جمعه , 15 تیر 1403 - 6:50 قبل از ظهر
کباب تابه ای

طرز تهیه کباب تابه ای ساده، کباب تابه ای مرغ با سیخ چوبی، کباب برگ خانگی

کباب ها یکی از غذا های اصیل ما ایرانی ها می باشند که بسیار لذیذ و خوشمزه هستند و بیشتر با گوشت قرمز و مرغ یا گوشت بوقلمون و بلدرچین نیز تهیه می شوند. کباب ها تاریخچه بسیار قدیمی بین ما ایرانی ها دارند و می توان گفت این غذا اختصاصی برای کشور ما می باشد ولی در دیگر کشور های دیگر بخصوص ترکیه نیز رسپی مختلفی از کباب وجود دارد. شما می توانید کباب ها را به راحتی در خانه تهیه کنید و یا می توانید برای یک دورهمی یا پیک نیک کباب تهیه کنید. کباب ها به روش های مختلفی پخته می شوند، شما می توانید کباب ها را روی زغال یا داخل فر و ماهیتابه تهیه کنید که این کاملا به دسترسی شما بستگی دارد. کباب ها را می توانید به همراه نان و سالاد دلخواه سرو کنید و یا می توانید در کنار یک پلو خوشمزه زعفرانی میل کنید.  کباب ها در طعم ها و مزه های مختلفی تهیه می شوند و امروز ما تصمیم گرفتیم بهترین و آسان ترین کباب ها را به شما آموزش دهیم که بتوانید به راحتی در خانه تهیه کنید که عبارت است از کباب تابه ای، کباب تابه ای مرغ، کباب برگ پس همراه ما باشید.

کباب تابه ای

کباب تابه ای

کباب تا به ای یکی از کباب های بسیار معروف و مشهور بین ما ایرانی ها می باشد که به دلیل اینکه در تابه تهیه می شود و به این اسم مشهور شده است. این کباب بسیار فوری و ساده تهیه می شود و می توانید با حلقه گوجه یا سس ربی آن را به دلخواه سرو کنید اما شما می توانید با افزودن کمی سماق یا رب نارنج یا آبلیموترش به این کباب طعم فوق العاده ی به آن بدهید. اما برای مشاده دستور تهیه کباب تابه ای به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

کباب تابه ای مرغ

کباب تابه ای مرغ

کباب تابه ای مرغ را می توانید به راحتی با طعم فوق العاده در خانه تهیه کنید. شما می توانید این کباب را به سیخ چوبی یا فلزی بزنید و یا می توانید مابه کباب مرغ را داخل تابه پخش کنید و با قاشق چوبی به آن حالت دهید. یکی از نکات مهم در تهیه کباب تابه ای مرغ استفاده از سینه و ران مرغ است زیرا استفاده تنها از سینه مرغ باعث خشک شدن بافت کباب مرغ می شود. اما برای مشاهده دستور تهیه کباب تابه ای مرغ به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

کباب برگ

کباب برگ

کباب برگ را می توان یکی از خوشمزه ترین و لذیذ ترین کباب های ایرانی دانست که شاید تهیه آن در ابتدا سخت به نظر برسد ولی بسیار آسان است به شرطی که نکاتی را که به شما یاد خواهیم داد رعایت کنید تا بتوانید یک کباب برگ خانگی خوشمزه را داشته باشید. اما برای مشاهده دستور تهیه کباب برگ به سایت آلامتو مراجعه کنید.

 

مطلب پیشنهادی

 طرز تهیه خمیر پیتزا خانگی ساده

 طرز تهیه خمیر پیتزا خانگی ساده

طرز تهیه خمیر پیتزا خانگی ساده :در دنیایی پر از غذاهای خوشمزه، پیتزا جایگاه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *