دوشنبه , 11 تیر 1403 - 5:36 قبل از ظهر
پاد ماد ( pod mod) چیست؟

پاد ماد ( pod mod) چیست؟

دنیای ویپینگ دنیای وسیعی است. به ویژه آنکه طی 20 سال گذشته که از ابداع این دستگاه می گذرد، برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع سیگارهای الکترونیکی پا به عرصه وجود گذاشته اند. پاد ماد نیز یکی از انواع پرکاربرد و البته ارزان قیمت سیگارهای الکترونیکی است. شاید برای شما سوال باشد که پاد ماد چیست؟ در پاسخی کوتاه می توان گفت سیگارهای الکترونیکی با سایز کوچک است که در دو نوع شارژی و یکبار مصرف به بازار عرضه شده است. در این مقاله به شما خواهیم گفت که پاد ماد چیست و ادامه به انواع آن اشاره خواهیم کرد.

پاد ماد چیست؟

پاد ماد ( pod mod) چیست؟

امروزه نام سیگارهای الکترونیکی یا ویپینگ نامی آشنا برای کسانی است که به دود سیگار و قلیان علاقه دارند. در گذشته مصرف کنندگان سیگارهای الکترونیکی تنها نوع اتومایزرهای ساب اهم را استفاده می کردند. اما امروزه تنوع بالای محصولات ویپینگ دست مصرف کننده را در انتخاب سیگارهای الکترونیکی باز کرده است. پاد ماد به عنوان یکی از انواع ویپ های سایز کوچک، کاربردی و ارزان است که امروزه توانسته طرفداران زیادی به خود جلب کند. پاد مادها به دو صورت شارژی و یکبار مصرف در بازار وجود دارد که مشتریان می توانند به تناسب نیاز و انتظار خود از این دستگاه ها نسبت به خرید آن اقدام کنند. آن هم با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در مقایسه با انواع مختلف ویپ و سیگارهای الکترونیکی گران قیمت.

شاید برای شما این سوال ایجاد شود که پاد ماد برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی در پاسخ به این سوال می توان گفت این دستگاه برای کسانی مناسب است که به دنبال سیگاری الکترونیکی با سایز کوچک و حمل آسان هستند. علاوه بر اینکه توقع دود زیاد دارید. اگر هم اهل سیگار و قلیان های معمولی هستید و میخواهید آن را ترک کنید، قطعا پاد ماد می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید، عدم استفاده از آن در محیط های کاری است چرا که دود تولیدی آن زیاد است و ممکن است باعث آزار و اذیت دیگران شود.

پاد ماد در بازار انواع مختلفی دارد، در حال حاضر برندهای مختلفی مانند lost vape در زمینه تولید پادمادهای با کیفیت فعالیت دارند که شما می توانید با بررسی گزینه های مختلف در نهایت بهترین محصول را خریداری کنید.

اجزای پاد ماد

پاد ماد از اجزای مختلفی تشکیل شده است که شناخت آن برای شما ضروری است. چرا که در صورت خرابی آن می توانید به راحتی نسبت به تعویض یا تعمیر آن بخش اقدام کنید. از جمله اجزای پاد ماد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدنه اصلی: بخش اصلی پاد ماد است که سایر اجزا درون آن قرار می گیرد.
  • کلید روشن و خاموش: به کمک این کلید دستگاه فعال یا غیرفعال می شود.
  • علامت دهنده باتری: با این نمایشگر می توانید از میزان انرژی باتری مطلع شوید.
  • کویل: قطعه ای که برای تولید بخار و تبخیر مایع درون کارتریج مورد استفاده قرار می گیرد. در پادهای یکبار مصرف امکان تعویض کویل وجود ندارد.
  • کارتریج: قطعه ای که حاوی جویس، سالت نیکوتین یا… و کویل است.
  • باتری: مخزن تامین کننده انرژی دستگاه است. این باتری می تواند به دو شکل داخلی و خارجی در دستگاه تعبیه شود.
  • پورت شارژ : محل شارژ کردن دستگاه است. در صورتی که این بخش دچار آسیب شود امکان شارژ کردن دستگاه با شارژر مختل می شود.

انواع پاد ماد

پاد ماد انواع مختلفی دارد که به طور کلی می توان آن را در دو دسته زیر خریداری کرد:

سیستم باز

این نوع پاد مادها قابلیت شارژ چند باره ایجوس را از طریق مخزن آن دارا است. از همین رو می توانید به راحتی آن را با قیمت مناسب خریداری و هر تعداد دفعه ای که دوست دارد با طعم های مختلف آن را شارژ کنید.

سیستم بسته

این دستگاه ها یکبار مصرف هستند، به این معنا که با اتمام شارژ یا ایجوس قابلیت شارژ مجدد برای آن وجود ندارد. این دستگاه در مقایسه با نوع سیستم باز قیمت کمتری دارد.

یکی از نکات مهمی که لازم است درباره پاد ماد با انواع دیگر ویپینگ ها در نظر بگیرید، اینکه برای پادماد از سالت نیکوتین به جای جویس استفاده می شود، چرا که نیکوتین بیشتری دارد و همین موضوع می تواند بر افزایش دود و بخار دستگاه و نیز استنشاق نیکوتین مورد نیاز برای افراد در حال ترک سیگار کمک کننده است.

مزایای پاد ماد

پاد ماد ( pod mod) چیست؟

خرید پاد ماد می تواند برای شما همراه با مزایایی باشد که مهمترین آن ها عبارت است از:

  • استفاده آسان و بدون دردسر
  • سبک بودن آن و در نتیجه حمل آسان
  • زیبایی ظاهری قابل قبول
  • خوش دست بودن
  • عدم ماندگاری بوی بد
  • قیمت مناسب
  • تنوع محصول
  • قابلیت کنترل کام دهی و خروجی
  • استفاده از طعم های مختلف به صورت روزانه
  • قابلیت استفاده از جویس نیکوتین و سالت نیکوتین برای میزان مختلف نیکوتین

 در کنار این مزایا البته استفاده از پاد ماد می تواند، توام با معایبی نیز باشد. از مهمترین معایب پاد ماد می توان به قیمت بیشتر آن در مقایسه با پاد سیستم و سایر ویپ ها و نیز قدرت و توان محدودتر آن اشاره کرد. البته از آنجا که این دستگاه برای کسانی که به دنبال ترک سیگار هستند، مناسب تر است از همین رو می توان این هزینه بیشتر را پذیرفت.

نتیجه گیری

پاد ماد به عنوان نسل جدیدی از دستگاه های ویپینگ است که به دلیل استفاده از سالت نیکوتین در آن و ظرفیت بیشتر نیکوتین به گزینه ای مطلوب برای کسانی تبدیل شده که قصد ترک سیگار و قلیان دارند. پاد ماد از نظر سایز و اندازه نسبت به پاد سیستم و دستگاه های ویپینگ دیگر کوچکتر است که در این شرایط حمل آن نیز برای مصرف کننده راحت تر می باشد. در صورتی که قصد خرید پاد ماد را دارید، ضمن شناخت اجزا و نحوه عملکرد آن باید این دستگاه را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. فروشگاه آنلاین گرند ویپ این امکان را به شما می دهد که بتوانید این دستگاه را با بالاترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و از معتبرترین برندها خریداری کنید.

مطلب پیشنهادی

فرهنگ ازدواج در انگلیس چگونه است ؟

در این مقاله می خواهیم بدانیم فرهنگ ازدواج در انگلیس چگونه است و همین طور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *