جمعه , 23 شهریور 1403 - 10:45 بعد از ظهر
راهنمای خرید و فعال سازی اکانت پرمیوم اپل موزیک

راهنمای خرید و فعال‌ سازی اکانت پرمیوم اپل موزیک

اپل موزیک به عنوان یکی از مهمترین پلتفرم های استریم موسیقی، با اشتراک های پرمیوم مدت دار در اختیار کاربران قرار می گیرد. این پلتفرم کاربردی با ارائه یک کتابخانه وسیع از فایل های موسیقی به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می کند. اشتراک های پرمیوم اپل موزیک ده ها قابلیت ویژه در اختیار کاربران قرار می دهند و با هزینه های مقرون به صرفه ای خرید و فروش می شوند. برای خرید و فعال‌ سازی اکانت پرمیوم اپل موزیک باید به یک مرکز خدماتی معتبر مراجعه کنید تا این فرایند ساده تر انجام شود.

راهنمای خرید و فعال سازی اکانت پرمیوم اپل موزیک

مراحل فعال سازی اشتراک پرمیوم اپل موزیک

برای خرید و فعال‌ سازی اکانت پرمیوم اپل موزیک ابتدا باید مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنید. برای راه اندازی این برنامه ابتدا باید یک اپل آیدی معتبر داشته باشید. اگر از یک سایت معتبر خدمات فعال سازی اکانت پرمیوم اپل موزیک را دریافت کنید، در این زمینه هم مشکلی نخواهید داشت! در ادامه در رابطه با مراحل فعال سازی این اشتراک نکاتی را بررسی می کنیم:

ثبت نام در اپل آیدی برای فعال سازی اپل موزیک

در بخش اول از مراحل خريد اپل موزيك APPLE MUSIC و فعال‌ سازی اکانت پرمیوم اپل موزیک، نوبت به ثبت نام در اپل آیدی می رسد:

  1. برای این منظور ابتدا وارد بخش Settings یا تنظیمات دستگاه اپل شوید. 
  2. سپس وارد گزینه Sign in to your iPhone شوید.
  3. در بخش بعدی گزینه Don’t have an Apple ID or forgot it را انتخاب کرده و یک اپل آیدی جدید بسازید. 
  4. سپس باید برای ساخت اکانت، اطلاعات شخصی خود را در فیلدهای نمایش داده شده وارد کنید. 
  5. در ادامه یک رمز عبور معتبر برای آیدی خود انتخاب کنید. 
  6. در بخش بعدی یک ایمیل برای شما ارسال می شود که باید کد آن را وارد کنید. 

نصب اپلیکیشن اپل موزیک

در بخش بعدی از مراحل خرید و فعال‌ سازی اکانت پرمیوم اپل موزیک، نوبت به فرایند نصب اپلیکیشن می رسد. در این بخش باید اپلکیشن را از برنامه های معتبر دریافت کرده و برنامه را جست و جو کنید. سپس اپ مورد نظر را دانلود و نصب کنید. در صورتی که دستگاه اپل ندارید باید از برنامه های سیستم عامل اندروید برای دریافت اپل موزیک استفاده کنید. 

فعال سازی اشتراک پرمیوم اپل موزیک

فعال سازی اشتراک پرمیوم اپل موزیک

برای خرید و فعال‌ سازی اکانت پرمیوم اپل موزیک باید نسخه های اصلی این برنامه را دانلود و نصب کنید. سپس مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا وارد برنامه شوید. 
  2. در بخش بعدی وارد اپل آیدی شده و از اشتراک خود برای انجام تنظیمات مربوطه استفاده کنید. 
  3. سپس طرح اشتراک را انتخاب کنید؛ در این برنامه انواع طرح های دانشجویی، فردی و خانوادگی در اختیار افراد قرار می گیرند. هر یک از این اشتراک ها با هزینه به خصوصی در اختیار افراد قرار می گیرند و در بازه های زمانی مشخصی قابل استفاده هستند. 
  4. سپس اطلاعات پرداخت خود را برای پلن انتخابی وارد کرده و گزینه تایید اشتراک را بزنید. 

مرحله شخصی سازی اپل موزیک

یکی از مهمترین مراحلی که در روند خرید و فعال‌ سازی اکانت پرمیوم اپل موزیک مورد توجه قرار می گیرد، شخصی سازی اشتراک مورد نظر است. برای این منظور باید به دستورالعمل زیر توجه داشته باشید:

  1. پس از ورود به برنامه هنرمندان مورد علاقه خود را مشخص کرده و از پیشنهادات برنامه برای دسترسی به آهنگ های محبوب خود استفاده کنید. 
  2. در بخش بعدی لیست های پخش خود را ایجاد کنید. این کار به ارائه پیشنهادات جذاب و شناخت سلیقه موسیقی شما در اپل موزیک کمک شایانی می کند. 
  3. در بخش بعدی آهنگ های مورد نظر را دانلود کرده و سپس به صورت آفلاین آن ها را در برنامه باز کنید. 

نکات مهم استفاده از اپل موزیک

پس از فعال سازی این برنامه باید به چند اصل کلیدی برای استفاده از اپل موزیک دقت داشته باشید:

  1. در خصوص استفاده بهتر از قابلیت های این سرویس استریم موزیک، همواره برنامه را به روزرسانی کرده و از نسخه های آپدیت شده آن استفاده کنید. به این ترتیب جدیدترین ویژگی های امنیتی آن را در اختیار خواهید داشت. 
  2. در بخش بعدی باید از لیست های پخش موجود در برنامه پشتیبان گیری کنید. شما می توانید لیست های پخش مورد علاقه خود را با استفاده از آیکلود پشتیبان گیری کرده و در مواقع لزوم آن ها را بازیابی کنید. 
  3. استفاده از دستیار صوتی سیری نیز در این برنامه مزایای بی شماری به همراه دارد. با استفاده از قابلیت های این بخش از اپل موزیک، به سرعت آهنگ های مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد. 
  4. در خصوص خرید اشتراک های پریمیوم اپل موزیک، اشتراک خانوادگی آن از نظر اقتصادی به صرفه تر است. این اشتراک برای دسترسی هم زمان 6 نفر طراحی شده و به صورت خانوادگی قابل استفاده خواهد بود. 

مراحل فعال سازی اشتراک پرمیوم اپل موزیک

آیا اپل موزیک نسخه رایگان دارد؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که کاربران در رابطه با این برنامه می پرسند، در خصوص استفاده از نسخه رایگان آن است! شما می توانید با استفاده از اشتراک های رایگان آزمایشی اپل موزیک، با قابلیت های مختلف این پلتفرم آشنا شوید. این اشتراک آزمایشی در مدت زمان محدود در اختیار کاربران قرار می گیرد. پس از به پایان رسیدن این اشتراک، باید یکی از پلن های انفرادی، خانوادگی یا دانشجویی را با تعرفه های مشخص شده خریداری کنید. در صورتی که به درگاه های بانکی بین المللی دسترسی ندارید، برای خرید برنامه از شرکت های خدماتی و سایت های فروش اشتراک های پرمیوم کمک بگیرید. در این سایت ها با پرداخت کارمزدهای ناچیز این خدمات را دریافت خواهید کرد. 

نتیجه گیری

در این بخش در رابطه با مراحل خرید و فعال‌ سازی اکانت پرمیوم اپل موزیک و روش استفاده از این برنامه محبوب نکاتی را بررسی کردیم. این اشتراک ویژه به شما کمک می کند که به هزاران فایل موسیقی به روز و جدید دسترسی داشته باشید. به علاوه پیشنهادات جذاب برنامه نیز برای دسترسی به موزیک های مورد علاقه کاربران و شناخت سلیقه شخصی آن ها ارائه می شوند. این برنامه هم برای کاربران آی او اس و هم کاربران اندروید قابل استفاده خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

5 روش احراز هویت کاربران در وردپرس

اگر شما مالک یک کسب‌وکار و دارای وبسایتی هستید، باید به اهمیت بهره‌گیری از وب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *