شنبه , 9 تیر 1403 - 5:41 قبل از ظهر
عکس برایان کرانستون

اعلام بازنشستگی برایان کرانستون

برایان کرانستون، بازیگر برنده جایزه، می‌گوید که احتمالاً در سه سال آینده از تمرکز رسانه‌ای دور خواهد شد.

 

در یک مقاله در مجله GQ بریتانیا که این هفته منتشر شده، کرانستون می‌گوید که قصد دارد در سال ۲۰۲۶ از بازیگری استراحت کند.

بازنشستگی برایان کرانستون در هفتاد سالگی

او در مصاحبه‌ای گفت: “این مانند این نخواهد بود که بگویم ‘اوه، من متوجه می‌شوم و ببینم که چه کاری می‌توانم انجام دهم.’ نه، این یک وقفه است. یک توقف. من درباره کار به فکر نخواهم بود. تماس تلفنی هم نخواهم گرفت.”

در بین برنامه‌های او، سفر به فرانسه برای گذراندن وقت بیشتری با همسرش برای چند ماه است. او می‌گوید که می‌خواهد در یک روستای کوچک زندگی کند و حتی به باغبانی علاقه‌مند است.

او می‌گوید: “برای ۲۴ سال گذشته، رابین زندگی خود را با چسبیدن به دم من سپری کرده است. او باید بر اساس زندگی من پیچش کند و آن را تنظیم کند. او بهره‌وری بزرگی از این وضعیت برده است، اما ما نامتعادل هستیم. من می‌خواهم آن را متعادل کنم. او ارزشش را دارد.”

همسر برایان، بازیگر رابین دیردن، نیز به هالیوود غریبه‌ای نیست. طبق پروفایل IMDB رابین، آن دو در حین فیلمبرداری یک قسمت از سریال “Airwolf” در دهه ۱۹۸۰ با یکدیگر آشنا شدند.

اما قبل از استراحت، برای برایان برنامه‌های فراوانی در پیش است. او در حال حاضر در سریال درام “Your Honor” شبکه Showtime بازی می‌کند و آن را تولید می‌کند. این سریال در فصل دوم و نهایی خود قرار دارد.

در سینما، او در کمدی-درام “Asteroid City” به کارگردانی وس آندرسون حضور خواهد داشت، که در مه در جشنواره کن به نمایش درآمد و در این ماه در سراسر کشور در تعدادی سینماها به نمایش درخواهد آمد.

 

همچنین در امسال، او در فیلم هیجانی جاسوسی “Argyle” به همراه هنری کاویل، ساموئل ال جکسون و دوآ لیپا به ایفای نقش خواهد پرداخت که توسط متیو وان کارگردانی می‌شود.

وقتی که برایان کرانستون فرصت راه رفتن روی فرش سرخ را به منظور وقت گذرانی با خانواده‌اش تعویض کند، او یک میراث شکوهمند را پشت سر خواهد گذاشت. او برای بازی در سریال “Breaking Bad” جوایز امی و گلدن گلوب را به دست آورده است. به علاوه، برای بازی در نمایش‌های تئاتری “All the Way” و “Network” دو جایزه تونی دریافت کرده است. در سال ۲۰۱۵، برای نقش خود در فیلم “Trumbo” برای جایزه اسکار نامزد شد.

مطلبی مرتبط : کارگردان سریال بریکینگ بد 

 

مطلب پیشنهادی

اسم بازیگران فیلم فهرست شیندلر

اسم بازیگران فیلم فهرست شیندلر هولوکاست، یکی از تاریک‌ترین و هولناک‌ترین دوران تاریخ بشر، دورانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *