چهارشنبه , 13 تیر 1403 - 3:29 قبل از ظهر

دستمزد بازیگران سریال واکینگ دد چقدر بوده ؟

The Walking Dead به مدت 10 فصل در تلویزیون پخش شده است و در این مدت به یکی از پربیننده ترین سریال های دهه تبدیل شده است. (در دوران اوج خود، بیش از 17 میلیون خانواده هر هفته برای تماشای مبارزه ریک و خدمه اش با زامبی ها کوک می شدند.) دستمزد بازیگران The Walking Dead نیز از زمان نمایش این سریال در اکتبر 2010 بسیار تغییر کرده است.

قبل از فصل 1 سریال مردگان متحرک

قبل از فصل 1 سریال مردگان متحرک، اندرو لینکلن، نورمن ریدوس و دانای گوریرا بازیگران این فیلم از نام‌های امروزی دور بودند. با این حال، پس از انفجار نمایش، این داستان متفاوت است. در حالی که رتبه بندی The Walking Dead مانند گذشته نیست (متوسط این سریال امروز حدود 3 میلیون خانواده است که هنوز هم یک شاهکار چشمگیر است)، دستمزد بازیگران آن فقط افزایش یافته است.

از زمان نمایش The Walking Dead

از زمان نمایش The Walking Dead، اعضای گروه بازیگران سریال در فیلم‌های مارول بازی کرده‌اند، برنده جوایز انتخاب منتقدان و مجلات پوششی شده‌اند. آنها همچنین بسیار بسیار ثروتمند شده اند و ما آنها را سرزنش نمی کنیم. مبارزه با زامبی ها برای بیش از 10 سال کار سختی است. پس از بیش از یک دهه در T، The Walking Dead فصل آخر خود را در آگوست 2021 به نمایش گذاشت. فصل آخر، که یازدهمین فصل The Walking Dead است، مطالبی را از شماره‌های 175 تا 193 از مجموعه کتاب‌های مصور The Walking Dead اقتباس کرده و بر روی برخورد شخصیت با کشورهای مشترک المنافع، شبکه بزرگی از جوامع با تجهیزات پیشرفته و تقریبا 50000 بازمانده که در شهرک های مختلف زندگی می کنند.

با پایان یافتن The Walking Dead، قابل درک است که چرا طرفداران می خواهند درباره دستمزد بازیگران The Walking Dead بدانند. بنابراین، درآمد بازیگران The Walking Dead در هر قسمت دقیقا چقدر است؟ ما تحقیق کردیم تا بفهمیم. و وقتی می گوییم در این شماره مرده بودیم، تقریباً شبیه آن زامبی هایی بودیم که در هر قسمت به سرشان خنجر می زنند.

نورمن ریدوس (داریل دیکسون)

دستمزد: 1 میلیون دلار در هر قسمت

ریداس که نقش داریل مورد علاقه طرفداران را بازی می کند، از فصل 1 یکی از بازیگران سریال The Walking Dead بوده است، اما او تا فصل 2 سریالی معمولی ساخته نشد. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، Reedus در فصل 2 برای هر قسمت 8500 دلار درآمد داشت. به گزارش ورایتی، هشت فصل بعد، دستمزد او به یک میلیون دلار در هر قسمت افزایش یافت که او را به یکی از پردرآمدترین بازیگران تلویزیون تبدیل کرد. Us Weekly در سال 2018 گزارش داد که Reedus قرارداد جدیدی را با AMC امضا کرد تا 20 میلیون دلار پس از آن که اندرو لینکلن، رهبر قبلی The Walking Dead از سریال خارج شد، دریافت کند. با توجه به اینکه سریال اغلب به طور متوسط حدود 20 قسمت در هر فصل است، 20 میلیون دلار احتمالاً برای 1 میلیون دلاری که Reedus در هر قسمت دریافت می کند، محاسبه می شود. THR همچنین در سال 2018 گزارش داد که ریدوس یکی از دو بازیگری بود که قراردادی سه ساله امضا کرد که حتی در صورت حذف شخصیت او از 50 تا 90 میلیون دلار به او پرداخت می‌کرد.نورمن نقش داریل دیکسون را بازی می‌کند و از زمان نمایش The Walking Dead (TWD) بخشی از آن بوده است، اما در فصل دوم به یکی از بازیگران ثابت تبدیل شد. دستمزد نورمن ریدوس در هر قسمت در هشت فصل گذشته به شدت افزایش یافته است.

اندرو لینکلن (ریک گرایمز)

دستمزد: 650000 دلار در هر قسمت

لینکلن که از فصل اول سریال مردگان متحرک را بر عهده داشت، سریال را در فصل نهم در سال 2019 ترک کرد. طبق گفته چیت شیت، این بازیگر قبل از رفتن، برای هر اپیزود 650000 دلار درآمد چشمگیر داشت که 13 دلار بود. میلیون در هر فصل پس از خروج لینکلن، دستمزد 350000 دلاری ریدوس برای هر قسمت به 1 میلیون دلار در هر قسمت افزایش یافت، که بیشتر از آن چیزی بود که بازیگر بریتانیایی در این سریال به دست آورد. این افزایش دقیقاً همان مقداری بود که لینکلن در هر قسمت به دست آورده بود، که باعث شد برخی بر این باور باشند که Reedus امتیاز لینکلن را به عنوان پیشتاز جدید سریال جذب کرده است.این بازیگر بریتانیایی در فصل اول به این سریال پیوست و در سال 2019 پس از فصل نهم آن را ترک کرد. او نقش ریک گرایمز را بازی کرد. در زمان خروج، دستمزد اندرو لینکلن در هر قسمت 650000 دلار در هر قسمت بود. او دارای ثروت خالص چشمگیر 16 میلیون دلاری است.

ملیسا مک براید (کارول پلتیه)

حقوق 20 میلیون دلار در مدت سه سال

مک براید که نقش کارول را بازی می‌کند، از فصل 1 در سریال The Walking Dead بازی کرده است. اما مانند Reedus، تا فصل 2 سریال معمولی برای او ساخته نشد. در آن زمان، او برای هر قسمت 8500 دلار درآمد داشت. حقوق مک براید نیز مانند ریدوس به طور تصاعدی افزایش یافته است. به گفته THR، او قراردادی را با AMC امضا کرد تا طی سه سال 20 میلیون دلار دریافت کند. (نرخ هر قسمت او نامشخص است.) مک براید نیز برای قرارداد سه ساله خود شرایطی مشابه Reedus دریافت کرد، به این معنی که اگر او از سریال حذف شود یا به سریال Walking Dead دیگری منتقل شود، همچنان همان نرخ را دریافت خواهد کرد. .

دانای گوریرا (Michonne)

حقوق: TBD

Gurira’s Michonne با اولین بازی در فصل 3 The Walking Dead مورد علاقه طرفداران قرار گرفت. از زمان The Walking Dead، گوریرا در Marvel’s The Black Panther و Avengers: Endgame بازی کرده است، نمایشنامه خود را که برنده تونی شده بود نوشته و برای نوشتن و تهیه کنندگی اجرایی او قرارداد امضا کرده است. مینی سریال خود برای HBO Max. در سال 2018، پس از اینکه لینکلن خروج خود را اعلام کرد، THR گزارش داد که گوریرا در حال مذاکره برای یک قرارداد جدید با AMC است که “ممکن است به دلیل وضعیت او به عنوان یک هنرپیشه پیشرو پیچیده شود.” مشخص نیست که آیا او به آن رسیده است

درحال حاضر

بالاترین رتبه، نورمن ریدوس است که دارایی خالص 25 میلیون دلاری گزارش شده است. در کنار نقش اصلی خود در مردگان متحرک، او در چندین سریال تلویزیونی و فیلم دیگر بازی کرده است و همچنین پیش از ایفای نقش خود در نقش داریل به صداپیشگی پرداخته است. او همچنین صاحب سریال تلویزیونی خود به نام سوار شدن با نورمن ریدوس است.

نورمن ریدوس از مردگان متحرک در میان پردرآمدترین بازیگران تلویزیونی نورمن ریدوس نقش داریل را در سریال مردگان متحرک بازی می‌کند و برای کارش در سریال درام بقای زامبی‌ها AMC بسیار خوب جبران می‌شود.

زیرا ما در حال بررسی دستمزد پردرآمدترین بازیگران تلویزیونی سال 2018 (از طریق Variety) هستیم. اگرچه رتبه‌بندی‌ها پایین است، اما The Walking Dead هنوز یک غول یک سریال است، بنابراین جای تعجب نیست که نورمن ریدوس، بازیگر Daryl، یک میلیون دلار در هر قسمت به جیب می‌زند. و همه ما می دانیم که The Walking Dead اپیزودهای زیادی دارد.

تمام اسپین آف های واکینگ دد را در این جا بخوانید . 

آیا دستمزد بازیگران از ابتدای پخش سریال تا انتها تغییز کرد ؟

دستمزد بازیگران The Walking Dead نیز از زمان نمایش این سریال در اکتبر 2010 بسیار تغییر کرده است. تماشای “The Walking Dead” + 8.99 دلار قبل از فصل 1 The Walking Dead، اندرو لینکلن، نورمن ریدوس و دانای گوریرا از بازیگران آن دور بودند. امروز هستند.

دستمزد: 650000 دلار در هر قسمت، لینکلن، که از فصل 1 نقش اصلی سریال The Walking Dead را بر عهده داشت، سریال را در فصل 9 در سال 2019 ترک کرد. طبق گفته چیت شیت، این بازیگر قبل از رفتن، برای هر قسمت 650،000 دلار درآمد داشت. در هر فصل 13 میلیون دلار به دست آورده است.

از سوی دیگر، نورمن ریدوس بسته به منبع، 80000 دلار یا 124000 دلار در هر قسمت درآمد داشت. در حالی که او در میان جمعیتی است که قبل از شروع اقامت در The Walking Dead در این صنعت تثبیت‌تر شده بود، پرداخت 32000 دلار بیشتر از ستاره اصلی سریال دور از ذهن به نظر می‌رسد، به خصوص برای این نمایش خاص.

برخی از کارهای او عبارتند از Supernatural (2005)، Grey’s Anatomy (2006) و The Good Wife (2015). این بازیگر نقش نگان را در مردگان متحرک بازی می‌کند، موقعیتی که از سال 2016 و زمانی که سریال در فصل هفتم آن بود، در اختیار داشت. دستمزد جفری دین مورگان 200000 دلار در هر قسمت است.

اندرو لینکلن در The Walking Dead چقدر درآمد دارد؟

اندرو لینکلن (ریک گرایمز) دستمزد: 650000 دلار در هر قسمت. لینکلن که از فصل اول سریال مردگان متحرک را بر عهده داشت، سریال را در فصل نهم در سال 2019 ترک کرد. طبق گفته چیت شیت، این بازیگر قبل از رفتن، برای هر اپیزود 650000 دلار درآمد چشمگیر داشت که 13 میلیون دلار در هر فصل بود.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، ریداس در فصل 2 برای هر قسمت 8500 دلار درآمد داشت. هشت فصل بعد، و دستمزد او از آن زمان به یک میلیون دلار در هر قسمت افزایش یافته است.

The Walking Dead به مدت 10 فصل در تلویزیون پخش شده است و در این مدت به یکی از پربیننده ترین سریال های دهه تبدیل شده است. (در دوران اوج خود، بیش از 17 میلیون خانواده هر هفته برای تماشای مبارزه ریک و خدمه اش با زامبی ها کوک می شدند.) دستمزد بازیگران The Walking Dead نیز از زمان نمایش این سریال در اکتبر 2010 بسیار تغییر کرده است.

پس از خروج لینکلن، دستمزد 350000 دلاری ریدوس برای هر قسمت به 1 میلیون دلار در هر قسمت افزایش یافت، که بیشتر از آن چیزی بود که بازیگر بریتانیایی در این سریال به دست آورد. این افزایش دقیقاً همان مقداری بود که لینکلن در هر قسمت به دست آورده بود، که باعث شد برخی بر این باور باشند که Reedus امتیاز لینکلن را به عنوان پیشتاز جدید سریال جذب کرده است.

جوانترین بازیگر فیلم The Walking Dead کیست؟

چندلر در ژوئن 1999 به دنیا آمد و او را به جوانترین بازیگر در میان بازیگران تبدیل کرد. او بازیگر و دی جی آمریکایی است و از سال 2006 بازیگری را آغاز کرده است. او در هشت فصل اول بخشی از درام زامبی بود قبل از اینکه سازندگان شخصیت او را در سال 2017 بکشند.

بازیگر نقش نگان

این بازیگر نقش نگان را در مردگان متحرک بازی می‌کند، موقعیتی که از سال 2016 و زمانی که سریال در فصل هفتم آن بود، در اختیار داشت. دستمزد جفری دین مورگان 200000 دلار در هر قسمت است.

 گتی ایماژ

 گتی ایماژ. ملیسا متولد 1965 بازیگر آمریکایی و کارگردان سابق بازیگری است. برخی از کارهای او عبارتند از The Happys (2016) و The Dangerous Lives of Altar Boys (2002). این بازیگر از زمان اولین حضورش در TWD حضور داشته است اما در فصل دوم به بازیگران معمولی پیوست.

مطلب پیشنهادی

بهترین انیمیشن ها و کارتون ها برای درس زندگی کودکان

فیلم‌های انیمیشن کودکان فقط برای سرگرم کردن فرزند شما نیستند؛ فیلم‌هایی با داستان و پیام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *