شنبه , 6 مرداد 1403 - 4:14 قبل از ظهر
طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی سایت کیپر

طراحی سایت فروشگاهی با قیمت مناسب و با کیفیت بالا توسط نیروهای متخصص سایت کیپر می تواند کسب و کار شما را بسیار گسترده نماید و محصولات شما را به تمام ایران و یا خارج از کشور معرفی نماید . برای کسب و کار شما سایتی برازنده طراحی خواهیم نمود .
الویت ما همواره کسب رضایت صد در صدی تمامی مشتریانمان می باشد و همواره به دنبال آن هستیم تا بتوانیم مشتریان ثابت زیادی را جذب خود نماییم برای همین امر سعی داریم بهترین خدمات را با یک پشتیبانی قوی ارائه دهیم .

این صفحه را تا انتها دنبال نمایید تا به طور کامل با تعرفه ها و شیوه انجام کار آشنا گردید .

برای سفارش و مشاوره می توانید با شماره 02166989370 تماس بگیرید

لزوم طراحی سایت فروشگاهی

همانطور که خود شما نیز مطلع هستید امروزه تمایل به خرید اینترنتی به شدت در حال افزایش است و به راحتی می توان پیش بینی نمود که طی سال های آینده این روند به نقطه ای برسد که اکثر افراد نیازهای خود را از بستر اینترنت و سایت ها تامین نمایند .
پس به هیچ عنوان فرصت را از دست ندهید و همین امروز برای داشتن یک وب سایت فروشگاهی عالی و زیبا اقدام نمایید و به راحتی محصولات خود را به کل شهرهای کشور و یا خارج کشور معرفی و عرضه نمایید .
با خدمات ما می توانید آینده ی بسیار خوبی را برای خود رقم بزنید…

شیوه انجام کار :

شروع انجام پروژه به این ترتیب خواهد بود که ابتدا طرح ابتدایی سایت و قالب و صفحات سایت را مشخص می کنیم و سپس بر اساس آن زمان و مبلغ مورد نیاز برای اجرای آن بین طرفین به توافق خواهد رسید . در تاریخی که مشخص خواهد شد طرح اولیه برای شما ارسال خواهد گردید و سپس بعد از آن تغییرات و اصلاحات مد نظرتان اعمال خواهد گردید . برای انجام طراحی نیاز به 30 درصد مبلغ قرار داد می باشد و مابقی مبلغ نیز پس از انجام کار و ایجاد تغییرات از شما دریافت خواهد گردید تا خیالتان از بابت انجام متعهدانه و کیفیت کار اسوده باشد .

پشتیبانی و نگهداری سایت های فروشگاهی :

مجموعه سایت کیپر با حضور نیروهای متخصص و با دانش خود علاوه بر توانایی نگهداری و پشتیبانی وب سایت شما به طور همزمان خدمات سئو ، دیجیتال مارکتینگ ، به روز رسانی های مورد نیاز سایت ، تبلیغات گوگل ، ارتقای امنیت سرعت و کاربری سایت ، ویرایش و بهینه نمودن سایت و … را نیز با قیمت های مناسب با توجه به حجم کاری که صورت می گیرد انجام می دهد . برای اطلاع کامل از خدمات به صفحع پشتیبانی و نگهداری سایت مراجعه نمایید .

مطلب پیشنهادی

مبدل حرارتی چیست و چه انواعی دارد ؟

مبدل حرارتی چیست ؟ مبدل حرارتی صفحه (PHE) توسط دکتر ریچارد سلیگمن در سال ۱۹۲۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *