چهارشنبه , 13 تیر 1403 - 2:29 قبل از ظهر

تراویس کالانیک کیست ؟

تراویس کالانیک کیست ؟

تراویس کوردل کالانیک زاده ۶ اوت ۱۹۷۶ یک تاجر آمریکایی است که بیشتر به عنوان یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق اوبر شناخته می شود. او پیش از این برای Scour، یک شرکت برنامه اشتراک‌گذاری فایل همتا به همتا، کار می‌کرد و یکی از بنیان‌گذاران Red Swoosh، یک شبکه ارائه محتوای همتا به همتا بود که در سال 2007 به Akamai Technologies فروخته شد.

کالانیک چه مقدار سرمایه ای دارد ؟

تراویس کالانیک از سال 2010 تا 2017 مدیرعامل اوبر بود. او در سال 2017 پس از افزایش فشار ناشی از گزارش‌های عمومی درباره فرهنگ شرکتی غیراخلاقی شرکت، از جمله ادعاهایی مبنی بر نادیده گرفتن گزارش‌های آزار جنسی در شرکت، از اوبر استعفا داد. کالانیک کرسی خود را در هیئت مدیره حفظ کرد تا اینکه در 31 دسامبر 2019 از این کرسی استعفا داد. در هفته های منتهی به استعفا، کالانیک تقریباً 90 درصد از سهام خود در اوبر را به سود حدود 2.5 میلیارد دلار فروخت. پس از فروش، در سال 2017، کالانیک با دارایی خالص 2.6 میلیارد دلار در رتبه 238 در فهرست فوربس 400 ثروتمندترین آمریکایی ها قرار گرفت.

تراویس کالانیک اکنون چه می کند؟

او اکنون مدیرعامل یک شرکت دیگر است.

در حال حاضر، می‌توانید تراویس کالانیک را به‌عنوان مدیر عامل City Storage Systems، یک شرکت هلدینگ که املاک و مستغلات «مضطرب» را بازسازی می‌کند، پیدا کنید.

آیا تراویس همچنان مالک اوبر است؟

پس از اینکه کالانیک اوبر را ترک کرد، یک شرکت سرمایه گذاری به نام 10100 و همچنین City Storage Systems را راه اندازی کرد، شرکتی که املاک و مستغلات مضطرب را توسعه می دهد. او اکنون مدیرعامل آنجاست که به عنوان شرکت مادر CloudKitchens فعالیت می کند.

آیا اوبر سود می کند؟

Uber Technologies مشتریانی را که به دنبال سواری، تحویل غذا یا حمل و نقل هستند با افرادی که این خدمات را می فروشند مطابقت می دهد. بزرگترین منبع درآمد اوبر تجارت تحویل آن است، اما کسب و کار سواری آن بیشترین سود را ایجاد می کند.

آیا اوبر مالک Lyft است؟

آیا اوبر مالک Lyft است؟ Uber و Lyft شرکت های جداگانه و رقبای سرسخت در بازار اشتراک سواری ایالات متحده هستند. در حالی که ممکن است یک شرکت روی رقیب خود سرمایه گذاری کند، اوبر سهمی در Lyft را فاش نکرده است.

چرا اوبر اوبر نامیده می شود؟

تراویس کالانیک و گرت کمپ با تجربه بدبختی رایج شهری که در طوفان به تاکسی نرسیدند، به زودی ایده ای برای شرکت جدیدی به نام UberCab مطرح کردند. نام اوبر از کلمه آلمانی به معنای “بیش از همه چیز” گرفته شده است، یک اصل اساسی که Kalanick و Camp برای شرکت نوپای خود می خواستند.

چرا اوبر اینقدر موفق است؟

تعدادی از عوامل باعث محبوبیت فزاینده اوبر می شود، مانند: این سرویس راحت تر از شرکت های تاکسی سنتی است. این یک جایگزین برای مصرف کنندگانی است که با مدل های سنتی خدمات شرکتی ارائه شده توسط سایر شرکت های حمل و نقل از حق امتیاز محروم شده اند.

اوبر 2022 چقدر ارزش دارد؟

ارزش یک شرکت معمولاً با ارزش بازار آن یا قیمت فعلی سهام ضرب در تعداد سهام موجود نشان داده می شود. دارایی خالص Uber Technologies تا 28 اکتبر 2022 54.45 میلیارد دلار است. Uber Technologies Inc.

آیا جی زی مالک اوبر است؟

6 سهام در اوبر

او تقریباً در همان زمان در Uber، JetSmarter، Julep، و Away سرمایه‌گذاری کرد و 2 میلیون دلار اختصاص داده شده تنها در اوبر غرق شد. به گفته BizJournals، اوبر در حال حاضر بیش از 66 میلیارد دلار ارزش دارد و ارزش سهام Jay-Z بیش از 70 میلیون دلار تخمین زده می شود.

رسوایی اوبر چیست؟

در 15 سپتامبر 2022، اوبر متوجه شد که شبکه کامپیوتری آن توسط یک جوان 18 ساله “برای سرگرمی” نقض شده است که منجر به آفلاین شدن چندین سیستم ارتباطی داخلی و مهندسی این شرکت شد.

آیا اوبر در سال 2022 سودآور است؟

نکات مهم مالی برای سه ماهه دوم 2022

زیان خالص قابل انتساب به Uber Technologies، Inc 2.6 میلیارد دلار بود که شامل 1.7 میلیارد دلار سود خالص (قبل از مالیات) مربوط به سرمایه گذاری های دارایی Uber است که عمدتاً به دلیل کل زیان های محقق نشده مربوط به تجدید ارزیابی سهام Aurora، Grab و Zomato Uber است.

رایان گریوز از اوبر چقدر درآمد داشت؟

چگونه یک مرد ۷۰۰ میلیون دلار از رانندگی برای اوبر درآمد – داستان رایان گریوز. اجازه ندهید عنوان شما را فریب دهد. رایان گریوز ثروت خود را از طریق یک سفر مشترک به دست نیاورد. بلکه یک توییت بود.

آیا گوگل مالک اوبر است؟

پاسخ به این سوال بله و خیر است. در حالی که گوگل به طور کامل مالک اوبر نیست، آنها پول زیادی را در این شرکت اشتراک گذاری سواری سرمایه گذاری کرده اند. آنها بیش از 250 میلیون دلار از طریق شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر خود، Google ventures کمک کرده اند

چرا اوبر این همه پول از دست می دهد؟

از زمانی که کووید-19 رانندگان را از جاده خارج کرد، شرکت‌های حمل و نقل با عرضه و تقاضا دست و پنجه نرم کردند. اوبر مجبور بود برای بازگرداندن رانندگان به مشوق‌هایی تکیه کند که این موضوع باعث شد تا به مسائل مالی آسیب برساند.

چرا اوبر سودآور نیست؟

مشکل اساسی Uber و Lyft این است که اکثر مردم حاضر نیستند کرایه‌هایی را که برای اجرای یک سرویس تاکسی سودآور با هزینه‌های سربار مورد نیاز Uber و Lyft هزینه می‌شود، بپردازند، تا چیزی در مورد پرداخت دستمزد مناسب به رانندگان نگویند.

چرا اوبر در ضرر است؟

اوبر زیان خالص 5.9 میلیارد دلاری را به دلیل زیان های غیرقابل تحقق از سهام در Didi Global، Grab Holdings و Aurora Innovation ثبت کرد، اما چشم انداز مثبتی را برای درآمد در دوره جاری ارائه داد.

اولین میلیاردر کی بود؟

نجیب زاده جان دی راکفلر
مجله تجاری آمریکایی فوربس هر ساله فهرستی جهانی از میلیاردرهای شناخته شده دلاری ایالات متحده تهیه می کند و نسخه اینترنتی این فهرست را در زمان واقعی به روز می کند. غول نفتی آمریکایی جان دی راکفلر در سال 1916 اولین میلیاردر تایید شده دلاری جهان شد.

اگر می خواهید بدانید مدیر توییتر کیست و چه میزان درآمد دارد کلیک کنید .

مطلب پیشنهادی

آیا هنر هوش مصنوعی می تواند جایگزین خلاقیت هنرمندان انسانی شود؟ این چیزی است که یک مطالعه جدید نشان می دهد

با استفاده از Midjourney، DALL-E، Stable Diffusion و سایر نرم افزارهای هوش مصنوعی که در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *