چهارشنبه , 13 تیر 1403 - 5:15 قبل از ظهر

شهرهای ایالت کالیفرنیا

شهرهای ایالت کالیفرنیا

کالیفرنیا، ایالت غربی ایالات متحده، از مرز مکزیک در امتداد اقیانوس آرام به طول نزدیک به 900 مایل امتداد دارد. زمین آن شامل سواحل پر از صخره، جنگل قرمز، کوه‌های سیرا نوادا، زمین‌های کشاورزی دره مرکزی و صحرای موهاوه است. شهر لس آنجلس مقر صنعت سرگرمی هالیوود است. تپه سانفرانسیسکو به‌خاطر پل گلدن گیت، جزیره آلکاتراز و تله‌کابین معروف است. در این جا شهرهای کالیفرنیا را به شکل های مختلف بررسی می کنیم .

مهاجرت به کالیفرنیا

به مهاجرت به کالیفرنیا فکر می کنید؟ از نورهای درخشان لس آنجلس گرفته تا سواحل آفتابی سن دیگو، گلدن استیت خانه بسیاری از بزرگترین و محبوب ترین شهرهای آمریکا است. در واقع کالیفرنیا خانه سه شهر با جمعیت بالای یک میلیون، 72 شهر با جمعیت بین 100000 تا یک میلیون و 300 شهر با جمعیت بین 10000 تا 100000 نفر است. طبق گزارش World Population Review، کالیفرنیا در حال حاضر پرجمعیت ترین ایالت آمریکا است و رشد آن تنها در حال افزایش است. اگر تصمیم گیری برای شما دشوار است که کدام شهر در کالیفرنیا برای شما مناسب است، به 10 شهر بزرگ بر اساس جمعیت در زیر نگاهی بیندازید. با آرزوی موفقیت و حرکت شاد!

10 شهر بزرگ در کالیفرنیا

لس آنجلس

این شهر نمادین که با نام‌های «شهر فرشتگان» و «لا لا لند» نیز شناخته می‌شود، خانه جمعیتی بسیار متنوع است. این شهر همچنین دومین شهر پرجمعیت آمریکا است که پنج شهرستان مختلف را پوشش می دهد. لس آنجلس که به خاطر ساکنان مشهورش مشهور است، مرکز صنعت سینما و سرگرمی است. این شهر جهانی همچنین دارای تعدادی سواحل زیبا، مسیرهای پیاده روی و فعالیت های در فضای باز است. AreaVibes به لس آنجلس به دلیل آب و هوای آفتابی و امکانات فوق‌العاده امتیاز بالایی می‌دهد.

جمعیت: 3,900,456

یادداشت های رشد جمعیت: طبق بررسی جهانی جمعیت، انتظار می رود جمعیت شهرستان لس آنجلس تا سال 2050 به میزان 3.5 میلیون نفر افزایش یابد و بزرگترین شهر این ایالت باقی بماند.
میانگین قیمت خانه فهرست شده: 999000 دلار

سن دیگو

به دنبال یک محیط شهری در امتداد سواحل کالیفرنیا هستید؟ در نظر بگیرید که سن دیگو را خانه جدید خود کنید. این شهر زیبا یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در این کشور است. با وجود فرصت های شغلی فراوان، فرهنگ فراوان و تعداد بی پایان چیزهایی که باید ببینید و انجام دهید، جای تعجب نیست که ساکنان سن دیگو تا این حد خوشحال باشند. در واقع، طبق گزارش WalletHub، این شهر هفتمین مکان شاد برای زندگی در آمریکا است. AreaVibes همچنین به دلیل امکانات A+ و آب و هوای زیبای سال به سن دیگو امتیاز بالایی می دهد.

جمعیت: 1,425,976

رشد جمعیت: بر اساس بررسی جهانی جمعیت، پیش بینی می شود جمعیت سن دیگو تا سال 2050 به 1.9 میلیون نفر برسد.
میانگین قیمت خانه فهرست شده: 679000 دلار

سن خوزه

سن خوزه که به عنوان قلب دره سیلیکون شناخته می شود، خانه تعدادی از شرکت های فناوری شناخته شده و فرصت های شغلی است. اگرچه این شهر مکانی گران برای زندگی است، ساکنان به شما خواهند گفت که کیفیت عالی زندگی، بازار کار داغ و مدارس دولتی درجه یک، ارزش هزینه های بالای زندگی را دارد. در سال 2019، US News & World Report سن خوزه را چهاردهمین مکان بهترین مکان برای زندگی در ایالات متحده معرفی کرد.

جمعیت: 1,030,119

رشد جمعیت اشاره می کند: بر اساس رشد جمعیت جهان، در سال 2014، جمعیت سان خوزه به یک میلیون نفر رسید، «یک نقطه عطف مهم زیرا این شهر برای مدت طولانی با هویت خود دست و پنجه نرم می کند و خارجی ها آن را به عنوان یک حومه غول پیکر بی سابقه می دانند. ”
میانه قیمت مسکن: 950000 دلار

سانفرانسیسکو

دنبال کار میگردی؟ احتمالاً یکی را در سانفرانسیسکو پیدا خواهید کرد. این شهر بسیار پرجمعیت و دوست داشتنی به عنوان یکی از بهترین شهرهای آمریکا برای جویندگان کار شناخته می شود. این شهر همچنین یکی از نمادین ترین و گردشگرپذیرترین شهرهای کشور است. از پل گلدن گیت و جزیره آلکاتراز گرفته تا اسکله ماهیگیر و خیابان لومبارد، جاذبه های متعدد سانفرانسیسکو سالانه میلیون ها بازدید کننده و گردشگر را به خود جذب می کند. AreaVibes همچنین به دلیل بازار مسکن باثبات، آب و هوای معتدل، درآمد سرانه بالا و بسیاری از امکانات رفاهی، به City by the Bay امتیاز بالایی می دهد.

جمعیت: 883305

نکات رشد جمعیت: با توجه به رشد جمعیت جهان، سانفرانسیسکو به سرعت در حال رشد است. پیش بینی می شود که جمعیت شهر تا سال 2035 به 969000 نفر برسد که 20 درصد افزایش نسبت به جمعیت امروزی دارد.
میانگین قیمت خانه فهرست شده: 1,400,000 دلار

فرزنو

شهر فرزنو که در 200 مایلی شمال لس آنجلس واقع شده است، به دلیل املاک نسبتاً مقرون به صرفه و هزینه های زندگی پایین، به سرعت به یکی از محبوب ترین مکان ها برای زندگی در کالیفرنیا تبدیل شده است. این شهر همچنین خانه صنعت کشاورزی پررونق و جاذبه های متعددی برای ساکنان است. AreaVibes به دلیل آب و هوای معتدل و امکانات رفاهی فراوان، امتیاز بالایی به فرزنو می دهد.

جمعیت: 530093

رشد جمعیت: بر اساس رشد جمعیت جهان، جمعیت شهرستان فرسنو بین سال‌های 2012 تا 2013 بیش از یک درصد رشد کرده است که بالاترین نرخ رشد در سه سال گذشته را نشان می‌دهد.
میانگین قیمت خانه فهرست شده: 284900 دلار

ساکرامنتو

پایتخت کالیفرنیا نیز ششمین شهر بزرگ این ایالت است. با این حال، ساکنان به شما خواهند گفت که ساکرامنتو بسیار بیشتر از یک پایتخت دیگر است. از رستوران‌های مزرعه‌دار تا چنگال و بازارهای کشاورزان محلی گرفته تا کارخانه‌های شراب‌سازی و آبجوسازی‌های فراوان، این شهر یک بهشت ​​غذاخوری واقعی است. ساکنان همچنین تعدادی جاذبه فرهنگی و بازار مسکن نسبتاً مقرون به صرفه را خواهند یافت. AreaVibes همچنین به ساکرامنتو اهمیت می دهد به دلیل امکانات رفاهی زیاد و آب و هوای آفتابی آن.

جمعیت: 508529

رشد جمعیت اشاره می کند: بر اساس رشد جمعیت جهان، پیش بینی می شود که شهر ساکرامنتو تا سال 2060 54 درصد رشد کند و به جمعیت 2.2 میلیون نفر برسد.
میانگین قیمت خانه فهرست شده: 355000 دلار

ساحل وسیع

شهر لانگ بیچ در 30 مایلی جنوب لس آنجلس، یکی از محبوب ترین مکان ها برای زندگی در جنوب کالیفرنیا است. این احساس شهری-حومه‌ای است، مدارس عالی و فرصت‌های شغلی فراوان، متخصصان جوان و خانواده‌ها را به طور یکسان جذب می‌کند. این شهر همچنین دارای بندر لانگ بیچ، یکی از بزرگترین بنادر جهان است که آن را به مرکزی برای تجارت بین المللی تبدیل کرده است. AreaVibes همچنین به دلیل آب و هوای آفتابی در طول سال و امکانات A+، به لانگ بیچ امتیاز بالایی می دهد.

جمعیت: 467354

رشد جمعیت: بر اساس رشد جمعیت جهان، جمعیت لانگ بیچ از سرشماری سال 2010 1.7 درصد افزایش یافته است.
میانگین قیمت خانه فهرست شده: 600000 دلار

اوکلند

شهر اوکلند که در ضلع شرقی خلیج سانفرانسیسکو کالیفرنیا قرار دارد، به مکانی محبوب برای زندگی حرفه ای های جوان، دانشجویان و خانواده ها تبدیل شده است. این شهر جایگزین مقرون به صرفه‌تری برای همسایه گران‌قیمتش سانفرانسیسکو است و امکانات رفاهی، رستوران‌ها، آبجوسازی‌ها و خرید در سطح جهانی را برای ساکنان فراهم می‌کند. همچنین در این نزدیکی چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد، با دسترسی آسان به بزرگراه ساحل اقیانوس آرام و تعدادی پارک معروف. AreaVibes به دلیل بسیاری از امکانات رفاهی و آب و هوای معتدل به اوکلند امتیاز بالایی می دهد.

جمعیت: 429082

رشد جمعیت یادآوری می کند: با توجه به رشد جمعیت جهان، علیرغم جمعیت زیاد اوکلند، این شهر درصد زیادی از ساکنان خود را در سال 2011 از دست داد، و آن را به “یکی از تنها شهرهای بزرگ در کالیفرنیا تبدیل کرد که از نظر وسعت کاهش یافته و دومین کاهش کل جمعیت در سال 2011 است. کالیفرنیا.”
میانگین قیمت خانه فهرست شده: 700000 دلار

بیکرزفیلد

شهر بیکرسفیلد که در شمال لس آنجلس قرار دارد، دسترسی آسان به کوه‌های سیرا نوادا و همچنین تعدادی از جنگل‌ها و پارک‌های ملی را برای ساکنان فراهم می‌کند. ساکنان همچنین فعالیت های فرهنگی زیادی را در سراسر منطقه پیدا خواهند کرد – به ویژه فعالیت های مربوط به موسیقی کانتری. بیکرسفیلد با نام مستعار “نشویل وست” شناخته می شود و به عنوان پایتخت موسیقی کانتری در ساحل غربی شناخته می شود. در واقع، اسطوره های موسیقی کانتری باک اونز و مرل هاگارد هر دو خانه های خود را در بیکرزفیلد ساختند. AreaVibes به دلیل بازار مسکن باثبات، آب و هوای آفتابی و امکانات رفاهی درجه یک به شهر امتیاز بالایی می دهد.

جمعیت: 383579

یادداشت های رشد جمعیت: با توجه به رشد جمعیت جهان، انتظار می رود جمعیت بیکرزفیلد فقط رشد کند. به زودی، شهر باید بتواند به نقطه عطف بعدی خود یعنی 400000 نفر برسد.
میانگین قیمت خانه فهرست شده: 259,500 دلار

آناهیم

شهر آناهیم که پارک نمادین دیزنی لند را در خود جای داده است، دارای پارک‌های خانوادگی مناسب و گزینه‌های سرگرمی برای ساکنان است. این شهر علاوه بر جاذبه های فراوان، به عنوان یک مکه غذاخوری و خرید برای بازدیدکنندگان شناخته می شود. ساکنان و غذاخوری‌ها ترکیبی متنوع از رستوران‌ها را در خانه بسته‌بندی آناهیم پیدا می‌کنند، یک مرکز بسته‌بندی مرکبات متعلق به ۱۹۱۹ که اکنون یک سالن غذاخوری محبوب را در خود جای داده است. نزدیکی شهر به لس آنجلس همچنین به ساکنان امکان دسترسی آسان به بسیاری از رویدادها و فعالیت های فرهنگی شهر را می دهد. AreaVibes به آناهیم به دلیل آب و هوای آفتابی و امکانات رفاهی زیاد امتیاز بالایی می دهد.

جمعیت: 352005

رشد جمعیت: با توجه به رشد جمعیت جهان، برآوردها نشان می دهد که جمعیت آناهیم از آخرین سرشماری سال 2010 تا 4 درصد افزایش یافته است.
میانگین قیمت خانه فهرست شده: 629000 دلار

فهرست الفبایی شهرها و شهرک‌های کالیفرنیا

A B C D E F G H
آدلانتو
تپه های آگورا

آلامدا

الحمرا

آلیسو ویجو

آلپاین

آلتادنا

Alturas

آمادور

دره آمریکایی

آناهیم

آناهیم هیلز

اندرسون

اردوگاه فرشتگان

آنجلوس اوکس
انطاکیه

دره سیب

Aptos

آرکادیا

آرکاتا

آرنولد

آرویو گرانده

آرتزیا

آتااسکادرو

آبورن

آوالون

ساحل آویلا

آزوسا

نانوا
بیکرزفیلد

جزیره بالبوآ

پارک بالدوین

بالارد

بارستو

بومونت

باغ های زنگ

گل زنگوله

بلمونت

ساحل بلمونت

بن لوموند

بنیسیا

برکلی

تپه های برمودا

بورلی هیلز

دریاچه خرس بزرگ

بیگ سور
راهب

بلایت

بودگا

خلیج بودگا

بورگو اسپرینگز

چشمه های آب گرم بویز

براولی

برا

برنت وود

بریزبن

باک میدوز

بوئلتون

بوئنا پارک

بربنک

برلینگیم

بید دکمه ای

کالاباساس
Calexico

شهر کالیفرنیا

Calimesa

کالیستوگا

کاماریلو

کامبریا

کامرون پارک

کمپبل

پارک کانوگا

دریاچه کانیون

ساحل کاپیسترانو

کاپیتولا

کاردیف کنار دریا

کارلزباد

دره کارمل

Carmel-By-The-Sea

Carpinteria

کارسون

کاستائیک

دره کاسترو

جزیره کاتالینا

شهر کلیسای جامع

کایوکوس

سرس

سریتوس

چتسورث

چستر
چیکو

چینو

چینو هیلز

چاوچیلا

چولا ویستا

کلرمونت

کلیرلیک

کلاوردیل

کلوویس

کوالینگا

کلتون

تجارت

کامپتون

کنکور

کورنینگ

کرونا

کرونا دل مارس

کرونا

کورته مادرا

کلمبیا

کاستا مسا

کووینا

شهر کرسنت

شهر کالور

کوپرتینو

سرو

بالا
دانا پوینت
دانویل

دیویس

دل مار

دلانو

چشمه های آب گرم کویر

نوار الماس

دینوبا

دیکسون
دوریس

داونی

دوارته

دوبلین

دانیگان

دانسمویر

بالا
پادگان شرق
ال کاخون

ال سنترو

ال سریتو

تپه های الدورادو

ال مونته

ال سگوندو

الک گرو
امریویل

Encinitas

اسکالن

اسکوندیدو

اورکا

اکستر

بالا
فرفیلد
بلوط های زیبا

فالبروک

فیلمور

Firebaugh

کمپ ماهی

فولسوم

فونتانا

دامداری کوهپایه ای

فورت براگ
فورتونا

فاستر سیتی

دره فواره

فاولر

فرمونت

فرزنو

فولرتون

گالت
گاربرویل

باغ باغ

گاردنا

گیسرویل

گیلروی

گلن الن

گلندیل

گلندورا

رودخانه طلا

گالت
گلتا

گورمن

گوشن

گریگل

گرانادا هیلز

دره چمن

گرین فیلد

ساحل گروور

گوادالوپ

گرنویل

ارتفاعات هاسیندا
خلیج ماه نیمه

هانفورد

شهر بندری

باغ هاوایی

هاثورن

هیوارد

هلدزبورگ

ملاقات کرد
ساحل هرموسا

هسپریا

هایلند

هالیستر

هالیوود

ساحل هانتینگتون

هانتینگتون پارک

تقریبا در این قسمت نام تمام شهر های کالیفرنیا را برایتان نوشتیم و در ادامه همراه ما باشید تا در مورد دیگر ویژگی های شهر های کالیفرنیا توضیح بدهیم .

آیا لاس وگاس در کالیفرنیا است؟

نمای ماهواره ای لاس وگاس، با نام رسمی شهر لاس وگاس، پرجمعیت ترین و اصلی ترین شهر ایالت نوادا در ایالات متحده را نشان می دهد. پایتخت قمار جهان در صحرای خشک موهاو در شهرستان کلارک در گوشه جنوبی نوادا نزدیک به مرزهای کالیفرنیا و آریزونا واقع شده است..

ده شهر بزرگ کالیفرنیا بر اساس جمعیت

لس آنجلس همیشه پرجمعیت ترین شهر کالیفرنیا خواهد بود، مگر اینکه به دریا بیفتد. تقریبا می باشد. سه برابر پرجمعیت‌تر از پرجمعیت‌ترین شهر بعدی، سن دیگو.
جمعیت شهرهای بزرگ بعدی قطعاً می تواند تغییر کند همانطور که نشان داد وقتی سن خوزه از سانفرانسیسکو پیشی گرفت و سومین شهر پرجمعیت کالیفرنیا شد. نمونه دیگری از این دست زمانی رخ داد که فرسنو از لانگ بیچ پیشی گرفت و پنجمین شهر پرجمعیت کالیفرنیا شد. ساکرامنتو فاصله چندانی با لانگ بیچ ندارد و از زمان نوشتن این مقاله، ما مطمئن هستیم که ساکرامنتو از لانگ بیچ نیز پیشی خواهد گرفت. آمار سال قبل معمولاً در اواسط سال در حدود ماه مه منتشر می شود و توسط وزارت دارایی کالیفرنیا صادر می شود.

10 شهر بزرگ در کالیفرنیا بر اساس جمعیت

جمعیت شهر 1 ژانویه 2010 / درصد تغییر 2009-10

1. لس آنجلس 4,094,764 1.1

پرجمعیت ترین شهر کالیفرنیا که در جنوب کالیفرنیا واقع شده است، دارای نمای اقیانوس و کوه است. این تنها شهر در ایالات متحده با رشته کوه است که بخش هایی از شهر را از هم جدا می کند. لس آنجلس دارای یکی از بزرگترین بنادر ایالات متحده برای تجارت واردات / صادرات است، دارای یک فرودگاه بزرگ است و زادگاه صنعت سرگرمی محسوب می شود.

2. سن دیگو 1,376,173 1.3

سن دیگو در نزدیکی مرز مکزیک قرار دارد و به دلیل داشتن برخی از بهترین آب و هوا در جهان شناخته شده است. سواحل سن دیگو یکی از برترین جاذبه های گردشگری است، اما چندین پارک موضوعی نیز وجود دارد – Sea World، باغ وحش سن دیگو، پارک سافاری باغ وحش سن دیگو و پارک شگفت انگیز Balboa پر از 13 موزه.

3. سن خوزه 1,023,083 1.6

سن خوزه در جنوب سانفرانسیسکو در کالیفرنیای شمالی واقع شده است، شهر داخلی است که رشد و گسترش یافت و زمانی که زمین فراوان و سیاست طرفدار کسب و کار وجود داشت، تجارت با فناوری پیشرفته را جذب کرد. سن خوزه همچنان با صنایع با فناوری پیشرفته که آب و هوا و جو تجاری را مساعد می دانند، پیشتاز است.

4. سانفرانسیسکو 856,095 1.1

سانفرانسیسکو یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری با بهترین برندهای طبیعی در سراسر جهان است. پارک گلدن گیت، پل گلدن گیت، تورهای آلکاتراز، تله‌کابین و اسکله 39 تعدادی از نمادهایی هستند که تازه واردان را به یکی از متراکم‌ترین شهرهای کالیفرنیا، از نظر جمعیت، جذب می‌کنند.

5. فرسنو 502,303 1.4

فرسنو به دلیل فاکتور مقرون به صرفه رشد کرده است. در حالی که بسیاری از شهرهای دیگر شاهد از دست دادن شغل بوده‌اند، فرسنو شرکت‌ها و مشاغل با فناوری پیشرفته و حرفه‌ای را جذب کرده است و آن را به مکانی مطلوب برای نقل مکان تبدیل کرده است.

6. لانگ بیچ 494,709 0.8

لانگ بیچ یک بندر پر رونق در کنار بندر لس آنجلس دارد. این بندر شغل و درآمد زیادی را برای شهر به ارمغان می آورد. این شهر در شهرستان لس آنجلس واقع شده است و همچنین مشاغل زیادی در صنعت هوانوردی دارد.

7. ساکرامنتو 486,189 1.0

ساکرامنتو مرکز ایالت است و به همراه دولت و صنایع اطراف آن – سازمان‌های غیرانتفاعی، لابی‌ها، شرکت‌های بازاریابی و غیره – گسترش یافته است. سفرهایی همراه با درس هایی در مورد تاریخ و سیاست کالیفرنیا داشته باشید. این یکی از شهرهای کالیفرنیا به عنوان مرکز این ایالت شناخته و پذیرفته ده است .

8. اوکلند 430666 1.2

موقعیت خلیج عالی اوکلند در سراسر خلیج و مشرف به سانفرانسیسکو آن را به یک جاذبه محبوب تبدیل کرده است. فرودگاه اوکلند برای بسیاری از مسافران گزینه بهتری در نظر گرفته می شود زیرا مه کمتری نسبت به فرودگاه سانفرانسیسکو دارد و اوکلند دروازه ای را با فرودگاه و جاده های خود فراهم می کند که به سانفرانسیسکو، سان خوزه و ناپا متصل می شوند.

9. سانتا آنا 357,754 0.7

سانتا آنا مرکز شهرستان اورنج شهرستان، متراکم ترین شهرستان در کالیفرنیا است. سانتا آنا که با برنامه ریزی برای ساخت پروژه های بلندمرتبه با کاربری مختلط آماده رشد است، آماده افزایش جمعیت خود است.

10. آناهیم 353643 1.6

رشد آناهیم همچنان ادامه دارد، همانطور که دیزنی لند و هتل‌ها، فروشگاه‌ها و مشاغل اطراف آن ادامه می‌یابد. با توجه به اینکه برترین پارک موضوعی ایالت با تعداد (حدود 15 میلیون بازدیدکننده از استراحتگاه دیزنی لند در سال) چنین هجوم زیادی را به خود جلب کرده است، یکی از مشکلات یافتن مسکن برای کارگرانی است که به صنعت گردشگری خدمات می دهند. آناهیم تنها شهر از 10 شهر برتر بدون فرودگاه است.

در اینجا شهرهای ایالت کالیفرنیا را کامل بررسی کردیم اگر میخواهید بدانید سالوادور کجاست کلیک کنید 

15 بهترین مکان برای زندگی در کالیفرنیا

کالیفرنیا به طور گسترده ای به عنوان جالب ترین ایالت در ایالات متحده شناخته می شود. مثل آب و هوا خنک نیست (اکثراً در تمام طول سال، حتی در زمستان گرم است)، اما مانند شیک ترین مکان برای اقامت خنک نیست.

آب و هوا عالی است. سواحل زرق و برق دار هستند. مردم زیبا هستند. این خانه خانواده سلطنتی هالیوود است. پایتخت فناوری جهان، سیلیکون ولی، در اینجا قرار دارد. و تقریباً همه چیز وجود دارد.

این یکی از معدود مکان‌هایی در جهان است که می‌توانید از اسکی، موج‌سواری، تا سوار شدن به شن و ماسه در بیابان – همه در یک روز به آنجا بروید.

جای تعجب نیست که همه بخواهند به اینجا نقل مکان کنند، و در واقع، این ایالت پرجمعیت ترین ایالت است – و ایالتی با بزرگترین اقتصاد در ایالات متحده.

بر اساس گزارش اخیر US News &, World Report، مراقبت های بهداشتی و آموزش در کالیفرنیا از بهترین ها در این کشور هستند و ایالت طلایی را در بین 10 ایالت برتر رتبه بندی می کند.

با این حال، کالیفرنیا زمانی که همه معیارهای دیگر در نظر گرفته شدند – جرم و اصلاحات، اقتصاد، زیرساخت ها، فرصت ها و دولت، در رتبه 23 قرار گرفت که دو مورد آخر به طور عمده در کاهش نقش داشتند.

به طور کلی، نمی توان انکار کرد که کالیفرنیا یک رویا است، با جذابیت مغناطیسی که برای اکثر مردم مقاومت در برابر آن سخت است.

این سوال پیش می‌آید که وقتی نوبت به آن می‌رسد، بهترین مکان‌ها برای زندگی در کالیفرنیا کدامند؟

در زیر، ما به شما 15 نفر را ارائه می دهیم که به بالای لیست راه پیدا کرده اند!

1. سن دیگو

سن دیگو
کالیفرنیا یکی از متنوع ترین ایالت های آمریکا از نظر فرهنگی است و تعداد کمی بهتر از سن دیگو این ایالت را می گیرند. این بزرگترین شهر کالیفرنیا پس از لس آنجلس با 1.35 میلیون نفر جمعیت است.

سن دیگو که یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی در جهان محسوب می‌شود، واقعاً یک دیگ ذوب فرهنگ‌ها است.

Weather Channel آن را به عنوان ایده آل ترین آب و هوا در تابستان در آمریکا رتبه بندی کرد، در حالی که Wallet Hub آن را در رتبه هفتم شادترین مکان برای زندگی در آمریکا قرار داد. زندگی شبانه در این مرکز توریستی جهانی به ویژه در محله Gaslamp شهرت جهانی دارد.

انتظار می رود، هزینه های زندگی بالا است، که باعث بازدارندگی بیشتر مردم می شود. میانگین ارزش خانه 463300 دلار است (این را در مقابل میانگین ملی (178600 دلار) قرار دهید، با میانگین اجاره بها 1377 دلار.

این نرخ بسته به حومه می تواند به شدت متفاوت باشد، که تعداد زیادی از آن ها هم در داخل و هم در امتداد ساحل وجود دارد که هر کدام شخصیت متمایز خود را دارند.

با این حال، چشم انداز اشتغال در اینجا در مقایسه با اکثر مناطق دیگر کالیفرنیا، به لطف صنایع مختلف، روشن تر است و متوسط ​​درآمد خانوار 66116 دلار است که به طور قابل توجهی بالاتر از میانگین ملی 53889 دلار است.

اگر توانایی مالی دارید، نمی توان انکار کرد که سن دیگو یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در کالیفرنیا است. این کاملاً مزایای زندگی در یک شهر بزرگ را با مجموعه ای از جاذبه های مشهور جهان و آب و هوای ایده آل ترکیب می کند.

برای خانواده‌های جوان، علاقه‌مندان به سلامت، دانشجویان و البته ساحل‌نشینان عالی است.

2. ایروین

ایروین
ایروین یکی از شهرهای کوچک کالیفرنیا است که 240000 نفر جمعیت دارد. اما یافتن شهری، بزرگ یا کوچک، با چنین رزومه کاری چشمگیر به سختی سخت خواهد شد.

ایروین که در منطقه آفتابی اورنج کانتی واقع شده است، یکی از ثروتمندترین و امن ترین شهرهای ایالات متحده است. شما اغلب آن را در بسیاری از لیست‌های معتبر بهترین مکان‌ها برای زندگی پیدا خواهید کرد، و این به این دلیل است که شهر همه چیز را برای آن دنبال می‌کند.

اقتصاد قوی است. مشاغل فراوان هستند، به اندازه ساکنان تعداد آنها – و همچنین با درآمد خوب. تقریباً 200 شرکت فورچون 500 در اینجا واقع شده‌اند که بخش عمده‌ای از مشاغل را فراهم می‌کنند، با یک سیستم راه‌آهن که شهر را به دیگر مراکز برجسته از جمله لس آنجلس متصل می‌کند.

کیفیت آموزش از مهدکودک تا کالج در سطح بالایی قرار دارد و مردم به خصوص از نقاط دور و دراز برای شرکت در موسسات برجسته ای مانند دانشگاه کالیفرنیا، دانشگاه کنکوردیا و کالج دره ایروین می آیند. تقریباً 97 درصد از فارغ التحصیلان دبیرستان به دانشگاه راه می یابند.

ایروین همچنین به دلیل تعهد پایدار خود به محیطی پاک تر، به رسمیت شناخته شده ملی دریافت کرده است، چیزی که باعث شده آن را به عنوان یکی از سبزترین شهرهای آمریکا معرفی کند.

پرداخت هزینه ایروین سخت است، با خانه هایش که به طور متوسط ​​688200 دلار قیمت دارد و از گران ترین خانه های اطراف است. بیشتر خانه‌های یک‌خانواری در محدوده هفت رقمی قرار دارند، اما املاک اینجا به طور کلی در میان سرمایه‌گذاران خارجی داغ هستند.

3. پالو آلتو

پالو آلتو
پالو آلتو «محل تولد سیلیکون ولی» در نظر گرفته می‌شود و ده‌ها شرکت فناوری پیشرفته این شهر را خانه می‌نامند. اینجا مقر دانشگاه استنفورد است، و این دو واقعیت به تنهایی باید به شما ایده ای تقریبی در مورد نوع مکانی بدهد.

شهر کوچک کالیفرنیا جمعیتی کمی بالاتر از 66000 نفر دارد. با در نظر گرفتن برخی

یکی از ذهن‌های برتر دنیا برای تحصیل یا کار به اینجا می‌آیند، به همان اندازه که جامعه‌ای متنوع هستند.

مدارس دولتی آن به عنوان برخی از بهترین ها در کشور رتبه بندی می شوند و برخی از بهترین غذاخوری ها در منطقه خلیج در اینجا قرار دارند.

با این حال، پالو آلتو همه کار و هیچ بازی نیست. ممکن است شهر کوچکی باشد، اما احساس می‌کند خواب آلود نیست. صحنه شب حبابی است، با کافه‌ها و کلوب‌های فراوان برای همه، از بچه‌های کالج گرفته تا کسانی که آن را کم‌کم ترجیح می‌دهند.

با این حال، شهر کوچک ارزان نیست. قیمت خانه به طور متوسط ​​به بالای 1.5 میلیون دلار می رسد، اما درآمد متوسط ​​خانه به همان نسبت بالا است و بالای 136000 دلار (بیش از دو برابر میانگین ملی 53889 دلار) است.

4. نمای کوهستان

منظره کوهستانی
ممکن است Mountain View را به عنوان مقر یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای فناوری در جهان، گوگل بشناسید.

این شهر با جمعیت کمی کمتر از 80000 نفر در سن خوزه، بزرگترین شهر کالیفرنیای شمالی واقع شده است که مرکز اقتصادی، سیاسی و فرهنگی سیلیکون ولی است. خانه‌ها در اینجا به طور متوسط ​​880000 دلار قیمت دارند که با قیمت‌های گزاف مشخصه این منطقه مطابقت دارند.

اما این همان چیزی است که شما باید در ازای نرخ استثنایی پایین جرم و جنایت که 30 درصد کمتر از میانگین ملی است و مدارس با کیفیت بالا بپردازید – دو ویژگی که آن را به مکانی عالی برای خانواده ها تبدیل می کند.

این شهر به عنوان یک شهر فناوری، مشتاق است بین جنبه کار و زندگی تعادل برقرار کند و این باعث شده است که پارک ها و فضاهای تفریحی متعددی در محیط شهری رشد کنند.

اجاره به طور متوسط ​​​​1700 دلار در ماه است، اما هزینه کلی زندگی با مشاغل پردرآمد، عمدتاً فنی، جبران می شود، که درآمد متوسط ​​​​خانوار را به 100،000 دلار رسانده است.

5. ساحل منهتن

منهتن بیچ شهری کوچک در جنوب کالیفرنیا با جمعیتی حدود 35000 نفر است. با وجود تعداد کم، این شهر از سال 1912 وجود داشته است. هزینه های بالای زندگی احتمالاً به کاهش جمعیت کمک کرده است، اما ساکنان ترجیح می دهند آن را به همین شکل حفظ کنند.

از آنجا که این، مکانی برای غلتک بالا است.

خانه‌ها در اینجا به 1.4 میلیون دلار می‌رسند و درآمد هر خانوار به‌طور متوسط ​​143500 دلار است. برای چنین قیمت‌هایی، انتظار می‌رود که امکانات رفاهی بسیار عالی باشد، و این دقیقاً همان چیزی است که در ساحل منهتن دریافت می‌کنید.


این شهر کوچک ساحلی دارای موسسات آموزشی استثنایی، خصوصی و دولتی، در 15 مایلی شهر است.

این منطقه علیرغم وسعت کوچکش، مملو از امکانات تفریحی است، از هتل‌های زیبایی که در تمام طول سال جمعیت را به خود جذب می‌کنند، تا پارک‌هایی که نویدبخش کارهای زیادی از جمله فعالیت‌های آبی در فضای باز برای کودکان و مکان‌های پیک نیک برای خانواده هستند.

یکی از مزایای بی شمار بودن یک جامعه کوچک این است که این منطقه به نوعی محیطی امن برای ساکنان فراهم می کند. این امر با نرخ پایین جرم و جنایت که حدود 25 درصد کمتر از میانگین ملی است تأیید می شود.

املاک اجاره ای به طور متوسط ​​2122 دلار است. شیب دار، بله اما مزایای آن ارزش آن را دارد.

6. دیویس

دیویس یک جامعه در نزدیکی ساکرامنتو با جمعیت 66500 نفر است. این کوچک است، اما اتفاقاً خانه یکی از بزرگترین پردیس های دانشگاه کالیفرنیا است. بله، از نظر فنی، این شهر را به یک شهر دانشگاهی تبدیل می کند.

قیمت خانه در اینجا به طور متوسط ​​کمی بالاتر از نیم میلیون دلار (دقیق 537500 دلار) است و ساکنان متوسط ​​​​با 1249 دلار اجاره در ماه رقابت می کنند.

پردیس دانشگاه، جدای از، حومه دارای یک سیستم آموزشی بسیار قوی است. تعداد دانش آموزان دبیرستانی که فارغ التحصیل می شوند و درصد فارغ التحصیلان دبیرستانی که دوره های آمادگی دانشگاه را می گذرانند زیاد است و به طور کلی یکی از بهترین و باهوش ترین شهرهای کشور به حساب می آید.

از نظر امکانات رفاهی، خانواده ها فضای پارک وسیعی (400 هکتار) برای خود دارند که در آن می توانند از انواع فعالیت ها، از جمله چیدن توت در فصل، لذت ببرند.

اما همیشه چیزی وجود دارد که همه را مشغول کند یا بهتر بگوییم سرگرم کند. تئاتر محلی کنسرت در فضای باز خرید (در اینجا نیز فروشگاه های صرفه جویی وجود دارد – تعداد زیادی از آنها). دوچرخه سواري. و البته، بازار کشاورزان دیویس، یکی از بهترین بازارهای معتبر که با آن روبرو خواهید شد.

در طول تابستان، رویدادی در اینجا برگزار می‌شود که به نام پیک نیک در پارک برگزار می‌شود که شامل جمع شدن کل شهر برای موسیقی، شام و بازار می‌شود.

7. جنگل دریاچه

دریاچه جنگل در جنوب ایروین قرار دارد و می توان گفت که سبک زندگی مشابهی را ارائه می دهد، اگرچه در این مورد، شما آن را با کسری از قیمت دریافت می کنید. میانگین ارزش خانه کمتر از همتای جنوبی خود است و به 543600 دلار می رسد، در حالی که میانگین درآمد خانوار کمی بالاتر است.

بنابراین، چه چیزی شما را برای اقامت در اینجا انتخاب می کند؟

خب، با توجه به Nerd Wallet، این یکی از 10 شهر برتر برای جویندگان کار در کالیفرنیا است. داده های ایالتی نرخ فارغ التحصیلی را 95.8 درصد نشان می دهد، با چندین مدرسه در لیک فارست که امتیاز بالای 8 از 10 را در Gr کسب کرده اند.

حومه 19,375 ساکن نیز این برنامه را دارد که به ویژه برای نوجوانان طراحی شده است که شامل کمک گرفتن از دانش آموزان برای مطالعه بعد از مدرسه، شرکت در سفرهای روزانه و همچنین یادگیری در مورد فرصت های داوطلبانه می شود.

خانواده‌هایی که بچه‌های کوچک دارند می‌توانند در موزه کودکان تظاهر کنند یا به Omar’s Exotic Birds بروند. در بیش از دوازده پارک نیز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

8. ساکرامنتو

اگر برخی از مکان‌های موجود در این فهرست به دلیل قیمت‌های بالا کمی دور از دسترس به نظر می‌رسند، پس رفتن به ساکرامنتو ممکن است ایده‌ای عالی باشد.

پایتخت داخلی کالیفرنیا بیشتر به خاطر خیابان های پر درخت، غذاهای پرطرفدار و منظره ای عالی از شراب و آبجو معروف است. اما دلایل متعددی وجود دارد که برای هر کسی که به دنبال مکانی برای زندگی در کالیفرنیا است، یک چشم انداز جذاب باقی می ماند.

برای شروع، مسکن در مقایسه با اکثر مناطق دیگر ایالت مقرون به صرفه است. شاید به هر حال، منفعتی وجود داشته باشد که توسط پسرعموهای ساحلی درخشان‌تر خود به‌خوبی دیده شود. میانگین ارزش خانه در ساکرامنتو 238500 دلار است که برای اکثر مردم قابل دسترسی است.

ساکرامنتو با جمعیتی کمتر از نیم میلیون نفر، هیجان یک زندگی شهری را با آرامش یک زندگی آرام‌تر در حومه شهر پیوند می‌دهد و خیلی‌ها به هیچ وجه آن را ندارند.

ممکن است خط ساحلی نداشته باشد که بتوان به آن افتخار کرد، اما فعالیت‌های بیرونی برای شرکت در آن کم نیست. رودخانه‌ها و رودخانه‌ها همه جا هستند. پارک های سراسر شهر. کوهپایه ها برای پیاده روی. شنا، اسکی روی آب و آفتاب گرفتن در دریاچه فولسوم. تاهو یک ساعت و نیم با ماشین فاصله دارد، ناپا و سونوما نیز به خاطر شراب‌های باکیفیت‌شان معروف هستند.

9. ردلندز

صحبت از مسکن مقرون به صرفه، منطقه دیگری در کالیفرنیا با نرخ مسکن جذاب، Redlands، کالیفرنیا است. این شهر کوچک 70000 نفری دارای میانگین ارزش خانه 310200 دلار است و میانگین قیمت اجاره آن 1155 دلار است که کمی بالاتر از میانگین ملی 928 دلار است.

سطح تحصیلات در ردلندز در مقایسه با میانگین ملی بسیار بالا است و سیستم مدارس دولتی ACE است که توسط Niche.com دارای رتبه A جامد است.

اکثر ساکنان شهر اکثراً حرفه ای، ارائه دهندگان خدمات و کارمندان فروش و اداری هستند. نسبت مشاغل یقه سفید به یقه آبی عمدتاً به سمت هیچ کدام متمایل نیست، همانطور که احتمالاً در بیشتر شهرها خواهید یافت.

ردلندز یکی از آن جوامع خانواده محور است، چیزی که خود ساکنان مایل به تصدیق آن هستند. این بدان معناست که همه چیز از امکانات رفاهی گرفته تا میزان جرم و جنایت و سیستم آموزشی مطلوب است و گروه های مختلف والدین برای حفظ این وضعیت موجود تشکیل شده اند.

10. موریتا

موریتا یک شهر صد هزار نفری است که در شهرستان ریورساید، کالیفرنیا واقع شده است. برای خانواده هایی که به دنبال مسکن مقرون به صرفه و فعالیت های فراوان برای شرکت در آن هستند ایده آل است.

میانگین ارزش خانه در موریتا 310000 دلار است. این ممکن است تا حدودی بالاتر از میانگین ملی 178000 دلار باشد، اما طبق استانداردهای گران‌قیمت کالیفرنیا در پایین‌ترین حد طیف قرار دارد. در واقع، همین قیمت‌های مسکن است که همچنان آن را برای افراد و مشاغل جذاب می‌کند.

متوسط ​​درآمد سالانه خانوار حدود 74000 دلار (همچنین بالاتر از میانگین ملی) است، در شهری که به خاطر تاکستان‌های زیبای اطراف و جذابیت‌های طبیعی شهرت دارد، واقعیتی که بازاریابی اجاره‌ای را برای مدیران املاک محلی آسان‌تر کرده است.

این در 100 مایلی لس آنجلس است، و اگر امنیت همیشه در ذهن شما باشد، مطمئناً خبر خوشایندی خواهد بود که بدانید وال استریت 24 ساعته، موریتا را امن‌ترین شهر آمریکا در سال 2017 قرار داده است، پس از – بله – ایروین!

موریتا دارای دو بیمارستان با خدمات کامل، سه زمین گلف، امکانات رفاهی فراوان و اقتصاد رو به رشد شهر است که آن را به محیطی ایده آل برای کارآفرینان نوظهور تبدیل کرده است.

11. سانتا باربارا

شهرستان سانتا باربارا مکانی باشکوه است که می توان آن را خانه خواند، همانطور که 435000 نفر انجام می دهند (شهر کوچک سانتا باربارا 90000 نفر را در خود جای داده است).

این شهرستان دارای برخی از زیباترین مناظر در کالیفرنیا است، و دلیلی وجود دارد که نام ریویرا آمریکا را بر آن گذاشته اند.

در کنار بندر خیره کننده، نواحی غربی و جنوبی پر از دشت های ساحلی باشکوه است و رشته کوه های معروف جهان که شامل کوه های سانتا ینز، کوه های سیرا مادره و کوه های سان رافائل است نیز در اینجا یافت می شود.

جای تعجب نیست که دشت‌های ساحلی جنوبی پرجمعیت‌تر هستند و یک خانه اجاره‌ای در اینجا به طور متوسط ​​کمی کمتر از 1400 دلار در ماه برای شما هزینه دارد.

میانگین ارزش خانه 465300 دلار است، اما این بدان معنا نیست که گزینه‌های ارزان‌تری پیدا نخواهید کرد، زیرا این میانگین توسط عمارت‌های باشکوه (که برخی متعلق به ستارگان سینما هستند) در سراسر شهرستان افزایش یافته است.

هزینه زندگی به طور کلی بالا است، و ممکن است برای شما سخت باشد

درآمد شما از مرز 60000 دلار بالاتر نیست (متوسط ​​درآمد خانوار (63985 دلار) است. بنابراین این چیزی است که باید هنگام جستجوی مکانی برای زندگی در کالیفرنیا به خاطر داشته باشید.

12. شهر یوبا

شهر یوبا یک شهر کوچک در شهرستان ساتر، در حدود 45 مایلی شمال ساکرامنتو است. سرشماری سال 2011 جمعیت را 66038 نفر اعلام کرد که میانگین ارزش خانه 197100 دلار است. این یک قیمت جذاب است که مطابق با استانداردهای کالیفرنیا است، و در واقع مسکن مقرون به صرفه، همراه با فرصت‌هایی برای افزایش درآمد است که شهر یوبا را به یک پیشنهاد جذاب تبدیل می‌کند.

به عنوان مثال، دوره بین سال های 1999 و 2011 شاهد رشد متوسط ​​سالانه خانوار 48.6 درصد بود.

ممکن است یوبا سیتی از نظر سرگرمی با شهرهایی مانند ایروین و ساحل منهتن مطابقت نداشته باشد. اما پارک آبی خود، تعداد زیادی رستوران خوب و فروشگاه های بوتیک، در میان انبوهی از جاذبه های کوچک دیگر دارد.

این شهر که از نظر فرهنگی متنوع است، جاذبه های خاص خود را دارد، به ویژه برای عاشقان فضای باز. اما اگر زمانی به تنوع نیاز داشتید، می توانید از این واقعیت لذت ببرید که ساکرامنتو و بسیاری از جاذبه های دیگر تنها چند دقیقه با شما فاصله دارند.

13. کلوویس

کلوویس به طور گسترده ای یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در کالیفرنیا، حداقل در قسمت شمالی، در نظر گرفته می شود. این شهر با حدود 100000 نفر از نظر رتبه بندی مدارس دولتی، جرم و جنایت و ایمنی، تنوع، شب زنده داری و کیفیت خوب زندگی برای خانواده ها رتبه بسیار مطلوبی دارد.

کلوویس فعالیت های خانوادگی فراوانی از جمله 285 هکتار مسیر و پارک را تضمین می کند. روز کلاه بزرگ یک فعالیت محبوب است که هر ماه آوریل کاهش می یابد و هزاران نفر را برای غذا، هنر و موسیقی گرد هم می آورد.

تابستان‌ها واقعاً زمان نشاط‌آوری در اطراف این بخش‌ها هستند، زیرا در میان میزبان فعالیت‌های خارج از منزل برای غوطه‌ور شدن در آن، زمانی است که بازارهای کشاورزان محبوب کلوویس زنده می‌شوند.

این یکی از آن شهرهای در حال رشد است که به نظر می رسد تمام جنبه های مثبت آن در حال افزایش است – نرخ فارغ التحصیلی، حقوق، رشد منطقه. کاهش نرخ جرم و جنایت نیز

14. ساحل نیوپورت

جامعه ساحلی واقع در اورنج کانتی یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در کالیفرنیا است.

تقریباً در همه جنبه‌ها، از مدارس دولتی گرفته تا سلامتی و تناسب اندام، امتیاز فوق‌العاده‌ای کسب می‌کند: زمان رفت و آمد، فعالیت‌های خارج از منزل، مکان برای خانواده‌ها، زندگی شبانه در میان موارد دیگر.

شاید یکی از نکات منفی زندگی در نیوپورت بیچ، هزینه بالای زندگی مرتبط با شهر حدود 87000 نفری باشد. مسکن نیز به طور مشخصی بالا است و با سایر مکان های مورد علاقه در کالیفرنیا مطابقت دارد.

به عنوان مثال، اجاره ماهانه 2009 دلار است، با میانگین ارزش خانه در حدود 1.5 میلیون دلار، کهکشان ها بالاتر از میانگین ملی 178600 دلار هستند.

این شهر برای افراد خوش پوش است و می توانید مطمئن باشید که امکانات رفاهی با این جنبه مطابقت دارد.

با نرخ جرم و جنایت که 30٪ کمتر از میانگین ملی است و سواحل خیره کننده ای که گردشگران را از دور و نزدیک می آورند، به راحتی می توان فهمید که چرا ساحل نیوپورت به عنوان یکی از مطلوب ترین آدرس های ایالت در نظر گرفته می شود.

15. Folsom

Folsom یک ویژگی ابدی در بسیاری از لیست‌ها است که بهترین مکان‌های کالیفرنیا را برای ریشه‌یابی نشان می‌دهد، و ما کاملاً موافق هستیم.

این به این دلیل است که محله مدرن حومه شهر واقع در حدود 20 مایلی شرق ساکرامنتو همه چیزهایی را دارد که می توانید آرزو کنید.

مدارس شگفت انگیز با برخی از بالاترین نرخ های فارغ التحصیلی در کل کشور. فرصت های عالی برای جویندگان کار، با مشاغل تمام وقت رایج ترین فرصت ها. یک جامعه تجاری کوچک قوی. طیف گسترده ای از خانه ها، با ارزش متوسط ​​خانه در 409400 دلار جذاب است. به لطف آب و هوای زیبا و فراوانی فعالیت های دوستانه خانواده، فعالیت های زیادی در فضای باز انجام دهید.

این همه چیزی است که می توانید بخواهید

برخی از فعالیت‌های عالی در این جامعه کوچک 74000 نفری شامل چیدن محصولات تازه در بازار کشاورزان فولسوم هر شنبه سال، صرف غذا در رستوران‌های متعدد شهر، و مجموعه‌ای از فعالیت‌های خارج از منزل شامل شنا، قایق‌سواری و قایقرانی در دریاچه فولسوم و دریاچه ناتوما ….

مطلب پیشنهادی

 پول رایج کلمبیا چیست؟

 پول رایج کلمبیا چیست؟

 پول رایج کلمبیا چیست؟ : در دنیای امروز، درک واحدهای پولی مختلف و نحوه تبادل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *