چهارشنبه , 13 تیر 1403 - 6:10 قبل از ظهر

معرفی فیلم های استیون سیگال

معرفی فیلم های استیون سیگال

استیون فردریک سیگال متولد ۱۰ آوریل ۱۹۵۲ یک هنرپیشه، فیلمنامه‌نویس و رزمی‌کار آمریکایی است. استیون سیگال در لنسینگ، میشیگان متولد شد. او که یک کمربند سیاه دان هفتم در آیکیدو بود، زندگی بزرگسالی خود را به عنوان مربی هنرهای رزمی در ژاپن آغاز کرد،  اولین خارجی بود که یک دوجو آیکیدو را در این کشور اداره کرد . او بعداً به لس آنجلس، کالیفرنیا نقل مکان کرد و در آنجا همان حرفه را داشت. در سال 1988، سیگال اولین بازی خود را در فیلم فراتر از قانون انجام داد. تا سال 1991، او در چهار فیلم بازی کرد. در سال 1992، او در فیلم Under Siege نقش کیسی رایبک متخصص ضد تروریستی نیروی دریایی SEAL را بازی کرد. در نیمه دوم دهه 1990، سیگال در سه فیلم بلند دیگر و فیلم مستقیم به فیلم The Patriot بازی کرد. متعاقباً، حرفه او به سمت تولیدات مستقیم به ویدیو تغییر یافت. او از آن زمان در فیلم ها و نمایش های واقعیت ظاهر شد، از جمله Steven Seagal: Lawman، که سیگال را در حال انجام وظایف خود به عنوان معاون کلانتر ذخیره نشان می داد.

آیا سیگال موسیقی کار کرده است ؟

استیون سیگال یک گیتاریست است و دو آلبوم استودیویی به نام‌های Songs from the Crystal Cave و Mojo Priest منتشر کرده است و بر روی موسیقی چندین فیلم خود اجرا کرده است. او با استیوی واندر و تونی ریبل کار کرده است که هر دو در اولین آلبوم او اجرا کردند. او همچنین در خط تولید محصولات “روغن درمانی” و نوشیدنی های انرژی زا فعالیت داشته است.

آیا سیگال از طرفداران پوتین است ؟

سیگال یک فعال محیط زیست،  فعال حقوق حیوانات، و حامی چهاردهمین دالایی لاما تنزین گیاتسو است. او از حامیان ولادیمیر پوتین است که زمانی از او به عنوان “یکی از رهبران بزرگ زنده جهان” یاد می کرد. او در سال 2016 تابعیت روسیه و صربستان را دریافت کرد. در سال 2018، او به عنوان فرستاده ویژه روسیه در ایالات متحده منصوب شد.

آیا سیگال متهم به تجاور شده است ؟

از سال 1996 تا 2018، چندین زن سیگال را به آزار و اذیت یا تجاوز جنسی متهم کردند.

اوایل زندگی

استیون سیگال در لنسینگ، میشیگان در 10 آوریل 1952، پسر تکنسین پزشکی پاتریشیا (1930-2003) و معلم ریاضی دبیرستان ساموئل سیگال (1928-1991) به دنیا آمد.مادرش اصالتا ایتالیایی، هلندی، انگلیسی و آلمانی داشت، در حالی که پدرش پسر یهودیان روسی بود که به ایالات متحده مهاجرت کرده بودند. هنگامی که پنج ساله بود، به همراه والدینش به فولرتون، کالیفرنیا نقل مکان کرد. مادرش بعداً به مجله People گفت که سیگال قبل از این نقل مکان ضعیف بود و از آسم رنج می برد: “او در آن زمان بچه ضعیفی بود. اما بعد از نقل مکان [از میشیگان] واقعاً پیشرفت کرد.” سیگال بین سال‌های 1970 و 1971 در دبیرستان بوئنا پارک در بوئنا پارک، کالیفرنیا و کالج فولرتون تحصیل کرد. در نوجوانی، زمان زیادی را در گاراژ خود به گوش دادن به موسیقی راک با صدای بلند گذراند. با این حال، در حین کار با یک پیرمرد ژاپنی دوستانه در یک دوجو در گاردن گروو بود که او تشویق شد تا از ژاپن دیدن کند.

هنرهای رزمی و سیگال

سیگال در مقطعی بین سال‌های 1971 و 1973 به ژاپن نقل مکان کرد. در سال 1974، او به کالیفرنیا بازگشت. در آن سال او با میاکو فوجیتانی، یک کمربند مشکی درجه دو و دختر یک استاد آیکیدو اوزاکا که برای آموزش آیکیدو به لس آنجلس آمده بود، آشنا شد. وقتی میاکو به اوزاکا بازگشت، سیگال با او رفت. سال بعد آنها ازدواج کردند و صاحب یک پسر به نام کنتارو و یک دختر به نام آیاکو شدند. او در مدرسه ای که متعلق به خانواده میاکو بود تدریس می کرد (اگرچه اغلب گفته می شود که او اولین غیر آسیایی بود که یک دوجو در ژاپن افتتاح کرد). از سال 1990، میاکو و برادرش هنوز در آنجا تدریس می کردند و مادرش رئیس آن بود.

آیا سیگال موسس جودو در کالیفرنیا بود ؟

سیگال در ابتدا به همراه شاگردش (و بعداً بدلکار سینما) کریگ دان به تائوس، نیومکزیکو بازگشت، جایی که آنها یک دوجو افتتاح کردند، اگرچه سیگال بیشتر وقت خود را صرف دنبال کردن کارهای دیگر کرد. پس از یک دوره دیگر در ژاپن، سیگال در سال 1983 با دانشجوی ارشد هارو ماتسوئوکا به ایالات متحده بازگشت. آنها یک دوجو آیکیدو را در ابتدا در هالیوود شمالی، کالیفرنیا افتتاح کردند، اما بعداً آن را به شهر غرب هالیوود منتقل کردند. سیگال ماتسوئوکا را مسئول دوجو گذاشت، که دومی تا زمانی که این دو در سال 1997 از هم جدا شدند، اداره کرد .سیگال به آموزش هنرپیشه رزمی ترکیبی برزیلی، لیوتو ماچیدا، کمک کرد، که سیگال را به خاطر کمک به او در تکمیل ضربه جلویی که برای ناک اوت کردن رندی کوتور در UFC 129 در می 2011 استفاده کرد، اعتبار می‌دانست.

حرفه سینما و سیگال

سال های 1987–2002

در سال 1987، سیگال کار بر روی اولین فیلم خود، فراتر از قانون (به نام نیکو در اروپا) را با کارگردانی اندرو دیویس آغاز کرد. پس از موفقیت، فیلم‌های بعدی سیگال عبارتند از:

کشتن سخت،

علامت‌گذاری شده برای مرگ، و

بیرون برای عدالت.

همه باکس آفیس موفق بودند و او را به یک قهرمان اکشن تبدیل کردند. بعدها، او در سال 1992 با اکران فیلم Under Siege (1992) که سیگال را با کارگردان اندرو دیویس متحد کرد، به موفقیت گسترده‌تری دست یافت.

درگیری های سیگال در این سال ها

سیگال میزبان اپیزود 20 آوریل 1991 ورایتی شوی شنبه شب زنده بود که به عنوان هجدهمین قسمت از فصل شانزدهم پخش شد. لورن مایکلز تهیه کننده قدیمی سریال و دیوید اسپید و تیم میدوز بازیگران سریال سیگال را بدترین مجری سریال می دانستند. Spade and Meadows به بی طنز بودن سیگال، بدرفتاری او با بازیگران و نویسندگان سریال و امتناع او از انجام طرح “هانس و فرانتس” اشاره می کنند زیرا شخصیت های عنوان آن طرح اظهار داشتند که می توانند سیگال را کتک بزنند. سیگال هرگز پس از آن قسمت به نمایش دعوت نشد. میدوز اظهار داشت: “او متوجه نشد که نمی‌توانید به کسی بگویید که احمق است در روز چهارشنبه و انتظار داشته باشید که شنبه به نوشتن برای شما ادامه دهد.” توسط مایکلز در خلال مونولوگ مجری مهمان نیکلاس کیج در اولین پخش فصل 18 در 26 سپتامبر 1992. هنگامی که کیج نگران بود که او آنقدر ضعیف عمل کند که تماشاگران او را به عنوان “بزرگترین مردی که تا به حال در برنامه حضور داشته” در نظر بگیرند، مایکلز پاسخ داد، “نه، نه. این استیون سیگال خواهد بود.

نقش های جزئی و فرعی سیگال

سیگال کارگردانی و بازی در فیلم On Deadly Ground (1994) با حضور مایکل کین، آر. لی ارمی و بیلی باب تورنتون در نقش های فرعی جزئی بود. این فیلم بر مضامین محیطی و معنوی تأکید داشت و نشان از جدایی از شخصیت قبلی او به عنوان یک پلیس داخلی شهر داشت. On Deadly Ground با استقبال ضعیف منتقدان مواجه شد ، به ویژه سخنرانی طولانی محیطی سیگال در فیلم را محکوم کردند. بدون توجه به این، سیگال آن را یکی از مهم ترین و مرتبط ترین لحظات زندگی حرفه ای خود می داند. سیگال این کار را با دنباله‌ای بر یکی از موفق‌ترین فیلم‌هایش، تحت محاصره، با عنوان Under Siege 2: Dark Territory (1995) دنبال کرد. در سال 1996، او در فیلم کورت راسل Executive Decision ایفای نقش کرد و نقش یک سرباز عملیات ویژه را بازی کرد که تنها در 45 دقیقه اول فیلم ظاهر می شود. در همان سال یک درام پلیسی مرد درخشان (1996) را فیلمبرداری کرد. در یکی دیگر از فیلم‌های آگاهانه محیط‌زیست و تجاری ناموفق، Fire Down Below (1997)، او نقش یک مامور اداره اجرا و تضمین انطباق EPA را بازی کرد که با صنعتگرانی که زباله‌های سمی را در تپه‌های کنتاکی می‌ریزند، مبارزه می‌کرد.

اولین فیلم مستقیم سیگال

در سال 1998، سیگال The Patriot را ساخت، یک فیلم هیجان انگیز محیطی دیگر که اولین فیلم مستقیم او بود.

سهولت در ایالات متحده (اگرچه در بیشتر نقاط جهان به صورت تئاتری منتشر شد). سیگال این فیلم را با پول خود تولید کرد و فیلم در محل و نزدیک مزرعه او در مونتانا فیلمبرداری شد.

 

میزان فروش فیلم های سیگال

سیگال پس از تولید شاهزاده سنترال پارک، با اکران «زخم‌های خروج» در مارس 2001 به سینما بازگشت. این فیلم نسبت به فیلم‌های قبلی سیگال صحنه‌های هنرهای رزمی کمتری داشت، اما یک موفقیت تجاری بود و تقریباً 80 میلیون دلار در سراسر جهان گرفت. با این حال، او نتوانست از این موفقیت سرمایه گذاری کند و دو پروژه بعدی او هر دو شکست انتقادی و تجاری بودند. فیلم Ticker با بازی تام سایزمور و دنیس هاپر در سانفرانسیسکو قبل از Exit Wounds فیلمبرداری شد و مستقیماً روی DVD رفت. فیلم Half Past Dead با بازی Ja Rule ستاره هیپ هاپ کمتر از 20 میلیون دلار در سرتاسر جهان به دست آورد.

سال های 2003 تا 2010

فیلم ها و تلویزیون مستقیم به ویدئو

به غیر از نقش شرور او در فیلم Machete ساخته رابرت رودریگز، تمام فیلم‌هایی که سیگال از نیمه دوم سال 2001 ساخته است، به‌صورت مستقیم به ویدئو (DTV) در آمریکای شمالی اکران شده‌اند و برخی از آن‌ها در سینماهای دیگر در کشورهای دیگر در سراسر جهان اکران شده‌اند. . سیگال به عنوان تهیه کننده و گاهی نویسنده در بسیاری از این فیلم های DTV، که شامل سحر سیاه، شکم هیولا، خارج از دسترس، غوطه ور، سوئیچ را بکش، عدالت شهری، تپانچه شلاق خورده، علیه تاریکی، رانده شده برای کشتن، اعتبار دارد. یک مرد خطرناک، متولد شده برای بالا بردن جهنم، و نگهبان.

در سال 2009، شبکه A&E سریال واقعیت تلویزیونی استیون سیگال: لاومن را با تمرکز بر سیگال به عنوان معاون در جفرسون پریش، لوئیزیانا به نمایش گذاشت.

دهه ی 2010

در دهه 2010، فیلم‌های مستقیم به ویدئوی سیگال به طور فزاینده‌ای شروع به تبدیل شدن به قطعات گروهی کردند، با اینکه سیگال نقش‌های فرعی یا فرعی را بازی می‌کرد، علی‌رغم این واقعیت که او اغلب از قیمت بالایی برخوردار بود. حداکثر محکومیت، نیروی اعدام، Gutshot Straight، Code of Honor، Sniper: Special Ops، The Asian Connection، The Perfect Weapon، Cartels، و China Salesman همگی نمونه این روند هستند. این امر باعث شده است که برخی از مفسران سیگال را به دلیل مشارکت کم تلاش او در فیلم هایی که مشارکت او را به شدت ترویج می کنند، مورد انتقاد قرار دهند .

 

سال های 2011 و سیگال در سینما

در سال 2011، سیگال یک سریال اکشن تلویزیونی آمریکایی با عنوان عدالت واقعی را تهیه کرد و در آن بازی کرد. این سریال اولین بار در 12 مه 2011 در نیترو، یک ایستگاه تلویزیونی در اسپانیا پخش شد  .  این اولین بار در بریتانیا در 5 ایالات متحده آمریکا، با پخش قسمت اول در 20 ژوئیه 2011 پخش شد. در 26 آوریل 2012، این سریال برای فصل دوم که در 4 ژوئیه 2012 در ReelzChannel پخش شد، تمدید شد.در بریتانیا، عدالت واقعی به‌عنوان مجموعه‌ای از «فیلم‌های DVD» که هر دیسک با هم دو قسمت را ویرایش می‌کند، دوباره بسته‌بندی شده است.

نقش های اون در این سال ها

بسیاری از فیلم های سیگال دارای عناصر منحصر به فردی هستند که مشخصه مجموعه آثار او شده است. شخصیت‌های او اغلب وابستگی نخبگان گذشته به سیا، نیروهای ویژه یا عملیات سیاه دارند (برای مثال، کیسی رایبک در Under Siege، نیروی دریایی سابق، جک کول در مرد درخشان، کارآگاه سابق پلیس سیا، یا جاناتان کولد. در The Foreigner و Black Dawn، یک فریلنسر سابق CIA Black Ops). شخصیت های او به دلیل آسیب ناپذیری تقریباً با شخصیت های دیگر فیلم های اکشن متفاوت است. آنها تقریباً هرگز با هیچ تهدید فیزیکی قابل توجهی روبرو نمی شوند، به راحتی بر هر مخالفی غلبه می کنند و هرگز با آسیب بدنی یا حتی شکست موقت مواجه نمی شوند.یک استثنای قابل توجه فیلم ماچت در سال 2010 است که سیگال را در نقشی نادر شرور نشان می دهد.

آیا کتابی در مورد سیگال نشر شده ؟

در سال 2008، نویسنده و منتقد ورن (بدون نام خانوادگی) Seagalogy را منتشر کرد، اثری که فیلم‌شناسی سیگال را با استفاده از چارچوب نظریه مولف بررسی می‌کند. این کتاب فیلم‌شناسی سیگال را به «دوران» زمانی متفاوت با عناصر موضوعی متمایز تقسیم می‌کند. این کتاب در سال 2012 به روز شد تا شامل فیلم های جدیدتر و کار سیگال در برنامه تلویزیونی واقعیت استیون سیگال: لاومن باشد.

سرمایه گذاری های دیگر

سیگال گیتار می نوازد. آهنگ های او در چندین فیلم او از جمله Fire Down Below و Ticker به نمایش درآمده است. در میان مجموعه گسترده او گیتارهایی وجود دارد که قبلاً متعلق به “پادشاهان” بود. آلبرت، بی بی، و فردی، و همچنین بو دیدلی، استیوی ری وان، بادی گای، هاولین ولف، مادی واترز، و جیمی هندریکس.

او در سال 2005 اولین آلبوم خود را با نام Songs from the Crystal Cave منتشر کرد که ترکیبی از موسیقی پاپ، جهانی، کانتری و بلوز است. دارای دوئت هایی با تونی ریبل، ستوان استیچی، لیدی اره و استیوی واندر است. موسیقی متن فیلم سیگال به درون خورشید در سال 2005 شامل چندین آهنگ از این آلبوم است. یکی از آهنگ های آلبوم او، “دختر خوب است”، همچنین به عنوان یک تک آهنگ در چندین کشور به همراه یک موزیک ویدئو منتشر شد. دومین آلبوم سیگال، با نام Mojo Priest، در آوریل 2006 منتشر شد. پس از آن، او تابستان سال 2006 را به همراه گروه خود، Thunderbox، در حمایت از آلبوم به تور ایالات متحده و اروپا گذراند.

آیا سیگال کارهای سیاسی داشته است ؟

سیگال معاون رزرو در دفتر کلانتری جفرسون، لوئیزیانا بوده است. در اواخر دهه 1980، پس از آموزش هنرهای رزمی، نبرد غیرمسلح و تیراندازی به معاونین، کلانتر وقت هری لی (1932-2007) چنان تحت تأثیر قرار گرفت که از سیگال خواست به این نیرو بپیوندد. سیگال الف

گفته می شود بیش از بیست سال قبل از یک آکادمی پلیس در لس آنجلس فارغ التحصیل شده و دارای گواهینامه استانداردها و آموزش افسران صلح (POST)، سازمانی است که افسران پلیس کالیفرنیا را اعتبار می دهد. با این حال، مقامات POST در کالیفرنیا و لوئیزیانا هیچ سابقه ای از دریافت گواهینامه سیگال ندارند، و بنابراین رتبه سیگال در لوئیزیانا تشریفاتی است.

استیون سیگال: لاومن، سریالی که کار او را در دفتر کلانتر جفرسون پریش دنبال می‌کند، اولین بار در 2 دسامبر 2009 در A&E پخش شد. سیگال اظهار داشت که “من تصمیم گرفتم در حال حاضر با A&E در این سریال کار کنم، زیرا معتقدم نمایش دادن آن مهم است. ملت تمام کارهای مثبتی را که اینجا در لوئیزیانا انجام می دهد، برای دیدن اشتیاق و تعهدی که از دفتر کلانتری جفرسون در این محیط پس از کاترینا می آید، انجام می دهد.” اولین نمایش این سریال 3.6 میلیون بیننده را به خود جلب کرد و به عنوان بهترین فصل افتتاحیه برای هر سریال اصلی A&E تا کنون رتبه بندی شد.

در 14 آوریل 2010، این سریال توسط کلانتر جفرسون پریش نیوول نورماند به دلیل شکایت قاچاق جنسی علیه سیگال به حالت تعلیق درآمد. شکایت بعداً کنار گذاشته شد. A&E سریال را برای فصل دوم که در 6 اکتبر 2010 آغاز شد، از سر گرفت.

تولید فصل 3 در فوریه 2011 با تغییر مکان از لوئیزیانا به شهرستان ماریکوپا، آریزونا آغاز شد.قرار بود دو قسمت از 4 ژانویه 2012 پخش شود . مدت کوتاهی قبل از پخش این قسمت ها، فصل 3 بدون هیچ توضیحی به حالت تعلیق درآمد. فصل 3 برای اولین بار در 2 ژانویه 2014 پخش شد، اما سریال برای فصل چهارم تمدید نشد.

در اکتبر 2011، سیگال به عنوان معاون کلانتر بخش کلانتر در شهرستان هادسپت، تگزاس، یک بخش حقوقی که مسئول گشت زنی 98 مایلی از مرز تگزاس و مکزیک است، سوگند یاد کرد.

 

زندگی شخصی

سیگال مجموعه وسیعی از شمشیرها دارد و زمانی یک تفنگ سفارشی برای او در ماه یک بار ساخته می‌شد

اقامتگاه ها

سیگال دارای یک مزرعه در کلرادو، یک خانه در بخش Mandeville Canyon در لس آنجلس، و یک خانه در لوئیزیانا است .

دین سیگال چیست ؟

سیگال یک بودایی است. در فوریه 1997، لاما پنور رینپوچه از صومعه پالیول اعلام کرد که سیگال یک تولکو است، و به طور خاص تناسخ چانگدراگ دورجه، ترتون (کاشف کننده گنج) قرن هفدهمی از Nyingma، قدیمی ترین فرقه بودیسم تبتی است .  به رسمیت شناختن سیگال در جامعه بودایی آمریکا جنجال برانگیخت و هلن توورکوف در سه چرخه اظهار نظری را به وسعت “خرد معنوی” سیگال داد و پیشنهاد کرد که سیگال بودایی خود را از طریق کمک های مالی به مرکز کونزانگ پالیول چولینگ پنور خریداری کرد. پنور رینپوچه در پاسخ به این مناقشه گفت که سیگال، اگرچه در فیلم‌های خشونت‌آمیز بازی می‌کند، اما در واقع مردم را نکشته است، و سیگال صرفاً به رسمیت شناخته شده است، در حالی که بر تخت نشستن به‌عنوان یک تولکو ابتدا به یک «فرآیند طولانی مطالعه و تمرین» نیاز دارد.

تابعیت های سیگال

سیگال طبق گزارشات دارای تابعیت در سه کشور است: ایالات متحده، صربستان و روسیه.او که در ایالات متحده متولد شده است، دارای تابعیت ایالات متحده است. او در 11 ژانویه 2016، پس از چندین بازدید از این کشور، تابعیت صربستان را دریافت کرد و از او خواسته شد که آیکیدو را به نیروهای ویژه صربستان آموزش دهد .

سیگال در 3 نوامبر 2016 تابعیت روسیه را دریافت کرد. به گفته سخنگوی دولت دیمیتری پسکوف، “او با اصرار و در طول یک دوره طولانی درخواست شهروندی می کرد.”  در حالی که رسانه های مختلف از سیگال و رئیس جمهور ولادیمیر پوتین به عنوان دوستان نام بردند و سیگال اظهار داشت که او “مایل است” [پوتین] را برادر بدانیم»[6] پوتین از سیگال فاصله گرفته است. گزارش شده است که پسکوف گفته است: “لزوما نمی توانم بگویم که او طرفدار زیادی است، اما او قطعا برخی از فیلم هایش را دیده است.

روابط و خانواده

سیگال همسرش ال را به ماتیو ریکارد معرفی می کند (2 ژانویه 2008).
سیگال زمانی که در ژاپن بود با همسر اول خود، میاکو فوجیتانی، دختر یک مربی آیکیدو ازدواج کرد. او با فوجیتانی صاحب یک پسر، بازیگر و مدل کنتارو سیگال و یک دختر، نویسنده و بازیگر، آیاکو فوجیتانی شد. سیگال میاکو را ترک کرد تا به ایالات متحده برگردد.

در طول این مدت، او بازیگر و مدل کلی لبروک را ملاقات کرد، که با او رابطه ای را آغاز کرد که منجر به طلاق فوجیتانی برای او شد. سیگال در سال 1984 برای مدت کوتاهی با هنرپیشه آدرین لاروسا ازدواج کرد، اما این ازدواج در همان سال به دلیل نگرانی از اینکه طلاق او هنوز نهایی نشده بود، لغو شد. لبروک دختر سیگال آنالیزا را در اوایل سال 1987 به دنیا آورد. سیگال و لبروک در سپتامبر 1987 ازدواج کردند و پسرشان دومینیک در ژوئن 1990 به دنیا آمد . دختر آنها آریسا در سال 1993 به دنیا آمد. سال بعد، لبروک با استناد به “اختلافات آشتی ناپذیر” درخواست طلاق داد.

آیا سیگال زن مغولی داشت ؟

سیگال با اردنتویا باتسوخ مغولستانی (مغولی: Батсүхийн Эрдэнэтуяа)، معروف به “ال” ازدواج کرده است. آنها با هم یک پسر به نام کونزانگ دارند .  ال از دوران کودکی به عنوان رقصنده در کاخ کودکان در اولان باتور، مغولستان آموزش دید. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان و کاخ کودکان، او به عنوان یک رقصنده حرفه ای فعالیت کرد. او در تعدادی از مسابقات رقص برنده شد و به عنوان برترین رقصنده زن در مغولستان شناخته شد و به ویژه در رقص سالن رقص برتری داشت. ال اولین بار در سال 2001 سیگال را ملاقات کرد، زمانی که او به عنوان مترجم او در سفرش به مغولستان کار می کرد.

 

تعداد فرزندان سیگال

سیگال هفت فرزند از چهار رابطه دارد، دو نوه از پسر بزرگش کنتارو  و یک نوه از دخترش آیاکو فوجیتانی. سیگال علاوه بر فرزندان بیولوژیکی خود، نگهبان یابشی پان رینزین وانگمو  تنها فرزند پانچن لاما تبت است. هنگامی که او در ایالات متحده تحصیل کرد، سیگال مراقب و محافظ او بود.

ادعاها و دعاوی

اوایل دهه 1990
در ماه مه 1991 (در طول فیلمبرداری Out for Justice)، کارمندان برادران وارنر، Raenne Malone، Nicole Selinger و Christine Keeve سیگال را به آزار جنسی متهم کردند. در ازای سکوت، مالون و یک زن دیگر هر کدام حدود 50000 دلار در یک توافق خارج از دادگاه دریافت کردند.تقریباً در همان زمان، حداقل چهار بازیگر زن ادعا کردند که سیگال به پیشرفت‌های جنسی دست یافته است، معمولاً در اواخر شب “جلسات بازیگری” .

در حادثه ای دیگر، جنی مک کارتی ادعا کرد که سیگال از او خواسته است که لباس هایش را در طول تست بازی Under Siege 2 در بیاورد.

دعوی 1995

در سال 1995، سیگال به تبعیض شغلی، آزار جنسی، و نقض قرارداد متهم شد . شریل شومان پرونده ای علیه سیگال تشکیل داد و او را به تهدید و ضرب و شتم او در طول فیلمبرداری On Deadly Ground متهم کرد.در آگوست 1995، هیروشی فوجیزاکی، قاضی دادگاه عالی لس آنجلس، این پرونده را رد کرد و این ادعاها را “تکراری و نامفهوم” خواند.

دعوای حقوقی 2010

در 12 آوریل 2010، Kayden Nguyen 23 ساله دوباره شکایت کرد.سنت سیگال در دادگاه عالی شهرستان لس آنجلس، درخواست بیش از یک میلیون دلار خسارت.در کت و شلوار خود، نگوین ادعا کرد که سیگال درگیر آزار جنسی، قاچاق غیرقانونی زنان برای رابطه جنسی، عدم جلوگیری از آزار جنسی، و خاتمه نادرست است. سیگال این اتهامات را رد کرد، اما نمایش واقعی او استیون سیگال: لاومن در حالی که وکلای او پرونده را حل و فصل کردند، تعلیق شد . در 14 ژوئیه 2010، سه ماه پس از طرح شکایت نگوین، او ادعای خود را بدون توضیح پس گرفت .

دعوی 2011

در 30 آگوست 2011، ژسوس سانچز لوورا علیه سیگال به دلیل نقش او در یورش پلیس شهرستان ماریکوپا با سلاح های سنگین (به ویژه از جمله یک تانک مازاد ارتش) در محل اقامت لوورا به دلیل ظن به جنگ خروس شکایت کرد. این حادثه برای نمایش واقعیت A&E سیگال استیون سیگال: لاومن ضبط شده است. لوورا به دنبال 100000 دلار برای خسارات ناشی از حمله و نامه عذرخواهی سیگال به فرزندان لوورا برای مرگ حیوان خانگی خانواده آنها بود. لوورا ادعا کرد که توله سگ 11 ماهه او در جریان این حمله مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد .  لوورا پس از انصراف وکیلش از پرونده و رد دعوا در ژانویه 2013، موفق به ارائه مدارک به دستور دادگاه نشد .

اتهامات 2017

در سال 2017، پورتیا دی روسی، بازیگر زن، سیگال را به آزار جنسی در طول یک تست فیلم متهم کرد. د روسی ادعا کرد که در طول یک تست در دفتر سیگال، قبل از باز کردن زیپ شلوارش، به او گفت “چقدر مهم است که شیمی خارج از صفحه نمایش باشد”. در 9 نوامبر 2017، مدل هلندی فاویولا دادیس بیانیه ای را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن اظهار داشت که او نیز سال ها قبل توسط سیگال مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود .

اتهامات و تحقیقات 2018

در 15 ژانویه 2018، ریچل گرانت، بازیگر زن، سیگال را در سال 2002 در جریان پیش تولید فیلم مستقیم به ویدئوی خود، Out for a Kill (2003) به طور علنی به تجاوز جنسی به او متهم کرد و اظهار داشت که پس از اینکه کار خود را در این فیلم از دست داد. واقعه. در فوریه 2018، دفتر دادستان منطقه لس آنجلس اذعان کرد که در حال بررسی یک پرونده سوء استفاده جنسی بالقوه شامل سیگال است.در مارس 2018، رجینا سایمونز علناً ادعا کرد که در سال 1993، زمانی که 18 ساله بود، سیگال به او در خانه‌اش تجاوز کرد، زمانی که او برای مراسمی که فکر می‌کرد برای فیلم On Deadly Ground وارد شد، به او تجاوز کرد.

تسویه نقض اوراق بهادار فدرال 2020

در 27 فوریه 2020، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اتهامات تسویه شده علیه سیگال را به دلیل افشا نکردن پرداخت‌هایی که برای ترویج سرمایه‌گذاری در عرضه اولیه سکه (ICO) توسط Bitcoin2Gen (B2G) دریافت کرده بود، اعلام کرد. سیگال در ازای تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و بیانیه‌ای مطبوعاتی که در آن «با تمام وجود» ICO را که مقررات ضد تبلیغاتی قوانین فدرال اوراق بهادار را نقض می‌کرد، تأیید کرد، به سیگال 250000 دلار پول نقد و 750000 دلار توکن B2G داده شد. سیگال بدون اعتراف یا انکار یافته‌های SEC، موافقت کرد که مبلغ 157000 دلار را به عنوان ناراضی بپردازد که نشان‌دهنده پرداخت‌های واقعی او برای ترفیع‌های خود بود، به علاوه سود پیش داوری و یک جریمه 157000 دلاری. سیگال همچنین موافقت کرد که به مدت سه سال هیچ گونه اوراق بهاداری، دیجیتال یا غیره را تبلیغ نکند.

قربانی تلاش برای اخاذی

پس از تلاش ناسو برای اخاذی از سیگال، استیون سیگال درگیر یک پرونده حقوقی با جولیوس آر. ناسو، تهیه کننده فیلم شد. ناسو هفت فیلم از سیگال را تولید کرد که با Marked for Death در سال 1990 شروع شد. به گفته سیگال، این دو “بهترین دوستان” شدند و سیگال/ناسو پروداکشنز را با هم تشکیل دادند. با این حال، رابطه آنها تیره شد و شراکت آنها در سال 2000 به پایان رسید. ناسو با این باور که سیگال به دلیل عقب نشینی از قرارداد چهار فیلمی به او 3 میلیون دلار غرامت بدهکار است، اعضای خانواده جنایتکار گامبینو را به خدمت گرفت تا سیگال را در تلاش برای پس گرفتن پول تهدید کند. گفته می شود ناسو باخت. کاپیتان خانواده گامبینو آنتونی سیکون برای اولین بار در طول فیلمبرداری فیلم Exit Wounds در اکتبر 2000 از سیگال در تورنتو بازدید کرد.[88] در ژانویه 2001، پریمو کاسارینو و دیگر گانگسترها سیگال را با ماشین سوار کردند تا او را به جلسه ای با Ciccone در یک رستوران بروکلین ببرند. در این جلسه، سیکون به صراحت به سیگال گفت که او می‌تواند چهار فیلم موعود را با ناسو بسازد یا برای هر فیلم ۱۵۰ هزار دلار جریمه به ناسو بپردازد. اگر سیگال امتناع می کرد، سیکون او را می کشت .سیگال، که بعداً ادعا کرد که یک تفنگ دستی به جلسه آورده است، توانست Ciccone را متوقف کند و بدون آسیب از جلسه فرار کند . سیکون و کاسارینو ماه بعد دوباره سیگال را در خانه اش در لس آنجلس ملاقات کردند. در بهار سال 2001، سیگال به دنبال یک اوباش دیگر به نام آنجلو پریسکو، کاپیتان خانواده جنایی جنووس، برای ایفای نقش «صلح‌ساز» بود. او از پریسکو در زندان راهوی، نیوجرسی بازدید کرد و 10000 دلار به وکیل پریسکو پرداخت.

در 17 مارس 2003، کاسارینو، سیکونه و دیگران به اتهام اخاذی کارگری، اخاذی، و 63 مورد دیگر تحت قانون سازمان های تحت نفوذ و فاسد راکتی محکوم شدند  . سیگال برای پیگرد قانونی در مورد تلاش اوباش برای اخاذی شهادت داد. ناسو پل

سیگال در چه ماجرایی متهم شناخته شد ؟

در آگوست 2003 به اتهام توطئه اخاذی مجرم شناخته شد و در فوریه 2004 به یک سال و یک روز حبس محکوم شد، 75000 دلار جریمه شد و دستور داد پس از آزادی از زندان از مشاوره بهداشت روان استفاده کند.در ژانویه 2008، ناسو موافقت کرد که از شکایت 60 میلیون دلاری علیه سیگال به دلیل نقض قرارداد، زمانی که این دو خارج از دادگاه حل و فصل شدند، صرفنظر کند .

درگیری با بدلکاران

سیگال توسط بدلکاران سابقی که با او کار کرده‌اند، از جمله کین هادر، استفن کوادروس، و جین لبل متهم شده است که در طول صحنه‌ها به بدلکاران ضربه زده است.

علاوه بر این، زمانی که لبل به عنوان هماهنگ کننده بدلکاری برای Out for Justice فعالیت می کرد، ظاهراً در سر صحنه با سیگال به خاطر بدرفتاری او با برخی از بازیگران بدلکاری فیلم درگیر شد. پس از اینکه این بازیگر ادعا کرد که به دلیل تمرینات آیکیدو، از خفگی بیهوش “ایمن” شده است، لبل به سیگال این فرصت را داد تا آن را ثابت کند. گفته می‌شود که لبل دست‌هایش را دور گردن سیگال قرار داد، و زمانی که سیگال گفت “برو” او را بیهوش کرد و سیگال کنترل روده‌اش را از دست داد .

از LeBell خواسته شد تا در مصاحبه ای با آریل هلوانی در سال 2012، این حادثه را به طور علنی تأیید کند، اما او از پاسخ دادن به این سؤال اجتناب کرد، اگرچه به طور ضمنی به درستی آن اشاره کرد .  از او نقل شده است که “زمانی که ما کمی درگیری یا اختلاف نظر داشتیم، سی بدلکار و فیلمبردار بودند که تماشا می کردند. گاهی اوقات استیون تمایل دارد افراد نامناسبی را از بین ببرد، و ممکن است با این کار صدمه ببینی.”

 

مطلب پیشنهادی

بهترین انیمیشن ها و کارتون ها برای درس زندگی کودکان

فیلم‌های انیمیشن کودکان فقط برای سرگرم کردن فرزند شما نیستند؛ فیلم‌هایی با داستان و پیام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *