دوشنبه , 11 تیر 1403 - 5:35 قبل از ظهر

همه چیز در مورد ریحانا

همه چیز در مورد ریحانا

ریحانا، نام مستعار رابین ریحانا فنتی، (زاده ۲۰ فوریه ۱۹۸۸، محله سنت مایکل، باربادوس)، خواننده پاپ و ریتم اند بلوز باربادوس (R&B) که در اوایل قرن بیست و یکم به ستاره ای در سراسر جهان تبدیل شد و به دلیل ویژگی های متمایز خود شناخته شد. او موسس: Fenty Beauty و برنده ی جوایز و افتخارات: جایزه گرمی (2011) G…بود او همچنین به دلیل زیبایی و خطوط مد مشهور بود.

کودکی ریحانا چگونه گذشت ؟

فنتی در باربادوس با پدری باربادیایی و مادری گویانایی بزرگ شد. او در کودکی به موسیقی کارائیب مانند رگی و همچنین هیپ هاپ و آر اند بی آمریکایی گوش می داد. او به خصوص از خوانندگی لذت می برد و با اجرای یک آهنگ ماریا کری برنده یک نمایش استعدادیابی در دبیرستان شد. تقریباً در همان زمان، او با دو دوست یک گروه دخترانه راه اندازی کرد و در سال 2004 توجه ایوان راجرز، تهیه کننده موسیقی آمریکایی را به خود جلب کرد. او به فنتی کمک کرد تا دمویی را ضبط کند که منجر به تست بازیگری رپ Jay-Z شد که در آن زمان ریاست لیبل ضبط Def Jam را بر عهده داشت و به زودی با خواننده نوپا قرارداد امضا کرد. او برای حرفه حرفه ای خود نام میانی خود را ریحانا انتخاب کرد.

ریحانا با چه آهنگی جهانی شد ؟

ریحانا با تک‌آهنگ رقص‌آلود «Pon de Replay» (2005) بلافاصله مخاطبان بین‌المللی را جذب کرد. موفقیت این آهنگ باعث شد فروش اولین ضبط کامل او، Music of the Sun (2005) افزایش یابد، که در آن تصنیف‌های R&B معمولی فضایی را با رقص پاپ با طعم کارائیب به اشتراک می‌گذاشتند که موسیقی ملودی او را به نمایش گذاشت. ریحانا به زودی آلبوم دختری مثل من (2006) را با آهنگ کلاب محور “S.O.S” به نمایش گذاشت. این آهنگ که بر اساس نمونه‌ای از آهنگ موج نو Soft Cell در سال 1981 ساخته شد، “Tainted Love” اولین آهنگی بود که ریحانا در جدول تک‌آهنگ‌های بیلبورد در صدر قرار گرفت.

کدام آلبوم ریحانا برنده جایزه گرمی شد ؟

برای فیلم Good Girl Gone Bad (2007)، ریحانا به دنبال تغییر چهره جوانی خود بود. او با کمک همکاران برجسته‌ای مانند تیمبالند و جاستین تیمبرلیک، ریتم‌های گرمسیری را که دو آلبوم اولش را آراسته بود، کنار گذاشت و مجموعه‌ای از R&B شیک را ضبط کرد که او را به‌عنوان زنی به‌شدت مستقل و سرکش معرفی می‌کرد. (او همچنین از مدل موی نامتقارن سیخ‌دار پرده‌برداری کرد.) این قمار نتیجه داد، زیرا این آلبوم چندین میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت و آهنگ اصلی آن، “Umbrella” که شامل رپ مقدماتی از Jay-Z بود، به یکی از بزرگترین موفقیت‌های سال تبدیل شد. و جایزه گرمی را برای ریحانا به ارمغان آورد.

آیا ریحانا مورد ضرب و شتم قرار گرفته است ؟

در اوایل سال 2009 ریحانا توسط دوست پسرش، ستاره R&B، کریس براون، در حادثه ای مورد ضرب و شتم قرار گرفت که به طور گسترده توسط اخبار و وبلاگ های شایعه پراکنی پوشش داده شد. پس از جدایی آنها، او به اتهام تعرض محکوم شد. آلبومی که بعداً در همان سال دنبال شد، Rated R، که بیشتر آن را او نوشته بود، با تولید یخی و اشعاری که به انتقام می‌پرداختند، مشخص شد. اگرچه فروش او تا حدودی کاهش یافت، اما او با «پسر بی ادب» موفق به کسب موفقیت بزرگ دیگری شد. ریحانا در برنامه رقص دوستانه Loud (2010) به بازی کمتر پرمحتوا بازگشت. در اوایل سال 2011، تک آهنگ تحریک آمیز جنسی آلبوم “S&M” به دهمین موفقیت شماره یک بیلبورد او تبدیل شد – که او را در سن 23 سالگی به جوانترین هنرمندی تبدیل کرد که تا به حال به آن نقطه عطف رسیده است. در مجموع شامل همکاری های برجسته با هنرمندان هیپ هاپ T.I. و امینم که در آلبوم های آنها ظاهر شد. بسیاری احساس کردند که آواز او در آهنگ دومی “Love the Way You Lie” (2010) به تصویری از یک رابطه توهین آمیز ترانه طنین انداز شد.

آلبوم های موفق ریحانا

ریحانا در آلبوم‌های Talk That Talk (2011) که موفق شد آهنگ بین‌المللی عفونی «We Found Love» را تولید کند و Unapologetic (2012) که با چشمان پر ستاره «Diamonds» لنگر انداخته بود، شخصیت پولادین و فریبنده‌ای داشت. در نسخه اخیر نیز یک دوئت با براون مورد بحث بود که او برای مدت کوتاهی رابطه خود را با او احیا کرد. هشتمین آلبوم استودیویی او، آنتی، در سال 2016 منتشر شد. ریحانا علاوه بر حرفه موسیقیایی، در فیلم های Battleship (2012) و This Is the End (2013) بازی کرد. او همچنین صداپیشگی یکی از شخصیت های اصلی انیمیشن ماجراجویی Home (2015) را بر عهده داشت. ریحانا بعداً به عنوان یک هکر در Ocean’s 8 (2018) ظاهر شد، یک راه‌اندازی مجدد زن از مجموعه Ocean’s Eleven از اوایل دهه 2000. در سال 2019 او با دونالد گلاور در موزیکال جزیره گواوا بازی کرد. قبل از پخش در آمازون در جشنواره دره کواچلا به نمایش درآمد.

خط تولید لوازم آرایشی خود ریحانا کدام است ؟

پس از همکاری در چندین مجموعه لوازم آرایشی در اوایل دهه 2010، ریحانا خط تولید خود را با نام Fenty Beauty در سال 2017 راه اندازی کرد. این برند با اشتیاق مورد استقبال طرفداران قرار گرفت و به دلیل فراگیر بودن آن در ارائه 40 سایه مختلف از فونداسیون مورد تحسین قرار گرفت. در سال 2019 اعلام شد

اولین زن رنگین پوست که رئیس خانه مد شد که بود ؟

گفت که ریحانا با LVMH Moët Hennessy-Louis Vuitton برای ایجاد خط مد Fenty شریک شده است. بدین ترتیب او اولین زن رنگین پوستی بود که رئیس خانه مد در LVMH، که بزرگترین شرکت تولیدات لوکس در جهان بود، شد. اولین مجموعه فنتی اواخر همان سال منتشر شد

شخصیت درونی ریحانا

ریحانا یک تیپ شخصیتی ISFP است. او عمیقاً پرشور است و افکار و احساسات خود را آشکارا بیان می کند. به عنوان یک ISFP، او دارای قطب‌نمای اخلاقی قوی است و به طور ذاتی می‌داند که چه چیزی درست یا غلط است. او ترجیح می‌دهد به‌جای اینکه وقت خود را صرف خواندن در مورد چگونگی انجام کاری کند، به روش عملی یاد بگیرد.

چه چیزی ریحانا را خاص می کند؟

او به خاطر ذهنیت “سخت کار، سخت تر بازی” شهرت دارد. او بیش از 200 میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته است و او را به یکی از پرفروش ترین هنرمندان انفرادی در تمام دوران تبدیل کرده است. او به عنوان یکی از تأثیرگذارترین افراد جهان توسط TIME انتخاب شده است. از سوی دیگر، زندگی ریحانا نیز تمرینی برای سرگرمی بدون فکر است.

فیلم مورد علاقه ریحانا چیست؟

فیلم مورد علاقه ریحانا ناپلئون دینامیت است.

گزارش شده است که فیلم مورد علاقه او در تمام دوران ناپلئون دینامیت است، که خیلی تعجب آور نیست زیرا فیلمی عالی برای تماشای با امتیاز بالاست.

به گفته سرآشپز شخصی ریحانا واقعاً چه می خورد

ریحانا از سال 2005، زمانی که برای اولین بار با Def Jam Records قرارداد امضا کرد و اولین تک آهنگ خود را با نام “Pon De Replay” منتشر کرد، به یک نماد تبدیل شد و پس از آن آلبوم های بعدی پر از آهنگ های فراموش نشدنی مانند “Umbrella” و “SOS” (از طریق بیوگرافی) منتشر شد. و حتی ما را با «تعظیم کن»، «دیستوربیا» یا «ما عشق پیدا کردیم» شروع نکنید. ما نمی‌توانیم به‌جای همه صحبت کنیم، اما امروز هم به آن آهنگ‌ها گوش می‌دهیم، که گواهی بر خوب بودن آنهاست.

حقیقت ناگفته مرغ سوخاری کره ای

حتی زمانی که ریحانا یک قدم از خوانندگی عقب نشینی می کند، به انجام کارهای چشمگیر ادامه داده است، مانند ایجاد خط زیبایی Fenty و خط لباس زیر زنانه Savage X Fenty. فوربس اخیرا گزارش داد، این پروژه‌ها، بیش از حرفه موسیقی موفق او، او را به ثروتمندترین بازیگر زن در جهان تبدیل کردند. اگر این کافی نبود، میلیاردر 33 ساله متولد باربادوس به لطف سرآشپز خصوصی خود، دبی سولومون، غذاهای بسیار خوشمزه می خورد. آشپز در مصاحبه ای با Bon Appétit کمی در مورد وعده های غذایی مورد علاقه ریحانا به اشتراک گذاشت و ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که شما می خواهید در حال حاضر بخورید.

این مقاله را از دست ندهید : عکس های قبل از عمل ریحانا

ریحانا از غذاهای باربادایی و گویان لذت می برد

او به Bon Appétit گفت که سولومون که هشت سال پیش توسط تیم ریحانا استخدام شد، اولین سرآشپز شخصی این ستاره بود و باید طناب زدن را یاد می گرفت. زمانی که یک شماره ناشناس با او تماس گرفت و از او خواست که در استودیو سونی در لس آنجلس غذا بیاورد، کنسرت را دریافت کرد. تماس گیرنده در مورد آشپزی سلیمان آنلاین خوانده بود. پس از سه روز مختلف تحویل مرغ کاری با چنار، ساق بره و ماکارونی کاربونارا، او کار را به دست آورد – و سرانجام فهمید که برای چه کسی غذا درست می کند. او درست به انجام وظیفه پرداخت و برای جشن تولد ریحانا، جشن سوپر بول و تور آشپزی کرد.

سولومون به جای تنظیم یک برنامه غذایی برای هفته، از آنجایی که ریحانا می تواند کمی «خوش خلق» باشد، معمولاً هر جا که ریحانا اقامت دارد، چند غذای اصلی را نگه می دارد و بر اساس میل خود آشپزی می کند (از طریق Bon Appétit). اینها شامل پروتئین، سبزیجات، برنج و ماکارونی است. مهمتر از آن، سولومون با مواد تشکیل دهنده ای سفر می کند که به او اجازه می دهد غذاهای بارباد و گویان را که ریحانا با آنها بزرگ شده است، درست کند. به مکعب های مگی غنی از umami، پودر کاری، جیرا (زیره)، چاشنی Old Bay، چاشنی adobo و پنج ادویه فکر کنید. سولومون به عنوان یک سرآشپز متولد جامائیکایی گفت که او معمولاً برای کار با این غذاهای مشابه مجهز است، اما وقتی شک دارید، مادر ریحانا به کمک می آید.

آیا ریحانا صاحب فنتی است؟

Fenty Beauty (به سبک FEITY BEAUTY) یک برند لوازم آرایشی توسط ریحانا است که در 8 سپتامبر 2017 راه‌اندازی شد. فونداسیون Pro Filt’R آن در اولین انتشار به دلیل فراگیری گسترده آن در رنگ‌های مختلف پوست محبوب شد.

ریحانا چه نوع رهبر است؟

سبک رهبری که ریحانا نشان می دهد، رهبری تحول آفرین است. او می داند که یک الگو برای تیمش است، بنابراین در تمام روابط کاری خود صداقت را نشان می دهد.

ریحانا چه تاثیری بر دنیا گذاشت؟

کار خیریه او (کار، کار، کار، کار، کار) تأثیر مثبت واقعی دارد. بنیاد کلارا لیونل که توسط ریحانا در سال 2012 برای ادای احترام به پدربزرگ و مادربزرگش راه اندازی شد، برنامه های آموزشی و مراقبت های بهداشتی را در جوامع فقیر در سراسر جهان تامین می کند و امید و فرصتی را برای میلیون ها کودک فراهم می کند.

ریحانا یا بیانسه کدام یک  محبوب ترند ؟

در توییتر، طرفداران ریحانا از او استقبال می کنند، زیرا او با بیش از 100 میلیون دنبال کننده پیشتاز است، در مقایسه با بیانسه که تا 20 میلیون دنبال کننده ندارد. در YouTube Music، ریحانا با حدود 15 میلیون مشترک بیشتر از بیانسه، رتبه دوازدهم فهرست 30 هنرمند برتر YouTube Music را دارد که بیشترین مشترک را دارند.

ریحانا تحت تاثیر چه کسی بود؟

رابین ریحانا فنتی که در سال 1988 در کلیسای سنت مایکل باربادوس به دنیا آمد، با تأثیرپذیری از استعدادهای نمادینی مانند مدونا، باب مارلی، جانت جکسون و ماریا کری، در سنین پایین شروع به تقویت صداهای خود کرد.

ریحانا چند آهنگ شماره 1 و یا تاپ دارد؟

14 شماره یک
یکی از پرفروش ترین هنرمندان تمام دوران، فروش آلبوم ها و تک آهنگ های او تا سال 2018 به 250 میلیون رسید. در ایالات متحده، ریحانا 14 آهنگ شماره یک و 31 آهنگ ده آهنگ برتر را در Billboard Hot 100 گردآوری کرده است.

بابای بچه ریحانا کیه؟

مامان ریری و بابا A$AP! به گزارش پیپل، ریحانا و دوست پسرش A$AP Rocky رسما به اولین فرزند خود خوش آمد گفتند. ریحانا حالش خوب است. یک منبع نزدیک به این زوج به People گفت: آنها بسیار هیجان زده هستند که پدر و مادر شوند. “ریحانا در حال حاضر یک مادر فوق العاده است.”

ری و راکی ​​به یک زوج قدرتمند موسیقی تبدیل شده‌اند و بنیانگذار Fenty Beauty به خاطر بیرون رفتن و نشان دادن برآمدگی نوزادش در طول دوران بارداری‌اش شناخته شده است.

در اوایل این ماه، ریحانا حتی در موزیک ویدیوی آهنگ راکی ​​به نام «D.M.B» حضور داشت که در آن دو در خیابان‌های شهر نیویورک در حال اجرا هستند و راکی ​​از طریق کباب‌ها از ریه خواستگاری می‌کند.

راکی درباره ثروت ریحانا رپ می‌زند: «او هم حساب‌های بانکی داشت/ با مبالغ هنگفت، چیزهایی که نمی‌توانی آنها را بشماری». «فقط عددی را انتخاب کنید که نمی‌توانید آن را بشمارید .

بارداری ریحانا برای اولین بار در ژانویه زمانی که این زوج در حال قدم زدن در شهر نیویورک عکس گرفتند، فاش شد. در یکی از عکس ها، راکی ​​در حال بوسه بر پیشانی ریحانا دیده می شود.

این زوج حدود دو سال است که با راکی ​​در ماه می گذشته به GQ گفته بود که او “عشق زندگی من” بود. (در این مصاحبه او همچنین به اشتراک گذاشت که پدر شدن «در سرنوشت من بود، کاملاً».)

او سپس گفت: «وقتی «The One» را گرفتی خیلی بهتر است. او احتمالاً به اندازه یک میلیون نفر دیگر است. فکر می کنم وقتی بدانی، بدانی. او یکی است.”

او بعداً اضافه کرد: «فکر می‌کنم پدری باورنکردنی و در مجموع شگفت‌انگیز خواهم بود. من یک بچه بسیار پر پرواز دارم. خیلی.”

ریحانا می‌گوید: «وقتی فهمیدم باردار هستم، با خودم فکر کردم: «به هیچ وجه نمی‌توانم از راهروی زایمان به خرید بروم». “متاسفم – لباس پوشیدن خیلی سرگرم کننده است. من نمی گذارم آن قسمت ناپدید شود زیرا بدنم در حال تغییر است.”

او همچنین به اشتراک گذاشت که آن دو قصد بچه دار شدن نداشتند اما «برعلیه آن هم برنامه ریزی نمی کردند».

من نمی‌دانم چه زمانی تخمک‌گذاری می‌کنم یا هر یک از این نوع بیماری‌ها. ما فقط لذت بردیم، “او گفت. “و سپس آن را فقط در آنجا در آزمون بود. هیچ وقت تلف نکردم صداش کردم داخل و نشونش دادم. سپس صبح روز بعد در مطب دکتر بودم و سفر ما آغاز شد.»

اگر می خواهید فیلم های لیدی گاگا را بشناسید و ببینید  کلیک کنید .

مطلب پیشنهادی

بیانسه کیست ؟

بیانسه (به اصطلاح ملکه بی)، نام کاملش بیانسه گیزل نولز-کارتر (Beyoncé Giselle Knowles-Carter)، خواننده، ترانه‌سرا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *