پنجشنبه , 14 تیر 1403 - 1:10 قبل از ظهر

جدیدترین محصول تلویزیونی خانگی تماشاخونه

جدیدترین محصول تلویزیونی خانگی تماشاخونه

سریال پدر گواردیولا با نقش اول مهران مدری جدیدترین محصول هنری این بازیگر محبوب اینجاست. او برخلاف اکثر کارهای مهران مدیری فقط در این سریال بازی می کند و کارگردانی نمی کند. سریال «پدر گواردیولا» از ابتدای شروع به کار با مشکلات مختلفی روبرو بوده است.

سعید نعمت الله به عنوان کارگردان این اثر، کارگردانی سریال های مهم و پرمخاطب تلویزیونی از جمله سریال مدینه را برعهده داشته و این اولین همکاری او با مهران مدیری است. گفته می شود این سریال ساخته شده در ژانر اجتماعی به زودی منتشر خواهد شد.

در این سریال شاهد حضور بازیگران حرفه ای هستیم که بر جذابیت آن می افزاید. از جمله این بازیگران می توان به حمید فرخ نژاد اشاره کرد. پس اگر قصد داریم اطلاعات دقیقی از این سریال به دست آوریم. لطفا با ما بمانید

عکس مهران مدر در لیست پدر گواردیولا

با عوامل سریال پدر گواردیولا آشنا شوید

سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدیری یکی از مهم ترین سریال های سعید نعمت الله است. این کارگردان از زمان ساخت سریال پیشروانه «برادر جان» عملاً بیکار بوده و در سال های اخیر غیرفعال بوده است. ظاهرا سعید نعمت الله با سریال پدر گواردیولا به طور جدی فعالیت هنری خود را ادامه خواهد داد. زیرا نویسنده این اثر نیز اوست. در واقع کارگردان و نویسنده این سریال سعید نعمت الله است. تهیه کنندگی این سریال پرهزینه را جواد نوروز بیگی یکی از با سابقه ترین تهیه کنندگان تلویزیون و سینما بر عهده گرفته است. عناصر دیگر در این مرحله عبارتند از:

• مدیر فیلمبرداری: سعید براتی

• آهنگ افتتاحیه: سالار عقیلی

• آهنگ پایانی: آرش آدال پرور

• مدیر صدابرداری: میثم کیامرثی

مجموعه این عوامل به ما نشان می دهد که سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدری شاید یکی از بهترین سریال ها در زمینه سرگرمی های خانگی باشد. در واقع استفاده از تیم های حرفه ای همیشه در آثار سعید نعمت الله دیده می شود و در این اثر نیز شاهد این موضوع هستیم.

پرداخت بیشتر هزینه های حقوق و دستمزد

جالب است بدانید که هزینه سنگین گواردیولا برای دستمزد پدر سریال با بازی مهران مدیری واکنش های زیادی را در پی داشته است. در واقع با رعایت میزان دستمزد همه متوجه شدند که بازیگران این سریال تنها به دلیل دستمزد نجومی حاضر به بازی شده اند.

به عنوان مثال مهران مدیری یکی از بازیگران نمایش ها گفته می شود سالیانه حدود 6 میلیارد تومان دستمزد درخواست کرده که رقم بسیار بالایی محسوب می شود. این چهره نجومی نه تنها با مهران مدیری همراه است، بلکه ردپای آن در دستمزد سایر بازیگران نیز دیده می شود.

حمید فرخ نژاد برای بازی مقابل مهران مدیری در سریال گواردیولا بیش از چهار میلیارد تومان دریافت کرد. حتی بازیگرانی مانند آرش عادل پرور که نقش مهمی در بازیگری نداشتند و تنها برای دقایقی در سریال حضور داشتند بیش از 2 میلیارد تومان درآمد داشتند.

اینها در کنار هم سریال پدر گواردیولا را با مهران مدری یکی از پرهزینه ترین سریال های تاریخ ایران می سازد. بنابراین مجموع هزینه این مجموعه پنجاه میلیارد دلار محاسبه شده است، اگرچه به گفته برخی از نمایندگان هزینه برنامه ریزی شده احتمالاً بیش از پنجاه میلیارد دلار است.

عکس سعید نعمت الله به عنوان کارگردان این سریال

سریال داستان پدر گواردیولا

البته یکی از مهم ترین قسمت های هر سریالی داستان آن است، بنابراین همیشه سعی می کنیم داستان سریال های مختلف لو نرود. در سریال «پدر گواردیولا» با نقش اصلی مهران مدیری هم همینطور بود و هنوز ماجرای مشخصی فاش نشده است. در واقع، هنوز جزئیات دقیقی در مورد داستان یا خلاصه آن وجود ندارد.

به هر حال با توجه به اطلاعات کلی سعید نعمت الله از تاریخ اجتماعی و نمایش، می توان حدس زد که این سریال نیز در این ژانر ساخته شده باشد. داستان طنز سعید نعمت الله همیشه پر از پیچ و خم است که امیدواریم سریال «پدر گواردیولا» با بازی مهران مدری به زودی جای خود را در دل علاقه مندان به طنز ایرانی باز کند. تمامی عوامل و بازیگران این سریال قبلا در کمدی یا درام بازی کرده اند. بنابراین می توان انتظار داشت که با یکی از بهترین سریال های سال های اخیر روبرو شویم.

زمان آن رسیده است که سریال پدر گواردیولا به پایان برسد

از زمان پخش سریال «پدر گواردیولا» با نقش آفرینی مهران مدری اطلاع خاصی در دست نیست. این سریال قرار بود در ابتدای سال 1401 پخش شود اما به دلیل مشکلات مختلف و خروج حمید فرخ نژاد از کشور به طور کامل کنسل شد.

ظاهرا با مراحل بعدی امیدواریم به زودی قسمت اول این سریال را پخش کنیم اما باید گفت که هنوز سرنوشت ساخت قسمت های دیگر مشخص نیست و نمی توان حدس زد که آیا فصل های دیگری نیز وجود خواهند داشت یا خیر. . فرقی نمی کند که پدر گواردیولا این سریال را تولید کند یا نه. باید منتظر ماند و دید این سریال در بازار چگونه عمل می کند. اگر سریال پدر گواردیولا مهران مدری طرفداران زیادی را به خود جلب کند، احتمال پخش فصل دوم آن وجود دارد.

پدر گواردیولا ما را به قلب یک داستان جذاب می برد

آخرین کلمه

سریال پدر و مادر گواردیولا سریالی جدید در زمینه سرگرمی های خانگی به کارگردانی سعید نعمت الله است. این سریال به دلیل حضور بازیگران برجسته نظر بسیاری از طرفداران سریال ایرانی را به خود جلب کرده است.

سریال پدر گواردیولا با مهران مدیری و حمید فرخ نژاد یکی از آن سریال هایی است که در حین پخش با داستانی جذاب ما را علاقه مند می کند تا مدام دنبال قسمت های جدید باشیم. پیشنهاد دستمزدهای بالا به بازیگران یکی از مهم ترین جنبه های مربوط به سریال پدر گواردیولا محسوب می شود که به نوبه خود باعث ایجاد نوعی تبلیغات شفاهی برای این سریال شد.

منبع: arse3

مطلب پیشنهادی

بهترین انیمیشن ها و کارتون ها برای درس زندگی کودکان

فیلم‌های انیمیشن کودکان فقط برای سرگرم کردن فرزند شما نیستند؛ فیلم‌هایی با داستان و پیام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *