چهارشنبه , 13 تیر 1403 - 2:41 قبل از ظهر
۵ مدل پیشخوان آشپزخانه که همیشه مد هستند

۵ مدل پیشخوان آشپزخانه که همیشه مد هستند

پیدا کردن کانترهایی که از مد نمی افتند، اولویت اصلی بسیاری از صاحبان خانه است که به نحوه طراحی آشپزخانه خود فکر می کنند.  در دنیای همیشه در حال توسعه طراحی آشپزخانه، انتخاب پیشخوان آشپزخانه که از مد نمی افتد، یک سرمایه گذاری قابل اعتماد برای هر خانه ای است. ما در این مقاله به ۵ مدل پیشخوان آشپزخانه که همیشه مد هستند اشاره خواهیم نمود در نتیجه با ما همراه باشید .

برخی از متریال‌های روی میز با ادامه محبوبیت خود در جایی که سبک‌های دیگر آمده‌اند و رفته‌اند، از روندهای زودگذر فراتر رفته‌اند.  این ایده‌های همیشگی روی میز آشپزخانه به‌طور یکپارچه عملی و دوام را با جذابیت‌های زیبایی ترکیب می‌کنند و آن‌ها را به یکی از بهترین میزهای آشپزخانه برای آشپزخانه تبدیل می‌کنند.

چرا برخی از کانترها از مد نمی افتند؟

میزهای آشپزخانه که نه تنها عملکرد را بهبود می بخشند، بلکه جذابیت بصری کلی فضای آشپزخانه شما را نیز افزایش می دهند، بعید است که هرگز از مد بیفتند.  تلفیقی از ظرافت، تطبیق پذیری و دوام، تریفکتا هستند.  ایستادن در آزمون زمان فقط به این نیست که یکپارچگی ساختاری کانتر دوام می آورد، بلکه به پیشخوان هایی نیز مربوط می شود که هرگز خوب به نظر نمی رسند و بدون زحمت در فضای آشپزخانه ادغام می شوند.
آرتم کروپوینسکی، طراح داخلی و بنیانگذار Arsight، می‌گوید: «شاید راز واقعی پشت میز بی‌انتها توانایی آن در تکمیل و ارتقای فضایی باشد که در آن زندگی می‌کند.»  یک کانتر به صورت مجزا وجود ندارد، بلکه بخشی از یک ملیله طراحی بزرگتر است.  نکته کلیدی در نظر گرفتن نحوه تعامل آن با کابینت، کفپوش و وسایل است.  کانتری که صرف نظر از جنسش، هماهنگی را به محیط خود می بخشد، همیشه در سبک باقی می ماند.

۵ مدل پیشخوان آشپزخانه که همیشه مد هستند

۱ – سنگ مرمر

 

۵ مدل پیشخوان آشپزخانه که همیشه مد هستند

این یک واقعیت کاملاً متفق القول است که میزهای مرمری از مد نمی افتند.  اگرچه این ماده از سخت ترین مواد نیست، اما جذابیت تمیز و ظریفی را ارائه می دهد.  سنگ مرمر به عنوان روند پیشخوان آشپزخانه رگه‌دار، بدون زحمت با طیف وسیعی از سبک‌ها و طرح‌های رنگی ترکیب می‌شود که آن را به یک انتخاب آسان تبدیل می‌کند، به‌ویژه برای کسانی که قصد دارند مرتباً دکوراسیون خود را تغییر دهند.
رومن اسمولفسکی، مالک A+ Construction & Remodeling می‌گوید: «ظرافت جاودانه سنگ مرمر را نمی‌توان اغراق کرد.  جذابیت شیک و مجلل آن با فضای داخلی مدرن و کلاسیک مطابقت دارد.  در حالی که در مقایسه با گرانیت نیاز به نگهداری بیشتری دارد، زیبایی آن اغلب برای بسیاری از صاحبان خانه بیشتر از معایب آن است.
سنگ مرمر مانند هیچ ماده دیگری از پیچیدگی و تجمل برخوردار است.  سطح صاف و خنک آن و الگوهای رگه های متمایز آن، صاحبان خانه را برای نسل ها مجذوب خود کرده است.  Ejoo Writer می افزاید: از Carrara تا Calacatta، میزهای مرمری همچنان نماد ظرافت بی انتها هستند.
طراحی کلاسیک رگه‌های سفید میزهای مرمری، این را به انتخابی همیشگی تبدیل می‌کند که آزادی انتخاب را برای رنگ‌ها و بافت‌های مختلف در بقیه اتاق‌ها فراهم می‌کند.

۲ – کوارتز

 

۵ مدل پیشخوان آشپزخانه که همیشه مد هستند

میزهای کوارتز یک گزینه مدرن تر اما به سرعت در حال محبوبیت هستند، طراحی، رنگ و الگوی همه کاره را ارائه می دهند.  رومن اسمولفسکی توصیه می‌کند که آن‌ها همچنین فوق‌العاده بادوام هستند و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند، و آنها را برای بسیاری از خانه‌های معاصر مورد علاقه قرار می‌دهد.
میزهای کوارتز که ترکیبی ایده آل از تطبیق پذیری، سبک و دوام را ارائه می دهند، برای صاحبان خانه هایی که خواهان جایگزینی کم هزینه برای سنگ مرمر هستند، بسیار محبوب باقی مانده است.
کوارتز با تقلید از نمای پیشخوان های سنگی طبیعی، از یک ماده فوق العاده مقاوم از کریستال ها و رزین های کوارتز طبیعی ساخته شده است که آن را بسیار مقاوم در برابر حرارت و مقاوم در برابر خراش می کند.  نه تنها این، بلکه یک ماده غیر متخلخل است که آن را در برابر لکه ها و باکتری ها مقاوم می کند.
آرتم کروپوینسکی می‌گوید: «زیبایی کوارتز در توانایی آن در ازدواج با بهترین‌های هر دو جهان نهفته است.  این مظهر جذابیت زیبایی شناختی سنگ طبیعی است و در عین حال کاربردی مدرن را ارائه می دهد.  مجموعه وسیعی از طرح‌های موجود تضمین می‌کند که یک میز کوارتز برای هر سلیقه‌ای وجود دارد.  این آفتاب پرست دنیای طراحی موقعیت خود را به عنوان یک مورد علاقه ابدی تضمین می کند.

۳ – گرانیت

 

۵ مدل پیشخوان آشپزخانه که همیشه مد هستند

 در ادامه ی مقاله ی ۵ مدل پیشخوان آشپزخانه که همیشه مد هستند میرسیم به گرانیت .  Ejoo Writer می‌گوید: میزهای گرانیتی امتحان خود را پس داده‌اند و ترکیبی یکپارچه از دوام و ظرافت را ارائه می‌دهند.  گرانیت با زیبایی طبیعی، الگوهای متنوع و دوام قابل توجه خود، انتخابی برتر برای صاحبان خانه هایی است که به دنبال ایجاد تأثیری ماندگار در آشپزخانه خود هستند.
گرانیت، مانند کوارتز، در طیف وسیعی از رنگ ها وجود دارد، که آن را به یک ماده ایده آل برای استفاده در هماهنگی با سبک آشپزخانه شما، هر چه که باشد، تبدیل می کند.  الگوهای منحصر به فردی که گرانیت ارائه می دهد لایه ای از فردیت را به هر آشپزخانه اضافه می کند.  همه اینها به این معنی است که گرانیت جایگاه بالای خود را به عنوان یکی از مواد اصلی میز آشپزخانه حفظ کرده است.

۴ – کانترهای بلوک قصابی

 

۵ مدل پیشخوان آشپزخانه که همیشه مد هستند

برای داشتن حسی گرم و جذاب، میزهای بلوک قصابی جذابیت روستایی و جذابی را ارائه می دهند.  آنها لمسی از طبیعت را به داخل خانه می آورند و فضایی دنج ایجاد می کنند.  Ejoo Writer می‌گوید: در حالی که آنها به نگهداری منظم نیاز دارند، شخصیت و گرمایی که به فضای آشپزخانه اضافه می‌کنند همه آن را ارزشمند می‌کند.
بلوک قصابی، مانند میزهای سنگی، به خوبی با طیف وسیعی از رنگ ها و بافت ها در آشپزخانه کار می کند که آن را به گزینه ای آسان تبدیل می کند که در عین ترکیب یکپارچه با آشپزخانه، برجسته می شود.  تنها چیزی که باید در مورد میزهای چوبی در نظر گرفت این است که با کفپوش چوبی تداخل نداشته باشند.
آرتم کروپوینسکی پیشنهاد می‌کند که: «به همان اندازه که زیبایی‌شناسی بصری اهمیت دارد، تجربه لمسی قهرمانی ناشناخته در قلمرو میزها است.  کانتری که در زیر دست احساس خوبی داشته باشد، گرما یا خنکی ایجاد کند، می تواند حسی از تجمل و راحتی را به کارهای روزمره اضافه کند.  برای این کار، میزهای بلوک قصابی یا روکش های صاف شده، که سطحی نرم و مات را به جای براق ارائه می دهند، هرگز از کانون توجه محو نمی شوند.

۵ – سنگ صابون

 

۵ مدل پیشخوان آشپزخانه که همیشه مد هستند
این کانترهای بسیار همه کاره و مدرن و نه تنها تیره و چشمگیر، بلکه گزینه ای کاملا ایمن هستند، زیرا این سنگ طبیعی متراکم حس نرمی دارد، اما ماندگاری بسیار بالایی دارد.
“سنگ صابون به دلیل وجود آن به عنوان یک ماده روی میز محبوب تر می شود.ظاهر منحصر به فرد و دوام باورنکردنی  میزهای سنگ صابون غیر متخلخل هستند،بنابراین در برابر لکه ها مقاوم هستند و مانند سایرین نیازی به آب بندی ندارند. مواد آنها همچنین در رنگ های متنوعی وجود دارند که کار آنها را آسان می کند . مارک بوسکوه، بنیانگذار و مدیر عامل Ninebird Properties، برای خانه خود سفارشی کنید.

آیا می توانم مستقیماً روی کانتر بلوک قصابی برش دهم؟

در حالی که یکی از مزیت های مطرح شده در مورد میز بلوک قصابی این است که می توانید آن را برش دهید و آن را به یکی از بهترین میزهای آشپزخانه برای پخت و پز تبدیل می کند، همچنان توصیه می کنیم به جای آن از تخته برش برای کاهش میزان سایش و تمیز کردن استفاده کنید.  که مورد نیاز است.

آیا میزهای مرمر مستعد لکه شدن هستند؟

میزهای مرمری به دلیل اینکه کاملا متخلخل هستند مستعد لکه شدن هستند.  هر چه سریعتر لکه ها را پاک کنید و از باقی ماندن مواد اسیدی روی سنگ مرمر خود برای جلوگیری از لکه دار شدن آن خودداری کنید.
در دنیای دائماً در حال تغییر طراحی داخلی، عناصر اصلی طراحی وجود دارند که به نظر می رسد هرگز ناپدید نمی شوند، و هنگامی که صحبت از کانترها به میان می آید، این کلاسیک ها ثابت کرده اند که محبوبیت خود را حفظ می کنند.از ظرافت سنگ مرمر گرفته تا تطبیق پذیری مجلل گرانیت و دوام بی عیب کوارتز، این مواد سنگی طبیعی می توانند تقریباً با هر آشپزخانه ای سازگار شوند.  برای کسانی که هوس یک پیشخوان گرم و روستایی دارند، بلوک قصابی در انجام این ترفند کوتاهی نمی کند.  سنگ صابون گزینه تیره و محکمی است که می تواند در طراحی آشپزخانه شما جذابیت ایجاد کند.  اینها برای هر صاحب خانه ای که دوست دارد سبک آشپزخانه خود را آزمایش کند و به پیشخوانی نیاز دارد که با هر ویژگی طراحی که انتخاب می کنند متناسب باشد، گزینه های قابل اعتمادی هستند.

مطلب پیشنهادی

دین اکثریت مردم مصر چیست ؟

مصر کشوری با تاریخ غنی و فرهنگی منحصر به فرد است که در تقاطع آفریقا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *