چهارشنبه , 13 تیر 1403 - 2:24 قبل از ظهر

مکان های دیدنی کلمبیا

مکان های دیدنی کلمبیا

تمام ایده های منسوخ شده خود را کنار بگذارید، مانند جنگ های مواد مخدر و گانگسترها، و خواهید دید که کلمبیا کشوری پر از اعتماد به نفس است و با عجله به سوی آینده ای صلح آمیزتر و مرفه تر می شتابد. در اینجا در مورد مکان های دیدنی کلمبیا بسیار توضیح خواهیم داد .

در این سرزمین تضادها، با قله‌های پوشیده از برف آند، جنگل‌های استوایی آمازون، سواحل فیروزه‌ای کارائیب و دو بیابان آفتاب‌زده روبرو خواهید شد. همچنین در مکان‌های میانی، جاذبه‌های دیدنی زیادی خواهید دید، از جادوی Cartagena و هیاهوی Medellin گرفته تا دهکده‌های استعماری آرام Salento و Mompox.

مهمتر از همه، مهمان نوازی معروف کلمبیایی بدون شک شما را پیدا خواهد کرد که برای چیزهای بیشتر بازگردید. با فهرست برترین جاذبه های کلمبیا بهترین مکان ها را برای بازدید پیدا کنید.

1. کارتاخنا

کارتاخنا جواهر تاج سواحل کارائیب کلمبیا و یکی از بهترین مقاصد استعماری در قاره آمریکا است. در شهر تاریخی محصور شده قدم بزنید، و ممکن است احساس کنید که در زمان به دورانی متفاوت قدم گذاشته اید.

شاید این دیوارهای 13 کیلومتری با چند قرن قدمت یا معماری رنگارنگ استعماری باشد که بسیاری از آنها اکنون به زیبایی بازسازی شده رستوران ها و هتل های مجلل هستند. شاید این بالکن های پوشیده از بوگنویل در امتداد خیابان های پرپیچ و خم یا کلیساهای سر به فلک کشیده کاتولیک باشد که بر فراز هر میدانی برجستگی دارد. هر چه که باشد، بازدیدکنندگان نمی توانند از جذب این افسونگر کارائیب خودداری کنند.

فراتر از مرکز شهر قدیمی، گتسمانی آرام قرار دارد، و در امتداد ساحل، بوکاگرانده، بخش جدیدتری از شهر، جایی که آپارتمان‌های مجلل و هتل‌ها برای املاک و مستغلات برجسته در کنار دریا می‌جنگند. و کمتر از یک ساعت با قایق با جزیره ها و سواحل فاصله دارید که استراحت و سفرهای یک روزه ایده آل را ارائه می دهند.

2. مدلین

بوگوتا ممکن است پایتخت کلمبیا باشد، اما این شهر کوچکتر و قابل مدیریت‌تر مدلین است که تمایل دارد قلب بازدیدکنندگان را تسخیر کند. مدلین در اوایل دهه 1990 خطرناک‌ترین شهر جهان لقب گرفت، اما ربع قرن بعد، شهرت خود را برای چیزی کاملاً متفاوت به دست آورد: نوآوری.

این شهر دارای تله‌کابین‌هایی است که سکونتگاه‌ها را در تپه‌هایش به یک سیستم متروی مدرن در دره پایین، کمربند سبز از «پارک‌های زیست‌محیطی» سرسبز، و کتابخانه‌ها و مراکز اجتماعی چشمگیر در برخی از فقیرترین محله‌ها متصل می‌کنند.

یک روز عالی برای گشت و گذار در Medellin ممکن است در محله قدیمی در Botero Plaza شروع شود، جایی که مجموعه‌ای از 23 مجسمه زیبا را خواهید دید که توسط هنرمند محبوب کلمبیایی فرناندو بوترو اهدا شده است. در مجاورت میدان، موزه آنتیوکیا و کاخ فرهنگی برجسته رافائل اوریبه اوریبه قرار دارد. سپس با سوار شدن بر سیستم پله برقی شیک از طریق Comuna 13 به سمت تپه‌های بالای شهر بروید تا خانه‌های رنگارنگ این محله و نقاشی‌های دیواری استادانه خیابانی را کاوش کنید.

روز خود را در شیک‌ترین کمون مدلین، ال پوبلادو، به پایان برسانید، جایی که غذاخوری‌های شلوغ، بوتیک‌فروشی‌ها، و اکثریت قریب به اتفاق هتل‌های شهر را خواهید دید.

دلایل عالی برای اینکه چرا باید از مدلین دیدن کنید

این شهر کلمبیایی در سال 1675 (345 سال پیش) تاسیس شد و در سال های اخیر به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل شده است. کشف 5 دلیل برای اینکه چرا باید از مدلین بازدید کنید.

 آب و هوای مدلین عالی است

اول از همه، آب و هوای مدلین عالی است. درجه حرارت از 1000 متر بالاتر از سطح دریا شروع به کاهش می کند و به طور متوسط ​​به 22 درجه سانتیگراد (71.6 درجه فارنهایت) می رسد و به همین دلیل به شهر بهار ابدی معروف است. به لطف موقعیت مکانی آن، گل های زیبایی شکوفا می شوند، به همین دلیل است که با جشنواره گل و پارک ها و باغ های خیره کننده اش شناخته می شود.

 فضای شهری نوآورانه آن

مدلین در سال‌های اخیر جوایز متعددی را دریافت کرده است که آن را به مقصد مهمی برای مردم محلی و بازدیدکنندگان تبدیل کرده است. در سال 2013 توسط وال استریت ژورنال به عنوان شهر نوآور سال انتخاب شد. سپس، در سال 2015، به لطف پروژه های حمل و نقل نوآورانه خود که مشکلات تحرک را حل می کند، جایزه جهانی را برای سرمایه گذاری های کارآفرینانه در حمل و نقل پایدار، MobiPrize، در رده «دولت، شهر یا ملت 2015» دریافت کرد. مترو یک نمونه است، تنها مترو در کلمبیا. بسیج بیش از 2 میلیارد نفر در سال. مثال دیگر متروکابل است، کابین های هوایی متصل به کابلی که از روی چندین محله شمال شرقی مدلین می گذرد.

مجسمه فرناندو بوترو در مدلین | برند کشور کلمبیا

این شهر همچنین برنده جایزه Lee Kuan Yew World City Prize 2016 شد، یک جایزه بین‌المللی دوسالانه که به دستاوردها و کمک‌های برجسته در ایجاد جوامع شهری زیست‌پذیر، سرزنده و پایدار در سراسر جهان تجلیل می‌کند. بعداً، مدلین جایزه بین المللی شهر هوشمند را برای تحول اجتماعی، شهری و فرهنگی آن توسط یونسکو دریافت کرد.

یک پرورش دهنده گل محلی در مدلین | برند کشور کلمبیا

این بزرگترین رویداد فرهنگی شهر در سال است. بیش از یک هفته در ماه آگوست، مدلین برای جشن گرفتن این بخش از هویت شهر آماده می شود. قهرمانان این رژه سیلتروهای معروف، پرورش دهندگان گل محلی هستند که گل آرایی را بر پشت خود حمل می کنند، نوعی سپر پوشیده از انواع گل ها که مناظر، پرتره، نقاشی ها و پیام های زیبا و غیره را تشکیل می دهند.

در طول نمایشگاه گل ها فعالیت های مختلفی برای لذت بردن وجود دارد، مانند مسیر پرورش دهندگان گل، رژه silleteros، نمایشگاه ارکیده ها، پرندگان و گل ها، جشنواره ملی The Trova (جشنواره به دنبال ارج نهادن به این سنت زیبا است که به عنوان هنری اعلام شده است، میراث اجتماعی و فرهنگی مدلین)، رژه اتومبیل های کلاسیک، در میان سایر فعالیت ها.

 افراد دوست داشتنی در هر گوشه و کنار

مدلین نه تنها یک شهر زیبا است، بلکه مکانی عالی برای ملاقات با مردم بسیار دوستانه است. Paisas، همانطور که مردمان Medellin و Antioquia شناخته می شوند، به طرز معروفی استقبال می کنند. آنها همیشه به شما لبخند می زنند و از شما می پرسند که همه چیز خوب است، اگر به کمکی نیاز دارید یا به چیزی نیاز دارید، باعث می شود هر جا که می روید احساس کنید در خانه هستید.

این شهر خانه هنرمندان کلمبیایی مانند جی بالوین، مالوما و خوانس و همچنین فرناندو بوترو، نقاش و مجسمه‌ساز مشهور کلمبیایی است.

 لیست عظیمی از کارهایی که باید در مدلین انجام دهید در انتظار شماست

اگر قصد سفر به کلمبیا را دارید، حتما باید از مدلین دیدن کنید تا از آب و هوای زیبا و جاذبه های شگفت انگیز آن لذت ببرید. به خود فرصت دهید تا کارهای زیر را در مدلین تجربه کنید.

پارک کاوش در مدلین | برند کشور کلمبیا

اولین در لیست ما، موزه علم و فناوری، با یکی از بزرگترین آکواریوم های آمریکای جنوبی و یک سیاره نما. دارای بیش از 300 تجربه تعاملی است که در سراسر پارک پخش شده است، و همچنین یک ویواریوم.

پلازا بوترو در مدلین | برند کشور کلمبیا

7500 متر مربع وسیع با 23 مجسمه برنز اهدایی هنرمند کلمبیایی فرناندو بوترو. این موزه در فضای باز در مقابل موزه Antioquia واقع شده است و همچنین کاخ فرهنگ Uribe را احاطه کرده است و آن را به مرکز هنر و فرهنگ مدلین تبدیل کرده است.

ال پوبلادو مدلین

این محله محبوبی است که بیشتر به خاطر رستوران‌ها، بارها و کلوپ‌های شبانه‌اش معروف است. این مکان عالی برای لذت بردن از زندگی شبانه شهر است، به خصوص منطقه اطراف پارک لیراس، جایی که می توانید برخی از بهترین غذاها و نوشیدنی ها را در Medellin امتحان کنید.

Comuna 13 Medellin

با تور گرافیتی Comuna 13، این فرصت را خواهید داشت که سمت دیگری از مدلین را کاوش کنید و ببینید که چگونه هنر خیابانی به محله معروف برای فرهنگ و موسیقی، ظاهری روشن و رنگارنگ جدید بخشیده است.

Pueblito Paisa در مدلین | برند کشور کلمبیا

در بالای سرو نوتیبارا (تپه نوتیبارا) یک کپی از یک شهر قرن جدید در آنتیوکیا قرار دارد که دارای کلیسا، موزه و خانه‌های معمولی است. می توانید از منظره و غذاهای معمولی شهر لذت ببرید.

موزه آنتیوکیا در مدلین | کلمبیا کو

در داخل تأسیسات آن، آثار هنری اهدایی نقاش مشهور جهان، فرناندو بوترو، به همراه مجموعه‌ای از بیش از 5000 قطعه از دارایی‌های متعلق به میراث باستان‌شناسی ملت تا هنر معاصر را می‌توان یافت.

پارک منطقه ای آروی در مدلین | برند کشور کلمبیا

این پارک روباز از سال 1970 به عنوان ذخیره‌گاه جنگلی حفاظت‌شده اعلام شد. تورها، کمپینگ و مناطق پیک‌نیک احاطه‌شده توسط طبیعت، با جانوران و گیاهان جنگل‌های مه‌آلود اطراف را ارائه می‌دهد.

شهرهای خیره کننده

در عرض یک یا دو ساعت از شهر، می توانید از شهرهای کوچک زیبا مانند گواتاپه، سانتافه د آنتیوکیا، جردین و بسیاری دیگر دیدن کنید. چه یک سفر یک روزه یا آخر هفته باشد، این یک راه عالی برای بازدید از کلمبیا و کشف آن است.

مکان های بازدید معمولی

یکی از محبوب ترین مکان های بازدید در شهر پلازا مایور، بزرگترین مرکز همایش های بین المللی در کشور و مدرن ترین در آمریکای لاتین است. دارای 12000 متر مربع فضای داخلی برای نمایشگاه ها و نمایشگاه ها با ظرفیت 8000 نفر است.

3. Eje Cafetero

کافه اجه
کلمبیا که سومین تولیدکننده دانه قهوه در جهان است، کشوری فوق العاده برای چشیدن طعم و تور است. اکثریت قریب به اتفاق تولید در تپه های نیمه گرمسیری آند در غرب بوگوتا بین شهرهای کوچک ارمنستان، پریرا و مانیزالس انجام می شود. این منطقه که با نام کافه‌ترو (یا محور قهوه) شناخته می‌شود، میزبان تعداد فزاینده‌ای از مزارع قهوه است که در سال‌های اخیر فعالیت‌های خود را برای گردش‌ها، مزه‌کردن و اقامت‌های مجلل در مزرعه به روی عموم باز کرده‌اند.

این مزارع کوچک (و اغلب ارگانیک) مکان هایی هستند که کشاورز-مالک ممکن است یک ساعت از روز خود را برای توضیح روند تبدیل یک “گیلاس” فروتن به دانه قهوه ای که روزی برشته و آسیاب می شود را توضیح دهد. به یک لاته برگشت به خانه

شهر کوچک تفریحی سالنتو با تورهای مزرعه‌های متعدد در نزدیکی و کارهای زیادی برای انجام دادن به راحتی جذاب‌ترین مکان برای اقامت است. همچنین دسترسی آسانی به جاذبه هایی مانند دره کوکورا خواهید داشت که بلندترین درختان نخل جهان را در خود جای داده است. می‌توانید از سالنتو دوچرخه‌هایی کرایه کنید تا با بخار خود به گشت و گذار در منطقه بپردازید یا سوار یکی از جیپ‌های قدیمی Willy شوید که عملاً تاکسی‌های شهر هستند.

محل اقامت: محل اقامت در سالنتو

4. لتیشیا

آمازون را تصور کنید، و کلمبیا ممکن است اولین کشوری نباشد که به ذهنتان خطور می کند – که عجیب است، زیرا حدود یک سوم این کشور در جنگل های انبوه (و اغلب غیرقابل نفوذ) آن پوشیده شده است. پایتخت حوضه وسیع آمازون، شهر کوچک مرزی لتیسیا است که در امتداد سواحل رودخانه قدرتمند آمازون قرار دارد، درست در جایی که کلمبیا در برابر برزیل و پرو قرار گرفته است.

لتیسیا پایگاهی عالی برای اکوتوریسم، سافاری با حیات وحش، یا پیاده روی در آمازون برای آشنایی با قبایل بومی است که این منطقه را خانه می نامند. روشن است

راه اصلی برای رسیدن به اینجا با هواپیما از بوگوتا است و می‌توانید با قایق به سمت پایین رود به Manaus، برزیل یا از بالا رود به Iquitos، پرو ادامه دهید.

5. پارک طبیعی ملی تایرونا

برخی از بهترین سواحل کلمبیا را در پارک طبیعی ملی حفاظت‌شده تایرونا، که به‌خاطر خلیج‌های سایه‌دار نخل‌ها و تالاب‌های ساحلی شفافش معروف است، خواهید یافت. بیشتر سواحل در مقابل کوه‌های دراماتیک سیرا نوادا د سانتا مارتا قرار گرفته‌اند که تپه‌های جنگلی آن یک سفر جانبی عالی را در هر تعطیلات ساحلی ایجاد می‌کنند.

Tayrona همچنین مکانی فوق‌العاده برای غواصی در مناطق حفاظت‌شده نزدیک ساحل La Piscina و Cabo San Juan است. اگرچه این سواحل دور افتاده، اما دقیقاً یک راز نیستند، بنابراین بهتر است در فصل کم (فوریه تا نوامبر) برای جلوگیری از ازدحام جمعیت از آن بازدید کنید. همچنین، مگر اینکه برای اکوهاب های مجلل تایرونا هزینه می کنید، آماده باشید که در یک چادر (یا بانوج) در یکی از کمپ های متعدد کنار ساحل بخوابید.

6. بوگوتا

بیشتر بازدیدکنندگان کلمبیا به ناچار سفر خود را در بزرگترین شهر این کشور – و قلب تپنده – بوگوتا آغاز می کنند. این شهری است که اغلب نظرات متفاوتی دارد، برخی از خیابان‌های مسدود و آب و هوای غم‌انگیز آن شکایت دارند و برخی دیگر به خاطر ترکیب منحصربه‌فرد جذابیت استعماری و پیچیدگی شهری، سر از پا در می‌آیند. در هر صورت، این شهر هشت میلیونی بر روی افرادی رشد می کند که به آن زمان کافی می دهند.

گشت و گذار خود را در مرکز تاریخی La Candelaria آغاز کنید، جایی که ساختمان‌های چشم‌گیر را در پلازا د بولیوار خواهید دید و جاذبه‌های فرهنگی مانند موزه درخشان طلا را از دست ندهید. سپس، به محله‌های ثروتمندتر بوگوتای شمالی بروید و برخی از بهترین بوتیک‌فروشی‌ها و رستوران‌های سرآشپز کشور را ببینید.

محل اقامت: محل اقامت در بوگوتا

7. شهر گمشده (سیوداد پردیدا)

محبوب ترین پیاده روی کلمبیا بدون شک سفر چهار روزه و 44 کیلومتری به سیوداد پردیدا است، شهری گمشده در اعماق کوه های سیرا نوادا د سانتا مارتا که تنها در دهه 1970 دوباره کشف شد. گفته می شود این شهر باستانی که توسط سرخپوستان تایرونا بین قرن های 8 و 14 ساخته و اشغال شده است، یکی از بزرگترین سکونتگاه های پیش از کلمبیایی است که در قاره آمریکا کشف شده است.

بخش اعظم این سایت در زیر یک لحاف جنگلی ضخیم مدفون است – ساکنان بومی مدرن منطقه حفاری را ممنوع کرده اند – اما متوجه خواهید شد که تراس ها و راه پله های سنگی شکل برجسته ای دارند.

سفرهای مستقل مجاز نیست، شما باید با یک تورگردان مجاز و تایید شده بروید که راهنما و همه وعده های غذایی را ارائه می دهد. می توانید از قبل تور سانتا مارتا را رزرو کنید.

اگر تصمیم به رفتن دارید، آماده باشید، این پیاده روی در پارک نیست. شما با گرمای شدید، رطوبت خفه کننده، طوفان باران، مقادیر فراوان گل و حشرات مواجه خواهید شد. مسیر، اگرچه آسان است، اما هرگز صاف نیست، برنامه ریزی کنید که همیشه بالا یا پایین بروید. با این حال، همه چیز سخت نیست. در طول مسیر، مناظر دیدنی جنگل و فرصتی برای شنا در رودخانه ها و برکه ها از شما پذیرایی می شود.

پیاده روی ها زود شروع می شوند، معمولا حدود ساعت 5 صبح برای استفاده از خنک ترین قسمت روز. در کمپ های تعیین شده، یا در یک بانوج یا روی تشک خواهید خوابید. پشه بند ارائه شده است. باید روی این حساب کنید که بتوانید حدود 12 تا 14 کیلومتر یا هفت تا نه ساعت را در یک جلسه پیاده روی کنید.

این مسیر هر ماه سپتامبر به عنوان بخشی از توافق با جامعه بومی محلی بسته می شود. بهترین زمان برای رفتن، با کمترین بارندگی، ژانویه و فوریه است.

8. جزیره پروویدنسیا

این جزیره عجیب کارائیب بسیاری از بازدیدکنندگانی را که برای اولین بار برای اولین بار بازدید می کنند گیج می کند. برای شروع، به نیکاراگوئه بسیار نزدیکتر از کلمبیا است. سپس این واقعیت وجود دارد که ساکنان آن اسپانیایی صحبت نمی کنند، بلکه به زبان انگلیسی کریول صحبت می کنند. البته، وقتی در خیره کننده ترین سواحل زیر پرچم کلمبیا آفتاب می گیرید، هیچ کدام از اینها واقعاً اهمیتی ندارد.

این جزیره منزوی، کمی بیشتر از یک کوله‌پشت از ماسه‌های طلایی و نخل‌های تند، جواهر ذخیره‌گاه بیوسفر گل‌دریایی تحت حفاظت یونسکو است که برخی از بزرگترین تنوع زیستی دریایی جهان در انتظار کاوش هستند.

ابتدا باید در جزیره محبوب‌تر San Andrés توقف کنید و یک هواپیمای قیف کوتاه یا سه ساعت سواری با کاتاماران بگیرید تا به Providencia برسید. هنگامی که اینجا هستید، بزرگترین مجموعه از کلبه ها و هتل ها را در دهکده کوچک آگوادولسه در ساحل غربی خیره کننده جزیره خواهید یافت.

9. مومپوکس

عاشقان رئالیسم جادویی و نوشته‌های گابریل گارسیا مارکز گرفتار جذابیت‌های خواب‌آلود مومپکس خواهند شد. در کتاب ژنرال در هزارتوی برنده جایزه نوبل برجسته است و تصور می‌شود که الهام‌بخش شهر خیالی ماکوندو در معروف‌ترین رمان او، صد سال تنهایی باشد.

Mompox زمانی یک چرخ دنده پر رونق در مسیر تجاری بین سواحل کارائیب و رشته کوه های آند بود که به عنوان نقطه ای که “ال لیبرتادور” سیمو مشهور است.

بولیوار ارتش خود را برای کسب استقلال برای کشور همسایه ونزوئلا استخدام کرد. اکنون، این اثر استعماری در امتداد سواحل گل آلود رودخانه ماگدالنا، واقعاً شهری است که زمان آن را فراموش کرده است.

اگر چه این مکان فاقد انبوهی از کارها برای انجام دادن است، بسیاری از بازدیدکنندگان متوجه می شوند که مدت زمان بیشتری را برای قدم زدن در خیابان های سنگفرش شده صرف می کنند. غوطه ور شدن در فضای معماری استعماری؛ یا از طریق باتلاق Pijiño که یک جاذبه محبوب برای پرندگان است، با قایق سفر کنید.

محل اقامت: محل اقامت در مومپکس

10. شبه جزیره لا گواجیرا

این شمالی ترین نقطه در آمریکای جنوبی است، بنابراین شاید مناسب باشد که لاگواجیرا شبیه هیچ جای دیگری در این قاره نیست. این شبه جزیره دورافتاده و کم بازدید، واحه‌ای آرام از تپه‌های شنی فراگیر، باتلاق‌های مانگرو پوشیده از پرندگان، و بخش‌های وسیعی از زمین‌های خالی است که در آن صحرای لاگواجیرا نارنجی مایل به قهوه‌ای با دریای فیروزه‌ای کارائیب تلاقی می‌کند.

اعتقادات بومی در اینجا قانون سرزمین است، زیرا شبه جزیره محل زندگی مردم مغرور وایو است که هرگز تحت سلطه اسپانیا قرار نگرفتند و تا به امروز فرهنگ پر جنب و جوشی را حفظ کرده اند.

به خاطر داشته باشید که گردشگری در لاگواجیرا هنوز جدید است و سوار شدن از پایتخت منطقه ریوهاچا هم به صبر و هم حس ماجراجویی نیاز دارد. مکه موج سواری Cabo de la Vela بیشترین زیرساخت های گردشگری را دارد و احتمالاً بهترین نقطه ورود شما به منطقه خواهد بود.

11. Hacienda Nápoles

اگر یک مرد وجود داشته باشد که در تاریخ اخیر کلمبیا درنگ کرده است، آن قاچاقچی میلیاردر مواد مخدر پابلو اسکوبار است. چیزی که تعداد کمی از مردم متوجه می شوند این است که می توانید در واقع از املاک مجلل ساخته شده و متعلق به اسکوبار در Puerto Triunfo، در حدود 110 مایلی شرق مدلین دیدن کنید.

این مجموعه وسیع، معروف به Hacienda Nápoles، در دهه پس از مرگ اسکوبار در سال 1993 رو به ویرانی نهاد. اما شهرداری محلی کنترل این ملک را در اواسط دهه 2000 به دست گرفت و آن را به یک پارک تفریحی در حال رشد تبدیل کرد. با ترکیبی متنوع از مناطق موضوعی، هتل ها، پارک آبی، و باغ وحش به سبک سافاری.

تفریحات و هتل ها جدید هستند و علائم اسکوبار اکنون محدود است. خرابه‌های عمارت سابقش با بولدوزر تخریب شد و یکی از هواپیماهای سسنا که او برای قاچاق مواد مخدر به ایالات متحده استفاده می‌کرد و قبلا بالای دروازه ورودی قرار داشت، از بین رفته است (همانطور که دروازه‌اش). تنها چیزی که باقی مانده موزه کوچکی است که با میراث او و برخی از مجموعه ماشین های عتیقه اش که به آرامی زیر نور خورشید زنگ می زند دست و پنجه نرم می کند.

همچنین یک منطقه ژوراسیک پر از کپی دایناسورهایی در اندازه واقعی وجود دارد که او برای پسرش خریداری کرده و یک گله اسب آبی وحشی که پس از سال ها تولید مثل سنگین، از چهار به 40 رسیده است و اکنون بزرگترین گله خارج از آفریقا را نشان می دهد.

12. کانو کریستالس

کانو کریستالس در حالی که در چنگال جنگجویان چریکی بود، برای چندین دهه ممنوع بود، اما رسماً به تجارت بازگشته است و بیشتر از هر زمان دیگری از گردشگران استقبال می کند. بیشتر بازدیدکنندگان به این دره دورافتاده رودخانه در منطقه Orinoquía می آیند تا بین آبشارهای آن پیاده روی کنند و در چاله های شنای طبیعی آن حمام کنند.

اگرچه ارزش سفر در هر فصلی را دارد، اما دره به ویژه بین جولای و نوامبر منشوری است، زمانی که شکوفه جلبک بستر رودخانه را به رنگین کمانی از رنگ ها تبدیل می کند. پاسگاه جدا شده La Macarena پایگاه شما برای سفر به کانو کریستالس است و فقط از طریق هوا از بوگوتا یا ویلاوینسسیو قابل دسترسی است.

کلمبیا به چه چیزی معروف است؟

کلمبیا به خاطر معادن موزو، چیور و کوسکوئز واقع در رشته کوه های آند معروف است. این منطقه بهترین زمردهای جهان را تولید می کند. در واقع حدود 70 تا 90 درصد زمردهای دنیا از کلمبیا می آیند! این سنگ ها به قدری خالص و زیبا هستند که جزو پر قیمت ترین ها هستند.

آیا کلمبیا مقصد گردشگری خوبی است؟

کل کلمبیا به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری است که باید از آن دیدن کرد، با افزایش چشمگیر بازدیدکنندگان از سراسر جهان در پنج سال گذشته. کلمبیا با سواحل کارائیب، قله‌های پوشیده از برف آند، جنگل‌های بارانی و پارک‌های ملی، چیزی را برای همه نوع مسافران ارائه می‌کند..

چرا کارتاخنا معروف است؟

Cartagena de Indias که به خاطر انرژی، هنر خیابانی و نزدیکی به بسیاری از جزایر کارائیب شناخته شده است، یکی از پربازدیدترین شهرهای آمریکای جنوبی است. درباره چرایی بازدید از کارتاخنا بخوانید و نکاتی را برای برنامه ریزی بهترین سفر بیاموزید.

آیا کلمبیا امن است؟

جرم. با وجود بهبود امنیت، میزان جرم و جنایت در کلمبیا همچنان بالاست. گروه های مسلح غیرقانونی و سایر گروه های جنایتکار به شدت در تجارت مواد مخدر و جرایم جدی از جمله آدم ربایی (برای باج گیری و اهداف سیاسی)، پولشویی و اخاذی و روسپیگری دخالت دارند.

این بود خلاصه ای از آن چه در مورد مکان های دیدنی کلمبیا می توانستیم در اختیار شما قرار دهیم حال اگر می خواهید یک سفر به کلمبیا را با بهترین قیمت به دست بیاورید کلیک کنید .

مطلب پیشنهادی

 پول رایج کلمبیا چیست؟

 پول رایج کلمبیا چیست؟

 پول رایج کلمبیا چیست؟ : در دنیای امروز، درک واحدهای پولی مختلف و نحوه تبادل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *