چهارشنبه , 13 تیر 1403 - 5:12 قبل از ظهر

بهترین فیلم های جیسون سودیکیس

در این مقاله 12 تا از بهترین فیلم های جیسون سودیکیس را با میزان نقره و توضیحی مختصر درباره خود فیلم توضیح می دهیم تا فیلم های دیدنی این بازیگر معروف و خوب را از دست ندهید .

بهترین فیلم های جیسون سودیکیس

جیسون سودیکیس در 20 سال گذشته یکی از برجسته ترین صداهای کمدی آمریکایی بوده است. این بازیگر و کمدین حداقل با یک ارتباط شو بیز به دنیا آمد – عمویش جورج وندت معروف “به سلامتی” است – اما او فضای منحصر به فرد خود را در سینما و تلویزیون ایجاد کرده است، ظاهراً یک مرد صاف و تمیز، اما با ذخایر عمیق بدبینی در زیر یک لبخند درخشان پنهان شده است. سودیکیس کار خود را با گروه پیشرفت‌های شهر دوم شروع کرد و سرانجام در «شنبه‌شب زنده» استخدام شد، جایی که حرفه‌اش واقعاً اوج گرفت. او از زمانی که یک دهه در این سریال کار می‌کرد، حرفه‌ای پر رونق را توسعه داد که شامل تلویزیون، درام‌های مستقل و فیلم‌های پرفروش پرفروش است.

شخصیت این بازیگر در فیلم شناسی 

فیلم‌شناسی او نگاه دقیقی به شخصیت‌های جالب با جنبه‌های غیرمنتظره شخصیت و پروژه‌هایی دارد که از نقاط قوت او به‌عنوان یک مجری استفاده می‌کنند. در طی سال‌ها، سودیکیس نقدهای تحسین‌آمیز را از سوی تماشاگران و منتقدان و همچنین چهار جایزه امی، دو گلدن گلوب و سه جایزه انجمن بازیگران سینما دریافت کرده است. در اینجا تنها چند مورد از تاثیرگذارترین اجراهای او آورده شده است.

  • کوچک کردن

اگرچه «کوچک‌سازی» در اولین اکران موفقیت چندانی نداشت، اما سال‌های گذشته مخاطبان را به ارزیابی مجدد این فیلم علمی تخیلی عجیب سوق داده است. مت دیمون در نقش مردی بازی می کند که موافقت می کند در یک برنامه بحث برانگیز کوچک شدن شرکت کند – او در کنار همسرش به چند اینچ قد کاهش می یابد. این طرح کوچک‌سازی واقعی نه تنها فرصت‌های مالی و سبک زندگی جدیدی را به آن‌ها ارائه می‌کند (برای مثال، آن‌ها با داشتن اتاق خوابی به اندازه یک جعبه کفش، مبالغ هنگفتی را در اجاره بها پس‌انداز می‌کنند)، بلکه فرصتی برای کاهش قابل توجه کربن آن‌ها فراهم می‌کند. . همه چیز آماده است، و پل (دیمون) با این روش عصبی پیش می رود – فقط پس از تکمیل روند غیرقابل برگشت متوجه می شود که همسرش در آخرین لحظه افکار دومی داشته است و عقب نشینی کرده است.

جیسون سودیکیس نقش دیو، دوست دوران کودکی پل را بازی می‌کند که برای اولین بار زوج را تشویق می‌کند که وقتی او و همسرش در جلسه دبیرستانشان به اندازه یک پینت ظاهر می‌شوند، کوچک‌سازی کنند. اگرچه نقش او در «کوچک کردن» نسبتاً کوچک است (جناسی در نظر گرفته شده)، اما سودیکیس به عنوان کاتالیزور برای کل روایت فیلم عمل می‌کند و جذابیت نامتعارف خود را نشان می‌دهد.

  • رانده

اگر «Driven» هرگز با رادار شما برخورد نکند، کاملاً بخشیده خواهید شد – در آگوست 2019 بی سر و صدا به سینماها رسید و به همان سرعت در فضای خالی ناپدید شد و نتوانست تأثیر زیادی بر تماشاگران بگذارد. اما اگر فیلم دارای اشکالات نسبتاً خوبی باشد، به طور کامل با بازی کاریزماتیک دو بازیگر اصلی آن، جیسون سودیکیس و لی پیس، تقویت می شود. سودیکیس نقش خلبانی را بازی می کند که پس از دستگیری در حال انجام مواد مخدر بین ایالات متحده و آمریکای جنوبی، با اف بی آی معامله می کند تا به عنوان یک خبرچین کار کند.

او به سرتاسر کشور نقل مکان می‌کند، جایی که به سرعت متوجه می‌شود که همسایه جدیدش جان دلورین است، که اتفاقاً به دنبال بودجه برای طراحی ماشین جدیدش است و به‌طور دقیق‌تر در مورد تمیز بودن پول سختگیر نیست. سودیکیس نقش یک کلاهبردار شوخ‌آمیز را بازی می‌کند و انرژی پرجنب‌وجوشی را به کل تولید تزریق می‌کند که کمک می‌کند «رانده» را بالاتر از روایت معمولی‌اش (و در رابطه با زندگی جان دلورین، بسیار نادرست) قرار دهد. تیم هیز از Sight & Sound جذابیت شخصیت خود را خلاصه کرد و نوشت: «از آنجایی که سودیکیس ذاتاً یک مرد مستقیم است، هافمن او دائماً از شکاف بین نیت خوب و شکست اجتناب ناپذیر عبور می کند» در حالی که اکثر ستایش های خود را برای اجرای مرموز و صحنه دزدی پیس در نقش جان دلورین.

  • سقوط

ربکا هال و جیسون سودیکیس ممکن است محتمل ترین جفت های عاشقانه نباشند، اما آنها در “Tumbledown” به طور غیرقابل انکاری جذاب هستند. یک فیلم مستقل کوچک که عمدتاً در نیوانگلند فیلمبرداری شده است، “Tumbledown” با بازی سودیکیس در نقش روزنامه نگار اندرو مک کیب، که به مین سفر می کند تا قطعه ای در مورد مرگ هانتر مایلز خواننده محبوب مردمی بنویسد، اما متوجه می شود که عاشق بیوه عزادارش هانا می شود. (تالار). این فیلم ممکن است مخاطبانی را که به دنبال یک عاشقانه روشن و آفتابی هستند ناامید کند، زیرا “Tumbledown” مسیر بسیار غم انگیزتری را طی می کند و با احساسات پیچیده در مورد روند حرکت از دست دادن مقابله می کند.

علیرغم تبار کمدی ستاره اش، بیشتر به سمت درام گرایش دارد. پیتر تراورز از رولینگ استون به تمجید از کارگردانی اولین بار شان میوشاو پرداخت و نوشت که او “شوخی های تدافعی بین هانا و مایلز را با تمایلی به لحن کمدی کارگردانی می کند که هرگز خیانت کننده درد زیر نیست.” او همچنین از بازی سودیکیس بسیار قدردانی کرد و گفت که او “مهارت های واقعی را به عنوان یک بازیگر نشان می دهد… [و] به طرز شگفت انگیزی خنده دار و تاثیرگذار است.”

  • ما میلرها هستیم

با مجموعه ای از ستارگان درخشان – هم کمدین های با سابقه و هم بازیگران نوظهور – «ما میلرها هستیم» یک پیش فرض پوچ دارد.

و آن را بهتر از هر حقی می سازد. جیسون سودیکیس در نقش یک فروشنده مواد مخدر سطح پایین بازی می کند که پس از از دست دادن مقدار زیادی پول نقد برای رئیس خود، مجبور می شود مواد مخدر را از مکزیک به ایالات متحده قاچاق کند. اما به عنوان یک مرد مجرد و کمی سایه دار در 30 سالگی، نگران است که نتواند بدون جستجو از مرز عبور کند.

بنابراین، او نقشه ای برای ایجاد یک خانواده آمریکایی کامل و تمیز طراحی می کند که (به اعتقاد او) با یک نگاه دوم از گمرک عبور می کند. برای این منظور، او تیمی متشکل از کارشناسان – یا بهتر است بگوییم، یک رقصنده 40 ساله (جنیفر آنیستون)، یک نوجوان فراری (اما رابرتز) و یک قلاب کوچک تنها از ساختمانش (ویل پولتر) را گرد هم می‌آورد تا به عنوان نقش آفرینی کنند. همسر و فرزندانش طرح آن‌ها، بطور قابل پیش‌بینی، تقریباً بلافاصله با موانعی روبرو می‌شود، اما آنقدر چرخش‌های غیرمنتظره و واقعاً خنده‌دار انجام می‌شود که «ما میلرها هستیم» را به یک لذت کمدی تبدیل می‌کند. اگرچه نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، اما در باکس آفیس بسیار خوب عمل کرد و 270 میلیون دلار به دست آورد – حتی به ویل پولتر کمک کرد تا جایزه ستاره نوظهور بفتا را به دست آورد.

  • کداکروم

یکی از اجزای کلیدی فاز مستقل جیسون سودیکیس در دهه 2010، «کوداکروم» بازیگر را با اد هریس جفت می‌کند. سودیکیس نقش مت، یکی از مدیران شرکت ضبط موسیقی را بازی می‌کند که پس از جدا شدن از پدرش بن (هریس) برای بخش عمده‌ای از یک دهه، موافقت می‌کند که او را در آخرین سفر جاده‌ای همراهی کند. مشخص شد که بن، عکاس سرشناس، اخیراً به سرطان مبتلا شده است. قبل از مرگ، او تصمیم می‌گیرد که آخرین فیلم‌هایش را بسازد – کار کوچکی نیست، با توجه به اینکه تنها یک فروشگاه در کل ایالات متحده وجود دارد که هنوز تجهیزات پردازش فیلم‌های منسوخ شده بن را دارد. بنابراین مت و بن راهی سفری به کانزاس شدند. آیا آنها حصارهای خود را ترمیم خواهند کرد و در طول مسیر یکدیگر را بهتر درک خواهند کرد؟ به نظر محتمل است.

«کوداکروم» قصیده ای غم انگیز برای دوران گذشته است که هم برای روزهای گمشده کداک و هم برای این رابطه شکسته بین پدر و پسر دردناک است. علیرغم بازی در یک کمدین محبوب، این فیلم بسیار بیشتر در قلمرو درام است و بسیاری از منتقدان دو اجرای اصلی آن را تحسین می کنند. رکس رید از Observer با تابناکی درباره این دو بازیگر نوشت: “جیسون سودیکیس بهترین و حساس ترین کار دوران بازیگری خود را انجام می دهد و اد هریس معمولاً درجه یک است – ترکیبی از دروغ خام و انسانیت پنهان.”

  • نژاد

در زندگی هر کمدین زمانی فرا می رسد که او شروع به فکر کردن می کند: “شاید باید دستم را در درام امتحان کنم؟” و نه فقط یک درام مستقل با بودجه کم، بلکه یک درام درام. آن لحظه برای جیسون سودیکیس در «مسابقه» فرا رسید، فیلمی دوره‌ای که جزئیات تجربیات جسی اونز (استفان جیمز) ستاره سیاه‌پوست را در حالی که برای المپیک 1936 در برلین آماده می‌کند – که به سختی سنگر برابری نژادی نیست. تعصبی که او در آلمان نازی با آن روبه‌رو می‌شود، به وضوح با رفتاری که در ایالات متحده می‌شود در کنار هم قرار می‌گیرد: حتی پس از تبدیل شدن به یک شهرت بین‌المللی با چهار مدال طلای المپیک، او ملزم به استفاده از ورودی سرویس در رویدادی است که به افتخار او برگزار می‌شود.

سودیکیس در نقش لری اسنایدر، مربی پیست کالج او، که تلاش می کند استعداد طبیعی خود را با نظم و تکنیک بالا ببرد، بازی می کند. در طول فیلم، این دو شروع به ایجاد احترام متقابل برای یکدیگر می کنند که به یک دوستی واقعی تبدیل می شود. «مسابقه» باکس آفیس را به آتش نکشید، اما با استقبال خوبی هم از سوی تماشاگران و هم از سوی منتقدان مواجه شد و اکثرا آن را به اندازه کافی دوست داشتنی و البته تا حدی قابل پیش بینی می دانند.

  • خوابیدن با افراد دیگر

وقتی یک کمدی رمانتیک داستانی واقعا جذاب دارد، عالی است، اما بیایید صادق باشیم. تنها چیزی که واقعاً از یک رام کام نیاز داریم، یک بازیگر قوی و شیمی عالی بین بازیگران است. این چیزی است که در «خواب با افراد دیگر» دریافت می کنیم. جیسون سودیکیس و آلیسون بری در نقش یک جفت همکلاسی سابق کالج ایفای نقش می‌کنند که سال‌ها بعد پس از برقراری ارتباط مجدد به عنوان بخشی از یک گروه حمایتی برای افرادی که با اعتیاد جنسی سروکار دارند، دوستانی غیرمنتظره پیدا می‌کنند. دقیقاً ملاقات بامزه معمولی شما نیست، اما برای این دو کار می کند. آنها به طرز شگفت انگیزی به هم نزدیک می شوند و علیرغم تمایل جنسی خود به یکدیگر، توافق می کنند که با هم نخوابند. چه کسی می خواهد روی این شرط بندی کند که چقدر طول می کشد؟

سودیکیس و بری یک رابطه طبیعی با یکدیگر دارند، و آنها توسط یک بازیگر مکمل عالی که شامل جیسون مانتزوکاس، آدام برودی، آدام اسکات و ناتاشا لیون می شود، تقویت شده اند. اگرچه هرگز به گونه ای تاریک نمی شود که «خوابیدن با دیگران» را واقعاً از بین مردم متمایز کند، لذت نبردن از آن دشوار است – جاناتان رامنی از The Observer «آمیخته ای از پیچیدگی و تندخویی بی شرمانه [که] فیلم را تحسین کرد. یک جذابیت نور مشخص.”

  • آخرین انسان روی زمین

«آخرین مرد روی زمین» که توسط ویل فورته همبازی سابق جیسون سودیکیس در «Saturday Night Live» ساخته شد، به سرعت به عنوان یکی از منحصر به فردترین برنامه های تلویزیونی شهرت یافت. «آخرین مرد روی زمین» که در اواخر دهه 2010 به مدت چهار فصل از شبکه فاکس پخش می‌شود، فورته را در نقش فیل بازی می‌کند، مردی که از یک بیماری همه‌گیر آخرالزمانی جان سالم به در می‌برد.

و آن را بهتر از هر حقی می سازد. جیسون سودیکیس در نقش یک فروشنده مواد مخدر سطح پایین بازی می کند که پس از از دست دادن مقدار زیادی پول نقد برای رئیس خود، مجبور می شود مواد مخدر را از مکزیک به ایالات متحده قاچاق کند. اما به عنوان یک مرد مجرد و کمی سایه دار در 30 سالگی، نگران است که نتواند بدون جستجو از مرز عبور کند.

بنابراین، او نقشه ای برای ایجاد یک خانواده آمریکایی کامل و تمیز طراحی می کند که (به اعتقاد او) با یک نگاه دوم از گمرک عبور می کند. برای این منظور، او تیمی متشکل از کارشناسان – یا بهتر است بگوییم، یک رقصنده 40 ساله (جنیفر آنیستون)، یک نوجوان فراری (اما رابرتز) و یک قلاب کوچک تنها از ساختمانش (ویل پولتر) را گرد هم می‌آورد تا به عنوان نقش آفرینی کنند. همسر و فرزندانش طرح آن‌ها، بطور قابل پیش‌بینی، تقریباً بلافاصله با موانعی روبرو می‌شود، اما آنقدر چرخش‌های غیرمنتظره و واقعاً خنده‌دار انجام می‌شود که «ما میلرها هستیم» را به یک لذت کمدی تبدیل می‌کند. اگرچه نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، اما در باکس آفیس بسیار خوب عمل کرد و 270 میلیون دلار به دست آورد – حتی به ویل پولتر کمک کرد تا جایزه ستاره نوظهور بفتا را به دست آورد.

  • غول آسا

با بازی آن هاتاوی در نقشی به شدت خارج از شخصیت، “Colossal” نشان دهنده یک نوسان برای حصارها است. این یک کمدی علمی تخیلی درباره نویسنده‌ای است که با مشکلات متعددی در زندگی‌اش دست و پنجه نرم می‌کند، از جمله اعتیاد فلج‌کننده به الکل و عادت نگران‌کننده به نمایش یک مارمولک قاتل غول‌پیکر که شهر سئول را تهدید می‌کند. جیسون سودیکیس در نقش اسکار، بهترین دوست دوران کودکی‌اش، که با بازگشت به زادگاهش، با خوشحالی رابطه‌شان را احیا می‌کند – فقط او خودش چند شیاطین دارد.

از آنجایی که دو شخصیت ویران می کنند (هم به معنای واقعی کلمه و هم به صورت استعاری)، “Colossal” به طرز هوشمندانه ای (اگر نه به طور خاص) آسیب هایی را که می توانیم در هنگام گذراندن یک مرحله به خصوص درهم و برهم ایجاد کنیم را نشان می دهد. این یک مفهوم جالب و مفهومی است که از منظری متفاوت به روایت کایجو می پردازد. تارا بردی از ایریش تایمز به وضوح آن را با داستان سرایی فیلم‌های علمی تخیلی با بودجه بزرگ‌تر مقایسه می‌کند و آن را «یک غرور فانتزی خیره‌کننده اصیل، به کمال می‌رساند. به DCEU و Marvelverse توجه کنید».

  • Booksmart

زمانی که اولیویا وایلد اولین کارگردانی خود را با «Booksmart» انجام داد، تماشاگران به وضوح نشان دادند که چقدر از تماشای فیلمی درباره ماجراهای وحشی دبیرستانی که برای یک بار هم که شده به دختران نوجوان این اجازه را می‌دهد که مانند همتایان مردشان عجیب و غریب و خشن باشند، قدردانی می‌کنند. این یک موفقیت فوری بود و دو رهبر جوان خود – کیتلین دوور و بین فلدشتاین – را به ستاره های هالیوود سوق داد. امی و مولی، دو شخصیت بیش از حد موفق هستند که از تجربه حداقل یک مهمانی دبیرستانی قبل از فارغ‌التحصیلی ناامید هستند، از تلاش‌های گیج‌کننده‌شان برای عاشقانه تا عقده‌های برتری ناخواسته بی‌رحمانه‌شان، به‌طور باورنکردنی با مخاطبان مرتبط هستند. آن‌ها به این ایده پایبند هستند که بچه‌های باحالی که در چهار سال گذشته شرکت کرده‌اند، محکوم به اوج گرفتن در دبیرستان هستند، اما پیچش فیلم این است که همه آنها در واقع وارد دانشگاه‌های معتبر مشابهی شدند.

جیسون سودیکیس نقش کوچک اما مهمی در “Booksmart” به عنوان مدیر محاصره شده مدرسه دارد که باید با روش های سلطه جویانه مولی کنار بیاید، علیرغم اینکه چند ساعت تا فارغ التحصیلی فاصله دارد. او همچنین بعداً در فیلم به عنوان یک راننده Uber ظاهر می شود – در یک کیفرخواست خیره کننده از آنچه ما به مربیان می پردازیم – که به طور غیر منتظره در معرض یک فیلم پورنو قرار می گیرد که امی و مالی به طور تصادفی از طریق بلندگوهای ماشین پخش می کنند.

  • شنبه شب زنده

مانند بسیاری از کمدین‌های نسل خود، جیسون سودیکیس در «Saturday Night Live» با پیوستن به برنامه طنز کمدی طولانی‌مدت به عنوان نویسنده در سال 2003، استراحت بزرگ خود را کسب کرد. خیلی قبل از اینکه او شروع به تأثیرگذاری در مقابل دوربین کند. او در سال 2005 به یک بازیکن برجسته تبدیل شد و کمی بیش از یک سال بعد به بازیگران اصلی پیوست. در طول یک دهه حضورش در این برنامه (او در سال 2013 اعلام خروج خود را اعلام کرد)، اجراهای او تقریباً همیشه با انرژی آرامی همراه بود، برداشتی جدید از مرد سنتی.

او سهم خود را در جعل هویت سیاسی انجام داد – او در نقش نسخه‌ای از جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور وقت که «پیرمرد قوی» بود، و همچنین نقش یک میت رامنی سرکوب‌شده را بازی کرد که در حالی که در مورد شکست خود در انتخابات نشخوار می‌کرد، از یک کارتن شیر قاچاق بیرون می‌کشید. اما برخی از بهترین و به یاد ماندنی‌ترین اجراهای او از شخصیت منحصربه‌فرد او روی صفحه استفاده کردند، از جمله یک شخصیت شیطانی تکرارشونده که علاوه بر اینکه مانند خیار باحال بود، در به‌روزرسانی آخر هفته ظاهر می‌شد تا از آخرین کمک‌هایش به بشریت (بیت‌کوین و رئیس بخارپز در میان آنها) و همچنین ناله های گروه هایی مانند کلیسای باپتیست Westboro.

  • تد لاسو

با نگاهی به فیلم‌شناسی جیسون سودیکیس، مشخص می‌شود که او بازار را روی تیپ‌های بدبین و بدبین که یا برای مدرسه خیلی باحال هستند یا فعالانه تلاش می‌کنند تا چیزی را بر روی شخصیت‌های همکارشان بکشانند، گرفته است. بنابراین زمانی که او در نقش تد لاسو ظاهر شد، غافلگیرکننده بود، احتمالاً جدی‌ترین فرد غرب میانه‌ای که تا به حال به نمایش کوچک متعهد بوده است. در «تد لاسو»، او نقش یک مربی فوتبال آمریکایی را بازی می‌کند که با وجود اینکه تقریباً هیچ چیز در مورد این ورزش نمی‌داند، تصمیم عجیبی می‌گیرد تا به مدیریت یک تیم فوتبال انگلیسی مشغول شود. او بر این باور است که با ایجاد ارتباط با بازیکنانش و الهام بخشیدن به آنها با نگرش کمی توانا، آنها قادر خواهند بود وضعیت خود را تغییر دهند.

این فیلم ها تنها بخشی از بهترین های این بازیگر به یاد ماندنی بود . حال 12 فیلم برتر همین بازیگر را بر اساس رتبه بندی IMBD  و میزان رتبه ی آن ها و توضیح مختصری از آن ها می گوییم .

1. تد لاسو (2020– )

30 دقیقه ای ،  کمدی، درام، ورزشی

8.8 امتیاز
تد لاسو ، مربی فوتبال کالج آمریکایی، برای مدیریت AFC Richmond، یک تیم فوتبال لیگ برتر انگلیس، به لندن می رود.

ستارگان: جیسون سودیکیس، برندن هانت، برت گلدشتاین، هانا وادینگهام

آرا: 261,463

2. عظیم (2016)

109 دقیقه ای ، کمدی، درام، فانتزی

6.2 امتیاز 70 متاسکور

گلوریا یک دختر مهمانی خارج از کار است که مجبور شده زندگی خود را در شهر نیویورک ترک کند و به خانه برگردد. زمانی که گزارش هایی مبنی بر اینکه موجودی غول پیکر در حال نابودی سئول است منتشر می شود، او به تدریج متوجه می شود که به نوعی با این پدیده مرتبط است.

کارگردان: ناچو ویگالوندو | ستارگان: آن هاتاوی، جیسون سودیکیس، آستین استوول، تیم بلیک نلسون

رای: 66912

3. خوابیدن با افراد دیگر (2015)

101 دقیقه ای ، کمدی، درام، عاشقانه

6.5 امتیاز 64 متاسکور

یک زن زن خوش اخلاق و یک کلاهبردار سریالی رابطه افلاطونی تشکیل می دهند که به اصلاح آنها کمک می کند، در حالی که یک جاذبه متقابل ایجاد می شود.

کارگردان: Leslye Headland | ستارگان: جیسون سودیکیس، آلیسون بری، جردن کارلوس، مارگاریتا لویوا

رای: 45,334

 

4. ما میلرها هستیم (2013)

110 دقیقه ای ،  کمدی، جنایی

7 امتیاز 44 متاسکور

یک دلال کهنه کار گلدان، به عنوان بخشی از برنامه خود برای انتقال یک محموله عظیم علف هرز از مکزیک به ایالات متحده، خانواده ای جعلی ایجاد می کند.

کارگردان: Rawson Marshall Thurber | ستارگان: جیسون سودیکیس، جنیفر آنیستون، اما رابرتز، اد هلمز

آرا: 463,012

5. مسابقه (I) (2016)

134 دقیقه ای ، بیوگرافی، درام، ورزشی

7.1 امتیاز 56 متاسکور

تلاش جسی اونز برای تبدیل شدن به بزرگترین ورزشکار دوومیدانی تاریخ، او را به صحنه جهانی المپیک 1936 سوق می دهد، جایی که او در مقابل دیدگاه آدولف هیتلر از برتری آریایی قرار می گیرد.

کارگردان: استیون هاپکینز | ستارگان: استفان جیمز، جیسون سودیکیس، الی گوری، شانیس بانتون

رای: 38999

6. کمپین (2012)

85 دقیقه ای ، کمدی

6.1 امتیاز 50 متاسکور

یک نماینده فعلی که درگیر رسوایی شخصی است، با یک چالش بدون محدودیت از سوی یک تازه وارد ساده لوح که توسط دو برادر لابی گر میلیاردر بی پروا تأمین مالی می شود، مواجه می شود.

کارگردان: جی روچ | ستارگان: ویل فرل، زک گالیفیاناکیس، جیسون سودیکیس، دیلن مک درموت

رای: 134,105

7. رئیسان وحشتناک (2011)

98 دقیقه ای ،  کمدی، جنایی

6.9 امتیاز 57 متاسکور

سه دوست وقتی متوجه می‌شوند که مانع خوشبختی آنها شده‌اند، برای قتل رئیس‌های وحشتناکشان توطئه می‌کنند.

کارگردان: ست گوردون | ستارگان: جیسون بیتمن، چارلی دی، جیسون سودیکیس، استیو ویبی

رای: 457731

8. کداکروم (2017)

105 دقیقه ای ، نمایش

6.8 امتیاز 57 متاسکور

در روزهای پایانی سیستم توسعه عکس تحسین‌شده معروف به Kodachrome اتفاق می‌افتد، پدر و پسری به جاده می‌روند تا قبل از اینکه درهای آزمایشگاه عکس کانزاس را برای همیشه ببندند، برسند.

کارگردان: مارک راسو | ستارگان: اد هریس، جیسون سودیکیس، الیزابت اولسن، بروس گرینوود

آرا: 18314

9. Horible Bosses 2 (2014)

108 دقیقه ای ،  کمدی، جنایی

6.3 امتیاز 40 متاسکور

دیل، کرت و نیک تصمیم می‌گیرند کسب‌وکار خودشان را راه‌اندازی کنند، اما به دلیل یک سرمایه‌گذار زیرک، همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود، و باعث می‌شود که این سه نفر یک طرح آدم‌ربایی نادرست و نادرست را انجام دهند.

کارگردان: شان آندرس | ستارگان: جیسون بیتمن، جیسون سودیکیس، چارلی دی، جنیفر آنیستون

رای: 178,336

10. Tumbledown (2015)

105 دقیقه ای ، کمدی، موسیقی، عاشقانه

6.2 امتیاز 60 متاسکور

یک زن جوان پس از مرگ همسرش، خواننده مشهور فولکلور، تلاش می کند تا زندگی خود را ادامه دهد، زمانی که یک نویسنده گستاخ نیویورکی او را مجبور می کند تا با از دست دادن خود و شرایط مبهم مرگ او مقابله کند.

کارگردان: شان میوشاو | ستارگان: ربکا هال، جیسون سودیکیس، بلیت دانر، جو مانگانیلو

رای: 7727

11. پاس هال (2011)

105 دقیقه ای ، کمدی، عاشقانه

5.9 امتیاز 45 متاسکور

ریک و فرد، دو شوهری که در ازدواجشان با مشکل مواجه هستند، توسط همسرانشان یک پاس هال اعطا می شود: به مدت یک هفته، آنها می توانند هر کاری که می خواهند انجام دهند.

کارگردانان: بابی فارلی، پیتر فارلی | ستارگان: اوون ویلسون، جیسون سودیکیس، کریستینا اپلگیت، جنا فیشر

آرا: 128,193

12. Booksmart (2019)

102 دقیقه ای ، کمدی

7.1 امتیاز 84 متاسکور

در آستانه فارغ التحصیلی از دبیرستان، دو فوق ستاره دانشگاهی و بهترین دوستانشان متوجه می شوند که باید کمتر کار می کردند و بیشتر بازی می کردند. دختران که مصمم هستند از همسالان خود کوتاه نیایند، سعی می کنند چهار سال سرگرمی را در یک شب جمع کنند.

کارگردان: اولیویا وایلد | ستارگان: کیتلین دوور، بین فلدشتاین، جسیکا ویلیامز، جیسون سودیکیس

رای: 124,214

مطلب پیشنهادی

بهترین انیمیشن ها و کارتون ها برای درس زندگی کودکان

فیلم‌های انیمیشن کودکان فقط برای سرگرم کردن فرزند شما نیستند؛ فیلم‌هایی با داستان و پیام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *