شنبه , 6 مرداد 1403 - 3:14 قبل از ظهر

خطرناک ترین سگ های دنیا

خطرناک ترین سگ های دنیا

تقریباً همه سگ ها می توانند صدمه و خطر غیرقابل تصوری داشته باشند ، اما نژادهای خاصی مستعد نشان دادن واکنش های خطرناک هستند و باعث مرگ و میر می شوند و جز خطرناک ترین سگ های دنیا به حساب می آیند! این نژادها باید بیشترین توجه را به اطاعت ، معاشرت و آموزش دیده داشته باشند تا بتوانند در خانواده ها و موقعیت های مختلف با خوشحالی زندگی کنند تا خطر های کمتری را رقم بزنند .

اگرچه ویژگیهای پرخاشگرانه در ماهیت این نژادهای سگ و نوع سگها وجود دارد ، اما پرورش مناسب می تواند در تبدیل آنها به همراهان دوست داشتنی و وفادار نقش بسزایی داشته باشد و از لیست خطرناک ترین سگ های دنیا تا حدودی دور شوند.

10. GREAT DANE

دانمارک های بزرگ اگر به درستی آموزش داده شوند و از آنها مراقبت کنند می توانند غول های مهربانی باشند زیرا در حال حاضر جزء گروه های بسیار عاطفی و حساس سگ ها هستند! اما اگر از سنین پایین آموزش نبینند و معاشرت نکنند ، می توانند کاملاً خطرناک و پرخاشگر شوند! با توجه به وزن و وزن انبوه بدن آنها می توانند منجر به مرگ و میر شوند و جز خطرناک ترین سگ های دنیا شناخته شده اند .

9. BOXER

بوکسورها سگهای شکار هستند و از زمان تولد تاکنون از آنها به عنوان سگ های حمله کننده و محافظ استفاده می شده اند! آنها یک فک و نیش قدرتمند دارند – که برای محافظت مناسب است! اما اگر به درستی آموزش نبینند ، می توانند مهاجمان بسیار تهاجمی داشته باشند! نکته دیگری که باید در هنگام آموزش بوکسورها به خاطر داشته باشید این است که از رفتارهای

سخت و مجازات اجتناب کنید زیرا این عوامل می توانند اوضاع را حتی بدتر کنند!

8. WOLF HYBRID

همانطور که ممکن است قبلاً فهمیده باشید ، این سگ ها تلاقی بین گرگ های خاکستری و سگ ها هستند و این باعث می شود آنها کاملاً غیرقابل پیش بینی باشند! آنها سر خود را دارند ، وحشی و خواستار! بسیاری از ایالت ها قبلاً امکان داشتن گرگ هیبرید به عنوان حیوان خانگی را ممنوع اعلام کرده اند!

7. ALASKAN MALAMUTE

آلاسکا مالاموتس سگهای بسیار پرانرژی است و اگر انرژی آنها از مثبت استفاده نشود ، می توانند به سگهای کاملاً پرخاشگر تبدیل شوند! آنها نیاز جدی به شکار طعمه دارند ، بنابراین باید به دقت مورد توجه قرار گیرند! نکته مهم دیگر این است که آنها زبان آموزانی آهسته هستند که ضمن آموزش آنها به صبر و حوصله زیادی احتیاج دارد!

6. SIBERIAN HUSKY

Huskies سیبری ، دقیقاً مانند Malamutes آلاسکا ، به عنوان سگ کارگر پرورش داده شده اند و به همین دلیل است که آنها خیلی اجتماعی نیستند! اما با برخورداری از رویکرد و آموزش مناسب می توانید آنها را دوستانه تر و آرام تر کنید! جامعه پذیری و آموزش ضعیف مطمئناً آنها را به سگهای پرخاشگر و خطرناک تبدیل می کند!

5. BULLMASTIFF

به عنوان سگ های نگهبان ، Bullmastiff ها دارای خلق و خوی طبیعی پرخاشگرانه هستند که اگر به درستی از آنها مراقبت نشود می تواند منجر به کشنده شود! آنها سگ های بزرگی هستند ، بنابراین ، برای جلوگیری از درگیری های ناخوشایند ، آموزش آنها و اطاعت آنها ضروری است!

4. DOBERMANN PINSCHER

Doberman Pinschers بسیار باهوش ، قوی و بسیار حساس به صدا هستند! آنها احساس خطر می کنند و به تنهایی واکنش نشان می دهند! آنها به طور طبیعی نسبت به غریبه ها تهاجمی هستند و همچنین اندازه آنها در خطرناک تر شدن آنها نقش دارد! اگر به درستی آموزش دیده و مطیع نباشند ، می توانند خسارات زیادی وارد کنند!

3. GERMAN SHEPHERD

چوپانان آلمانی می توانند با سرعت بالایی واکنش نشان دهند و برای کاهش خطر بسیار متمرکز هستند ، می توانند آسیب های مهلک ایجاد کنند! طبیعت تهاجمی GSD با آموزش مناسب ، اجتماعی شدن و محبت می تواند تا حدودی کاهش یابد! به این ترتیب ، یک حیوان خانگی خانگی وفادار و بسیار دوست داشتنی به دست خواهید آورد!

2. ROTTWEILER

Rottweilers یکی از بدترین وسواس ها را دارد و همچنین به عنوان سگ های خانوادگی نامناسب محسوب می شود ، به خصوص برای خانواده هایی که صاحب آنها آماتور است ، بدون داشتن یک طبیعت آرام و ادعا! آنها برای اینکه از واکنش های خطرناک جلوگیری کنند ، باید به طور مداوم آموزش دیده و مراقب باشند!

1. PIT BULL

پیت بولز سگ های جنگنده ای هستند و با اشتیاق تا زمان اتمام کار خود را دنبال می کنند! آنها فک و نیش بسیار قدرتمندی دارند و مشهور است که نیش خود را به راحتی رها نمی کنند! بنابراین ، آنها باید از سنین کودکی تحت آموزش و معاشرت قرار بگیرند تا از موقعیتهای خطرناک غیرضروری جلوگیری نشوند!

مطلب پیشنهادی

دلیل استفاده از هاردباکس و تفاوت آن با جعبه معمولی

دلیل استفاده از هاردباکس و تفاوت آن با جعبه معمولی

همانطور که می‌دانید جعبه‌ها از زمان گذشته تا به حال برای نگهداری اجسام استفاده می‌شدند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *