چهارشنبه , 13 تیر 1403 - 2:25 قبل از ظهر

رکورد رانندگی در جهان

رکورد رانندگی در جهان

ران باکهلز رکورد رانندگی در جهانی گینس را در طولانی ترین مسافت فرسودگی ماشین در روز شنبه با طول بررسی شده 1598 فوت به ثبت رساند. اما در حال حاضر تا 4 آوریل 2017 طولانی ترین سفر رانندگی شده 741065 کیلومتر (460476 مایل) است که توسط امیل و لیلیانا اشمید (سوئیس) انجام شد که در 186 کشور با همان تویوتا لندکروز در سفری که در 18 اکتبر 1984 آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد به دست آمد.

باکهلز هنگام عبور از خط پایان در مسیر، مشت های خود را به هوا فشار داد و با خوشحالی تشویق کرد، تلاش نهایی موفقیت آمیز او با فاصله 122 فوتی حداقل مورد نیاز را شکست داد، زیرا ابری از دود آبی و سبز لاستیک به آسمان صاف اکتبر جاری شد.

باکهلز در پاسخ به این سوال که وقتی از ماشینش خارج شد پس از اتمام فرسودگی در Pacific Raceways نزدیک کنت چه احساسی داشت، گفت: باور نکردنی است.

او گفت: “من واقعاً احساس آرامش می کنم، عالی.” ما نه تنها رکورد طولانی‌ترین فرسودگی شغلی را داریم، بلکه بیشترین تلاش‌ها برای فرسودگی شغلی را نیز داریم.

باکهلز در ابتدا سفر فرسودگی را برای جمع آوری پول برای بنیاد سوختگی شورای آتش نشانی ایالت واشنگتن (WSCFF) – که قبلاً بنیاد سوختگی شمال غربی بود – آغاز کرد.

جمع آوری پول توسط باکهلز

تا به امروز، باکهلز، با کمک تیم حامیان و حامیان سخاوتمند خود، بیش از 22000 دلار برای این بنیاد جمع آوری کرده است، همراه با اختصاص رکورد جهانی به نام بنیاد.

ساکن آبرن گفت: «خوشحالم که این کار انجام شد، خوشحالم که خیلی خوب پیش رفت.»

او گفت که چند لحظه دشوار در پیست وجود داشت، اما در کل او مطمئن بود که این حرکت در مسیر ساخت تاریخ خواهد بود.

من بیشتر سعی می‌کردم روی جلوگیری از دم ماهی شدن ماشین تمرکز کنم. در انتها، وقتی مسیر از بین می‌رود، سنجاب‌های بیشتری شروع می‌شود و شما باید سریع‌تر از همان ابتدا در آن باشید.» “اما من واقعاً احساس خوبی داشتم. احساس می‌کردم مطمئناً این اتفاق خواهد افتاد.»

نظر همسر باکهلز در مورد این رکورد

باکهلز و همسرش، تریسی، پس از رد و بدل شدن با هم و در آغوش گرفتن، در Malibu Chevelle ’64 برای یک دور پیروزی به میدان رفتند.

این زوج از سال 1982 مالک فدرال وی خودرو و رادیاتور در فدرال وی هستند و هر دو مسابقه‌دهنده NHRA Super Street Drag هستند.

تریسی باکهلز گفت: «من خیلی به او افتخار می کنم.

بیش از 600 تماشاگر شاهد این رکورد جهانی بودند که در جریان فینال فصل کینه توز ساحل غربی در Pacific Raceways میزبانی شد.

و در مورد برنامه های جشن بوکهلز: کوکتل و یک شام بزرگ استیک، او با خنده گفت.

او گفت: “من فقط از آن لذت می برم، سرگرم کننده بود.” “زمان طولانی در حال ساخت بود.”

حامیان رکورد جهانی فرسودگی شغلی باکهلز

حامیان رکورد جهانی فرسودگی شغلی باکهلز عبارتند از: فدرال وی خودرو و رادیاتور، دکتر انژکتور، دان اسمال اند پسران، پرفورمنس پرپ LLC، قطعات خودرو Napa Centerline، شمال غربی، برش بتن، فروشگاه کامیون، اتومبیل های مسابقه ای ران پیرسی، تصاویر خودرو، جنرال موتورز Honest Performance، Kent Performance Auto Center، Jet Chevrolet، Thermal Solutions Mfg، Inc.، All Transmissions و Automotive.

لاستیک ران باکهلز چه رنگی بودند ؟

ران باکهلز از لاستیک‌های مخصوص رنگ‌های آبی و سبز استرالیا استفاده کرد تا غرور Seahawks را در طول فرسودگی شغلی خود در رکورد جهانی نشان دهد.

اولین کسی که در سراسر جهان رانندگی کرد چه کسی بود؟

اولین رانندگی در سراسر جهان توسط آلوها واندرول (ایالات متحده آمریکا/کانادا) انجام شد که با یک فورد مدل T به سراسر جهان سفر کرد، از 29 دسامبر 1922 تا ژانویه 1927 در نیس فرانسه شروع و به پایان رسید.

میزان تصادفات روزانه در سراسر جهان

روزانه حدود 3000 تصادف رانندگی در سراسر جهان رخ می دهد. مشروبات الکلی و سایر مواد مخدر در 22 درصد از تصادفات وسایل نقلیه در بزرگراه ها و معابر جهان نقش دارند. مرگ و میرهای ناشی از خودرو به عنوان یازدهمین علت شایع مرگ در بسیاری از مکان ها، به ویژه کشورهای در حال توسعه، رتبه بندی می شوند و جوانان در گروه های سنی 5 تا 24 سال بیشترین خطر را دارند. با نرخ 73.4 مرگ در هر 100000 نفر، لیبی با اختلاف بیشترین میزان وقوع تصادفات رانندگی را در سراسر جهان دارد. لیبی با 73.4 تصادف در هر 100000 نفر بیشترین تصادفات رانندگی در جهان را تجربه می کند.

حمل و نقل عمومی

کشورهای با درآمد پایین و متوسط ​​کمتر از نیمی از وسایل نقلیه جهان را در اختیار دارند. با این وجود، آنها بیش از 90 درصد از تعداد کل مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده ای را تشکیل می دهند. شبکه های جاده ای ضعیف آنها و کمبود منابع برای اجرای قوانین ایمنی جاده و کمک های پزشکی از عوامل اصلی هستند. برعکس، کشورهایی که کمترین میزان مرگ و میر تصادفات جاده ای را دارند، عمدتاً کشورهای پردرآمدی هستند که منابع لازم برای حفظ استانداردهای بالا و اجرای قوانین سختگیرانه تر استفاده از جاده ها را دارند. در چنین کشورهایی، سیستم های حمل و نقل عمومی به دلیل سوابق ایمنی مورد تحسین قرار می گیرند. با این حال، در برخی از کشورهای کم درآمد، وسایل نقلیه عمومی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر ناشی از وسایل نقلیه هستند. به عنوان مثال، در نیجریه و کنیا، ارائه دهندگان حمل و نقل عمومی به خوبی شناخته شده اند که کابین های خود را به خوبی از ظرفیت های ایمن پر می کنند، در حالی که از محدودیت های سرعت در طول مسیر خود فراتر می روند. آنها اغلب با استفاده از وسایل نقلیه ای که به اندازه کافی برای حضور در جاده مناسب نیستند، به قوانین جاده تحقیر می کنند.

خودروهای ارزان قیمت، ریسک های گران قیمت

اکثر وسایل نقلیه فروخته شده در کشورهای با درآمد پایین و متوسط ​​قادر به رعایت استانداردهای ایمنی جاده ای نیستند که به استانداردهای جهانی نزدیک می شوند. مقررات داخل این کشورها که مشخص می کند چه چیزی یک وسیله نقلیه را قابل حمل و نقل می کند، سست هستند و آنها را به مکان های ایده آل برای تخلیه وسایل نقلیه قدیمی تبدیل می کند. از آنجا، مردم محلی اغلب از هزینه‌های پایین مربوط به واردات وسایل نقلیه قدیمی که به سختی کار می‌کنند و برای استفاده شخصی آنها خطراتی برای سلامت عمومی ایجاد می‌کنند، استفاده می‌کنند. کاهش تعداد کاربران خودرو در این کشورها کمک زیادی به کاهش سرانه مرگ و میر تصادفات جاده ای خواهد کرد. با این حال، با توجه به اینکه تنها 33 درصد از کشورهای جهان سیاست‌های فعالی دارند که مردم را به پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری به‌عنوان جایگزینی برای رانندگی تشویق می‌کند، سخت خواهد بود و محدودیت منابع، تصویب و اجرای سیاست‌های خود را دشوار می‌کند.

خطرات برای عابران پیاده و دوچرخه سواران

نیمی از افرادی که در تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند، عابرین پیاده، دوچرخه سواران یا اپراتورهای وسایل نقلیه دو چرخ هستند. از آنها به عنوان “کاربران آسیب پذیر جاده” یاد می شود. در قاره آمریکا، نسبت مرگ و میر موتورسیکلت‌ها از 15 درصد بین سال‌های 2010 تا 2013 به 20 درصد افزایش یافته است و در جنوب شرق آسیا و مناطق اقیانوس آرام، این نسبت به 33 درصد می‌رسد. کاربران آسیب پذیر جاده به ویژه در کشورهایی که نیازهای آنها در مراحل طراحی پروژه های راه سازی در نظر گرفته نمی شود، در معرض خطر هستند. «گذرگاه‌های گورخر» در مکان‌هایی که کاربران آسیب‌پذیر در نظر گرفته نمی‌شوند و تقریباً خطوط دوچرخه‌سواری وجود ندارند، بسیار اندک است. این مشکل با این واقعیت تشدید می‌شود که دولت‌ها برای کاهش ازدحام خودروها در جاده‌های خود ابتکار عمل چندانی ندارند.

ضرورت تلاش های جهانی شده

در کنفرانسی که در برازیلیا برگزار شد، مقامات حمل‌ونقل و همچنین بخش‌های بهداشتی از دولت‌های بسیاری از کشورها گرد هم آمدند تا درباره مسائل ایمنی جاده‌ای جهانی و نیاز مبرم به اقدام برای دستیابی به اهداف ایمنی جاده‌ای که در دستور کار 2030 برای پایداری مشخص شده است، بحث کنند. توسعه. در آنجا، آنها در مورد تصویب قوانین جدید برای مهار تعداد بالای مرگ و میر تصادفات جاده ای بر اساس شیوه های مربوط به استفاده از کمربند ایمنی، محدودیت سرعت، کلاه ایمنی موتورسیکلت و صندلی کودک بحث کردند. با این حال، اگر کشورها به وعده های خود عمل نکنند و دستورات خود را اجرا نکنند، این کافی نخواهد بود. بهبود در سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی به ایمن‌تر کردن آن برای عابران پیاده، دوچرخه‌سواران و رانندگانی که جاده‌های سیاره ما را به اشتراک می‌گذارند کمک زیادی می‌کند. کشورهای در حال توسعه سزاوار این همه سرزنش نیستند، زیرا حتی در کشورهای توسعه یافته بسیاری از رانندگان متوجه نمی شوند که جاده برای همه کاربران است، نه فقط برای افرادی که ماشین دارند. بسیاری قوانین راهنمایی و رانندگی را بیشتر به عنوان آزاردهنده می دانند تا قوانین سخت تعیین شده برای زندگی و رانندگی.

کدام کشور بیشترین تصادفات را دارد؟

ایالات متحده آمریکا دارای رکورد متمایز بیشترین تعداد تصادفات جاده ای در جهان است. این کشور در سال 2018 2.21 میلیون تصادف را به ثبت رساند که منجر به مرگ 37461 نفر و مجروح شدن حدود 3 میلیون نفر شد.

کندترین ماشین تاریخ کدام است؟

Peel P50 نام دارد. پیل هم نسخه گازی و هم برقی خودرو را ارائه می دهد. طبق رکوردهای جهانی گینس، نه تنها کندترین خودروی جهان است، بلکه کوچکترین خودروی جهان (کوچکتر از یک خودروی هوشمند یا فیات) است.

رکورد سرعت جهانی کیست؟

اندی گرین
دارنده فعلی رکورد جهانی سرعت زمین ThrustSSC است که توسط اندی گرین رانندگی می شود، یک خودروی توربوفن دوقلو با موتور جت که در اکتبر 1997 به سرعت 763.035 مایل در ساعت – 1227.985 کیلومتر در ساعت – بیش از یک مایل دست یافت.

سریع ترین ماشین قانونی خیابانی کدام است؟

SSC Tuatara با استفاده از یک بزرگراه بسته در نزدیکی Pahrump، نوادا، علیرغم وزش بادهای متقاطع مشکل، سرعت 330 مایل در ساعت را یک طرفه کرد. در ترکیب با سرعت قبلی 301 مایل در ساعت، میانگین دو طرفه تواتارا، طبق گواهی گینس، 316 مایل در ساعت است که آن را به سریع ترین خودروی تولیدی قانونی خیابانی در جهان تبدیل می کند.

اولین کسی که از ماشین استفاده می کند چه کسی است؟

171 سال پیش در چنین روزی برتا بنز متولد شد. برتا همسر مخترع خودرو، کارل بنز بود. او همچنین شریک تجاری او بود. در 3 ژوئیه 1886، همسرش، کارل بنز، با تبدیل شدن به اولین کسی که ماشین سواری کرد، تاریخ ساز شد.

چه کسی اولین بار در چه زمانی به جهان سفر کرد؟

فردیناند ماژلان (1480-1521) یک کاشف پرتغالی بود که به عنوان طراح اولین اکتشاف برای دور زدن جهان شناخته می شود. ماژلان توسط اسپانیا حمایت مالی شد تا در جستجوی هند شرقی از اقیانوس اطلس به غرب سفر کند. این بود هر آن چه در مورد رکورد رانندگی در جهان لازم بود بدانید و حال  اگر می خواهید بدانید در یک روز چند مایل می توانید برانید کلیک کنید .

مطلب پیشنهادی

فرهنگ ازدواج در انگلیس چگونه است ؟

در این مقاله می خواهیم بدانیم فرهنگ ازدواج در انگلیس چگونه است و همین طور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *