چهارشنبه , 6 تیر 1403 - 5:14 قبل از ظهر

طول عمر خوک چقدر است

طول عمر خوک

خوک ها حیوانات باهوشی هستند که بسیاری از مردم عاشق آنها می شوند. آنها یک مزیت عالی برای مزرعه حیاط خلوت ایجاد می کنند ، اما با آنها تعداد زیادی سال مطرح می شود.

خوک ها چقدر عمر می کنند؟ خوک ها می توانند بین 15 تا 20 سال عمر کنند. خوک های وحشی ، مانند گراز وحشی ، ممکن است تا 15 سال در طبیعت زندگی کنند ، اما به طور متوسط فقط 4 یا 5 سال عمر می کنند ، به دلیل چالش های زندگی در طبیعت. از سوی دیگر ، گرازهای وحشی که در پناهگاه خوک ها هستند می توانند به سن 20 سالگی برسند. سلامت ، شکارچیان و ژنتیک همه عواملی هستند که مدت زمان زندگی خوک را تعیین می كنند.

طول عمر خوک های خانگی

وقتی خوک ها به عنوان حیوان خانگی نگهداری می شوند ، شانس بسیار بیشتری برای داشتن یک زندگی خوب و کامل دارند. خوک های خانگی به طور منظم بین 10 تا 15 سال عمر می کنند و برخی حتی به سن 20 سالگی نیز می رسند.

مراقبت از خوک های خانگی بسیار بهتر از خوک های وحشی است. آنها به رژیم غذایی منظم و سالم دسترسی دارند. هیچ گونه شکارچی وجود ندارد و در صورت وجود مشکلات بهداشتی می توان ویزیت دامپزشک را ترتیب داد.

طول عمر کلی خوک ها

خوکهای مزرعه به اندازه خوکهای خانگی زندگی نمی کنند. با این حال ، سن آنها کنترل می شود ، زیرا مانند خوک های حیوان خانگی ، خوک های دام به غذای سالم دسترسی مداوم دارند ، با شکارچیان روبرو نمی شوند و مرتباً با دامپزشک معاینه می شوند.

با این حال ، خوک ها اهداف متفاوتی در مزرعه دارند و بنابراین عمر آنها اغلب کوتاه می شود.

خوک ها اغلب در سن 6 ماهگی ذبح می شوند. گاوها یا خوک هایی که برای تولید خوک استفاده می شوند ، قبل از کشتن 1 تا 2 سال عمر دارند.

انواع نژاد خوک ها

  • دوروک

قدیمی ترین نژاد داخلی در ایالات متحده خوک دوروک است. آنها قرمز رنگ هستند و اندازه متوسط ​​آنها را به یک حیوان خانگی عالی تبدیل کرده است. در واقع ، آنها دوست دارند در دامان صاحب خود بغل کنند.

سن خوک های دوروک نسبت به سایر نژادها بیشتر است. این طول عمر طولانی نتیجه پرورش انتخابی است که آنها را در بین کشاورزان محبوب کرده است.

در حالی که قبلاً خوک های دوروک خوک های خود را خرد می کردند ، اکنون خوک های کوچکتر یک هنجار هستند. خوک های دوروک با گونه های دیگر ترکیب شدند تا خوک های کوچکتر ایجاد کنند که شانس بیشتری برای زنده ماندن دارند.

طول عمر خوک های دوروک 10 تا 15 سال است.

  • نقطه

خوکهای خال دار همانطور که از نامشان پیداست به نظر می رسند. آنها دارای پوست صورتی روشن با لکه های سیاه در سراسر بدن خود هستند.

با گذشت زمان ، خوکهای خالدار دارای ویژگیهای بی عیب و نقص بودند. آنها دارای بازده خوراک عالی و میزان سود هستند. علاوه بر این ، گاوها مطیع و بارور هستند.

طول عمر خوک های لکه دار بین 15 تا 20 سال است.

  • همشیر

خوک های همپشایر به دلیل علائم خاص خود مشهور هستند. رنگ آنها سیاه است به جز حلقه سفید دور شکم.

این حیوانات مزرعه دار رشد سریع هستند و گاوها به ویژه مورد ستایش قرار می گیرند. آنها مادران عالی و مطیعی هستند که واقعاً از بچه خوک های خود مراقبت می کنند.

طول عمر خوک های همپشایر 10 تا 12 سال است.

  • BERKSHIRE

خوک های برکشایر منشاء خود را در انگلستان دارند اما اکنون در سراسر جهان پرورش داده می شوند. بدن آنها سیاه است ، اما دارای پاهای سفید و شبیه جوراب هستند.

اگر مزرعه داری و گوشت با کیفیت می خواهید ، این نژاد خوبی است که باید در نظر بگیرید. مشکلات زیادی در زمینه تولید شیر وجود ندارد و شخصیت آرام آنها به این معنی است که شما نباید نگران اختلافات مربوط به سرزمین باشید.

طول عمر خوک های برکشایر 6 تا 10 سال است.

  • LANDRACE

خوکهای لندراس از کیفیت بالایی برخوردارند به طوری که کشور مبدا آنها دانمارک یکبار از صادرات خوک خودداری کرد. در عوض ، آنها می خواستند موقعیت خود را به عنوان کشوری که بیشترین و بهترین بیکن را صادر می کرد حفظ کنند.

امروزه ، شما می توانید خوک های Landrace را در سراسر ایالات متحده پیدا کنید. پس از تولد ، خوکچه ها بسیار بزرگ هستند و شیر زیادی مصرف می کنند.

با این حال ، برخی از مسائل بهداشتی رایج وجود دارد. این خوک ها مستعد ابتلا به اختلالات عصبی و ضعف پا هستند.

طول عمر خوک لندراس 6 تا 10 سال است.

  • یورکشایر

خوک های یورکشایر بسیار فعال هستند و از آنها برای پرورش متقاطع ژن های برتر خود در گونه های دیگر خوک ها استفاده شده است.

با این حال ، برخی از مشکلات سلامتی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. خوک های یورکشایر بسیار بزرگ هستند و این مقدار وزن می تواند منجر به بیماری های تنفسی مانند ذات الریه و برونشیت شود.

در حالی که خوک های یورکشایر از نظر فنی عمر مناسبی دارند ، اما حیوانات خانگی بزرگی نیستند و بنابراین در سنین پایین تر ذبح می شوند.

طول عمر خوک های یورکشایر 8 تا 10 سال است.

  • لهستان چین

این نژاد خوک علیرغم نامش ، در واقع از ایالات متحده است و اولین بار در اوهایو پرورش داده شد. هنوز مشخص نیست چگونه این نام به وجود آمده است ، اما اعتقاد بر این است که کشاورزان آمریکایی تصور می کردند که این گونه از خوک های لهستانی و چینی به نظر می رسد.

این خوک ها برای افزایش سریع وزن خود پرورش داده شده اند. در نتیجه ، آنها می توانند درد مفاصل و مشکلات پا را ایجاد کنند.

لهستان خوک های چینی دارای طول عمر 6 تا 10 سال هستند.

  • چستر سفید

خوک های چستر سفید به طور طبیعی سفید رنگ هستند. در حالی که خوک های ماده چستر سفید بسیار مطیع هستند ، نرها بسیار پرخاشگر هستند.

در مورد این نژاد باید به چند مشکل بهداشتی توجه کرد. آنها مستعد کمبود ویتامین C هستند که می تواند آنها را ضعیف کرده و همچنین دردهای مزمن داشته باشند.

طول عمر خوک های چستر وایت 6 تا 8 سال است.

 

رشد خوک ها

خوک ها بسیار سریع رشد می کنند و در سن 6 ماهگی کامل به حساب می آیند. سپس آنها می توانند ذبح شوند.

خوک های دام می توانند برای مدت طولانی زندگی کنند ، اما هدف آنها ، تولید گوشت یا پرورش ، به این معنی است که آنها فقط 6 ماه تا 3 سال عمر می کنند. از طرف دیگر خوک های خانگی می توانند 15 یا حتی 20 سال عمر کنند.

رایج ترین نوع خوک چیست؟

خوک سفید یورکشایر
یورکشایر خوک سفید یورکشایر شایع ترین نژاد خوک در آمریکای شمالی دارای گوش های راست است. هیچ لکه سیاه در نژاد مجاز نیست.

سودآورترین نژاد خوک کدام است؟

طبق گزارش pork.org ، نژاد خوک که بیشترین سود را دارد برکشایر است. پس از آن Chester Whites و Durocs دنبال می شوند. بسیاری از خانواده ها این نژادها را برای 4-H و FFA پرورش می دهند.

چه گوشت خوک برای گوشت استفاده می شود؟

خوک برکشایر
خوک برکشایر – خوک برکشایر یکی از قدیمی ترین نژادهای خوک است. برکشیرس که اصالتاً اهل منطقه برک در انگلستان است ، یک انتخاب محبوب برای تولید گوشت است و دارای شخصیتی آسان است. وزن آنها به طور متوسط 600 پوند در بازار است که به راحتی با جستجوی غذا به دست می آید

خوک زگیلی چه خوکیست ؟

خوک زگیلی جاوایی (Sus verrucosus) ، که خوک جوان نیز نامیده می شود ، یک سگ شلنگ پا است که در خانواده Suidae قرار دارد. این جزیره بومی جزایر اندونزی جاوا و باوه است و در مادورا منقرض شده تلقی می شود. از سال 1996 در فهرست قرمز IUCN در معرض خطر قرار دارد

خوک زگیلی جوان سیاه رنگ است ، برخی قسمت های برآمده در سر و شکم دارد. دارای سه جفت زگیل صورت است. بزرگترین جفت در زیر گوش ها ، دومی زیر هر چشم و کوچکترین جفت در بالای سگهای فوقانی قرار دارد. دارای تاج نخاعی و پشتی است که به تدریج به سمت دم کوتاه می شود. دم آن تافت انتهایی ندارد. جوانان دارای رنگ یکنواخت هستند. [2] اندازه زگیل های صورت متفاوت است و با افزایش سن رشد می کند. وزن نرها به حدود 108.2 کیلوگرم (239 پوند) می رسد ، در حالی که وزن ماده ها تنها حدود 44 کیلوگرم (97 پوند) است. [3]

پراکندگی و زیستگاه خوک زیگیلی

خوک زگیلی جوان در منطقه حفاظت شده Leuweung Sancang و پارک ملی Meru Betiri در جنوب جاوه ، ذخیره گاه طبیعی Nusakambangan در جزیره Nusa Kambangan و در منطقه حفاظت شده در جزیره Bawean روی می دهد. در ارتفاعات زیر 800 متر (2600 فوت) در مراتع و حفره های ثانویه زندگی می کند

چند خوک زگیل جوان جا مانده است؟

چند خوک زگیل جوان در جهان وجود دارد؟ بر اساس یک مطالعه اخیر ، اندازه جمعیت خوک زگیل جوان 177-377 نفر است که آن را در بین کمیابترین خوک خوک قرار می دهد.

آیا خوک زگیل جوان منقرض شده است؟

خوک زگیلی جاوایی (Sus verrucosus) ، که خوک جوان نیز نامیده می شود ، یک سگ شلنگ پا است که در خانواده Suidae قرار دارد. این جزیره بومی جزایر اندونزی جاوا و باوه است و در مادورا منقرض شده تلقی می شود.

چرا به آن خوک زگیل می گویند؟

خوک زگیلی ویسایان نام خود را از سه جفت “زگیل” گوشتی موجود بر روی تصویر گراز دریافت می کند. زیست شناسان حدس می زنند که علت ایجاد زگیل به عنوان یک دفاع طبیعی در برابر عاج خوک های رقیب در هنگام مبارزه است. موهای خاردار سفت و سفت نیز در گرازها رشد می کنند.

بزرگ ترین نژاد خوک ها کدامند ؟

لهستان نژاد چین
رکورد سنگین ترین خوک جهان تا کنون در اختیار بیگ بیل ، متعلق به الیاس بوفورد باتلر از جکسون ، تنسی است. این نژاد خوک لهستانی در چین بود که در سال 1933 میزان ترازو را به 2552 پوند (1157 کیلوگرم) رساند.

 

نژادهای عجیب و غریب خوک چیست؟

4 نژاد خوک عجیب و غریب برای پرورش خوک تجاری توصیه می شود
سفید بزرگ. ویژگی های نژاد: این نژاد کاملاً سفید رنگ است ، اما دارای کک و مک (لکه های رنگدانه سیاه) هستند. …
لندراس خصوصیات نژاد: این نژاد نیز دارای رنگ سفید با کک و مک است. …
دوروک …
لهستان چین.

آیا گوزن خوک و خوک زگیل یکسان هستند؟

گربه خوک ها اعضای یک خانواده خوک های خانگی هستند ، اما ظاهر بسیار متفاوتی دارند. این گرازهای محکم جزو حیوانات زیبا و دوست داشتنی جهان نیستند – سرهای بزرگ و مسطح آنها پوشیده از “زگیل” است که در واقع برجستگی های محافظتی هستند. Warthogs همچنین دارای چهار علامت تیز است.

 

مطلب پیشنهادی

چه مقدار آب برای گربه ها لازم است؟

چه مقدار آب برای گربه ها لازم است؟

چه مقدار آب برای گربه ها لازم است؟  :گربه‌ها به عنوان حیوانات خانگی محبوب، از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *