سه شنبه , 1 آبان 1403 - 2:01 قبل از ظهر

بهترین برندهای شلوار جین 

بهترین برندهای شلوار جین

وقتی صحبت از شلوار جین و مد و زیبایی می شود صحبت برند ها نیز به وسط می آید در اینجا می خواهیم در مورد بهترین برند های شلوار جین صحبت کنیم ببینیم آیا خریدن یک شلوار جین خیلی گرون ارزشش را دارد یا خیر . با ما همراه باشید .

10 برند برتر شلوار جین در جهان

اقلام و مدهای جدید در فواصل زمانی معین معرفی می شوند. بنابراین، روندها دائما در حال تغییر هستند. پوشاک به یک بیانیه مد برای کسانی که به مد علاقه دارند تبدیل شده است. شلوار جین چیزی است که از مد نرفته است. شرکت‌هایی که در طول زمان رشد کرده‌اند و جنبه‌هایی مانند سلیقه‌ها، سلیقه‌ها، الگوها، رنگ‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف را در بر می‌گیرند، جایگاهی را در میان پایگاه مصرف‌کننده اختصاص داده‌شده خود ایجاد کرده‌اند.

1. Levi’s

انتخاب اولیه بسیاری از افراد، برند Levi’s، پرفروش ترین برند شلوار جین در جهان است. Levi’s برندی است که برای محبوبیت شلوار جین آبی در قرن بیستم شناخته می شود. Levi’s بهترین مجموعه را برای افراد در هر سنی دارد. قیمت ها مناسب هستند و چندین نوع شگفت انگیز را می توان انتخاب کرد.

2. رانگلر

Wrangler یک شرکت پوشاک معروف است که فروشگاه هایی در سراسر جهان دارد. شلوار جین رانگلر در سبک های مختلفی از جمله شلوار، اصلی، معمولی، باریک، صاف، گشاد و باریک عرضه می شود. سبک‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، از جمله بوت‌کات، مستقیم، مخروطی و فیت بوت. شلوار جین رانگلر مقرون به صرفه است. طیف جدید Indigo از Wrangler از فناوری فوم برای کاهش میزان آب مصرفی در فرآیند مرگ استفاده می کند.

3. شلوار جین دین واقعی

True Religion Jeans به عنوان بزرگترین و محبوب ترین برند شلوار جین در جایگاه سوم قرار دارد. از سال 1922 که جف لوبل و کیم گلد آن را ایجاد کردند، یک برند آمریکایی بوده است. از نظر دوخت دقیق، اجناس آنها برجسته بود. کسانی که می پوشند، شلوار کلاسیک پنج جیب را با ژاکت می پوشیدند. در میان تولیدکنندگان شلوار جین، لوگوی دوخت «T» منحصر به فرد بود. مشتریان از سرتاسر جهان به دلیل طراحی های درخشان آن به سمت این برند شلوار جین می روند. استراتژی بازاریابی غیرمعمول این شرکت، کمک گرفتن از برخی مدل های معروف به عنوان سفیران برند است. شلوار جین باکیفیت این برند به دلیل برش مستقیم و تناسب باریک خود شناخته شده است.

4. لی

لی یک شرکت شلوار جین مستقر در سالینا، کانزاس است که در سال 1889 شروع به کار کرد. لی یک تجارت جین است که به دلیل نوآوری، کیفیت و رضایت مشتری شناخته شده است. این شرکت معروف، انتخاب گسترده ای از کالاهای سبک فعلی را برای مردان و زنان ارائه می دهد. این شرکت معروف علاوه بر لباس های پایین، به خاطر لباس های سرپوش، لوازم جانبی و هودی هایش نیز شهرت دارد. شلوار جین لی پارچه‌ای با کشش بالا دارد که به شما امکان حرکت زیادی می‌دهد. پارچه فوق‌العاده نرم، راحتی طولانی‌مدت را فراهم می‌کند، در حالی که خط کمر قابل تنظیم توجه را به منحنی‌های شما جلب می‌کند.

5. شلوار جین پپه

جنبه اصلی این برند شلوار جین که آن را به شهرت رسانده، سری شلوار جین فوق العاده لاغر است. این شلوار جین از یک پارچه کشسان ساخته شده است که بسیار راحت است. پپه به خاطر لباس های مرسوم، به ویژه در بازار زنان شناخته شده است. شلوار جین پپه را می توان در انواع فروشگاه های آفلاین در هند یافت. با هزینه های متوسط، ممکن است انتخاب زیادی از اقلام با ظاهر عالی داشته باشید.

6. دیزل

رنزو روسو این شرکت را در سال 1978 راه اندازی کرد. دیزل یکی از گران ترین برندهای جین در جهان است. منسوجات ابریشمی و بادوام این برچسب رده بالا به خوبی شناخته شده است. آنها گران هستند، از چند هزار روپیه تا بیش از یک لک روپیه، و برای افراد عادی دور از دسترس هستند.

7. آرمانی

در ذهن نسل هزاره، نام “ارمانی صرافی” چشم اندازهایی را تداعی می کند! این شرکت در سال 1991 ایجاد شد و نام آن به نام جورجیو آرمانی، طراح مد مشهور ایتالیایی گرفته شده است. این برند به دلیل قیمت بالا و پوشاک فوق العاده شیک با لوکس پیوند خورده است. جین ساخته شده با این نام تجاری برای جمعیتی جوان تر طراحی شده است. در مقایسه با سایر برندهای آرمانی، آرمانی اکسچنج گزینه های مد روز تری را ارائه می دهد که احتمالاً برای طبقات متوسط ​​و بالا جذاب است.

8. کالوین کلاین

اگر دنبال مد و سبک زندگی هستید، احتمالا نام این برند را شنیده اید. جین طراح Calvin Klein توسط کیت ماس، ناتالیا وودیانووا و جاستین بیبر پوشیده شده است. این نشان دهنده محبوبیت این برند به عنوان یکی از محبوب ترین برندهای جین در سطح جهان است. آنها با تضمین کیفیت خود نامی برای خود دست و پا کرده اند. کالوین کلاین و بری شوارتز این خانه مد آمریکایی را در سال 1968 تأسیس کردند. آنها جین هایی را خلق کردند که هم مدرن و هم کلاسیک است.

9. گوچی

در سال 1921، یک طراح مد ایتالیایی به نام Guccio Gucci ایده Gucci را مطرح کرد. این یکی از شناخته شده ترین و گران ترین برچسب های مد در جهان است. در مورد جین، شهرت آن ثابت ماند و آنها به عنوان محبوب ترین برند جین در جهان شناخته شدند. مجموعه جین های گوچی تقریباً 50 مدل مختلف برای انتخاب دارد. قیمت جین گوچی گزاف است، اما کیفیت آن خوب به نظر می رسد. پوشیدن لوگوی آنها یک ژست احترام است.

10. جین را حدس بزنید

Guess Jeans یک شرکت آمریکایی است که در سال 1981 ایجاد شد و دفتر مرکزی آن در لس آنجلس، کالیفرنیا قرار دارد. چون مانوفا است

این شرکت لوکس با طراحی، طراحی و بازاریابی شلوار جین و چیزهای دیگر، با صنایع مد و سبک زندگی مرتبط است. Guess Jeans به دلیل طراحی های منحصر به فرد، لباس های زیبا و سبک مد روز شناخته شده است. این یک برند رده بالا است که به دلیل ارائه راه های منحصر به فرد برای جذب و حفظ مشتریان شناخته شده است. Guess Jeans مشتریان مرد طبقه متوسط و بالا را به عنوان جمعیت هدف خود هدف قرار داده است. Guess به نامی شناخته شده در بخش پوشاک تبدیل شده است و جوایز و افتخارات متعددی را برای محصولات خود کسب کرده است.

کدام مارک برای شلوار جین مردانه مناسب است؟

Levi’s، پرفروش‌ترین برند شلوار جین در جهان، اولین انتخاب بسیاری از افراد است. در طول قرن بیستم، Levi’s برندی است که مسئول جذابیت گسترده شلوار جین آبی است. برای تمام گروه های سنی، Levi’s بهترین انتخاب را ارائه می دهد. نرخ ها معقول است و شما انواع بسیار خوبی را دریافت می کنید.

آیا ارزش خرید شلوار جین گران قیمت را دارد؟

وقتی می‌توانید جفت‌هایی را با قیمت 50 دلار یا خیلی کمتر بخرید، ممکن است جین گران قیمت غیر ضروری به نظر برسد، اما در دراز مدت، معمولاً تصمیم خوبی است. تجربه هر کس متفاوت خواهد بود، و شاید شلوار جینی که در آن بهترین احساس را دارید برای بودجه شما نیز مناسب باشد.

چه نوع شلوار جین در مدل 2022 است؟

جین بلند و ساق بلند این نوع شلوار جین برای ماه‌های سردتر پوشش می‌دهد اما برای هوای گرم‌تر قابلیت تنفس را دارد. ساهارا پیشنهاد می‌کند که شلوار جین بلندتر و گشاد خود را با یک تاپ کوتاه‌تر یا یک سه‌راهی با یقه V شکل دهید تا خط پاچه‌ای کشیده را در کنار هم قرار دهید.

چگونه می توان کیفیت شلوار جین را تشخیص داد؟

شلوار جین با کیفیت از جین قوی تر و سنگین تر ساخته شده است. آنها نه تنها باید مجلل به نظر برسند بلکه باید احساس لوکسی نیز داشته باشند. بنابراین هنگام خرید دست به پارچه بزنید. به طور کلی، جدا از شلوار جین تابستانی، جین سبک وزن (یعنی هر چیزی کمتر از 12 اونس) ممکن است با کیفیت پایین تر برابری کند.

لیویس چقدر دوام می آورد؟

ماندگاری لیوایز چقدر است؟ مهم نیست که چه برندی ممکن است باشد، اگر یک لباس به خوبی از آن مراقبت شود، مطمئنا دوام زیادی خواهد داشت. اما برای برندی مانند Levi’s که نام آن مترادف با طول عمر شده است، هر شلوار جین ممکن است حدود چهار یا پنج سال دوام بیاورد.

کدام کشور بهترین شلوار جین را دارد؟

ژاپن بهترین جین جهان را می سازد. خواستنی ترین جین ها از ژاپن بیرون می آیند و به یک دلیل خوب … آنها بیشتر اهمیت می دهند.

شلوار جین مردانه در سال 2022 چیست؟

طبق WGSN، آنهایی که باید برای بهار/تابستان 2022 تماشا کنید، شورت جین بلند، شلوار جین کوتاه کوتاه، شلوار جین گشاد، کت جین بزرگ و جعبه‌ای، و کت کلاسیک کامیون‌دار، همه در رنگ‌هایی از جمله خاکستری، سبز ارتشی، قهوه‌ای هستند. سفید، خاک رس، و البته مشکی کلاسیک و هر سایه آبی

دوام یک شلوار جین خوب چقدر باید باشد؟

2-3 سال
میانگین طول عمر یک شلوار جین، طبق راهنمای ادعاهای نمایشگاه بین المللی پارچه، 2 تا 3 سال است. اما چند عامل وجود دارد که باعث می‌شود شلوار جین از آن استاندارد فاصله نگیرد یا سال‌ها دوام بیشتری داشته باشد.

اگر می خواهید بهترین برند های ایتالیا را بشناسید کلیک کنید .

مطلب پیشنهادی

 H&M چه نوع برندهای زیرمجموعه‌ای دارد؟

 H&M چه نوع برندهای زیرمجموعه‌ای دارد؟

 H&M چه نوع برندهای زیرمجموعه‌ای دارد؟ :در دنیای پرشتاب مد، H&M به عنوان یک غول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *