چهارشنبه , 2 آبان 1403 - 6:51 قبل از ظهر

قویترین شرکت انجام امور ایرانیان در ترکیه

انجام امور ایرانیان در ترکیه

به جرات می توان گفت که شرکت موورس توریسم یکی از بهترین و اولین شرکت های ایرانی در ترکیه می باشد که به شکل کاملا قانونی و مطمئن کلیه امور ایرانیان در ترکیه را می تواند به نحو احسن انحام دهد . برای اینکه با خدمات این شرکت آشنا شوید و اطلاعات دقیق تری راجبه انجام امور ایرانیان و شرایط آن در ترکیه مطلع شوید حتما این مقاله را تا انتها دنبال نمایید .

معرفی شرکت موورس توریسم

شرکت موورس توریسم با یک تیم کاما مجرب ، متخصص ، با سواد و متعهد و با سال ها تجربه مفید و درخشان جز معدود شرکت های ایرانی هست که مستقیما و کاملا قانونی می تواند کلیه اموری که افراد در ترکیه نیاز دارند را عملی نماید . این شرکت با تکیه بر سابقه خود و انجام امور مشتریان فراوانی که داشته است به کلیه دغدغه ها ونگرانی های افراد کاملا آگاهی دارد و به همین دلیل مراتبی را پیش بینی نموده که مشتریان با خیال آسوده و در آرامش کامل خدمات خود را از این شرکت بخواهند و در کمترین زمان نیز با آن دست یابند . به دلیل آگاهی کامل این مجموعه به قوانین دو کشور ایران و ترکیه و همچنین قوانین بین المللی انجام کلیه امور خدماتی و مالی بدون هیچ مشکل قانونی صورت خواهد پذیرفت وهمین موضوع سبب گردیده که این شرکت جز بهترین ها در این زمینه قرار بگیرد .

هدف این مجموعه انجام خدمات به ترتیبی است که مشتریان با خیالی آسوده و رضایتی کامل به مقاصد و اهداف خویش برسند و از شرکت معتبر و حرفه ای موورس توریسم رضایت خاطر صد در صدی داشته باشند .

ویژگی های برتر شرکت موورس توریسم

شرکت موورس توریسم با اتکا به نیروهای حرفه ای و با تجربه خویش و سال های فعالیت و تجربه و ارتباطات خوب می تواند خدمات مد نظر شما را در هر زمینه ای که باشد بدون کوچکترین مشکلی برای شما انجام بدهد در زیر مختصرا به برخی از ویژگی های این مجموعه اشاره خواهد شد .

استفاده از تیم متخصص و حرفه ای برای انجام امور مشتریان
مشاوره حرفه ای رایگان به کلیه مشتریان و متقاضیان
قیمت های مقرون به صرفه و فوق العاده مناسب برای خدمات مختلف در کنار کیفیت بالا و پشتیبانی قوی
آشنایی کامل این مجموعه با قوانین دو کشور ایران و ترکیه و قوانین حقوقی و مالی بین المللی
گسترده بودن خدمات ، شما هر چه را که در ترکیه بخواهید انجام دهید میتوانید به ما مراجعه نمایید .
موورس توریسم شرکتی کاملا رسمی و ثبت شده در ترکیه می باشد
ارائه خدمات با کیفیت بالا و پشتیبانی بسیار قوی از مشتریان
انجام کلیه امور در کمترین زمان و با پیگیری های مداوم

خدمات موورس توریسم

این مجموعه در هر موضوعی که شما در ترکیه نیاز داشته باشید به طور کاملا حرفه ای در خدمت شماست که در زیر به آنها اشاره خواهیم نمود

انجام کلیه امور حقوقی ، دادرسی ، رفع ردی و ریجکتی

متاسفانه در لا به لای مهاجرت، افراد خواسته یا ناخواسته، درگیرمسایلی می شوند که مجبور به استفاده از روند قانونی و صحیح برای گرفتن حق و حقوق شان هستند.
همینطور در فرآیند مهاجرت، مشکلات سیستمی و نبود علم کافی، باعث می شود که متقاضیان نتوانند حق و حقوق خود را به درستی دریافت نمایند و یا فرایند انجام کارشان با مشکل روبه رو می شود. که این مشکلات اعم از مشکلات دادرسی، حقوقی، در موارد قانونی، ردی های اقامت و تمدید اقامت، ریجکتی های با دلیل و بی دلیل و دیپورتی هایی هستند که خواسته یا ناخواسته برایشان اتفاق می افتد.
در این راستا تیم حقوقی و مشاوره ایه موورس توریسم با قدرت و نفوذ بسیار زیاد در ارگان های خصوصی و دولتی، تماماً نیاز های شما را به عهده گرفته و به صورت تضمینی، شما را به خواسته تان میرساند.
مطمئناً خدای متعال، همگام با ما در کنار شما، ما را در این راستا، راهنمایی و هدایت خواهد کرد.

اخذ اقامت و تمدید اقامت ترکیه

ترکیه مانند تمامی کشورها امکان اقامت موقت را از راه های مختلف به اشخاص می دهد، که به صورت اقامت توریستی، اقامت کاری و اقامت تحصیلی می باشد.
رایج ترین اقامت موقت، اقامت توریستی است، که به صورت یک ساله و دو ساله، با اجاره نامه رسمی و بیمه مربوط به آن انجام می شود که می توان در انتهای سال آن را تمدید یا تبدیل به اقامت های دیگر نمود.
لازم به ذکر است که اقامت توریستی از سال ۲۰۲۰، تمدید نمی شود، اما شرکت ما در این حوزه با وکیل ترک این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است که با کمترین مبلغ به صورت تضمینی، کیملیک توریستی مشتریان را به صورت یک ساله تمدید می نماید، البته این امر در سالهای مختلف تحت تاثیر قوانین مختلف، متغیر است.

ثبت انواع شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه مزایای زیادی از جمله گرفتن شهروندی دریافت بیمه تکمیلی برای خود شخص و خانواده ی آنها، همینطور فعالیت کاری با کشورهای دیگر دنیا را به همراه دارد، که این امر به علت تحریم ها، از داخل ایران میسر نمی باشد.
همینطور لازم به ذکر است که با ثبت شرکت و دریافت اتاق تجارت ترکیه، تمدید اقامت شما و خانواده تان در ترکیه انجام می پذیرد. که به صورت شرکت شخصی یا لیمیتد ثبت خواهد شد.
شما می توانید برای مشاوره ی دقیق متناسب با شرایط کاری شما و تکمیل مدارک، با شرکت در تماس باشید.

ترجمه رسمی مدارک در ترکیه

هر فرد در کشور خود و کشورهای خارجی نیازمند ارائه مدارک معتبر برای انجام امور کاری و حقوقی خود است.
ضمن اینکه اگر ترجمه به درستی و در مراکز معتبر انجام نشود، یا مهر رسمی مورد تایید دولت ترکیه را نداشته باشد،فرد دچار مشکل و هزینه های بیشتری خواهد شد.بدیهی است که کشور ترکیه بدلیل فرهنگ خاص خود و کم بود افراد مسلط به زبان انگلیسی، معمولا مهر مترجمان کشور خود را به رسمیت میشناسد و از لحاظ هزینه و زمان قطعا ترجمه داخل کشور ترکیه بصرفه تر خواهد بود.
برای ترجمه و نوتر معتبر مدارک موردنیاز خود بصورت حضوری و غیر حضوری با شرکت هماهنگی نمایید

افتتاح حساب بانکی دلاری، یورویی در ترکیه

با افتتاح حساب در ترکیه ،با ۶ واحد پولی رایج دنیا، می توانید از تمام سایت های بین المللی خرید، فروش و تجارت کنیدو همینطور به تمام کشورهای دنیا پول واریز و ودریافت نمایید.
لازم به ذکر است، که حساب فقط با حضور شخص و به نام شخص صورت می پذیرد، که با در دست داشتن حداقل پاسپورت و شماره مالیاتی انجام می شود.
به علت ترکی بودن زبان کلیه قسمت های اینترنت بانک و ای تی ام، تمامی قسمت های آن توسط شرکت ما به مشتری آموزش داده می شود و علاوه بر اینکه تمام امور با حضور مشتری انجام می شود، این فرایند بدون بلاک شدن مبلغ توسط بانک، برای مشتریان ما انجام می پذیرد.

صرافی و خدمات مالی در ترکیه

ارائه قیمت مناسب و انواع حواله مبلغ به حساب های ایرانی یا بانک های ترک، یکی دیگر از خدمات ما به مهاجران و هموطنان عزیز است.
بدین صورت که بصورت حضوری یا غیر حضوری این کار انجام میشود.
جهت انجام حواله مبالغ خود با ما تماس بگیرید.

صدور اجازه کار در ترکیه

بازار کار ترکیه امروزه به دلیل رشد اقتصادی و صنعتی بالا، واقع شدن در اروپا و همچنین نزدیکی با ایران جزو مقاصد مهاجرت کاری ایرانیان به شمار می آید. این کشور به دلیل فراوانی و تنوع کار برای کارگران و متخصصان خارجی گزینه مناسب و در دسترسی برای خارجی ها به شمار می آید. وجود مسکن با قیمت مناسب و هزینه خورد و خوراک مناسب و واقع شدن در بین سه قاره این کشور را جزو کشورهای به صرفه اروپایی برای کار قرار داده است.بدین صورت که باید یا از طرف خود کارفرما که میشود با ثبت شرکت و پروانه کسب از سمت شما انجام شود یا بصورت کارمندی که نیاز به تایید از سمت شرکت ترک دارد انجام میشود.بطور کلی یا باید کارمند یک مجموعه ترک باشید یا باید یک مجموعه بدون کارمند یا با کارمند تشکیل دهید.
شرکت موورس توریسم تمام امور دریافت اجازه کار از هر دو طریق را بوسیله وکیل ترک بطور کامل انجام میدهد

افتتاح حساب بانکی دلاری، یورویی در ترکیه

با افتتاح حساب در ترکیه ،با ۶ واحد پولی رایج دنیا، می توانید از تمام سایت های بین المللی خرید، فروش و تجارت کنیدو همینطور به تمام کشورهای دنیا پول واریز و ودریافت نمایید.
لازم به ذکر است، که حساب فقط با حضور شخص و به نام شخص صورت می پذیرد، که با در دست داشتن حداقل پاسپورت و شماره مالیاتی انجام می شود.
به علت ترکی بودن زبان کلیه قسمت های اینترنت بانک و ای تی ام، تمامی قسمت های آن توسط شرکت ما به مشتری آموزش داده می شود و علاوه بر اینکه تمام امور با حضور مشتری انجام می شود، این فرایند بدون بلاک شدن مبلغ توسط بانک، برای مشتریان ما انجام می پذیرد.

آموزش تخصصی زبان ترکی طبق استاندارد تومر در استانبول

یکی از الزامات زندگی، کار و پیشرفت در کشور جدید، یادگیری اصولی و درست، و البته در زمان کوتاه زبان آن کشور است
شرکت موورس با ارائه پکیج تخصصی آموزش زبان ترکی، بصورت گروهی و خصوصی براساس استاندارد تومر، شامل ویدئو های آموزشی در مدت ۲۰ ساعت امتحانات بعد هر جلسه و کلمات پر کاربرد این امر مهم رو فراهم آورده است که این امر بسیار بسیار به معاشرت در زندگی و کار تاثیرات عدیده ای گذاشته و میگذارد.
برای دریافت پکیج و هماهنگی برای کلاس ها می توانید در واتساپ از ایران و از ترکیه مستقیم، با واتساپ و تلگرام در تماس باشید.

ثبت ازدواج در ترکیه

بسیاری از مهاجران به دنبال ازدواج خود به صورت بین المللی و رسمی با فرد خارجی هستند و بسیاری دیگر نیز می‌خواهند با فضا و شرایط جدیدی ازدواج کنند و امکان ثبت ازدواج آن‌ها در ایران وجود ندارد. در چنین شرایطی، بهترین اقدام، ثبت ازدواج در ترکیه است.بدین صورت که طبق قوانین دو مسئله‌ بسیار حایز اهمیت است. اول اینکه اجازه پدر ویا در صورت نبود پدر اجازه مادر دختر بهتر است که وجود داشته باشد، که البته در صورت نبود آن مشکل حادی ندارد و با یک امضا دیگر قابل حل است.مورد بعدی تاییدیه ای که نشان دهد که خانم و آقا در کشور دیگر همسر یا شوهر قانونی نداشته باشند.بعد از این دیگر هیچ مشکل قانونی وجود ندارد و به راحتی این امر قابل انجام می باشد.

اخذ گواهینامه رانندگی ترکیه و گواهینامه بین المللی

برای رانندگی در ترکیه،شما باید در کلاس های آموزشی و در آزمون ها حاضر شوید. که با در دست داشتن مدارک مورد نیاز می توانید ثبت نام، و پس از گذراندن دوره مذکور و قبولی در امتحانات، از کارت گواهینامه ترکیه بهره مند شوید.

لازم به ذکر است مشتریانی که دارای گواهینامه ایران هستند، میتوانیم با ترجمه و انجام مراحل قانونی، اقدام به دریافت گواهینامه ترک نماییم.
گواهینامه ترکیه اولین بار بصورت ده ساله اخذ میشود که بسیار مدرک معتبری در این کشور میباشد.
همینطور دوستانی که به هر دلیل نمی توانند برای کلاس ها، آزمون و گواهینامه ترک آماده شوند، می توانند با تکمیل مدارک که مهم ترین آن داشتن گواهینامه ایران است می توانند به صورت غیر حضوری، از دریافت گواهینامه بین المللی آمریکایی بهره مند شوند که به صورت ده ساله در تمام دنیا برای موتور، ماشین و کامیونت قابل استفاده است.

انجام تضمینی کلیه امور پناهندگی و اقامت در ترکیه

ذاتاً در کشور های مهاجرپذیر، مانند ترکیه، افراد زیادی هستند که به عناوین مختلف، قصد گرفتن اقامت و پناهندگی از کشور دوم را دارند.
در این راستا به علت اینکه به طورکلی یک پناهنده برای یک کشور مضر میباشد، فرآیند انجام پناهندگی بسیار کند و زمانبر هست.
همینطور به دلایل فوق این پروسه با ردی های زیادی همراه هست و باید شرکت و مجموعه ای که در این راستا تخصص و تجربه کافی را دارد، اقدام نماید.
شرکت موورس توریستم با به کارگیری از وکلای کهنه کار ترک و همینطور با تجربه چندین ساله در این زمینه و کلیه امورمهاجرتی، امورتان را با دقت و مهارت کافی انجام مینماید و مدارک و مستنداتان را در سیستم یو ان، ثبت و به شما تحویل می دهد.
در این حین در مراحل انجام کار، کسانی هستند که خودشان اقدامات اولیه را انجام دادند و در مراحل انجام پناهندگی به مشکل خوردند که مجموعه ما برای این دوستان می تواند مشکلات را در کوتاهترین زمان رفع نماید و در سلامت کامل، مسیرشان را تا رسیدن به مقصد، به طور دقیق و قانونی با مناسبترین قیمت هدایت نماید.

کاریابی در ترکیه علمی بر اساس تخصص

اشتغال در حرفه مورد نظر و مناسب با ویژگی های فردی و مورد علاقه تان موفقیت های چشمگیری در پیشرفت شغلی، درآمد و کیفیت زندگی دارد.
این امر نیازمند تلاش، دانش و آموزش میباشد. کارشناسان ما با بررسی های گسترده و جامع، مناسب ترین شغل رو برای مشتریان خود فراهم کرده و تلاش نموده ایم با توجه به خواسته مشتریان و موقعیت آنها کار مورد نظر را برایشان فراهم و کلیه امورشان را تا تثبیت در محل کار شان انجام نماییم.لازم به ذکر است کلیه کارهای تخصصی و مهارتی غیر از داشتن مهارت تجربی و آکادمیک، نیاز به دانش زبان رسمی آن کشور می باشد.که در همین راستا آموزش زبان بصورت حضوری و غیر حضوری را برای مشتریان نیز در کنار کارشان فراهم نموده ایم تا بتوانند از حقوق واقعی شان بهره مند شوند.البته کارهای بسیاری هست که در ابتدا نیاز به دانستن زبان نداشته باشد

اخذ اقامت و تمدید اقامت ترکیه

ترکیه مانند تمامی کشورها امکان اقامت موقت را از راه های مختلف به اشخاص می دهد، که به صورت اقامت توریستی، اقامت کاری و اقامت تحصیلی می باشد.
رایج ترین اقامت موقت، اقامت توریستی است، که به صورت یک ساله و دو ساله، با اجاره نامه رسمی و بیمه مربوط به آن انجام می شود که می توان در انتهای سال آن را تمدید یا تبدیل به اقامت های دیگر نمود.
لازم به ذکر است که اقامت توریستی از سال ۲۰۲۰، تمدید نمی شود، اما شرکت ما در این حوزه با وکیل ترک این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است که با کمترین مبلغ به صورت تضمینی، کیملیک توریستی مشتریان را به صورت یک ساله تمدید می نماید، البته این امر در سالهای مختلف تحت تاثیر قوانین مختلف، متغیر است.

انجام کلیه امور مربوط به کنسولگری

در شهر های بزرگ مشکلات و امور بسیاری وجود دارد که مربوط به کنسول گری ها و نمایندگان کشور در شهر مربوطه است.اعم از تجدید مدارک مهم شخصی،ارسال وکالت نامه ها،ارتباطات خانوادگی، عملیات غیر حضوری در کشور ایران و…که شرکت ما با سابقه طولانی در این امر،امورتان را در تمامی زمینه ها میسر میکند.
در این بین مشکلاتی مانند گم شدگی مدارک و کسری مدارک برای تاییدیه مراجع وجود دارد که موورس توریسم با ارتباط مستقیم با مراجع، میتواند تاییدیه های مذکور را دریافت و در روند کارتان به صورت قانونی تسهیل نماید.

مطلب پیشنهادی

پخش تراکت تهران

شرکت پخش تراکت در تهران تراکت سون

پخش تراکت در تهران : تراکت سون شرکت پخش تراکت سون با سابقه 6 ساله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *