چهارشنبه , 13 تیر 1403 - 3:07 قبل از ظهر
قیمت فرش 1500 شانه

راهنمای خرید و قیمت فرش 1500 شانه کاشان

آشنایی با فرش 1500 شانه:

انتخاب یک فرش مناسب با فضا و محیط تاثیر به سزایی در زیبا‌تر دیده شدن دیزاین و دکوراسیون  منزل شما دارد. هنگام انتخاب فرش توجه به هارمونی، رنگ‌ها و مدل چیدمان کمک خوبی خواهد بود تا طرحی متناسب با فضا را انتخاب کنید. امروزه فرش ماشینی مورد توجه خریداران قرار گرفته است و در بین فرش های مختلف با خصوصیات و مشخصات متنوع، فرش 1500 شانه معروف به فرش دستباف نما، به دلیل ویژگی‌های فوق‌العاده به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید تبدیل شده است.

 یکی از دلایلی که این فرش توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است تنوع طرح و رنگ و همچنین کیفیت بالای بافت آن می‌باشد. محصولی با کیفیت و مرغوب که به هیچ عنوان از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

 با کلیک روی لینک خرید فرش 1500 شانه کاشان می توانید وارد سایت شوید و تمامی طرح های پرطرفدار و محبوب فرش 1500 شانه را همراه با قیمت مشاهده کنید.

شاید برای شما سوال باشد که منظور از 1500 شانه بودن فرش چیست؟ فرش 1500 شانه‌ی کاشان فرشی است که در هر یک متر مربع از عرض آن 1500 گره وجود دارد و همین موضوع سبب بالا بودن میزان تراکم این نوع فرش شده است. اگر هنگام خرید به مقاومت فرش در برابر سایش، خرابی، شستشو و موارد این چنینی توجه دارید، فرش 1500 شانه مناسب‌ترین انتخاب برای شما خواهد بود. در نتیجه بدون تردید و دو دلی از بین طرح‌های متنوع آن مطابق سلیقه خود انتخاب کنید و از داشتن فرشی بی همتا لذت ببرید.

قیمت فرش 1500 شانه

تفاوت فرش 1200 شانه و 1500 شانه در چیست؟

فرش ماشینی 1500 شانه با تراکم 4500 از پر استفاده ترین عناصری است که در دکوراسیون های ایرانی به کار می‌رود. از مهم‌ترین عواملی که در زیبایی فرش تاثیرگذار است می‌توان به شانه و تراکم آن اشاره کرد، که بی‌شک در این مورد فرشی همانند 1500 شانه پیدا نخواهید کرد.

هرچه تعداد گره‌های بافت فرش بیشتر باشد به ظرافت و مرغوبیت آن افزوده می‌شود و دقیقا تفاوت یک فرش 1200 شانه و تراکم 3600 با فرش 1500 شانه همین‌جا مشخص می‌شود. البته هر دوی این محصولات شباهت های زیادی نیز دارند که شاید انتخاب را برای شما تا حدودی مشکل کند.

فرش مرغوب 1500 شانه طبیعتا قیمتی بالاتر دارد و همین موضوع این آیتم را به محصولی لوکس تبدیل کرده است. استفاده از این فرش، نما و جلوه‌ای تکرار نشدنی به دیزاین می‌بخشد اما در عین حال به دلیل ضخامت کمتر نسبت به فرش 1200 شانه توصیه می‌شود در مکان‌هایی که پاخور زیادی دارند پهن و استفاده نشود.

 اما این موضوع بیانگر کیفیت پایین آن نیست و صرفا به عنوان یک کالای لوکس بهتر است مراقبت بهتری در نگهداری از آن داشته باشید.

خرید فرش 1500 شانه کاشان

بررسی تفاوت های فرش 1200 شانه و 1500 شانه:

شانه و تراکم: همانطور که اشاره شد فرش 1200 شانه با تراکم 3600، و فرش 1500 شانه با تراکم 4500 تولید و عرضه می‌شوند.

الیاف: الیاف به کار رفته در هر فرش از مهم‌ترین مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. فرش 1500 شانه با الیاف اکریلیک هیت و نخ ترک بافته می‌شوند که همین موضوع دلیلی بر میزان ظرافت و ریز بافتی آن است.

فرش 1200 شانه اما در اکثر موارد تنها با نخ اکریلیک بافته می‌شود.

قیمت: وقتی نوبت به قیمت گذاری فرش می‌رسد عواملی مثل الیاف به کار رفته، طرح و رنگ و همچنین دستگاه و تجهیزات اثر گذار خواهند بود. در روند تولید هر دوی این محصولات متریال درجه یک و همچنین دستگاه های به روز به کار گرفته می‌شود. به همین دلیل فرش 1200 شانه و 1500 شانه هر دو ارزش خرید بسیار بالایی داشته و از کیفیتی عالی برخوردار هستند. با این حال به دلیل بالاتر بودن تراکم فرش 1500 شانه، قیمت آن بالاتر می‌باشد.

بهترین فرش 1500 شانه و پرطرفدار ترین طرح های آن :

اگر کمی با دنیای فرش آشنا باشید، بی‌شک نام فرش کاشان به گوشتان رسیده است.

سالیان سال است که فرش کاشان به عنوان یک تولید کننده‌ی پیشتاز و درجه یک شناخته می‌شود. فرش کاشان علاوه بر سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید فرش دستباف، در زمینه تولید و عرضه انواع فرش ماشینی نیز تبحر و تجربه‌ای ستودنی دارد.

از مشخصه های آشنای فرش کاشان بافت بسیار ظریف آنهاست به طوری که تمامی جزئیات ارزشمند طرح در قاب فرش به تصویر کشیده می‌شود.

 تنوع بالای محصولات باعث شده تا هماهنگ و مطابق با هر سلیقه‌ای فرش های با کیفیت به فروش برسند. از جمله طرح های پر طرفدار فرش 1500 شانه کاشان می‌توان به طرح های چهلستون،فیلی،شهرزاد، مستانه، مهرگان،گلاریس، باغ جان و غیره اشاره کرد.

راهنمای خرید فرش آنلاین:

در صورتی که تمایل به خرید فرش 1500 شانه به شکل آنلاین دارید، لازم است پیش از اقدام به خرید از امنیت و اعتبار فروشگاه آنلاین مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید. پس از طی کردن مراحل جهت انتخاب فروشگاه، نگاهی کلی به دیزاین و دکوراسیون محل مورد نظرتان بیندازید.

 با یک جستجوی ساده می‌توانید هارمونی های رنگی زیبا را در کنار هم قرار دهید و مطابق با آن فرشی را انتخاب کنید که از نظر رنگ هماهنگی خوبی با دیگر وسایل داشته باشد. مشخصات فرش را با دقت مطالعه کنید. و اگر به دنبال خرید فرش به صورت آنلاین هستید با ضمانت نامه کتبی کافیست وارد سایت فرشک فروشگاه خرید فرش ماشینی کاشان شوید و خریدی امنی را با ارسال رایگان تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی

ارتفاع استاندارد میز ناهارخوری چقدر است ؟

ارتفاع استاندارد میز ناهارخوری چقدر است ؟

 میز ناهارخوری به عنوان یک عنصر حیاتی در هر خانه و رستوران، از اهمیت بسیاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *