چهارشنبه , 13 تیر 1403 - 2:55 قبل از ظهر
 معرفی تمام فیلم های دیوید بکام

 معرفی تمام فیلم های دیوید بکام

معرفی تمام فیلم های دیوید بکام : دیوید بکام، یک بازیکن فوتبال مشهور اهل انگلستان با نام کامل دیوید رابرت جوزف بکام است. او یک بار توانست عنوان بازیکن سال را از آن خود کند و در سال 1999، دومین بازیکن برتر جهان پس از ریوالدوی برزیلی شد. او یازده بار به‌عنوان جذاب‌ترین بازیکن فوتبال شناخته شده است. در علاوه به فعالیت‌های خیرخواهانه اش اشاره شده است که دستمزد کلی خود را در پاری سن ژرمن، که در آن زمان بیشتر از دستمزد تمام بازیکنان فوتبال بود، به سازمان کودکان سرطانی اهدا کرد. همسر او، ویکتوریا آدامز، یکی از خوانندگان گروه اسپایس گرلز است.

دیوید بکهام، فراز و نشیب‌هایی را در دنیای سینما و تلویزیون تجربه کرده است، جایی که از فوتبالیست معروف به یک بازیگر با توانمندی هنری برجسته تبدیل گشته است. یک دوره فعال و پرشور در حوزه هنر و سینما را در سال ۱۳۹۶ آغاز کرد و با بازی در فیلم‌های مهم، جایگاه خود را در جهان هنری حفظ کرد. از همه جاذبه‌های مرتبط با بازی در «شاه آرتور: افسانه شمشیر» به کارگردانی گای ریچی، تا ارتباط با هنرمندان برجسته مانند آنابل والیس و چارلز هانم، داستان زندگی و حرفه دیوید بکهام یک سفر جذاب به عمق دنیای سینماست. در مقاله معرفی تمام فیلم های دیوید بکام ، با گشت زدن در سوابق کاری و بازی‌های تأثیرگذار این هنرمند، سعی داریم تا زندگی حرفه‌ای و هنری این فرد استثنایی را به تصویر بکشیم.

سریال بکام

Beckham

 معرفی تمام فیلم های دیوید بکام

سریال بکام به کارگردانی فیشر استیونس در سال 2023 تولید شده و داستان فوتبالی فردی با پیشینه فقیرانه را به تصویر می‌کشد. این مستند بیوگرافی مشتمل بر داستان مسیر شهرت جهانی دیوید بکام در عرصه فوتبال است که به صورت هنرمندانه تجسم یافته است.

سریال رئال مادرید تا پایان

Real Madrid  Until the End

معرفی تمام فیلم های دیوید بکام
رئال مادرید تا پایان مستندی است که به پشت صحنه‌های فصل 2022-2021 تیم فوتبال رئال مادرید می‌پردازد. این مستند به مسیر تیم در لیگ قهرمانان و دستیابی به چهاردهمین پیروزی این لیگ با حمایت هواداران پروپاقرص پرداخته است.
سریال رئال مادرید تا پایان در سال 2023 تولید شده و اثری مشترک اسپانیا و آمریکا در ژانر مستند و ورزشی است. این سریال به پشت پرده‌های فصل 2022-2021 تیم فوتبال رئال مادرید می‌پردازد، و هنرمندی دیوید بکام نیز در آن به تصویر کشیده شده است.

سریال نیمار: آشوب تمام عیار

 Neymar: The Perfect Chaos

 معرفی تمام فیلم های دیوید بکام
فیلم بعدی که در مقاله ی  معرفی تمام فیلم های دیوید بکام به آن اشاره می نماییم مستند نیمار می باشد . در مستند نیمار: آشوب تمام عیار ، ستاره برزیلی نیمار، با محبوبیت جهانی و همچنین انتقادات مداوم، داستان زندگی شخصی و لحظات چالش‌برانگیز فوتبال خود را باز می‌کند.
این سریال به کارگردانی دیوید چارلز رودریگز در سال 2022 تولید شده و محصولی از آمریکا و برزیل در ژانر مستند و بیوگرافی است. در این سریال، دیوید بکام، نیمار، لیونل مسی و کیلیان امباپه نیز در نقش هنرمندان به تصویر کشیده شده‌اند.

سریال با دیوید بکام تیم ما را نجات دهید

Save Our Squad with David Beckham

 معرفی تمام فیلم های دیوید بکام
این مجموعه داستان دیوید بکام را به تصویر می‌کشد که به زمین‌های فوتبال شرق لندن باز می‌گردد؛ همان زمین‌هایی که در کودکی در آنجا با توپ بازی می‌کرد. او به عنوان راهنمای یک تیم فوتبال پایه استخدام می‌شود که تلاش می‌کند تا در لیگ باقی بماند.
این مجموعه توسط شان دویل در سال 2022 تولید شده و توسط کمپانی برادران وارنر ساخته شده است. سریال با نام با دیوید بکام تیم ما را نجات دهید و در ژانر مستند و ریلیتی شو به تماشا گذاشته می‌شود.

فیلم راه یونایتد

The United Way

 معرفی تمام فیلم های دیوید بکام
راه یونایتد یک مستند ورزشی است که در سال 2021 در انگلیس تولید شده. این مستند به عنوان یک روایتگر از تاریخ باشگاه فوتبال منچستر یونایتد عمل می‌کند و با حضور ستارگانی چون دیوید بکهام، تصاویری ناپخش شده تاکنون از این تاریخ را به تماشاگران ارائه می‌دهد.
فیلم راه یونایتد به کارگردانی مت هادسون در سال 2021 ساخته شده و محصولی از کشور انگلیس در ژانر مستند و تاریخی است. در این فیلم، هنرمندانی چون اریک کانتونا، دیوید بکام، ران اتکینسون، رایان گیگز و نیکی بات به تصویر کشیده شده‌اند.

فیلم دیوید بکام بدنام

David Beckham: Infamous

 معرفی تمام فیلم های دیوید بکام
در ادامه ی مقاله ی  معرفی تمام فیلم های دیوید بکام به فیبم دیوید بکام بدنام رسیدیم . دیوید بکام، نامی که همگان آن را می‌شناسند، اسطوره فوتبال و زمانی مرد منفورترین انگلستان. او، نابغه واقعی فوتبال مدرن، با آغازی ساده در فوتبال، به عنوان پربازی ترین بازیکن ملی شناخته شد. در یک فصل، با تیمش سه جام را به دست آورد، به عنوان گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ جاودانه شد و در باشگاه‌هایی چون منچستر یونایتد، رئال مادرید و آ سه میلان به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ به میدان رفت.
فیلم دیوید بکام بدنام به کارگردانی بن سمپی در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و در ژانر مستند و بیوگرافی می‌باشد. در این فیلم دیوید بکام و ویکتوریا بکام به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم منچستر یونایتد برای شکوه

Manchester United: For the Glory

 معرفی تمام فیلم های دیوید بکام
منچستر یونایتد: برای شکوه ، مستندی در ژانر ورزشی و محصول کشور انگلیس در سال 2020 است. در این مستند ستارگانی همچون الکس فرگوسن، خوزه مورینیو و کریستینو رونالدو حضور دارند. این مستند درباره یکی از بهترین تیم های تاریخ فوتبال، منچستر یونایتد است. منچستر یکی از تیم های فوتبالی است که بیشترین جایزه ها را از آن خود کرده: برد بیست عنوان لیگ برتر انگلیس، سه قهرمانی لیگ یوفا و دوازده جام لیگ حذفی انگلیس.
با بیش از 650 میلیون طرفدار در سرتاسر دنیا، منچستر یونایتد یکی از بزرگترین برند ها در صنعت فوتبال، با اسمی شناخته شده است. این مستند، نگاهی به نقاط عطف، بهترین بازیکن ها و دستاورد هایشان در تاریخ این باشگاه می اندازد. این فیلم، مستندی از منچستر یونایتد و کمپین آن هاست … برای شکوه
فیلم منچستر یونایتد: برای شکوه به کارگردانی مت سالمون در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و در ژانر مستند و ورزشی می‌باشد. در این فیلم دیوید بکام، الکس فرگوسن، رایان گیگز، روی کین، خوزه مورینیو و کریستیانو رونالدو به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال پیدایش لیگ برتر انگلستان

Fever Pitch! The Rise of the Premier League
 معرفی تمام فیلم های دیوید بکام
داستان شکل گیری لیگ برتر انگلستان در قالب روایت های افرادی همچون اریک کانتونا، دیوید بکام، وینی جونز و الن شیرر.
سریال پیدایش لیگ برتر انگلستان به کارگردانی آدام هاپکینز و یمی بامیرو در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر مستند و تاریخی می‌باشد. در این سریال پل مرسون، دیوید بکام، گری نویل، آلن شیرر و پیتر اشمایکل به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دیوید بكهام به عشق بازى

David Beckham: For the Love of the Game
 معرفی تمام فیلم های دیوید بکام
دیوید بكهام: به عشق بازى»، مستندی در ژانر بیوگرافی-ورزشی، به کارگردانی راس مالکین و مت اسمیت و محصول سال 2015 کشور انگلیس است. در این مستند جذاب و دیدنی با ستاره فوتبال انگلیس، دیوید بکهام»، به هفت قاره سفر می کنیم تا با انواع روش های بازی فوتبال در این قاره ها آشنا شویم
فیلم دیوید بكهام: به عشق بازى به کارگردانی راس مالکین و مت اسمیت در سال 2015 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و در ژانر مستند و بیوگرافی می‌باشد. در این فیلم دیوید بکام، دیو گاردنر و سایمون اولیویرا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رونالدو در برابر مسی

Ronaldo vs. Messi
 معرفی تمام فیلم های دیوید بکام
رونالدو در برابر مسی ، مستندی در ژانر ورزشی، به کارگردانی «تارا پیرنیا» و محصول سال 2017 کشور آمریکاست. در دنیای فوتبال، زمانی که صحبت از بزرگترین بازیکن فوتبال به میان می آید، به نظر تنها دو جبهه وجود دارد! اگر از مردم دنیا سوال شود که در حال حاضر بزرگترین بازیکن فوتبال کیست،
احتمالا نیمی از آن ها پاسخ خواهند داد «لیونل مسی» و نیم دیگر می گویند کریستیانو رونالدو! در این مستند بی نظیر، جذاب و زیبا، حرکات، استعداد و توانایی های این دو فوق ستاره و اسطوره را بررسی می کنیم؛ حرف های طرفداران متعصب این دو را می شنویم؛ با کارشناسان مصاحبه کرده و بحث خواهیم کرد که کدام یک، بهترین بازیکن فوتبال مدرن به شمار می آیند…
فیلم رونالدو در برابر مسی به کارگردانی تارا پیرنیا در سال 2017 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر مستند و ورزشی می‌باشد. در این فیلم کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، دیوید بکام و الکس فرگوسن به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کلاس 92

  The Class of 92
 معرفی تمام فیلم های دیوید بکام
این مستند به رشد شش بازیکن جوان آکادمی باشگاه فوتبال منچستریونایتد، دیوید بکهام، نیکی بات، رایان گیگز، گری نویل، فیل نویل و پل اسکولز که از سال 92 فوتبال خود را در این باشگاه آغاز کردند و زیر نظر الکس فرگوسن به یک از طلایی ترین نسل های فوتبال منچستر یونایتد و انگلستان تبدیل شدند می پردازد.
فیلم کلاس 92 به کارگردانی بن ترنر و گیب ترنر در سال 2013 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و در ژانر مستند و ورزشی می‌باشد. در این فیلم دیوید بکام، نیکی بات، رایان گیگز و گری نویل به هنرمندی پرداخته‌اند .

فیلم زندگی رایان سرمربی موقت – به روایت محمد رضا احمدی

Life of Ryan: Caretaker Manager
 معرفی تمام فیلم های دیوید بکام
این مستند زندگی رایان گیگز را با روایت محمد رضا احمدی در لیگ برتر سال 2013 دنبال می کند. رایان ژوزف ویلسون گیگز (زادهٔ ۲۹ نوامبر ۱۹۷۳) مربی و فوتبالیست پیشین ولزی می باشد که از سال ۱۹۹۰ عضو تیم فوتبال منچستر یونایتد و در حال حاضر سرمربی تیم ملی ولز است و به عنوان پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ بریتانیا شناخته می شود.
گیگز در طی سال های حضورش در تیم اصلی منچستر یونایتد توانسته است به ۱۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس، ۲ عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، ۴ عنوان قهرمانی جام حذفی انگلیس، ۸ عنوان قهرمانی جام اتحادیه، ۱ عنوان قهرمانی سوپر کاپ اروپا، ۱ عنوان قهرمانی جام بین قاره ای و ۱ عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان دست یابد.
در نظرسنجی اینترنتی سایت اتحادیه فوتبال انگلیس که به مناسبت بیستمین سال برگزاری لیگ برتر انگلیس در سال ۲۰۱۲ برگزار شد، رایان گیگز به عنوان بهترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. او پس از برکناری دیوید مویس در آوریل ۲۰۱۴ به صورت موقت هدایت و سرمربیگری منچستر یونایتد را در ۴ بازی پایانی لیگ برتر به عهده گرفته است. گیگز سرانجام در پایان فصل ۲۰۱۳/۱۴ و هم زمان با اعلام سرمربیگری لوئیس فن خال در منچستر یونایتد با نوشتن نامه ای به طور رسمی خداحافظی اش از میادین فوتبال را اعلام کرد. وی پس از خداحافظی از فوتبال روی به فوتسال آورد و در لیگ فوتسال هند برای تیم مامبای واریورز بازی می کند. تیم او با غلبه بر تیم دهلی دراگونز قهرمان پریمیر فوتسال شد.
فیلم زندگی رایان: سرمربی موقت – به روایت محمد رضا احمدی به کارگردانی دنیل مندل در سال 2014 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و در ژانر مستند و بیوگرافی می‌باشد. در این فیلم دیوید بکام، دیگو آرماندو مارادونا، الکس فرگوسن، رایان گیگز و ریو فردیناند به هنرمندی پرداخته‌اند

فیلم زیدان: پرتره قرن 21

Zidane: A 21st Century Portrait

 معرفی تمام فیلم های دیوید بکام
مستند زیدان: پرتره قرن 21 ، در تاریخ 23 آوریل 2005 جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم رئال مادرید و ویارئال را از زاویه ستاره فوتبال جهان، زین الدین زیدان، به تصویر می‌کشد.
این فیلم به کارگردانی داگلاس گوردون و فیلیپ پارنو در سال 2006 تولید شده و محصول کشور فرانسه در ژانر مستند و بیوگرافی است. در این اثر، زین الدین زیدان و دیوید بکام نیز به عنوان هنرمندان حاضر در فیلم به تصویر کشیده شده‌اند.

مطلب پیشنهادی

بهترین انیمیشن ها و کارتون ها برای درس زندگی کودکان

فیلم‌های انیمیشن کودکان فقط برای سرگرم کردن فرزند شما نیستند؛ فیلم‌هایی با داستان و پیام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *