چهارشنبه , 13 تیر 1403 - 2:38 قبل از ظهر

داستان کامل فضایی ها در کنگره آمریکا

سه مقام نظامی سابق روز چهارشنبه به کنگره گفتند که آنها معتقدند دولت در مورد بشقاب پرنده ها بیشتر از آنچه به مردم می گوید می داند.

یک کمیته فرعی نظارت مجلس جلسه‌ای در مورد بشقاب پرنده‌ها – که رسماً به عنوان پدیده‌های هوایی ناشناس یا UAP شناخته می‌شوند – برگزار کرد و شهادت مبهم‌کننده‌ای درباره مشاهده‌های غیرقابل توضیح اشیاء و در اختیار داشتن دولت مواد بیولوژیکی «غیر انسانی» شنید.

قانونگذاران کمیته، که از برخی از شهادت ها گیج شده بودند، مکرراً خاطرنشان کردند که مشاهده UAP موضوع نگرانی دو حزبی است و سؤالات امنیت ملی را ایجاد می کند. به طور جداگانه، برخی دولت فدرال را به تلاش برای پنهان کردن اطلاعات کلیدی مرتبط با بشقاب پرنده از مردم متهم کردند، اگرچه آنها شواهدی برای حمایت از این ادعاها ارائه نکردند.

«تعداد زیاد گزارش‌ها، افشاگران و داستان‌های پدیده‌های نابهنجار ناشناس باید سؤالات واقعی را ایجاد کند و تحقیقات و نظارت را تضمین کند. و به همین دلیل است که ما امروز اینجا هستیم. پهپادها، هر چه که باشند، ممکن است تهدیدی جدی برای هواپیماهای نظامی یا غیرنظامی ما باشند. و این باید درک شود.»

کارشناسان می‌گویند که این مشاهده‌های UAP ممکن است به بالون‌ها، پهپادها، توهمات نوری یا حتی چراغ‌های چشمک زن یک هواپیمای تجاری مربوط باشد. پنتاگون گفته است که هیچ مدرکی دال بر ارتباط UAP ها با فعالیت بیگانگان ندیده است، اگرچه آنها این توضیح را رد نکرده اند.

صحبت های دیوید گروش درباره ی آدم فضایی ها

واشنگتن، دی سی – 26 ژوئیه: رایان گریوز، مدیر اجرایی آمریکایی ها برای هوافضای ایمن، دیوید گروش، افسر شناسایی ملی سابق نماینده گروه ویژه پدیده های نابهنجار ناشناس در وزارت دفاع ایالات متحده و فرمانده بازنشسته نیروی دریایی دیوید فراور در جریان سوگند یاد کردند. جلسه استماع کمیته نظارت مجلس با عنوان «پدیده‌های ناهنجار ناشناس: پیامدهای بر امنیت ملی، امنیت عمومی، و شفافیت دولت» در کنگره 26، 2023 در واشنگتن دی سی برگزار شد .  چندین شاهد در مورد تجربه خود با برخوردهای احتمالی بشقاب پرنده ها و بحث در مورد یک برنامه مخفی دولتی بالقوه در مورد زباله های فضاپیمای سقوط کرده با منشاء غیرانسانی شهادت می دهند.
رایان گریوز، مدیر اجرایی Americans for Safe Aerospace، دیوید گراش، افسر سابق شناسایی نیروی زمینی، نماینده گروه ویژه پدیده های نابهنجار ناشناس در وزارت دفاع ایالات متحده، و فرمانده بازنشسته نیروی دریایی دیوید فراور در جلسه استماع کمیته نظارت مجلس نمایندگان سوگند یاد کردند .

در تاریخ 27 ژوئیه 2023 چه گذشت

کنگره ایالات متحده یک جلسه استماع عمومی در مورد ادعاهایی که دولت در حال پنهان کردن یک برنامه طولانی مدت برای بازیابی و مهندسی معکوس اشیاء پرنده ناشناس (UFO) است، برگزار کرده است.

سه سرباز بازنشسته نظامی روز چهارشنبه در برابر یک کمیته فرعی نظارت مجلس که آخرین حمله کنگره به دنیای UAP ها بود – پدیده های هوایی ناشناس، اصطلاحی که دولت ایالات متحده به جای بشقاب پرنده استفاده می کند، شهادت دادند. دولت ایالات متحده در سال‌های اخیر شروع به جدی‌تر گرفتن موضوع UAPs کرده است، زیرا رویت‌های مشاهده شده می‌تواند یک موضوع امنیت ملی باشد. نگرانی اصلی این بود که مشاهده‌ها احتمالاً فناوری ناشناخته نظارت هوایی هستند که توسط چین برای جمع‌آوری اطلاعات درباره دفاعیات ایالات متحده استفاده می‌شود.

 چند نکته کلیدی از جلسه استماع روز چهارشنبه

ادعای پنهان کاری
سرگرد بازنشسته دیوید گروش، یکی از کهنه سربازانی که روز چهارشنبه شهادت داد، گفت که در سال 2019 توسط رئیس یک کارگروه دولتی در مورد UAPها از او خواسته شد تا همه برنامه های بسیار طبقه بندی شده مربوط به ماموریت این گروه را شناسایی کند. در آن زمان، گروش به دفتر شناسایی ملی، آژانسی که ماهواره های جاسوسی ایالات متحده را اداره می کند، جزئیات داده شد. او گفت: “من در جریان وظایف رسمی خود از یک برنامه چند دهه بازیابی تصادف UAP و مهندسی معکوس که از دسترسی به آن محروم شدم مطلع شدم.”

وقتی از گروش پرسیده شد که آیا دولت ایالات متحده اطلاعاتی در مورد حیات فرازمینی دارد، گفت که ایالات متحده احتمالاً از دهه 1930 از فعالیت های “غیر انسانی” آگاه بوده است.

تیم بورشت، نماینده ایالات متحده، از این ایده که دولت اطلاعات را پنهان می کند، حمایت کرد و در افتتاحیه این جلسه – که همچنین شهادت دو افسر سابق نیروی دریایی را که گفتند شاهد حضور UAP ها بودند – گفت: “ما این پوشش را کشف خواهیم کرد.” .

آیا پنتاگون ادعای گروش در مورد پنهان کاری را رد کرده است ؟

سو گوگ، سخنگوی وزارت دفاع ایالات متحده در بیانیه‌ای گفت: محققان «هیچ اطلاعات قابل تأییدی برای اثبات ادعاهایی مبنی بر اینکه برنامه‌های مربوط به در اختیار داشتن یا مهندسی معکوس مواد فرازمینی در گذشته وجود داشته یا در حال حاضر وجود دارد، کشف نکرده‌اند». در این بیانیه به بشقاب پرنده هایی که مشکوک به بودن اشیاء فرازمینی نیستند اشاره ای نشده است.

تاکتیک های خشونت آمیز

گروش گفت که او پس از کشف خود به یک افشاگر دولتی تبدیل شده است و به خاطر این موضوع با تلافی مواجه شده است.

او گفت: «این بسیار وحشیانه و بسیار تأسف‌آور بود، برخی از تاکتیک‌هایی که آن‌ها به کار بردند هم از نظر حرفه‌ای و هم از نظر شخصی به من صدمه زد. گروش با استناد به ادامه تحقیقات، از بیان دقیق تر تاکتیک های تلافی جویانه خودداری کرد.

در طول جلسه استماع، تیم بورچت عضو کنگره از افشاگر سابق پرسید که آیا اطلاعاتی در مورد افرادی دارد که به طور بالقوه در تلاش برای پنهان کردن فناوری فرازمینی آسیب دیده اند، که او پاسخ داد: “بله”.

شک و تردید

گروش که در جریان جلسه برای جزئیات بیشتر تحت فشار قرار گرفت، به نظر می‌رسید تمایلی به پاسخگویی حتی با سوگند ندارد، و مکرراً گفت که نمی‌تواند در یک محیط عمومی اظهار نظر کند زیرا اطلاعات طبقه‌بندی شده است.دولت “کاملا” دارای UAPها است
دیوید گروش، یک مقام سابق اطلاعاتی ایالات متحده، با استناد به مصاحبه‌هایی که وی گفت با 40 شاهد در یک دوره چهار ساله انجام داده است، به این هیئت گفت که «کاملاً» مطمئن است که دولت فدرال UAP‌ها را در اختیار دارد.

او گفت که دولت ایالات متحده اطلاعات مربوط به UAP ها را نه تنها از مردم، بلکه از کنگره نیز مخفی می کند. این مقام سابق اطلاعاتی ایالات متحده گفت که او تلاش های وزارت دفاع برای تجزیه و تحلیل مشاهده های گزارش شده UAP را رهبری می کرد و از برنامه “چند دهه” پنتاگون که در تلاش برای جمع آوری و بازسازی پهپادهای سقوط کرده بود مطلع شد.

گروش در پاسخ به سوال نماینده جارد مسکوویتز، نماینده فلوریدا، چگونگی تأمین مالی چنین برنامه ای، ادعا کرد که این تلاش “فراتر از نظارت کنگره” است و با “تصرف نادرست بودجه” تامین می شود.

مسکوویتز پرسید: «آیا این بدان معناست که در بودجه پولی وجود دارد که قرار است به برنامه ای اختصاص یابد، اما اینطور نیست و به چیز دیگری می رود؟»

گروش گفت: “بله. من اطلاعات خاصی در مورد آن دارم.” گرچه جزئیات بیشتری ارائه نکرد و ادعا کرد که اطلاعات محرمانه باقی مانده است.

آیا مواد بیولوژیک غیر انسانی در محل سقوط هواپیما پیدا شده ؟

گروش، که تاکید کرد که شخصاً یک UAP را ندیده است، به پانل گفت که “چند همکار” را می شناسد که توسط UAP ها مجروح شده اند. او همچنین گفت که با افرادی مصاحبه کرده است که “مواد بیولوژیک غیر انسانی” را از UAPهای سقوط کرده بازیابی کرده اند. گروش گفت که ترجیح می دهد از اصطلاح “غیر انسان” به جای بیگانه یا فرازمینی استفاده کند. افشاگر بشقاب پرنده ادعا می کند که مواد بیولوژیکی “غیرانسانی” در محل های سقوط پیدا شده است . این مقام سابق اطلاعاتی در پاسخ به سوال نماینده اریک برلیسون، نماینده R-Mo، برای اثبات ادعای سقوط هواپیماهای UAP، گفت که نمی تواند جزئیات خاصی را فاش کند و بار دیگر ادعا کرد که اطلاعات برای به اشتراک گذاشتن با مردم بسیار حساس است.

با این حال، او ماهیت آنچه را که دید، توصیف کرد: “من باید در اینجا بسیار مراقب باشم… [اما] آنچه که شخصاً شاهد آن بودم، خودم و همسرم، بسیار آزاردهنده بود.”

سخنگوی پنتاگون به NBC News گفت که ادعاهای گروش نادرست است.

مقامات باید یک «فرایند گزارش دهی ایمن و شفاف» ایجاد کنند
برخی از قانونگذاران و شاهدان دولت فدرال را تحت فشار قرار دادند تا کانال های شفافی برای برقراری ارتباط اطلاعات UAP با مردم و ارتش ایجاد کند و گفتند که ارتش باید یک فرآیند گزارش جامع برای مشاهده اشیاء ناشناس ایجاد کند.

رایان گریوز، یک خلبان سابق نیروی دریایی، به پنل گفت که خلبانان نظامی احساس نمی کنند به اندازه کافی در مورد پهپادها توضیح داده شده اند، که به گفته او آنها را برای پاسخ دادن به برخوردهای UAP آماده نمی کند.

خلبان سابق نیروی دریایی ادعا کرد که خلبانان خطوط هوایی تجاری نیز UAP ها را شناسایی کرده اند.

گارسیا گفت: «باید یک فرآیند گزارش دهی ایمن و شفاف برای خلبانان در بخش تجاری و نظامی وجود داشته باشد تا بتوانند UAP ها را گزارش کنند.

نام و تعداد قمرهای مشتری را اینجا بخوانید . 

نماینده ویرجینیا فاکس، R-N.C، درخواست ها برای شفافیت بیشتر را تکرار کرد. او خاطرنشان کرد که دکتر شان کرک پاتریک، مدیر دفتر حل و فصل ناهنجاری های همه دامنه پنتاگون، قبلاً به کنگره گفته بود که “هیچ مدرک معتبری” از حیات فرازمینی وجود ندارد.

گروش با ادعای کرک پاتریک مخالفت کرد و فاکس را بر آن داشت که بگوید «تضاد مثال کاملی است از اینکه چرا ما باید شفافیت را به ما تزریق کنیم.

دولت و موضوع یوفو ها به کجا رسید ؟

برخی از شاهدان و قانونگذاران در این جلسه استدلال کردند که ننگ مرتبط با گزارش مشاهده یوفو – و همچنین آزار و اذیت ادعایی کسانی که برای تحقیق در مورد آنها کار می کنند – ممکن است مانع از تلاش ها برای تعیین منشأ آنها شود.

گریوز به این هیئت گفت که ننگ خلبانانی را که از «عواقب حرفه‌ای» می‌ترسند، «سکوت» می‌کند، که به گفته او «به دلیل ادعاهای اخیر دولت که اعتبار شهادت شاهدان عینی را زیر سؤال می‌برد، تشدید شده است».

اداره هوانوردی فدرال هیچ مکانیزمی برای خلبانان برای گزارش پهپادها ندارد و در عوض آنها را به گروه‌های غیرنظامی هدایت می‌کند که اغلب به عنوان قلمرو تئوری‌پردازان توطئه رد می‌شوند.

این موانع نهادی باعث شد که گریوز اولین گروهی را در نوع خود تشکیل دهد که برای تغییر سیاست فشار می آورد، به عنوان مرکزی برای افشاگران خلبان و مدافع افشای بیشتر توسط ارتش و سایر سازمان های دولتی عمل می کند.

قانونگذاران گفتند که امیدوارند این جلسه بتواند به کاهش ترس خلبانان از صحبت کردن کمک کند.

گارسیا گفت: “این جلسه پایان این بحث نیست، بلکه یک فصل و شروع جدید خواهد بود. ما باید گزارش های بیشتر و مطالعه بیشتر در مورد UAP ها را تشویق کنیم.” “هر چه بیشتر درک کنیم، امن تر هستیم.”

آیا یوفو در حال شتاب به “سرعت مافوق صوت” مشاهده شده است  ؟

دیوید فراور، فرمانده سابق نیروی دریایی، گفت که او و سه خلبان نظامی دیگر در سال 2004 یک شی سفید به شکل تیک تاک را مشاهده کردند که در زیر جت های آنها و درست بالای اقیانوس آرام معلق بود.

همانطور که او برای بررسی صحنه مشاهده شد، ادعا کرد که هواپیمای ناشناس – که به گفته او هیچ روتور، بال یا اگزوز قابل مشاهده ای نداشت – شروع به صعود کرد و به جت جنگنده او نزدیک شد.

او ادعا کرد که UAP سپس ناپدید شد، فقط چند ثانیه بعد دوباره ظاهر شد، اما این بار در 60 مایلی دورتر مشاهده شد.

فراور به کمیته گفت که فناوری ای که او و تیمش با آن مواجه شده اند با توضیح منطقی مخالفت می کند.

فراور ادعا کرد: «فناوری که ما با آن روبرو بودیم بسیار برتر از هر چیزی است که داشتیم. “و هیچ کاری نمی توانیم در مورد آن انجام دهیم، هیچ چیز.”

اگر حقیقت وجود دارد، کنگره ایالات متحده می خواهد بداند.

خلاصه ی جلسه آن روز

مجلس نمایندگان روز چهارشنبه یک هیئت برجسته درباره پدیده ناهنجار ناشناخته (UAPs) که بیشتر به عنوان بشقاب پرنده شناخته می‌شود، تشکیل داد تا جدی‌ترین اذعان به این موضوع را داشته باشد که مشاهده‌های مرموز مستحق بررسی در بالاترین سطوح دولتی هستند.

تیم بورچت جمهوری خواه در ابتدای جلسه گفت: قانونگذاران ایالات متحده “مردان سبز کوچک یا بشقاب پرنده را به جلسه دادگاه نیاوردند… ما فقط به واقعیت ها خواهیم رسید.” با این حال، گاهی اوقات شهادت به سوی ناشناخته ها منحرف می شد.

در طول دو ساعت، سه شاهد برخورد خود را با اشیایی که فیزیک را به چالش می‌کشیدند و از ترس خلبان‌ها برای صحبت کردن، مواد بیولوژیکی بدست‌آمده از صنایع دستی، و ادعای تلافی‌جویی علیه افشاگران خبر دادند. همه اذعان داشتند که پدیده های غیرعادی یک تهدید بالقوه امنیت ملی هستند.

این جلسه هیچ بمب جدی تولید نکرد – و نه تاییدی بر زندگی بیگانه – اما این واقعیت که شاهدان یک جلسه استماع بزرگ در کنگره دریافت کردند به خودی خود قابل توجه بود. قانونگذاران و شاهدان به طور یکسان از این هیئت برای درخواست شفافیت بیشتر در مورد UAP ها از ارتش استفاده کردند.

استقبال واشنگتن درباره بشقاب های پرنده

استقبال عمومی واشنگتن از بشقاب پرنده ها به عنوان یک موضوع سیاستی با سرعت شگفت انگیزی حرکت کرده است
دیوید فراور، فرمانده بازنشسته نیروی دریایی ایالات متحده، بار دیگر برخورد خود با یک UAP به شکل “تیک تاک” در سال 2004 را بازگو کرد که به گونه ای حرکت کرد که هوانوردان را گیج کرد، فیلمی که در سال 2017 منتشر شد و دو سال بعد توسط نیروی دریایی ایالات متحده تایید شد.

آقای فراور گفت: «فناوری که ما با آن روبرو بودیم بسیار برتر از هر چیزی بود که داشتیم، امروز داریم یا به دنبال توسعه در 10+ سال آینده هستیم.

دیوید گروش، افسر اطلاعاتی سابق نیروی هوایی، اشاره کرد که مقامات دولتی اطلاعات را سرکوب کرده و افشاگران را مجازات کرده اند، اما ادعا کرد که به دلیل قوانین طبقه بندی نمی تواند در انظار عمومی توضیح بیشتری بدهد.

انسان یا غیرانسان؟

در یک مبادله قابل توجه، نانسی میس، جمهوریخواه کارولینای جنوبی، از آقای گروش خواست که در مورد اجسام غیرزمینی اطلاعات بیشتری ارائه دهد.

او از او پرسید که آیا «مواد بیولوژیک» از صنایع دستی بازیابی شده توسط دولت بازیابی شده است.

آقای گروش با اشاره به مصاحبه‌های قبلی خود در رسانه‌ها پاسخ داد که “بیولوژیک‌ها با برخی از این بازیابی‌ها همراه شدند”.

آقای گروش در پاسخ گفت: “غیر انسانی، و این ارزیابی افرادی بود که از دانش مستقیم در برنامه ای که با آنها صحبت کردم.” در طول یک سئوال متفاوت، او تأیید کرد که هرگز شخصاً جسد بیگانه را ندیده است.

شاهدان همچنین خواستار یک فرآیند گزارش رسمی برای پرسنل نظامی یا افراد جامعه برای گزارش مشاهده های غیرقابل توضیح شدند.

رایان گریوز، مدیر اجرایی Americans for Safe Aerospace گفت: ما به سیستمی نیاز داریم که خلبانان بتوانند بدون از دست دادن شغل خود گزارش دهند.

به نظر می‌رسید که کنگره مشتاق بود تا این درخواست را تا پایان جلسه قبول کند.

فرمانده بازنشسته دیوید فراور، افسر فرمانده سابق نیروی دریایی ایالات متحده، رایان گریوز، مدیر اجرایی آمریکایی ها برای هوافضای ایمن، و دیوید گروش، نماینده سابق افسر شناسایی ملی در گروه ویژه پدیده های ناهنجار ناشناس

دیوید فراور (چپ)، رایان گریوز و دیوید گروش (راست) همگی روز چهارشنبه در برابر قانونگذاران آمریکایی شهادت دادند.
رابرت گارسیا، یکی از دموکرات‌های کالیفرنیا، گفت: «UAPها، هر چه که باشند، ممکن است تهدیدی جدی برای ارتش و هواپیماهای غیرنظامی ما باشند و این باید درک شود. ما باید گزارش دهی بیشتر را تشویق کنیم، نه کمتر در مورد UAP ها. هر چه بیشتر درک کنیم، ایمن تر خواهیم بود.”

در حالی که قانونگذاران جمهوری خواه و دموکرات هر دو موضوع را جدی گرفتند، برخی از آنها نسبت به وقوع فعالیت فرازمینی ابراز تردید کردند.

اریک برلیسون، یک جمهوریخواه میسوری، تلاش کرد این مفهوم را که خلبانان اشیاء بیگانه را می بینند، سوراخ کند. او گفت که باورش برایش سخت است که موجوداتی که می توانند میلیاردها مایل را طی کنند تا به ما برسند، به اندازه کافی «بی کفایت» باشند تا روی زمین سقوط کنند.

او این سوال را مطرح کرد که آیا هر یک از UAPها واقعاً می‌تواند توسط پیمانکاران نظامی ساخته شده باشد یا متعلق به برنامه‌های آژانس مخفی باشد که سایر نهادهای دولتی پنهان کرده‌اند.

استقبال عمومی واشنگتن از بشقاب پرنده ها به عنوان یک موضوع سیاستی، با همان سرعت حیرت انگیزی مانند اشیاء مرموز حرکت کرده است، از جلسات پنهان در پشت اتاق با تعداد انگشت شماری از علاقه مندان به یک پانل تلویزیونی تمام عیار که همان سؤالات جدی را مانند هر امنیت ملی دیگری دریافت کرد. موضوع.

در سال 2017، زمانی که نیویورک تایمز از وجود برنامه مخفی پنتاگون برای بررسی پدیده ناشناس هوایی خبر داد، این موضوع آشکار شد.

این برنامه توسط رهبر سابق اکثریت سنا، هری رید، که نماینده ایالت نوادا – و بنابراین منطقه 51 بود، حمایت می شد.

نیویورک تایمز و این اخبار

سازمانی به نام To The Stars Academy of Arts and Science نیز سه ویدیو منتشر کرد که برخوردهای غیرقابل توضیح با UAP ها را نشان می داد. از آن زمان، ارتش ایالات متحده به تدریج این برخوردها را پذیرفت و در عین حال از حدس و گمان درباره منشأ آنها خودداری کرد.

بررسی یوفوها که اکنون برای بسیاری با نام UAP شناخته می شود، به یک موضوع نادر دو حزبی در کنگره تبدیل شده است. قانونگذاران هر دو حزب خواستار تحقیقات و شفافیت نظامی شده اند. در سال 2022، کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان درباره برنامه مخفی پنتاگون جلسه ای برگزار کرد. ناسا در ماه ژوئن یک جلسه استماع عمومی در مورد این موضوع برگزار کرد.

هر دو رئیس جمهور سابق باراک اوباما، دموکرات، و دونالد ترامپ، جمهوری خواه، در مصاحبه های عمومی به این موضوع پرداخته اند. جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی گفت که او ذهنی باز دارد.

آقای کربی گفت: “آنچه ما معتقدیم این است که پدیده های هوایی غیرقابل توضیحی وجود دارد که توسط خلبانان – نیروی دریایی و نیروی هوایی – نقل و گزارش شده است.” ما پاسخی در مورد اینکه این پدیده ها چیست نداریم.»

تقریباً همه قانونگذاران در یک جلسه استماع تلویزیونی در کنگره، بسیار نادر، سؤالات خود را بر موضوع مورد بحث روز چهارشنبه متمرکز کردند.

جرد موسکوویتز، دموکرات فلوریدا، گفت: «بسیاری از آمریکایی ها عمیقاً به این موضوع علاقه مند هستند. و نباید به پتانسیل منشأ غیرانسانی نیاز داشت تا ما را گرد هم آورد.»

مطلب پیشنهادی

نیروی گرانش مریخ چقدر است ؟

نیروی گرانش در هر سیاره به اندازه جرم و شعاع آن بستگی دارد. بر اساس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *