چهارشنبه , 13 تیر 1403 - 3:22 قبل از ظهر

بهترین بازی های دو نفره اندروید

۱. مارول اسنپ

مارول اسنپ در سال ۲۰۲۳ منتشر شد و به‌سرعت محبوبیت یافت و در به‌روزرسانی‌های بعدی هم امکان دعوت دوستان به بازی را برای بازیکنان فراهم کرد.

این بازی کارت دو نفره را می‌توانید هم به صورت تلفن همراه و هم به صورت استیم بازی کنید. در حالی که حالت اصلی حالت رتبه‌بندی شده دو نفره است، شما همچنین حالت تسخیر برای بازی‌های غیررتبه‌بندی و حالت دوستانه را (که به شما امکان دعوت دوستان خاص به بازی را می‌دهد) می توانید دریافت کنید. مسابقات کوتاه، روشی عالی برای سپری کردن وقت است و تنوع بزرگ کارت‌ها می‌تواند به سبک‌های بازی مختلف جذابیت بیفزاید.

۲. راکت لیگ سایدسوایپ

راکت لیگ سایدسوایپ یک نسخه تلفن همراه از بازی محبوب راکت لیگ است. در عنوان تلفن همراه، شما می‌توانید با دوستان یا غریبه‌ها آنلاین بازی کنید.

اگر می‌خواهید با دوستان بازی کنید، باید آن‌ها را با استفاده از ادغام بازی‌های Epic Games در برنامه به یک مهمانی دعوت کنید. این به شما امکان بازی در مسابقات ۲v۲ با دیگران آنلاین را می‌دهد.

اگر می‌خواهید حالت ۱v۱ را بازی کنید، بازی شما با یک بازیکن دیگر آنلاین می‌ باشد .

۳. بدلند

اگر به دنبال چیزی کمی متفاوت هستید، بدلند یک عنوان منحصر به فرد با سبک هنری عالی است که منتقدان آن را ستوده‌اند. هدف از بازی راهنمایی blob شما از موانع است تا به انتهای مرحله برسید.

این بازی همچنین حالت‌های چندنفره همکاری و رقابتی دارد. شما بر روی همان دستگاه بازی می‌کنید که بهترین راه برای هماهنگی شخصیت‌های خود در زمان واقعی است.

بدلند یک بازی جانبی زیباست که می‌توانید با حداکثر سه نفر دیگر بازی کنید. ممکن است شما در حال نگاه به گرافیک‌های زیبا باشید و این بازی فوق‌العاده‌ای است، نمی‌توانید بسیار عصبانی باشید. شما باید همه از طریق هر سطح پرواز کنید، از چیزهایی که بر روی مسیرتان بیرون زده‌اند، که اگر آن‌ها را لمس کنید، شما را می‌کشند ، پرهیز کنید. گاهی اوقات، اما، فقط پرهیز از آن‌ها کافی نیست. شما زمانی را دارید که باید با هم کار کنید تا اشیاء را به موانع بزرگ ترکیب کنید تا آن‌ها را متوقف کنید.

۴. بومسترهای نهایی

بومسترهای نهایی فیزیک ragdoll، سبک هنری دلپذیر و خشونت کارتونی را ترکیب می‌کند تا بازی ای ایجاد شود که بسیار سرگرم‌کننده است. هدف از بازی از بین بردن حریف خود با پرتاب یک اسلحه به سمت آنها است.

محاسبه مسیر اسلحه‌تان نصف سرگرمی است. در همین حال، نصف دیگر آن لندینگ هدف و تماشای ناراحتی دوست خود است. قبل از اینکه بتوانید حالت‌های PvP بازی را باز کنید، باید آموزش را تکمیل کنید. پس از آن، دو بازیکن می‌توانند در همان دستگاه به بازی بپردازند.

هرچند که بازی سرگرم‌کننده و ساده است، تبلیغات آن می‌تواند مزاحم باشد. اگر خود را واقعاً در حال لذت بردن از بازی می‌یابید، ممکن است بخواهید برای حذف آن‌ها از خرید درون برنامه‌ای استفاده کنید.

۵. کلمات با دوستان ۲

پس از موفقیت بازی کلمات با دوستان، زینگا نسخه به‌روز شده‌ای به نام کلمات با دوستان ۲ را عرضه کرد. بازی‌های تلفن همراه دونفره که الهام گرفته از بازی‌های کلاسیک تخته‌ای بسیار محبوب هستند و این یکی نیز متفاوت نیست.

شما می‌توانید آنلاین هم با حریفان تصادفی بازی کنید و یا دوستانی را که به آن‌ها دعوت می‌کنید اضافه کنید. یک مزیت دیگر از بازی این است که اگر متوقف شوید، می‌توانید نوبت خود را بعداً ادامه دهید.

با این حال، شما مجبورید که با استفاده از فیس‌بوک یا آدرس ایمیل خود در بازی وارد شوید.

۶. درگیری سراسری

درگیری سراسری از سازندگان درگیری قبایل است و یک ترکیب از بازی کارت جنگی و دفاع برج است. حریفان حمله‌کنندگان و دفاع‌کنندگان را از دک‌های کارت خود برمی‌گیرند با هدف نابود کردن برج‌های رقیب خود پیش از اینکه برج‌های خود را نابود کنند.

شما باید آموزش را تکمیل کنید تا بتوانید مقابل یک دوست بازی کنید. پس از باز کردن این حالت، شما فقط باید دوست خود را اضافه کنید و یک مسابقه دوستانه را شروع کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از حالت معمول مسابقه بازیکنانی از سراسر جهان را بازی کنید.

۷. مبارزه گلف

مبارزه گلف به شما امکان می‌دهد با دوستان خود یک مسابقه ۱v۱ آنلاین را در تلفن همراه خود داشته باشید، اما می‌توانید با شش نفر دیگر نیز مسابقه داشته باشید. اما شرط این است که باید از طریق فیس‌بوک به اینترنت متصل شوید.

با این حال، این بازی بسیار سرگرم‌کننده است؛ زیرا مسابقات و چالش‌های کوتاه زیادی ارائه می‌دهد. همچنین نیاز به تمرکز زیادی ندارد و دارای منحنی یادگیری شیب‌داری نیست که این امر باعث می‌شود راحت‌تر وارد بازی شوید و لذت ببرید.

اگر دوستان شما در دسترس نیستند، می‌توانید همچنین در مسابقات عمومی شرکت کنید – حالت چند نفره پیش‌فرض بازی.

۸. اثر گنشین

اگر به دنبال چیزی جذاب‌تر هستید، گنشین اثر را در نظر بگیرید. از طریق حالت همکاری آن، این عنوان به عنوان یک بازی تلفن همراه قابل بازی با دوستان عمل می‌کند.

برای شروع، شما باید برای حساب Hoyoverse خود ثبت‌نام یا وارد شوید. حتی پس از دانلود برنامه، داده‌های بیشتری را باید قبل از ورود به بازی بارگذاری کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم که این کار را از طریق Wi-Fi انجام دهید.

با یک بار وارد شدن به بازی، می‌توانید افراد موجود در لیست دوستان خود را برای پیوستن به جلسه همکاری دعوت کنید. اگر می‌خواهید دوستان جدیدی اضافه کنید، می‌توانید از شناسه کاربری آن‌ها استفاده کنید.

۹. نقطه‌ها و جعبه‌ها

نقطه‌ها و جعبه‌ها یک بازی کلاسیک کودکی را به یک روش مناسب برای کشتن وقت با تلفن همراه خود تبدیل می‌کند. با حالت چند نفره محلی، دو نفر می‌توانند با استفاده از همان تلفن همراه بازی کنند.

قابلیت آفلاین ،  آن را هنگامی که به اینترنت دسترسی ندارید مفید می‌کند. این بازی ساده، اما رقابتی و اعتیادآور است.

۱۰. ستاره‌های تانک

ستاره‌های تانک یک بازی تاکتیکی الهام گرفته از بازی Worms است که یک سبک گرافیکی بسیار شبیه به بومسترهای نهایی دارد. تنوع تانک‌ها و اسلحه‌ها، همراه با عنصر دقت در هدف‌گیری، بازی را به یک راهی جذاب برای چالش دوستانتان تبدیل می‌کند.

شما می‌توانید بر روی همان دستگاه بازی کنید یا با اتصال به همان شبکه Wi-Fi بازی کنید. با این حال، هر دو حالت باید با انجام چند بازی AI تمرینی باز شوند.

نقطه ضعف بازی تبلیغات درون بازی است که حتی اگر اشتراک Google Play Pass داشته باشید، ظاهر می‌شود.

۱۱. جاده عبوری

جاده عبوری از بازی کلاسیک Frogger الهام می‌گیرد و با یک ظاهر بلوکی سرگرم‌کننده، همان گیم‌پلی محبوب و اعتیادآور را ارائه می‌دهد.

حالت دو نفره به شما این امکان را  می‌دهد که با استفاده از یک قالب صفحه تقسیم شده برای ورود، بر روی همان دستگاه بازی کنید. در حالی که بازی در حالت استاندارد باز می‌شود، می‌توانید با کلیک بر روی آیکون با یک اردک و یک مرغ به حالت رقابتی تغییرش دهید.

شما می‌توانید همزمان با حریفتان رقابت کنید و او را خراب کنید.

۱۲. تراریا

تراریا یک بازی چندنفره موبایل است که می‌توانید ساعت‌ها بازی کنید. این نسخه پورت شده از بازی محبوب PC است و به شما امکان می‌دهد با دوستان خود با استفاده از Wi-Fi محلی یا با اتصال به یک سرور اختصاصی بازی کنید.

این روش ارزان برای لذت بردن از بازی موبایل برای دو نفر است. با این حال، استفاده از نسخه موبایل بازی برای کسانی که به کنترل‌های ساده‌تر یک کامپیوتر یا کنسول عادت دارند، ممکن است دشوار باشد. ما قطعاً توصیه می‌کنیم که یک کنترلر را به گوشی اندروید یا آیفون خود متصل کنید.

۱۳. جنگ Warcraft

جنگ Warcraft مشابه Clash Royale است، اما موضوع آن مربوط به شخصیت‌ها و اشخاص در آزروت، محل برگزاری بازی‌های Warcraft است.

به جای جمع‌آوری کارت‌ها، شما مینی‌فیگورها را جمع‌آوری می‌کنید. سپس این مینی‌فیگورها را روی نقشه قرار می‌دهید و سعی می‌کنید پایگاه حریف خود را نابود کنید.

این بازی حالت‌های PvP و PvE دارد. تا فوریه ۲۰۲۴، بازی دو نفره فقط به شما امکان می‌دهد با غریبه‌ها آنلاین مسابقه دهید. با این حال، احتمالاً امکان مسابقه با دوستان در آینده معرفی خواهد شد.

۱۴. نبرد تیراندازی ۳D

نبرد تیراندازی یک بازی ورزشی است که شما را مقابل یک حریف دیگر می‌گذارد تا هر کدام مهارت‌های تیراندازی خود را اثبات کنید. هدف ساده است: سعی کنید به حداکثر نزدیکی از مرکز هدف تیراندازی برسید. شما می‌توانید آنلاین با غریبه‌ها بازی کنید یا حساب فیس‌بوک خود را به بازی متصل کنید تا با دوستانتان بازی کنید.

۱۵. بیلیارد ۸ توپ

بیلیارد ۸ توپ یک بازی موبایل دیگر برای دو نفر است که به شما امکان می‌دهد با دوستان یا غریبه‌ها بازی کنید. شما می‌توانید دوستان خود را از طریق فیس‌بوک دعوت کنید، آن‌ها را با یک شناسه منحصر به فرد اضافه کنید یا لینک درخواست دوستی برای آن‌ها بفرستید. در غیر این صورت، می‌توانید دوستان خود را از غریبه‌هایی که آنلاین با آن‌ها بازی می‌کنید، اضافه کنید.

مسابقات ۱v۱ به همان قالب بازی حقیقی زندگی ورزشی دنبال می‌شود. توپ‌های خود را و در نهایت توپ سیاه را قبل از بازیکن دیگر به داخل حفره بزنید.

مسابقات نسبتاً سریع هستند و مکانیک هدف‌گیری به طور شگفت‌آوری شناخته شده است، که هنگامی که یک شوت دشوار را موفق می‌شوید، احساس رضایت به شما می‌دهد.

16.تراریا

بازی محبوب سندباکس هنر پیکسلی، تراریا، راه خود را به انواعی از پلتفرم‌ها پیدا کرده است، و این شامل اندروید و iOS نیز می‌شود. درباره اتصال، دو گزینه اصلی دارید. اگر شما و حداقل یک دوست دیگر در همان شبکه Wi-Fi قرار دارید، می‌توانید به صورت مستقیم به یک نشست محلی مشترک بپیوندید.

برای اتصال واقعی آنلاین، در روزهایی که همه می‌خواهند در خانه بیرون بمانند، می‌توانید شخصی را به عنوان میزبان یک سرور داشته باشید، فقط با شرطی که بدانید چگونه پورت فروارد کنید. پشتیبانی از بازی چندنفره، پس نگرانی نکنید اگر شما و دوستانتان دستگاه‌های مختلفی دارید.

17.انسان افتاده به هم

تصویر تقسیم شده از بازیکنانی که در حال جلوه گری هستند، و یک شخصیت سفید که به یک پایه چوبی به دنیا افتاده است.
اگر شما دوست دارید با دوستانتان پازل‌ها را حل کنید، انسان افتاده به هم یک بازی عالی برای امتحان است. خب، این بیشتر داستان است. اگر شما دوست دارید پازل‌ها را حل کنید وقتی “متناقض” به حداکثر رسیده است، آنگاه واقعاً این بازی را دوست خواهید داشت.

همه چیز از حرکت تا روشی که شما و شخصیت‌های دوستانتان می‌توانند لباس بپوشند و با محیط تعامل کنند، کاملاً از هم خارج و احمقانه است. همچنین، اگر در بخش خاصی از نقشه گیر کردید، همیشه می‌توانید دوستانتان را با برداشتن و پرت کردن آن‌ها از یک لبه، آزار دهید.

۱۸. گارتیک فون

گارتیک فون این مزیت را دارد که یک مفهوم ساده است در حالی که به شما و دوستانتان لذت می‌بخشد تا زمانی که به آن اجازه دهید. در این بازی، همه یک پیشنهاد را برای دیگران برای نقاشی می‌نویسند، و اینکه هر کس کدام پیشنهاد را می‌گیرد مخفی و تصادفی است. اولین نفری که پیشنهاد را دریافت می‌کند، باید آن را با بهترین توانایی خود نقاشی کند، و نفر بعدی باید بنویسد که فکر می‌کند نقاشی چیست، که یک پیشنهاد دیگر ایجاد می‌کند.

نفر سوم باید آنچه را که نفر قبلی می‌گوید نقاشی کند، و این روند تا زمانی که همه فرصت نقاشی را داشته‌اند ادامه می‌یابد. در پایان، همه شما می‌توانید هر پیشنهاد و تفسیر هر کس را ببینید. نتایج اغلب بسیار خنده‌دار و گاهی هم به غیر از این، دقیق و جالب هستند. و اگر این کافی نیست، گارتیک فون حالت‌های دیگری نیز دارد که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید.

19. مربع مرگ

شما می‌توانید مربع مرگ را به صورت تک‌نفره بازی کنید، اما با دو یا چهار نفر شرکت کردن، بسیار هیجان‌انگیز‌تر است. این یک بازی پازل است که در آن اهداف مختلفی با رنگ‌های مختلف وجود دارد که شما و دیگران باید ربات‌های متناظر را به آن‌ها هدایت کنید، اما در طول راه، باید از چندین تله و مانع عبور کنید.

برای رسیدن به موفقیت، شما باید با یکدیگر ارتباط برقرار کنید (و احتمالاً با یکدیگر به دعوا بپردازید)، از تیم‌ورک خود برای کامل کردن هر سطح استفاده کنید. این یک بازی احمقانه اما چالشی است که ممکن است صبر یکدیگر را آزمایش کند، اما همه به نوبه خود در حال خوش‌بازی هستند. اگر فکر می‌کنید سطوح معمولی برای شما آسان است، می‌توانید سطوح مخزن را باز کنید که واقعاً مهارت‌های حل پازل شما را آزمایش خواهد کرد.

20. غاز غاز اردک

اگر شما و دوستانتان می‌خواهید یک بازی تقلب جدید را بر روی گوشی‌های همراه خود تجربه کنید، حتماً به بازی غاز غاز اردک سر بزنید. شما اصلی‌ترین کارهای خود را به عنوان یک تیم انجام می‌دهید، دستورالعمل‌های خود را در مکان‌های مختلف انجام می‌دهید. اما، چند نفر از شما اردک‌های خائن خواهید بود، که پرده‌برداری می‌کنند و دیگران را به قتل می‌رسانند.

این بازی پر از نقش‌ها است که بازی را متنوع و جذاب نگه می‌دارند. بی‌خیال اینکه غاز هستید یا اردک، شما در یک بازی جذاب هستید، به ویژه با یک گروه بزرگ از دوستان. برای تقلب و بحث‌های شوخ برای رانده شدن هر دور آماده شوید.

21. بازی‌های Oink Games

بازی‌های Oink Games پر از بازی‌های جذاب تخته‌ای موبایل است که می‌توانید با چند نفر دوستان لذت ببرید. بازی رایگان شامل آن، Deep Sea Adventure است. این یک بازی پوشازی است که در آن سعی می‌کنید به اندازه‌ی ممکن به پایین فرود بیایید تا بیشترین گنج را بدست آورید. اما شما ریسک دارید که پیش از اینکه اکسیژن تمام شود، به زیردریایی برنگردید. این یک بازی احمقانه و سرگرم‌کننده است که با هم بازی می‌کنید.

22.شاه‌زاده: دو تاج

شاه‌زاده: دو تاج درباره‌ی بازگرداندن یک پادشاهی فرو ریخته به یک قلمرو موفق به حالت قبلی است. این یک بازی جانبی است که شما باید دفاعات خود را برای مقابله با موج بر موج از هیولاهای حریص که هر شب حمله می‌کنند، ایجاد کنید. گاهی اوقات، چالش سختی است، اما بسیار رضایت بخش است زمانی که موفق می‌شوید قلمروی خود را ایمن نگه دارید.

شما نیازی ندارید که به تنهایی قلمرو خود را دفاع کنید، حتی در دستگاه‌های موبایل. این بازی دارای چندنفره محلی با نمای تقسیم بالا به پایین است. شما باید دو کنترلر بی‌سیم را به گوشی خود متصل کنید، و سپس می‌توانید به صورت مشترک برای دفاع از پادشاهی کار کنید. با اینکه زمین بسیار بزرگ است، اسکوت کردن هر دو طرف به طور همزمان مفید است.

23. نورتگارد

در بازی نورتگارد، شما نقش قبایل وایکینگ‌های قدرتمند را برعهده دارید، همه آماده حکومت بر املاک هستند. این بازی استراتژیک تنش‌آور، بسیاری از قبایل مختلف را برای انتخاب دارد، هرکدام با توانایی‌های خود. به همین دلیل، در بازی نورتگارد تنوع زیادی در روش بازی وجود دارد. می‌توانید بر روی تجارت، نبرد، یا شاید کشف رازهای مرموز تمرکز کنید. هر چه بیشتر بازی کنید، استراتژی خود را بیشتر بهبود خواهید داد.

با دوستانتان می‌توانید به صورت تیمی در برابر یک دشمن مشترک قرار بگیرید یا در جنگ آزادی علیه همه شرکت کنید. می‌توانید از هم تامین‌هایی برای کمک به بقا در ماه‌های سرد زمستان را به عنوان تیم‌همکار دریافت کنید. نورتگارد یک بازی فوق‌العاده است که شما را برای یک جنگ دیگر شورانده خواهد کرد.

24. Crossy Road

یکی از بهترین بازی‌های همکاری در موبایل، با استفاده از یک طراحی جذاب، کارتونی و سبک، بازی Crossy Road است. یکی از بهترین بازی‌هایی که به مجموعه بازی‌های همکاری در موبایل اضافه کنید، بازی Crossy Road است. Crossy Road در واقع یک نسخه مدرن شده از بازی آرکید کلاسیک Frogger است.

شما و شریک همکاری‌تان می‌توانید با کاراکتر مورد علاقه‌تان به خیابان‌ها، رودخانه‌ها و کوه‌های مختلف در مکان‌های مختلف بروید. هدف نهایی شما، عبور از یک سری از موانع و تله‌هاست، در حالی که، همانطور که از نام برمی‌آید، روی خیابان حرکت می‌کنید. همکاری در اینجا آسان است و برای برخی از سرگرمی‌های شلوغ و هیجان‌انگیز مناسب است.

25.Scrabble Go

حروف مکعبی که کلمات Hats و Sun را در یک بازی Scrabble Go تشکیل می‌دهند
چیز عالی در بازی Scrabble با دوستانتان آنلاین این است که نیازی نیست مثل زمانی که حضوری بازی می‌کنید، یک ساعت را به هر بازی اختصاص دهید. با برنامه‌هایی مانند Scrabble Go، هر کدام می‌توانید برای نوبت خود از هر زمانی استفاده کنید و هر زمانی که وقت دارید بازی کنید! این به طور طبیعی بازی‌های جذاب‌تری را فراهم می‌کند.

26.آسمان: فرزندان نور

اگر Sky: Children of Light برای شما از نظر استایل آشنا به نظر می‌رسد، احتمالاً به این دلیل است که واقعاً آشنا است. ساخته شده توسط توسعه‌دهندگان در ThatGameCompany، جدیدترین عنوان آن‌ها همان جلوه بصری است که ورودی‌های قبلی آن‌ها مانند Flower و Journey را تعریف کردند. Sky: Children of Light نه تنها به عنوان یک بازی موبایل دلپذیر و بصری جذاب برجسته است، بلکه یک بازی است که می‌توانید با یک دوست هم بازی کنید.

27. بین ما

احتمالاً قبلاً درباره Among Us شنیده‌اید. این بازی محبوب همچنان در هر دو PC و دستگاه‌های موبایل اهمیت دارد. ایده اصلی این است که شما همه فضانورد هستید، اما یکی (یا بیشتر) از شما دیگران را به قتل می‌رساند. هم‌فضانوردان بی‌گناه باید قبل از اینکه دیر شود، فرد قاتل را پیدا کنند.

خوشحال خواهید شد که بدانید Among Us بر روی موبایل قابل دانلود است، که این امر باعث می‌شود تجربه چندنفره‌ای قابل دسترس و مرتبط فرهنگی برای شما و یک دوست باشد. بازی با غرباء آنلاین یک گزینه است، اما بازی با افرادی که می‌شناسید، آن را به یک بازی منحصر به فرد تبدیل می‌کند.

28. تأثیر گنشین

گنشین اثر یک بازی نقش‌آفرینی جهان باز محبوب با استایل هنری انیمه است. برای مبارزه و کاوش در محیط وسیع، باید یاد بگیرید که با تغییر کاراکترها و مسلط شدن بر قدرت‌های عنصری قدرتمند بی‌نهایت زنده بمانید. می‌توانید با سه دوست دیگر، Domains را که به طور معمول مراحل منحصر به فرد نبرد هستند، بازی کنید.

به گونه‌ای که اغلب برای تقویت کاراکترهای خود به دامنه‌های مختلف نیاز دارید، این کار را با دوستان انجام دادن از زحمات زیادی جلوگیری می‌کند. همچنین می‌توانید با هم در جهان باز به کاوش بپردازید، به یکدیگر در مقابله با رئیسان جهان، پیدا کردن صندوق‌های گنج و شکست دادن دشمنان برای جمع‌آوری موادی که از آن‌ها رها شده‌اند، کمک کنید.

29. بمب اسکواد

BombSquad تمام عناصر بهترین بازی‌های سنتی گروهی را که شما می‌شناسید و دوست دارید، در بسته‌بندی مناسب یک برنامه موبایلی ترکیب می‌کند. البته، بازی تک‌نفره در اینجا به طور فنی یک گزینه است، اما BombSquad بهترین لذت را با یک گروه از دوستان، به جای هوش مصنوعی، به اشتراک می‌گذارد.

تا هشت نفر می‌توانند در مجموعه‌ای از بازی‌های کوچک سبک پادشاه تپه‌ای شرکت کنند، بیشتر از همه بازی‌هایی که مربوط به استفاده از انواع مختلفی از مواد منفجره برای منفجر کردن دوستانتان هستند. این ممکن است بهترین پیشنهاد چندنفره‌ای بازی موبایل باشد (که از پشتیبانی کنترلر و صفحه کلید هم پشتیبانی می‌کند).

بهترین و محبوب ترین بازیگران کره ای کدامند ؟ 

30. فورتنایت

فورتنایت توانسته است در جلوی صنعت بازی‌های ویدیویی باقی بماند، به رغم اینکه در ابتدا در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. اکنون این یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کنسول و کامپیوتر است و همچنین صحنه موبایل را نیز در اختیار دارد. مشابه نسخه‌های کنسولی، نسخه موبایلی فورتنایت به شما امکان می‌دهد تا با یک دوست متصل شوید، یک تیم بسازید، و همه با یک دستگاه موبایل به یک بازی بپردازید.

این هنوز یکی از بهترین بازی‌های چندنفره در بازار است، بدون توجه به دستگاه، و از بسیاری از برنامه‌های موبایل که تلاش می‌کنند وظایف چندنفره مشابه را معرفی کنند، بلندتر است. نمی‌توانید فورتنایت را از فروشگاه‌های معمولی برنامه دانلود کنید. به جای اینکه باید به وب‌سایت رسمی بروید. دستگاه‌های اندروید می‌توانند مستقیماً از آنجا دانلود کنند، در حالی که دستگاه‌های iOS باید از ابرگیمینگ استفاده کنند.

31. ماریو کارت تور

برای کسانی که از این بی‌پایان‌های کار دستانه ایجاد شده توسط نسخه‌های نینتندو از سری بازی‌های ماریو کارت با دوستان خود خسته نمی‌شوند، اکنون یک نسخه موبایلی وجود دارد تا این خستگی همراهتان همراه باشد!

بدون در نظر گرفتن خشم‌آور بودن پوسته‌های آبی، ماریو کارت تور جوهر آنچه باعث شده است که ماریو کارت یک سری برنامه استوار به مدت طولانی شود را به راحتی یک دستگاه موبایل انتقال می‌دهد. و در حالی که این بازی شاید دقیقاً همان بازی ماریو کارت ۸ نباشد، اما کافی نزدیک است که هنوز هم با دوستان خود در حال حرکت باشید، دور از نینتندو سوئیچ یا Wii U.

32. شطرنج

شاید شطرنج اولین بازی باشد که به ذهن می‌رسد وقتی به “بازی‌های موبایل برای بازی با دوست” فکر می‌کنید. با این حال، این بازی در صدها برنامه رایانه شخصی و دستگاه موبایل وجود دارد و از زمان اختراع آن در قرن ششم تاکنون اهمیت خود را حفظ کرده است. این بازی سرگرم‌کننده، دسترسی‌پذیر و به ظاهر پیچیده است.

این بازی نه تنها یک زمان رقابتی خوش‌گذرانی با دوست خود است، بلکه یک بازی همکاری‌آمیز است که می‌تواند از طریق حالت‌هایی مانند Bughouse بازی شود. همچنین نسخه‌های غیررسمی مانند “دست و مغز” وجود دارد، که در آن یکی از شما نام قطعه‌ای را که باید حرکت کند می‌گوید و دیگری تصمیم می‌گیرد کجا حرکت کند.

33. ماینکرافت

ماینکرافت، باورش یا نه، تجربه‌ی بازی‌های همکاری‌ای نهایی است. البته، این بازی یک صحنه‌ی فوق‌العاده و مزده از بازی تک‌نفره دارد، اما ورود به یک دنیای همراه با دوست که برای بقا به یکدیگر وابسته‌اید، بهترین راه برای بازی این بازی است.

34. اسپیس‌تیم

شادی بازی‌های ویدیویی موبایل در آن است که آنها راحتی‌اند. آنها برای دستگاه‌هایی که می‌توانید همراه خود بردارید، در دسترس و بهینه‌سازی شده‌اند – و با این حال، اندکی از آن قابلیت تغییر مکان را بهره می‌برند که اسپیس‌تیم این کار را می‌کند.

برنامه‌ی رایگانی که بر روی دستگاه‌های iOS و اندروید در دسترس است به طور کامل بر اساس مفهوم همکاری و ارتباط گروهی است. مشابه بازی‌هایی مانند Keep Talking And Nobody Explodes، بازی را می‌توان به طور مختصر بیان کرد که یک بازی است که در آن دستورات را به آنهایی که با آنها بازی می‌کنید فریاد می‌زنید و امیدوارید که به اندازه کافی ازاد باشند تا پیروی کنند. این در تئوری ساده است، اما در عمل گیج‌کننده و پرشور است.

35. پوکمون گو

پوکمون گو، با وجود گیر افتادن در زندگی‌های تقریباً هر کسی که یک گوشی همراه داشت برای ماه‌ها پس از انتشار آن در سال ۲۰۱۶، همچنان به عنوان اوج بازی‌های چندنفره موبایل برای بازی با دوستانتان قوی باقی می‌ماند. این بازی حتی پس از سال‌های بعد همچنان یک پایگاه بازیکن عظیم و اختصاصی دارد، بخشی از این موفقیت به به‌روزرسانی‌های نایانتیک و حمایت جامعه از بازی مربوط می‌شود.

بله، قدم زدن در پارک با دوستان یکی از ویژگی‌های جالب زندگی سال ۲۰۱۶ برای طرفداران پوکمون گو بود، اما همان جمع‌آوری‌ها هنوز هم به دلیل روزهای جمعیت ماهانه ادامه می‌یابند که بازیکنان را به ادامه ورود به بازی برای گرفتن پوکمون‌های نادر تشویق می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *