چهارشنبه , 13 تیر 1403 - 2:28 قبل از ظهر

آموزش صخره نوردی در خانه

آموزش صخره نوردی در خانه

ورزشگاه کوهنوردی شما ممکن است بسته باشد ، اما این بدان معنی نیست که شما باید تمرین را متوقف کنید. برای کمک به شما در استفاده بیشتر از آموزش در خانه ، ما با سفیران و کارمندان MEC برای راهنمایی ها و ترفندهای آنها به شما کمک کردیم تا در صعود به شما کمک کنند

  • یک روال درست کنید و به آن بچسبید .

برای چند روز آینده برنامه ای بکشید و با آن همراه شوید تا ببینید که چگونه کار می کنید .

برای چند روز آینده خود برنامه بچینید انگار هنوز باشگاه ها باز هستند .

  • از آنچه دارید استفاده کنید .

احتمالاً در حال حاضر چیزهای زیادی را که برای تمرین در خانه لازم دارید ، دارید. این می تواند به راحتی به عنوان یک تشک یوگا برای حرکت در اطراف و مجموعه ای از وزن ها باشد

اگر وزنه واقعی دارید ، عالی. اگر اینطور نیست ، می توانید از شیشه های بطری که پر شده اند استفاده کنید .

  • اگر نمی توانید آویزان شوید ، نگه دارید

اگر نتوانید از چیزی آویزان شوید ، چه می کنید ؟ شما می توانید به جای آن چیزی نگه دارید! ” به گفته ی MEC : “از یک تخته دستی قابل حمل ، بلوک هایی یا هر چیز دیگری که لبه های کوچک دارد پیدا کنید  و از آن استفاده کنید. قلاب ها و کارابین های خود را بیرون بیاورید تا وزن خود را به کالایی که می خواهید نگه دارید بچسبانید ، و سپس با یک بازو مستقیم و شانه خود را در سمت خود نگه دارید. ”

  • از فیلم های رایگان برای تمرین خود استفاده کنید .

به صورت آنلاین مرور کنید تا ببینید که کوهنوردان دیگر چه کاری انجام می دهند ، و تمرینات را طوری تنظیم کنید که با سلامتی در بدن شما کار کنند – اکنون قطعاً زمان آسیب دیدن نیست! همیشه وقتی می خواهید چیز جدید را امتحان کنید ، آسان شروع کنید.

  •  اهداف خود را مجدداً تنظیم کنید .

اکنون زمان انعطاف پذیری و تنظیم آنچه ممکن است برای کوهنوردی امسال پیش بینی کرده بودید هست و  کاملاً خوب است – اهداف شما هنوز در انتظار طرف شما هستند.

ما به عنوان یک انسان نیاز به استراحت داریم این روزها را به پای این بگذاریم که وقت استراحت بدن و ذهن ماست . ذهن و جسم خود را می توانید در خانه با برنامه ریزی قوی نگه دارید .

  • هسته اصلی خود را فراموش نکنید .

“فشار و تمرینات اصلی به این معنیست که ( اره تو می تونی ) شاید زمان طولانی تری برای شما سپری شود برای انجام تمرینات در منزل اما ، اما در نهایت  آنها مفید هستند. برای هسته ، من سعی کردم تمرینات چالش برانگیزتری را انجام دهم ، مانند L-sits. آنها به من کمک می کنند تا در تعادل در بازوهایم بهتر عمل کنم و همچنین شکم خود را بسیار محکم نگه دارم. ”

  • همچنین انگشتان دست و تحرک ان ها را فراموش نکنید .

کیم می گوید: “مطمئناً از مراقبت های پیشگیرانه برای انگشتان خود مراقبت کنید.” ابزارهایی که شما برای محافظت می خواهید مانند محافظ گیر است. ”

نکته آموزش اصلی دیگر؟ تحرک برای افزایش دامنه حرکت و توانایی حرکت آزادانه بدون استرس روی بدن کار می کند. ایوان می گوید: “تحرک کاری است که بسیاری از کوهنوردان بطور منظم انجام نمی دهند.” “من به همه توصیه می کنم روزانه کمی تحرک را انجام دهند – بدن شما در آینده از شما تشکر خواهد کرد.”

سفیر تولا شیرکات یکی از تمرینات مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارد: سپس به آرامی سعی کنید بر روی شکم خود بپیچید بدون اینکه بلوک ها بیفتد. این به تحرک مفصل ران کمک می کند. ”

  • چالش هایتان را از طریق رسانه های اجتماعی پخش و به اشتراک بگذارید . 

چه چیزی بهتر از آن است که در حین کار سرگرم شوید و دوستان خود را به انجام همان کار برسانید؟ اگر یک ورزش کششی و یا هر نوع ورزشی برایتان سخت شده و یا در حال تمرین برای بهتر انجام دادن آن هستید دوستان خود را نیز به این موضوع دعوت کنید تا چالشی برای خود و دیگران داشته باشید .

  • با رفقای کوهنوردی در تماس باشید .

هرکسی که با آنها صحبت کردیم ، فقط از اینکه در ارتباط ماندن با دوستان بسیار قدردانی می کنیم – نه تنها شنیدن اینکه مردم به چه چیزی کمک می کنند ، خوشایند هستند بلکه یک انگیزه برای فعال نگه داشتن و ارتباط با جامعه کوهنوردی هستند.

 

 

مطلب پیشنهادی

ابعاد میز بیلیارد اسنوکر

ابعاد میز بیلیارد اسنوکر

ابعاد میز بیلیارد اسنوکر بیلیارد اسنوکر، ورزشی جذاب و پرطرفدار که قدمت آن به قرن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *