شنبه , 6 مرداد 1403 - 3:36 قبل از ظهر

انواع هایلایت مو را بشناسید

انواع هایلایت مو را بشناسید

8 نوع خیره کننده از نکات برجسته که باید از آرایشگر خود بخواهید را در این جا می خواهیم برایتان بازگو کنیم تا بدانید چه چیزی باید بخواهید همینن طور می خواهیم انواع هایلایت مو را بشناسید تا بدانید چه نوع هایلایتی مورد علاقه ی شماست .

تابستان از راه رسیده است و با آن عروسی ها، باربیکیوها، عکس های خانوادگی، و گردهمایی ها همراه است. چه زمان عالی برای رسیدن به موهای رویاهای خود با نوع هایلایت مناسب برای شما! انواع بسیاری از نکات برجسته برای به روز رسانی ظاهر شما وجود دارد .

شناخت دقیق هایلایت ها

یک راه فوق العاده برای به روز رسانی ظاهر خود، افزودن رنگ با هایلایت های بعدی است.

چه موهای قهوه‌ای تیره، قرمز، بلوند یا قهوه‌ای روشن داشته باشید، انواع مختلفی از هایلایت‌های جالب برای شما وجود دارد. کارشناسان رنگ در سالن میل پاند تکنیک رنگ موی مناسب را به طور خاص برای شما انتخاب می کنند.

بیایید به چند مورد از داغ ترین ترندها برای تابستان نگاه کنیم.

1. نکات برجسته سنتی

هایلایت های بلوند سنتی در سالن میل پوند.این تکنیک رنگ مو با نام فویلینگ نیز شناخته می شود. آرایشگر شما تارهای مو را از ریشه تا انتها روشن می کند. سپس رنگ موی طبیعی شما را بین فویل ها می گذارند تا عمق و بعد ایجاد شود.بخش های بسیار کوچکی از مو با سفید کننده برس زده می شود و سپس با فویل پیچیده می شود.می توانید هایلایت های کامل یا جزئی را انجام دهید یا فقط روی برجسته کردن موهای اطراف صورت خود تمرکز کنید.

2. بیبی لایت

یک بالایاژ بلوند یخی. بیبی لایت و بالیاژ دو نوع هایلایت هستند.بیبی لایت روشی ظریف است که به موهای شما ظاهری آفتابی می دهد. آن‌ها ظریف‌تر از هایلایت‌های سنتی هستند و درخشش و درخشندگی زیبایی به موهای شما می‌بخشند.

این تکنیک رنگ مو برای افرادی مناسب است:

می خواهید ظاهری کم نگهداری داشته باشید که به خوبی رشد کند

به دنبال تغییر مدل موهای خود بدون انجام هیچ کاری شدید هستند

هر کسی که موهای خیلی ظریفی دارد. چرا؟ افزودن هر رنگی به موهایتان برجستگی بافتی به آن می دهد!

کاربرد فویل مانند هایلایت های سنتی اما با بخش های بسیار کوچکتر است.

3. بالایاژ

بالایاژ، از اصطلاح فرانسوی «جارو کردن»، یک تکنیک برجسته‌سازی بدون فویل است که ترکیبی یکپارچه ایجاد می‌کند. تکنسین رنگ موی با تجربه شما در سالن میل پاند به معنای واقعی کلمه موهای شما را رنگ می کند! بالایاژ اغلب با “ظاهر” اشتباه گرفته می شود، اما در واقع نوعی تکنیک هایلایت کردن مو است.

این تکنیک بسیار متنوع است و می توان آن را روی هر رنگ یا بافت مو انجام داد! بالیاژ به آرایشگر شما کنترل بیشتری می‌دهد تا ظاهر کاملاً ترکیب شده یا آفتاب‌زده شما را تنظیم کند.

با هایلایت های کاراملی نرم و لطیف شوید یا با استفاده از رنگ توت پررنگ و روشن باشید. تطبیق پذیری بالیاژ به شما انگیزه می دهد که خارج از چارچوب فکر کنید.

و نگهداری کمتر از نکات برجسته سنتی است زیرا رشد شما ظریف تر است. با هایلایت های سنتی، حدود هشت هفته نیاز به لمس کردن دارید، در حالی که بالیاژ می تواند تا 12 هفته یا بیشتر طول بکشد!

4. فویل-ayage

همانند بالیاژ، اما متخصص رنگ موی شما از فویل برای روشن شدن بیشتر استفاده می کند. اگر بالیاژ خیلی ظریف به نظر می رسد، با آرایشگر خود در مورد نتیجه نهایی فویل-آیااژ صحبت کنید.

این تکنیک رنگ مو برای سبزه‌ها یا کسانی که می‌خواهند خیلی بلوند باشند عالی است. از آنجایی که موها در فویل پیچیده شده است، شما آن رشته های رنگ پر جنب و جوش را خواهید داشت.

برای کسانی که نمی‌خواهند به ظاهر جدیدی دست پیدا کنند، این سرویس رنگ یک انتخاب عالی است.

5. امبره

Ombré از کلمه فرانسوی گرفته شده است که به معنای “رنگی است که سایه یا درجه بندی شده است”. این نوع از روش هایلایت کردن تا انتهای موهای شما می رسد.

یک امبره کلاسیک با یک رنگ در بالای سر شما شروع می شود – رنگ به رنگ دیگر یا سایه در انتهای موهای شما تغییر می کند.

این تکنیک اغلب با بالیاژ مقایسه می شود. و اگرچه مشابه است، اما نتیجه نهایی متفاوت است.

چگونه؟ این تکنیک با قرار دادن افقی روشن کننده و سپس ترکیب کردن به سمت بالا انجام می شود، در حالی که بالیاژ یک فرآیند عمودی تر است.

در گفتار مردمی: امبره بیشتر یک سبک است، در حالی که بالیاژ یک تکنیک است.

6. Sombre

تکنیک هایلایت آمبره با رنگ گرم و ملایم.

اگر احساس می کنید ظاهر قبلی برای شما خیلی دراماتیک است، پس یک Sombré راهی برای رفتن است.

Sombré ترکیبی از کلمات “لطیف” و “ombre” است که در نتیجه ظاهری خیره کننده، ظریف و زنانه دارد.

قرارهای اولیه برای هایلایت های شما ممکن است به بودجه زیبایی بیشتری نیاز داشته باشد، اما برای تعمیر و نگهداری به بازدیدهای برگشتی کمتری نیاز خواهید داشت. شیرین!

7. برجسته های کلفت

این روند بازگشت داغ، بخش‌های بزرگ‌تری از موها را با عرض حدود 1 اینچ می‌گیرد و آنها را برای ایجاد ظاهری با کنتراست بالا برجسته می‌کند. برخلاف تکنیک های بالا، هدف در اینجا ایجاد یک ظاهر کلفت و بد بو است.

این تکنیک برای همه رنگ های مو عالی است .

از مو بور تا brunettes و بیشتر! رگه‌های مو دوباره به سبک خود بازگشته‌اند و نورهای حجیم ظاهری با کنتراست بالا و جسورانه به شما می‌دهند.

چراغ های حجیم گزینه مناسبی برای کسانی است که دوست دارند با موهای خود ظاهری زیبا داشته باشند.

8. برجسته بعدی

هایلایت های بعدی روی یک سبزه در سالن میل پاند.

این تکنیک برای خود صحبت می کند. ابعادی به این معنی است که با سایه های روشن یا تیره متضاد، به موهای شما بُعد می بخشد.

در واقع، رنگ بعدی زمانی ایجاد می شود که برجسته از هر نوعی اضافه کنید. یکی از تکنیک‌هایی که یک آرایشگر ممکن است برای ایجاد رنگ‌های بعدی استفاده کند، استفاده از فویل‌ها و فرمول‌های چند رنگ است. به عنوان مثال، یک آرایشگر ممکن است از فرمول رنگ بلوند استفاده کند و در فویل های متناوب از سایه تیره تر استفاده کند.

این را می توان با هایلایت های جزئی یا کامل، نورهای کم نور، هایلایت های peek-a-boo و غیره به دست آورد.
از کارشناسان درباره همه انواع برجسته بپرسید

 

چهار نوع اصلی هایلایت مو چیست؟

چهار نوع اصلی از هایلایت وجود دارد:

  1. هایلایت فویل،
  2. رنگ آمیزی مو،
  3. فراستینگ و
  4. تکه تکه شدن.

هایلایت می تواند هر رنگی باشد، به شرطی که سطح آن روشن تر از موهای اطراف باشد. موهای روشن شده با سفید کننده یا رنگ دائمی تا زمانی که رشد جدید شروع شود، دائمی خواهند بود.

کدام رنگ هایلایتر برای مو مناسب است؟

بهترین رنگ برای هایلایت رنگی است که دو درجه روشن تر از رنگ پایه شما باشد. به این ترتیب طبیعی تر به نظر می رسد. همچنین باید سعی کنید ته رنگ های سرد را با سرد و گرم را با گرم ترکیب کنید تا انسجام بین موهای شما ایجاد شود.

هایلایت های مو برای رنگ های پوست هندی

“رنگ های هایلایت مو”، اصطلاحی است که توسط هر کسی که به دنبال آرایش است، بسیار جستجو شده است. برخی مایل به تغییر ظریف هستند، در حالی که برخی دیگر خواهان یک تغییر اساسی هستند. اما البته، سردرگمی اولیه در مورد اینکه آیا باید پر جنب و جوش باشید یا کاری طبیعی انجام دهید، کدام هایلایت های رنگ مو را می خواهید، کدام هایلایت های رنگی در واقع با رنگ پوست و موهای شما مطابقت دارد، اگر با بالیاژ، بیبی لایت یا کم لایت و غیره استفاده کنید، سردرگمی وجود دارد. در صورتی که نمی خواهید آرایشگر تمام تصمیمات را برای شما بگیرد، ما این کتاب ظاهر برجسته را گردآوری کرده ایم تا به شما در ارائه ایده هایی کمک کند.

بهترین رنگ هایلایت برای موهای تیره کدامند؟

اما قبل از اینکه به هر یک از آن ها بپردازیم، به یک تجدید نظر مختصر در مورد انواع رنگ هایلایت مو نیاز دارید.

soft red balayage highlights

انواع رنگ هایلایت مو

رنگ موی موقت

رنگ موی موقت به عمق ساقه مو نفوذ نمی کند و فقط روی خارجی ترین لایه مو اثر می کند. با یک یا دو شستشوی مو با شامپو شسته می شود. هایلایت های موقت رنگ مو برای مهمانی های تم و سایر موارد مشابه عالی است.

رنگ موی نیمه دائمی

رنگ موی نیمه دائمی برای حدود 4 تا 6 بار شستشو ماندگاری دارد. از آنجایی که حاوی آمونیاک نیست، برای زمانی که می‌خواهید سایه‌هایلایت موی جدید را امتحان کنید، عالی است.

رنگ موی دائمی

با مراقبت مناسب، رنگ موی دائمی می تواند تا زمانی که موهای جدید ظاهر شود، باقی بماند. هایلایت های دائمی مو با ترکیب آمونیاک و اکسید کننده با عامل رنگ دهنده می توانند ماندگاری زیادی داشته باشند. با این حال، پیشنهاد می‌کنیم که هایلایت‌های دائمی رنگ مو را تنها زمانی انتخاب کنید که از انتخاب رنگ خود مطمئن هستید.

تفاوت بین هایلایت و رگه های مو

هایلایت های مو براق هستند و از تارهای نازک مو استفاده می کنند در حالی که رگه ها پررنگ هستند و از قسمت های ضخیم تر مو استفاده می کنند.
هایلایت با استفاده از سایه هایی انجام می شود که با موهای اصلی شما مطابقت دارد، در حالی که رگه ها از رنگ هایی استفاده می کنند که برجسته هستند.
هایلایت های رنگ مو با فاصله نزدیک هستند، در حالی که رگه ها فضای بیشتری بین آنها دارند تا چشمگیر به نظر برسند.

5 تکنیک محبوب رنگ مو

نورهای کم

در این تکنیک، تارهای مو با استفاده از سایه‌هایی که تیره‌تر از رنگ موی اصلی شما هستند، رنگ می‌شوند. این تکنیک برخلاف برجسته‌سازی‌های سنتی است که در آن از سایه روشن‌تر از حالت اصلی استفاده می‌شود. نورهای کم نور به طرز شگفت انگیزی روی سایه موهای بلوند کار می کنند و به ظاهر رنگ موهای شما عمق و بعد می بخشند. خانم‌های هندی می‌توانند رنگ‌های ماهاگونی یا بورگوندی را روی موهای تیره به همان اثر امتحان کنند

بیبی لایت

این هالایت های ظریف هستند که با استفاده از رشته های بسیار ظریف مو ایجاد شده اند تا نتایجی طبیعی، ظریف اما زیبا داشته باشند. سر به بخش های بسیار کوچک تقسیم می شود و هر قسمت با سایه هایلایت رنگ آمیزی شده است، به طوری که می توانند ظاهر طبیعی سر نوزاد را تقلید کنند، به همین دلیل نام آن به این سر می رسد.

Ombre

این تکنیک به سمت ایجاد یک گرادیان کار می کند، به تدریج از رنگ موی تیره در ریشه به سایه روشن تر در نوک موها تغییر می کند و از رنگ میانی در طول مو به عنوان سایه گذار استفاده می کند.

بالایاژ

در حالی که رگه ها برجسته می شوند، هایلایت های سبک بالیاژ از نظر ظاهری بسیار طبیعی تر هستند. در این مدل رنگ مو، دست رنگ‌گرا، هایلایت‌ها را به شیوه‌ای معمولی رنگ می‌کند تا عمق و بعد به موهای صاف اضافه کند. بالیاژ شامل استفاده از سه یا چند رنگ مو است.

رنگ شیب

این مدل رنگ مو از دو رنگ مو برای ایجاد جلوه ای برجسته و برجسته استفاده می کند. موهای رنگ شده دیپ دارای رنگ موی تیره در ریشه و سایه روشن در ریشه هستند. چیزی که آن را از سایه ombre متفاوت می کند این است که هیچ سایه رنگ موی میانی برای ایجاد یک انتقال صاف وجود ندارد.

LÓreal سایه های جالبی دارد که می توانید به عنوان هایلایت امتحان کنید. برای امتحان کردن، فهرست رنگ‌های برجسته LÓREAL ما را مرور کنید.

سبک های رنگ موی زنده

اگر به دنبال این هستید که موهای خود را به شدت تغییر دهید و مردم را به سمت بالا نگاه کنید، این ایده های هایلایت مو با رنگ پاپ مطمئناً به شما رنگ مو می دهد.

  • هایلایت های رنگ موی دیپ رنگ سبز طاووسی
  • ایده آل برای بیان یک بیانیه شخصی، این سبز همه را از حسادت سبز می کند!
  • هایلایت های سبز طاووسی
  • هایلایت های رنگ مو بالیاژ آبی تیره
  • این ظاهر برای موهای صاف بسیار مناسب است و در موهای کوتاهتر خیره کننده به نظر می رسد.
  • هایلایت موهای بالیاژ آبی تیره
  • هایلایت رنگ مو هویجی-نارنجی دیپ
  • این ظاهر برای موهای بلوند و مشکی به طور یکسان عالی است. این جادو است که پول
  • قرمز با کمی سرمه دور چشم!
  • رنگ مو نارنجی رنگ هایلایت برای موهای تیره

  • هایلایت های ombre خاکستری یخی
  • این بیل لایت های نرم و درخشان برای دیدن عالی هستند و پوشیدن آنها روی موهای بلند مشکی آسان تر است.
  • هایلایت موهای سفید یخی
  • مدل رنگ موی امبر آبی
  • این هایلایت های آبی تکان دهنده با درج های فیروزه ای بیانیه ای جسورانه و زیبا ایجاد می کند.
  • موی آبی Ombre رنگ ها را برجسته می کند
    با احترام: Instagram.com
  • هایلایت های رنگ موی آمبره زرد
  • این رنگ غیر معمول متفاوت است و در عین حال جذاب است و برای بیان یک بیانیه عالی است.
  • هایلایت موهای زرد Ombre

 

کم نورهای صورتی پاستلی

این رنگ برای رنگ موهای بلوند عالی است و همچنین می تواند برای ایجاد یک بیانیه جسورانه در سایه های تیره مو استفاده شود.

بیبی لایت صورتی پاستلی برای موهای بلوند
هایلایت های بالیاژ بنفش

با رنگی سلطنتی و زیبا، این ظاهر برای موهای تیره تر مانند مشکی مناسب است.

هایلایت های بنفش بالایاژ

مدل های رنگ موی طبیعی

این ایده های هایلایت رنگ مو ظریف و زیبا هستند. آنها به زیبایی ظاهر شما کمک می کنند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه به مدل موی خود شخصیت و تعریف اضافه کنید.

چراغ های کودک سبزه

این سایه رنگ موی کرم و قهوه ای ظریف با درخشان طلایی ملایم در لبه ها همان چیزی است که رویاهای رنگ مو از آن ساخته شده است!

هایلایت های سبزه برای موهای مشکی
با احترام – lethow.com

هایلایت های قرمز ملایم بالایاژ

این قرمز درخشان با سایه‌های صورتی برای افرادی که می‌خواهند بیانیه‌ای داشته باشند، اما نمی‌خواهند زیاده‌روی کنند، عالی است.

هایلایت های قرمز ملایم بالیاژ

ظاهر هایلایت های بالیاژ بلوند سبزه

بازی با رنگ های قهوه ای، بلوند و طلایی، این ظاهر بسیار زیبا است.

هایلایت های بلوند سبزه
(با احترام – google.co.uk)

چراغ های بورگوندی بیبی لایت

این هایلایت های رنگ شرابی ظریف یا بیبی لایت در سایه های تیره مو عالی به نظر می رسد. این رنگ موی شرابی برای نورهای کم نور نیز انتخابی عالی است.

بیلیت موهای شرابی
(با احترام – youtube.com)

نیاز به الهام رنگی بیشتر دارید؟ پست ما را در مورد 13 سایه رنگ مو شرابی برای رنگ پوست هندی مرور کنید.

 

ظاهر بورگوندی بالایاژ

این ظاهر با دو رنگ رایج ترین رنگ مو – مشکی و شرابی بازی می کند، اما در نهایت می تواند خیره کننده باشد.

ظاهر بالیاژ شرابی
(با احترام- therighthairstyles.com)

مدل رنگ مو بلوند آمبره

این ظاهر برای افرادی که می خواهند مدل رنگ موی خود را تغییر دهند عالی است، اما نمی خواهند رنگ های تکان دهنده را آزمایش کنند.

هایلایت موهای بلوند آمبره
( با حسن نیت -cutediyprojects.com )

کم نور قهوه ای روشن

این نورهای کم رنگ قهوه ای روشن ابعادی عالی به مدل موی اصلی می دهند و ظاهری کاملاً زیبا می بخشند.

نورهای روشن قهوه ای روشن
( courtesy- foliver.com )

برندهای پیشرو رنگ مو
بهترین برندهای حرفه ای رنگ مو که در سالن های سرتاسر هند استفاده می شود به شرح زیر است:

طیف رنگ موی حرفه ای و خانگی لورآل
طیف رنگ مو حرفه ای شوارتسکف که در اکثر سالن های پیشرو در سراسر جهان استفاده می شود
طیف رنگ مو گارنیر برای رنگ کردن مو در خانه بهترین کارایی را دارد
بی بلانت
آب میوه
رولون

توصیه های آخر: هایلایت کردن مو می تواند کمی گیج کننده باشد، بنابراین به درستی تحقیق کنید و سپس بهترین رنگ را از جدول رنگ مو برای پوست هندی انتخاب کنید تا متناسب با رنگ پوست شما باشد. نیازها و سبک شخصی خود را در نظر داشته باشید، و البته فراموش نکنید که در حین انجام آن کمی سرگرم شوید!

آخرین کلمات در مورد هایلایت رنگ مو برای موهای تیره
کلمه “رنگ مو” با مجموعه ای از تردیدها و سوالات خود همراه است. ما سعی کرده ایم به تعدادی از آنها پاسخ دهیم.

#1. آیا هایلایت به موهای شما آسیب می رساند؟
هایلایت مو از آمونیاک و عوامل اکسید کننده استفاده می کند که در صورت عدم مراقبت مناسب می تواند برای موهای شما مضر باشد. هنگامی که موهای خود را رنگ می کنید، از محصولات مو فقط برای موهای رنگ شده استفاده کنید. بنابراین، شامپو و نرم کننده شما باید تغییر کند. دوم، از سرم مو برای محافظت از موهای خود در برابر اشعه UV و تغییر رنگ استفاده کنید.

#2. تفاوت بین هایلایت و کم لایت چیست؟
نورهای کم نور شامل رنگ کردن تارهای مو با استفاده از سایه تیره تر از رنگ موی طبیعی شما است. از سوی دیگر، هایلایت ها از رنگی هستند که از رنگ موهای طبیعی شما روشن تر است. از آنجایی که امتحان سایه‌های تیره روی موهای مشکی تا قهوه‌ای تیره سخت است، رنگ‌های قرمز توت‌ای و تیره قهوه‌ای تیره انتخاب محبوبی برای موهای تیره هستند.

#3. هزینه هایلایت کردن موهایتان چقدر است؟
هایلایت مو در هند بین 3000 تا 10000 روپیه قیمت دارد. عوامل متعددی در تعیین هزینه وجود دارد – سالن (مارک بزرگ یا محلی)، طول مو، رنگ مو استفاده شده، و تکنیک هایلایت مو استفاده شده.

#4. ماندگاری هایلایت روی موهای شما چقدر است؟
انواع مختلف هایلایت مو برای دوره های زمانی مختلف ماندگاری دارند. هایلایت های دائمی می توانند تا زمان ظهور رشد جدید ادامه داشته باشند.

ماندگاری دائمی برای 4-7 شستشو با شامپو، و هایلایت موقت مو برای حدود 2-3 شستشو با شامپو ماندگاری دارد.

از آنجایی که رنگ مو باعث آسیب نسبتاً زیادی می شود، حتما هفته ای یک بار از ماسک موی طبیعی برای موهای رنگ شده استفاده کنید.

 

مطلب پیشنهادی

تی‌شرت‌های زنانه طراحی‌شده با هوش مصنوعی: مدی فراتر از ترند

صنعت مد همواره در حال تکامل است و هوش مصنوعی (AI) به عنوان ابزاری نوین، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *