دوشنبه , 26 شهریور 1403 - 10:26 بعد از ظهر
نمایندگی خدمات پس از فروش پکیج برند ایمرگاس در اصفهان

معرفی نمایندگی تعمیرات قطعات پکیج ایمرگاس در اصفهان

نمایندگی اورجینال سرویس اصفهان با استفاده از تکنسین های مجرب و کارآزموده توانسته گام بلندی جهت ارائه خدمات پکیج و لوازم گاز سوز بردارد. شما می توانید جهت تعمیرات پکیج ایمرگاس از ما خدمات دریافت نمایید.

سیستم گرمایشی یکی از مهم ترین تجهیزات هر خانه ای محسوب می شود. پکیج ایمرگاس هم یکی از انواع پکیج های دیواری مرغوب شناخته شده است و دارای نشان استاندارد می باشد، و همچنین دارای گرید انرژی A می باشد و این نوع پکیج در کیفیت عالی ساخته شده و از برد دیجیتال، صفحه نمایشگر و میکروپروسسور پیشرفته برخوردار می باشد. همچنین دارای سیستم حفاظت در برابر مشعل اتمسفریک، گیرپاژ پمپ، ایمنی کنترل می باشد.

تعمیرات قطعات پکیج ایمرگاس در اصفهان

نمایندگی خدمات پس از فروش پکیج برند ایمرگاس در اصفهان

پکیج ایمرگاس کمتر دچار اشکال می شود و طرفداران خاص خود را دارد. البته تعمیرکاران با تعمیر قطعات آن آشنایی دارند. تعمیر پکیج ایمرگاس تخصصی بوده و نیاز به سابقه و تخصص فنی زیادی دارد و تعمیر پکیج کار هرکسی نمی باشد.تعمیرات پکیج ایمرگاس را از نمایندگی تعمیر و رفع اشکالات اورجینال سرویس بخواهید که با قیمت بسیار مناسب در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد بود.

اگر پکیج شما دارای مشکلاتی مانند نشتی و آبریزش ، گرم نکردن شوفاژ و یا سر و صدای ناهنجار و بلند، افت فشار مداوم و یا خاموش شدن مکرر می باشد، باید جهت رفع عیب و ایراد و تعمیر پکیج با تعمیرکار با تجربه و متخصص در این زمینه تماس بگیرید به طور کلی باید پکیج ها را در زمان های مناسب سرویس نمایید و این کار را تعمیرکاران اورجینال سرویس در محل انجام می دهند که باعث می شود در هنگام باز کردن دستگاه سایر عیوب را نیز شناسایی کنند.

هزینه تعمیر و سرویس پکیج ایمرگاس بستگی به زمان و مقدار کاری که تعمیر کار برای آن صرف میکند دارد، گاهی اوقات زمان شست و شو و رسوب گیری پکیج بسیار وقت گیر و زمان بر می شود و قطعا اگر پکیجی رسوب بیشتری داشته باشد وقت و زمان بالاتری برای سرویس می طلبد، که هزینه بیشتری را هم متقبل می شود و تا زمانی که میزان و علت خرابی پکیج مشخص نشده، نباید حرفی از قیمت و هزینه زده شود و همچنین بستگی به فاکتور هایی از قبیل نوع خرابی و یا تعویض قطعات و زمان و میزان سختی کار هم دارد.

جهت رزرو و اطلاع از قیمت دقیق با نمایندگی پکیج ایمرگاس در اصفهان تماس حاصل فرمایید، که با قیمت بسیار مناسب و در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد بود.

نمایندگی خدمات پس از فروش پکیج برند ایمرگاس در اصفهان

عیب یابی پکیج ایمرگاس

نخستین قدمی که برای تعمیر پکیج ایمرگاس بایستی انجام دهید، عیب یابی آن است که کمک می کند، مشکل و تعمیر دستگاه زودتر مشخص شود. عیب یابی پکیج توسط افراد متخصص و وارد به این کار صورت می گیرد که تشخیص اشتباه عیب دستگاه، موجب مشکلات بیشتری برای قسمت های دیگر پکیج می شود و همچنین هزینه های بیشتری برای شما خواهد داشت.

مشکلات و کد خطاهای پکیج ایمرگاس و راه های رفع آن

کد خطا 01

این ارور، زمانی که شعله به درستی تشکیل نشود، و یا فشار گاز کم باشد و یا جرقه زن دچار مشکل شده باشد، ایجاد می شود و باید تعویض گردد.

 کد خطا 02

این ارور از مهم ترین کد خطا های پکیج ایمرگاس می باشد و نشان دهنده فعال شدن کلید حرارتی می باشد.

کد خطا 03

این ارور، در پی بروز مشکل در دودکش برد ایجاد می شود. گاهی ممکن است با گیر کردن یک شی در دودکش مسیر خروج دود بسته شده و باعث ایجاد دود در پکیج شود.

 کد خطا 04

این ارور، نیز به علت گرفتگی دودکش ایجاد می شود.

 کد خطا 05

به هنگام بروز مشکلی، در ان تی سی شوفاژ این ارور بر روی صفحه نمایش ایجاد می شود که برای رفع این خطا باید ان تی سی تعویض گردد.

 کد خطا 06

این ارور در پکیج ایمرگاس، نشان دهنده خرابی ان تی سی آب گرم مصرفی می باشد و برای از بین بردن این خطا باید این قطعه تعویض گردد.

 کد خطا 07

این خطا نشانگر فشار پایین مدار شوفاژ می باشد ، و بر اثر معیوب بودن پرشر سوئیچ آب و یا پایین بودن فشار آب ورودی ایجاد می شود.

کد خطا 08

این کد، نشان دهنده تعداد ریست های دستگاه می باشد.

کد خطا 09

این کد خطا به علت قابل تشخیص نبودن مدار شعله ایجاد می شود و امکان دارد به دلیل معیوب بودن برد الکترونیکی و الکترود نیز ایجاد شود، که بایستی برد الکتریکی و الکترود مورد بررسی قرار بگیرند.

مشکلات و کد خطاهای پکیج ایمرگاس و راه های رفع آن

 کد خطا 10

این ارور زمانی که فشار آب گرم مصرفی افت کرده باشد، ایجاد می شود و برای رفع ارور، کافی است فشار آب را بالا ببرید.

 کد خطا 11

زمانی که در تخلیه دود مشکلی ایجاد شود این ارور بر روی صفحه نمایش ایجاد می شود و برای رفع آن باید دودکش دستگاه را بررسی نمایید.

 کد خطا 12

این ارور بر اثر غیر فعال شدن ترموستات اتاق به وجود می آید و علت آن خرابی ترموستات و قطعی اتصالات ترموستات می باشد.

 کد خطا 15

در صورت وجود ایراد در کانکتورها و یا خرابی برد الکترونیکی این ارور را بر روی صفحه نمایش ایجاد می شود، که بهتر است از یک تعمیرکار با تجربه کمک بگیرید.

کد خطا 20

این ارور زمانی که شعله به درستی تشکیل نشود، ایجاد می گردد که برای رفع این ارور ابتدا باید گاز ساختمان را بررسی نمایید و مطمیٔن شوید که فشار لازم را دارد و سپس جرقه زن را چک کنید و از سالم بودن آن نیز اطمینان حاصل کنید.

کد خطا 24

این ارور نشانه ی بروز مشکل در دکمه های کنترل پنل می باشد.

کد خطا 27

این ارور در پی بروز مشکل در گردش آب مدار گرمایش ایجاد می شود و همچنین در صورت رسوب گرفتن مدار نیز ایجاد می شود که باید رسوب گیری شود.

مطلب پیشنهادی

نقش مخزن آب طبرستان در مدیریت منابع آب چیست ؟

نقش مخزن آب طبرستان در مدیریت منابع آب چیست ؟

نقش مخازن آب طبرستان  در مدیریت منابع آب چیست ؟ مخازن آب طبرستان از جمله منابع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *