چهارشنبه , 13 تیر 1403 - 2:34 قبل از ظهر

راهنمای خرید بخاری قارچی ویلایی

بخاری قارچی ویلایی سرمابان دارای کارکردی بسیار راحت

به طور معمول زمانی که افراد به بخاری های مخصوص گرم کردن فضای باز فکر می کنند، اولین تصویری که به ذهن خطور می کند، بخاری ویلایی با رویه های دایره ای پهن و ساقه های بلند است. دلایل بسیار محکمی وجود دارد که چرا از نظر بسیاری افراد بخاری های قارچی قابل حمل کلاسیک بهترین انتخاب است. یکی از دلایل این امر این است که آن ها جز محبوب ترین بخاری های پروپان برای مقاصد مسکونی و تجاری هستند.

برخی از انواع بخاری قارچی ویلایی گرما را مستقیما از شعله ایمن پرتاب می کنند. از دیگر مدل های بخاری قارچی که از آخرین فناوری های روز دنیا استفاده می کنند، بخاری پاسیو را به یک کالای داغ تبدیل کرده اند. این روز ها، بخاری قارچی ویلایی به عنوان وسیله ای که کارایی و راحتی در فضای باز را به وجود می آورد، شناخته شده است.

شما می توانید با استفاده از بخاری قارچی ویلایی مخصوص فضای باز از راندمان بهبود یافته لذت ببرید. از نظر استفاده لذت بخش از فضا های بیرونی، بخاری های پروپان بر اساس کارایی و راحتی بالاتر از سایر فناوری های گرمایشی پیشی می گیرند. همچنین بسیاری از صاحب خانه ها و مشاغل به علت مقرون به صرفه بودن علاقه مند به خرید بخاری قارچی ویلایی قابل حمل هستند.

کدام بخاری پاسیو را انتخاب کنم؟ راهنمای گرمایش در فضای باز

در این مقاله راهنمایی برای کمک به انتخاب بخاری پاسیو که به بهترین وجه با نیاز های شما مطابقت دارد، ارائه شده است. امروزه بخاری های پاسیو با کیفیت بالا در طراحی مینیمالیستی و مدرن ارائه می شوند. بخاری قارچی ویلایی عمدتا جز بخاری های فضای باز است که با فناوری گرمای مادون قرمز ساخته شده است. بخاری قارچی ویلایی کارآمد ترین فناوری گرمایش برای استفاده در فضای باز است. دلیل این امر آن است که گرمای مادون قرمز درست مانند خورشید، تنها چیزی را که به آن برخورد می کند را گرم می کند. به این ترتیب، بخاری پاسیو برای گرم کردن شما نیازی به گرم کردن هوای اطراف ندارد. ما می توانیم اثر گرمایش را با یک روز اوایل بهار که خورشید از پشت ابر ها بیرون می آید مقایسه کنیم. شما گرمای خورشید را احساس می کنید، اما دمای هوا ثابت می ماند.

نحوه کارکرد بخاری های پروپان قارچی

نحوه کارکرد بخاری قارچی باغی به این صورت است که یک مخزن پروپان مایع می تواند یک عرشه، پاسیو رستوران، ویلا یا سایر فضای های تجاری را برای 10 ساعت یا حتی بیشتر گرم کند. در شرایطی که یک واحد مینی را برای کمک به گرم کردن فضای یک اتاق داخلی در یک شب سرد به برق وصل می کنید و با قیمت انرژی الکتریکی مقایسه می کنید، دلیل محکمی وجود دارد که چرا افراد زیادی طرفدار بخاری قارچی ویلایی و گاز طبیعی هستند.

در حقیقت هزینه های بخاری الکتریکی می تواند از بخاری قارچی ویلایی فراتر رود و در نهایت گرمای کمتری را در فرایند تولید کند. همین امر در مورد آتش سوزی های کوچکی که در فروشگاه های خرده فروشی فروخته می شوند نیز صادق است. اگرچه وجود شعله در محیط جذابیت خاصی دارد، اما واقعیت این است که آن ها فاقد توانایی ثابت برای تولید گرمای مورد نیاز برای ایجاد راحتی پایدار هستند. گرم ماندن با آتش سنتی خیلی وقت است که قدیمی شده است و به مراتب کمتر ایمن است.

به دلیل وجود همین مسائل است که افرادی که دارای ویلا یا حیات خلوت هستند و کسب و کار هایی با پاسیو های روباز را اداره می کنند، ترجیح می دهند که از بخاری قارچی ویلایی استفاده کنند که سوخت آن از پروپان تامین می شود. این فناوری مادون قرمز توسط وزش باد از بین نمی رود و به کار دیگری به جز چرخاندن سوئیچ احتراق نیاز ندارد. فناوری مادون قرمز تابشی به کار رفته در بخاری قارچی اشیا و افراد را در محدوده خود گرم می کند. شاید بخاری قارچی کارآمدترین استفاده از فناوری گرمایش در فضای باز موجود امروزی باشد.

بخاری قارچی قابل حمل

اگر صاحب یک رستوران، کسب و کار یا یک ویلا هستید و بهترین گزینه ها برای افزایش تعداد روزهایی که می توانید به راحتی از یک فضای بیرونی استفاده کنید را در نظر می گیرید. می دانید که گزینه های پیش روی شما بسیار زیاد است. به عنوان مثال، تماس با یک پیمانکار و نصب یک سیستم گرمایشی پیچیده و گران قیمت و یک سیستم بادگیر می تواند کارساز باشد.

البته سیستم های گرمایش ثابت و تغییرات ساختاری، انعطاف پذیری شما را محدود می کند، همچنین فضا را به طور دائمی تغییر می دهند و هزینه بسیار زیادی را برای شما به همراه دارد. علاوه بر این، در هیچ یک از این گزینه ها راحتی زیادی وجود ندارد. بخاری های قابل حمل قارچی به طور عملی برخلاف تاسیسات ثابت هستند. برای لحظه ای انواع چیدمان ها و گردهمایی هایی که ممکن است در ویلا یا فضای تجاری خود داشته باشید را در نظر بگیرید.

هر یک از کاربرد های فضا های باز می تواند نیاز به انواع متفاوتی از چیدمان صندلی یا نیاز به پاکسازی فضا برای مهمانی داشته باشد. بخاری های قابل حمل هرگونه تنظیمات را با انعطاف ذاتی برای سازماندهی مجدد و تنظیم منطقه به روشی مناسب برای شما فراهم می کنند. برای این کار لازم است فقط بخاری های پروپان خود را خاموش کنید، بگذارید خنک شوند و با خیال راحت آن ها را به نقطه ای منتقل کنید که بتوانید بهترین استفاده را از گرمای تابشی مادون قرمز داشته باشید.

چرا بخاری قارچی ویلایی بهترین انتخاب شما هستند؟

از مهمترین دلایلی که نشان می دهد بخاری قارچی ویلایی امروزی بهترین گزینه موجود در بازار است، انعطاف پذیری و مقرون به صرفه بودن آن است که به نفع صاحبان خانه و مشاغل می باشد. همچنین اگر قصد خرید بخاری قارچی یا بخاری فضای باز یا بخاری ویلایی و بخاری باغی را دارید می تواند با تماس با فروشگاه سرمابان از مشاوره رایگان کارشناسان آن ها بهره مند شوید و پس کسب اطلاعات می تواند از فروشگاه بخاری فضای باز سرمابان محصولات مد نظر خود را با قیمت مناسب و گارانتی یک ساله طلایی تهیه کنید.

همانطور که گفته شد، بخاری قارچی ویلایی قابل حمل امروزی موارد ایمنی مناسبی مانند احتراق بدون کبریت را در خود جای داده اند. بخاری های پاسیو در فضای باز را می توان در ماه های گرم جمع آوری کرد و در موقع نیاز به راحتی بیرون آورد. صاحبان مشاغل معمولا اتفاق نظر دارند که فضا های بیرونی دارایی ارزشمندی هستند و بخاری های قارچی امکان لذت بردن بیشتر از آن فضا را فراهم می کند.

بخاری قارچی ویلایی قابل حمل امروزی موارد ایمنی مناسبی مانند احتراق بدون کبریت را در خود جای داده اند.

ویژگی های خاص بخاری قارچی

  1. نور کم

بخاری قارچی ویلایی مادون قرمز مجهز به فناوری ULG است که نور قرمز را تا 99 درصد کاهش می دهد. به این ترتیب، شما می توانید در نوری راحت و کم از گرما لذت ببرید.

  1. دارای کنترل از راه دور

بخاری های پاسیو با کنترل از راه دور برای کار آسان و راحت ارائه می شوند. برخی از جدید ترین مدل های آن را می توان از طریق بلوتوث نیز کنترل کرد.

  1. قابل حمل یا دیواری

بخاری های پاسیو مادون قرمز در چندین مدل مختلف دیواری و قابل حمل در رنگ های متنوع ارائه می شوند. به این ترتیب، شما می توانید رنگی را انتخاب کنید که مناسب دیوار خانه شما باشد. اگر به دنبال راه حل انعطاف پذیر تری هستید، مدل های قابل حمل را به شما توصیه می کنیم.

  1. طراحی منحصر به فرد و زیبا

بخاری قارچی ویلایی با طراحی زیبای خود جلوه ای بی نظیر به ویلای شما می دهد.

مطلب پیشنهادی

دین اکثریت مردم مصر چیست ؟

مصر کشوری با تاریخ غنی و فرهنگی منحصر به فرد است که در تقاطع آفریقا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *