام

جیسون استاتهام پیشرفت شگفت انگیزی به ستاره شدن داشته است. قبل از اینکه بازیگری را شروع کند، از جمله غواصان المپیک بود. پس از کشف شدن توسط گای ریچی، کار سینمایی استاتهام با نقش های کوچک در فیلم های بریتانیایی آغاز شد. در نهایت، او تبدیل به یک ستاره اکشن بعید شد که به او کمک کرد تا به فوق ستاره امروزی تبدیل شود. حال در این جا می خواهیم فیلم های برتر جیسون استاتهام را معرفی کنیم .

15 بهترین فیلم جیسون استاتهام، رتبه بندی شده

بهترین فیلم های جیسون استاتهام کدامند؟ این چیزی است که طرفداران هنوز در مورد آن بحث می کنند. در اینجا 15 فیلم برتر استاتهام تا کنون آورده شده است.

آیا استاتهام فقط فیلم اکشن بازی می کند ؟

اگرچه او بیشتر به خاطر فیلم‌های اکشن‌اش شناخته می‌شود، اما استاتهام به تدریج نشان می‌دهد که استعدادهایش بیشتر است. در حالی که همه فیلم‌های او برنده نیستند، او در طول سال‌ها موفق شده است یک فیلم‌شناسی بسیار درخشان برای خود بسازد. در اینجا بهترین فیلم های جیسون استاتهام وجود دارد.

بهترین فیلم های استاتهام

بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام از فیلم‌های اکشن با مفهوم بالا گرفته تا کمدی‌ها و کپرهای سبک‌دل را شامل می‌شود که دامنه و تعهد بازیگر را به نقش‌هایشان نشان می‌دهد. مجموعه گسترده‌ای از عناوین وجود دارد که ارزش ذکر در این فهرست را دارند که نمی‌توان آن‌ها را تنها در 10 مورد گنجاند، بنابراین برای اضافه کردن چند فیلم دیگر و فراتر رفتن از 10 فیلم برتر جیسون استاتهام به‌روزرسانی شده است. اطلاعات پخش موجود برای هر یک از فیلم‌ها نیز اضافه شده است تا به طرفداران کمک کند تا بهترین‌های حرفه‌ای این بازیگر را پیدا کنند.

15 . مسابقه مرگ (2008)

جیسون استاتهام در حال رانندگی با ماشین خود در مسابقه مرگ 2008

این فیلم اکشن علمی-تخیلی، بازسازی فیلم کلاسیک دهه 70 راجر کورمن B، مسابقه مرگ 2000 است. .

مانند تعدادی از فیلم های نویسنده و کارگردان Paul W.S. اندرسون، «مسابقه مرگ» ممکن است مورد استقبال منتقدان قرار نگیرد، اما با این وجود بر مخاطبان تأثیر گذاشت و سه دنباله را به وجود آورد. بازیگران عالی نقش مکمل و نگرش بی زبانی که منجر به دیالوگ های به یاد ماندنی احمقانه می شود، آن را به یک موفقیت نادر با مفهوم بالا در فیلموگرافی استاتهام تاکنون تبدیل کرده است.

 

14 . ایمن (2012)

بنا به دلایلی، فیلم های اکشن زیادی در مورد یک پسر بدجنس وجود دارد که باید از یک دختر جوان محافظت کند. از The Professional گرفته تا Logan، تا Man on Fire – چیزی در مورد این مجموعه وجود دارد که برای این ژانر مناسب است. در Safe، استاتهام نوبت خود را در فیلم حمایت از کودک دریافت کرد.

در این فیلم، استاتهام نقش یک پلیس سابق را بازی می کند که به طور تصادفی با دختر بچه ای برخورد می کند که توسط اوباش مختلف و پلیس های فاسد تعقیب می شود. آنچه در ادامه می‌آید یک فیلم اکشن نسبتاً استاندارد است، اما با اجرای نرم‌افزاری که ممکن است حتی برخی از خسته‌ترین طرفداران فیلم‌های اکشن را شگفت‌زده کند.

13 . The Fate Of The Furious (2017)

جیسون استاتهام در The Fate of the Furious
زمانی که استاتهام به مجموعه فیلم های سریع و خشمگین پیوست، مشخص بود که او ستاره بزرگی است که نمی تواند بعد از یک فیلم رها شود. بنابراین در هشتمین ورودی این مجموعه، طرفداران دکارد شاو از استاتهام را دیدند که به نیروهای خوب پیوست. با در نظر گرفتن اینکه شاو هان را کشته است، بلعیدن این کمی سخت است، اما به نظر می رسد همه آماده اند که ببخشند و فراموش کنند.

در حالی که غیرقابل قبول بودن فیلم ها شروع به قدیمی شدن می کرد، استاتهام یک فرد برجسته است. یکی از بهترین سکانس‌های اکشن فیلم به او داده می‌شود و شیمی او با دواین جانسون به اندازه‌ای قوی بود که اسپین‌آف خودشان را تضمین می‌کرد، که مدتی بعد دنبال می‌شد…

12 . هدایای سریع و خشمگین: هابز و شاو (2019)

استاتهام و دواین «راک» جانسون با جدا شدن از شخصیت‌های اصلی سری سریع و خشمگین برای اولین فیلم اسپین‌آف این مجموعه، ترکیب شیمیایی روی صفحه را که در دو فیلم قبلی «سریع» نشان داده بودند، توسعه می‌دهند و کل آن را باز می‌کنند. مجموعه‌ای جدید از راه‌هایی برای سفر فیلم‌های آینده.

10 .  فیلم برتر The Rock (تا کنون) به نقل از IMDb

هابز و شاو با برداشتی علمی‌تخیلی‌تر از اکشن و طرح‌ریزی معمول فرنچایز، دو شخصیت فرعی را برای یک ماجراجویی فیلم جاسوسی با همدیگر می‌بیند که آن‌ها را در برابر دشمنی شایسته به شکل شخصیت شرور فوق‌قدرت ادریس البا قرار می‌دهد.

11 . خشم انسان (2021)

خشم مرد جیسون استاتهام
یکی از مهم‌ترین شراکت‌های حرفه‌ای استاتهام تا کنون، اگر نگوییم مهم‌ترین آن، همکاری‌های او با نویسنده و کارگردان گای ریچی بوده است و خشم انسان پس از وقفه‌ای طولانی پس از اکران فیلم هفت تیر در سال 2005، بازگشتشان به شکل را نشان داد. .

این فیلم انتقام‌آمیز وحشیانه، استاتهام را می‌بیند که به یک شرکت خودروهای زرهی نفوذ می‌کند تا گروهی از سارقان را که به او ظلم کرده‌اند را ردیابی کند و به‌شدت بیشتر از فیلم‌های قبلی‌شان به نقش تثبیت شده استاتهام به عنوان یک ستاره اکشن مدرن متمایل می‌شود. این داستان خود بازسازی یک فیلم فرانسوی به نام کامیون نقدی است، اما خود را با پایان بازتر می‌گذارد و ممکن است در آینده برای بازیگر و کارگردان به فرصت دیگری برای فرانچایز تبدیل شود.

10 . کران

 ولتاژ بالا (2009)
مبارزه جیسون استاتهام با گروهی از پلیس ها در Crank 2
اگرچه به اندازه نسخه قبلی خود که در پایین‌تر در این فهرست قرار دارد مورد استقبال قرار نگرفت، اما این دنباله‌ی دیوانه‌کننده نشان می‌دهد که هیتمن غیرقابل توقف استاتهام، Chev Chelios، یک قلب مصنوعی کاشته می‌شود که نیاز به شارژ مکرر از طریق تکان‌های عظیم الکتریسیته دارد.

حساسیت‌های کمدی فیلم، جنبه نه چندان جدی استاتهام را در یک زمینه اکشن نشان می‌داد، و پله‌ای جالب برای ورود به مرحله بعدی حرفه‌اش را فراهم می‌کرد و امکان ساخت سکانس‌های فراموش‌نشدنی عجیب و غریب را فراهم می‌کرد.

9 . قفل، انبار، و دو بشکه سیگار (1998)

Jason Statham Lock Stock فروش جواهرات
قفل، استوک و دو بشکه سیگار اولین نمایش بسیار پرانرژی گای ریچی در مورد تقاطع های خشونت آمیز افراد کم جمعیت مختلف در لندن بود. طنز سریع، سرعت سریع و شخصیت‌های سرگرم‌کننده، فیلم را تبدیل به موفقیت‌آمیز و شروع حرفه‌ای برای ریچی کرد. در مورد استاتهام، عملکرد طبیعی او نشان داد که استعدادی برای نمایش بزرگ دارد.

نقش مکمل او در این فیلم، استاتهام را ابتدا به عنوان یک استعداد کمدی به طرفداران سینما معرفی کرد تا اینکه بعداً به سمت اکشن حرکت کرد، که با ورود بعدی ما به طور جدی آغاز می شود.

8 . حمل و نقل (2002)

دزدانی که اسلحه ای را به سر جیسون استاتهام در ماشین گرفته اند در حمل و نقل 2002
در حالی که استاتهام کار خود را با نقش های مکمل در فیلم های مختلف جنایی آغاز کرد، این همان چیزی بود که او را به عنوان یک ستاره اکشن به جهان معرفی کرد. استاتهام نقش یک پیک قانون محور را بازی می کرد که متخصص در تحویل مواد حساس بود.

اگرچه این نقش به محدوده بازیگری زیادی نیاز نداشت، اما استاتهام با سکانس‌های اکشن خود تماشاگران را تحت تأثیر قرار داد. استاتهام با انجام اکثر بدلکاری‌های خودش، نشان داد که در سکانس‌های مبارزه و تعقیب و گریز ماشین یک آدم بد واقعی است. اگرچه یک فیلم کوچک بود، اما دو دنباله، یک راه‌اندازی مجدد، و یک سریال تلویزیونی ایجاد می‌کرد و همچنین کار استاتهام را به سطح دیگری می‌برد.

7 . شغل ایتالیایی (2003)

تجربه تعقیب و گریز با ماشین استاتهام از The Transporter زمانی که او به این بازسازی فیلم کلاسیک دزدی مایکل کین ملحق شد، به سرعت مفید واقع شد. این داستان بازگویی گروهی از دزدان را دنبال می‌کند که سعی می‌کنند طلاهای خود را از یکی از همکاران سابق خود بدزدند.

در حالی که فیلم با فیلم اصلی مقایسه نمی شود، یک فیلم سرگرم کننده دزدی پاپ کورن با بازیگران بسیار دوست داشتنی است. استاتهام توانست مهارت های رانندگی و جذابیت خود را به عنوان راب خوش تیپ به رخ بکشد. آنها همراه با مارک والبرگ و شارلیز ترون، این سفر را به یک سفر هیجان انگیز تبدیل کردند.

 

6 . Furious 7 (2015)

مبارزه وین دیزل و جیسون استاتهام در Furious 7
درست زمانی که به نظر می رسید جای دیگری برای فرانچایز سریع و خشمگین وجود ندارد، استاتهام در سکانس فیلم ششم در نقش دکارد شاو ظاهر شد. Furious 7 شخصیت را با شکوه تمام معرفی کرد زیرا او به دنبال انتقام از Dom و خدمه اش بود. مرگبارترین شخصیت های سریع و خشمگین، رتبه بندی شده

با وجود احمقانه بودن این فیلم ها، این یک فیلم اکشن سرگرم کننده دیگر بود. استاتهام به عنوان یک شخصیت شرور در زندگی ترمیناتور به انرژی بخشیدن به داستان کمک کرد و مجموعه‌های اکشن بسیار جذابی به او داده شد. این یک مثال بارز است که این سریال فقط بزرگتر می شود.

5 . کرانک (2006)

طرح یک فیلم اکشن واقعاً نباید کاملاً منطقی باشد. در مورد این فیلم، طرح ظالمانه در واقع باعث بهتر شدن فیلم می شود. در Crank، استاتهام نقش یک هیتمن را بازی می کند که سم کمیاب به او تزریق شده است. همانطور که او به دنبال مسئولین است، باید ضربان قلب خود را بالا نگه دارد وگرنه خواهد مرد.

مانند اسپید است، اما به جای اتوبوس، جیسون استاتهام است. طرح وحشیانه منجر به سکانس های خنده دار می شود زیرا استاتهام هر کاری می کند تا قلبش را حفظ کند. این یک کمدی اکشن خنده دار، فوق العاده و هیجان انگیز است که از ستاره خود به خوبی استفاده کرده است.

4 . جاسوس (2015)

ملیسا مک کارتی و جیسون استاتهام در فیلم جاسوس
تنها چیزی که شگفت‌انگیزتر از دیدن بازی ملیسا مک کارتی در یک کمدی اکشن جاسوسی بود، دیدن جیسون استاتهام به عنوان بامزه‌ترین فرد فیلم بود. جاسوس هواپیمای بدون سرنشین دفتر مک کارتی را تعقیب می کند که به طور غیرمنتظره ای در میدان قرار می گیرد.

این فیلم نه تنها خنده دار است، بلکه اتفاقاً یک فیلم جاسوسی بسیار سرگرم کننده نیز هست. اما بزرگترین لذت این است که استاتهام بازیگران کمدی خود را به عنوان یک مامور مخفی کم هوش نشان می دهد که فکر می کند خیلی بیشتر از آنچه که هست، آدم بدی است. امیدواریم طرفداران در آینده بیشتر از این سمت استاتهام ببینند.

3 . قاپ (2000)

جیسون استاتهام در فیلم اسنچ 2000 به برد پیت سیگار می‌دهد

ادامه فیلم Lock, Stock توسط گای ریچی، یکی دیگر از جنایتکاران بریتانیایی درهم تنیده بود که همگروه او استاتهام را در نقش مرکزی به نمایش می‌گذارد. اما اگرچه ممکن است شبیه به بازسازی فیلم قبلی او به نظر برسد، این یک گام بزرگ برای ریچی از نظر فیلمسازی و داستان سرایی بود.

داستان، حول یک الماس گرانبها، نمایش عالی برای دیالوگ ها و شخصیت های رنگارنگ ریچی بود. اگرچه بازیگران شامل نام های بزرگی مانند برد پیت و بنیچی هستند

o دل تورو، استاتهام هنوز هم به عنوان یک مدیر بوکس کم سن و سال متمایز است. یک همکاری عالی دیگر بین ریچی و استاتهام.

2 . شغل بانک (2008)

در حالی که تماشای ضربه زدن به استاتهام در فیلم ها مطمئناً سرگرم کننده است، اما دیدن او در خارج از این منطقه راحت نیز بسیار خوب است. از آنجایی که ستاره او در حال افزایش بود، استاتهام از فیلم‌های اکشن معمولی فاصله گرفت و در این فیلم دزدی کم‌کلید بر اساس یک داستان واقعی بازی کرد.

این فیلم متاسفانه در این ژانر جواهری است که دست کم گرفته شده و دیده نشده است. استاتهام ثابت می کند که یک رهبر توانمند برای گروه است و جنایت در مرکز آن به اندازه کافی هیجان انگیز است که تماشاگران را در تمام مدت حدس زدن نگه می دارد. امیدواریم با افزایش شهرت استاتهام، تعداد بیشتری از طرفداران او به دنبال بهترین فیلم او باشند.

1 . افتخار: وثیقه (2004)

فیلم وثیقه جیسون استاتهام ترانسپورتر

سومین فیلم بلند حرفه‌ای استاتهام تا کنون در IMDb، زیر قاپ و قفل، سهام و دو بشکه سیگار، فیلم جنایی و هیجان انگیز مایکل مان، کولترال، این بازیگر را تنها در یک فیلم کوتاه بسیار کوتاه نشان می‌دهد، اما به عنوان یک مقدمه بسیار مهم برجسته است. برای بسیاری از طرفداران فیلم به کسی که تبدیل به یکی از بزرگترین ستاره های اکشن دهه بعد و بعد از آن خواهد شد.

استاتهام صرفاً برای نقش «مرد فرودگاهی» در IMDb شناخته می شود و نوعی تماس مرموز برای هیتمن یخی تام کروز در فیلم است. علیرغم این که مختصر است، احساس می‌کند یک لحظه گذر از مشعل قابل لمس بین دو ستاره اکشن معتبر در مقاطع مختلف در حرفه‌ی مربوطه‌شان است، و لحظه‌ای بسیار به یاد ماندنی در استاتهام باقی می‌ماند.

جیسون استاتهام در هر فیلم چقدر درآمد دارد؟

او برای هر فیلم حدود 10 تا 15 میلیون دلار دستمزد می گیرد. فیلم های او بیش از 1.5 میلیارد دلار فروش بلیت داشته است و او را به یکی از پولدارترین ستاره های هالیوود تبدیل کرده است.

اولین فیلم بزرگ جیسون استاتهام چه بود؟

او برای اولین نقش خود در نقش بیکن در فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998) از طریق فرنچ کانکشن، که برای او مدلینگ بود، تست بازیگری را دریافت کرد.

این مقاله را نیز دنبال نمایید :

همسر جیسون استتهام کیست ؟

مطلب پیشنهادی

بهترین انیمیشن ها و کارتون ها برای درس زندگی کودکان

فیلم‌های انیمیشن کودکان فقط برای سرگرم کردن فرزند شما نیستند؛ فیلم‌هایی با داستان و پیام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *