چهارشنبه , 13 تیر 1403 - 2:36 قبل از ظهر
سایبان چتری

تفاوت سایبان‌های بازویی و چتری چیست؟

تفاوت سایبان‌های بازویی و چتری چیست؟

آیا تفاوت سایبان‌های بازویی و سایبان چتری را می‌دانید؟ رفتن به ساحل یک روز پر از سرگرمی را برای شما رقم می‌زند و داشتن یک سایبان چتری آن را حتی بهتر می‌کند. این محصولات با ویژگی‌هایی طراحی شده‌اند که حمل و نقل آن‌ها را آسان‌تر خواهندکرد و در عین حال، راه‌اندازی یک سایبان نیازی به کتابچه راهنمای کاربر ندارد.

در روزهای آفتابی، این محصولات از شما در برابر نور مستقیم خورشید محافظت می‌کنند و اقامت شما در ساحل را راحت خواهندکرد. در این میان، وقتی باد شدیدتر می‌شود، قضیه متفاوت است و هنگامی که این اتفاق می‌افتد، فقط چترهای ساحلی با ویژگی‌های مناسب موقعیت خود را حفظ می‌کنند. اگر سایبان دارای ویژگی‌هایی برای مقاومت در برابر باد نباشد، باد آنها را جابجا می‌کند.

سایبان چتری

آیا سایبان‌های بازویی از دوام بالایی برخورداراند؟

یکی از ویژگی‌هایی که سایبان بازویی را بالاتر از سایرین متمایز می‌کند، تولید آن‌ها در اندازه بزرگ است. همچنین برای باز و بسته کردن به نیروی دست نیاز دارد و با کمک اهرم، می‌توان این کار را به راحتی انجام داد.

اگر از علاقه مندان به رنگ‌های زنده هستید، محصولات سایبان شاهد بهترین گزینه برای شماست. این محصولات با طراحی چند رنگ ارائه می‌شوند که آنها را در میان انواع سایبان‌های ساحلی متمایز می‌کند. اگرچه طراحی متمایز دارند، اما ویژگی‌هایی نیز خواهندداشت که باعث می‌شود از شما در برابر اشعه‌های خورشید از شما محافظت کرده و در برابر بادهای شدید مقاومت کنند.

سایبان بازویی به دلیل خاصیت سنگین خود می‌تواند در برابر بادهای شدید و تند مقاومت کند. در ضمن سنگین بودن لزوماً وزن چتر را مشخص نخواهدکرد. با استفاده از مکانیزم شیب قادر خواهید بود از سایبان این چتر برای به دست آوردن حداکثر محافظت در برابر آفتاب و باد استفاده کنید.

جابجایی راحت و آسوده سایبان‌های چتری

اگرچه چترهای ساحلی مختلفی در بازار امروزی وجود دارد، اما تنها تعداد کمی از آنها س به دلیل دوام خود مشهور هستند که در میان آنها چتر ساحلی سایبان شاهد یکی از بهترین‌ها است. سایبان چتری دارای یک پایه در وسط یا کنار است که دارای ویژگی حمل و نقل آسان و همچنین وزن سبک خواهدبود.

ماده‌ای که سایبان چتری را تشکیل می‌دهد، پارچه اکریلیک بوده که محافظت در برابر آفتاب را ارائه می‌دهد. از این رو، از شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید مانند UVA و UVB که برای سلامتی مضر هستند محافظت می‌کند. علاوه بر محافظت در برابر اشعه خورشید، می‌تواند در برابر بادهای شدید نیز مقاومت بالایی داشته باشد.

میله‌های اکثر چترهای ساحلی با قرار دادن آنها در یک چاله حفر شده برای مقاومت در برابر بادهای شدید به طور ایمن در جای خود ثابت می‌شوند. با این حال، خیلی هم قابل اعتماد نیستند، زیرا در بیشتر موارد، باد تمایل دارد آنها را به سمت بیرون بچرخاند. با این حال، با یک سایبان فول باکس باکیفیت، می‌توانید مطمئن باشید که سایبان چتری شما حتی در صورت وزش باد شدید هم در جای خو ثابت باقی می‌ماند.

سایه بون چتری

چتر ساحلی با لنگر شنی

این مدل، نوع دیگری از سایبان‌های چتری محبوب است و به دلیل فناوری شیب دکمه‌ای آن، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. ساخت این نوع چتر ساحلی دارای ویژگی‌هایی است که آن را به گزینه‌ای عالی برای روزهای بادخیز تبدیل می‌کند. همچنین قطب فولادی تلسکوپی این چتر قابل تنظیم است؛ از این رو می‌توانید طول چتر ساحلی را برای دستیابی به حداکثر محافظت کنترل کنید.

کف این تیرک فولادی تلسکوپی از یک لنگر شنی تشکیل شده که در روزهای بادخیز چتر را تثبیت می‌کند. از این رو، می‌توانید قطب را به قدری عمیق در خاک بچرخانید که در برابر بادهای شدید و تند مقاومت داشته باشد.

فناوری دکمه شیب‌دار چتر ساحلی پاسیو به شما امکان کنترل موقعیت سایبان چتر را می‌دهد. این کنترل معمولاً 360 درجه است؛ از این رو، چتر را به هر زاویه‌ای کج می‌کنید تا به حداکثر محافظت در برابر باد و اشعه خورشید برسید.

علاوه بر این، دنده‌های فایبر گلاس در این چتر تعبیه شده‌اند تا امکان عبور آزادانه هوا را فراهم کنند. جریان آزاد هوا در این دنده‌ها پایداری چتر را افزایش می‌دهد و از این رو در برابر بادهای شدید مقاومت می‌کند. با این حال، از مواد مقاوم در برابر زنگ زدگی و آب نیز ساخته شده که به همین دلیل، سایبان چتری از دوام بالایی برخوردار است.

سخن پایانی

اگرچه برخی از سایبان‌ها برای شرایط باد مناسب هستند، اما محدودیت‌های خاصی هم دارند. در همین حال، چترهایی که در بالا مشخص شده‌اند، حداکثر محافظتی را که در روزهای بارانی، آفتابی و بادی نیاز دارید، برای شما فراهم می‌کنند. در همین حال، یافتن سازنده مناسب و قابل اعتماد ممکن است چالش برانگیز باشد؛ زیرا تامین کنندگان مختلفی در بازار امروز وجود دارد. اگرچه تولید کنندگان مختلفی مشغول به کار هستند، اما سایبان شاهد یک تامین کننده قابل اعتماد برای مدل‌های مختلف سایبان است.

مطلب پیشنهادی

دین اکثریت مردم مصر چیست ؟

مصر کشوری با تاریخ غنی و فرهنگی منحصر به فرد است که در تقاطع آفریقا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *