یکشنبه , 8 مهر 1403 - 1:29 قبل از ظهر
بیوگرافی لارن کوهان

بیو گرافی لارن کوهان بازیگر نقش مگی در واکینگ دد

خلاصه ای از بیوگرافی لارن کوهان

لورن کوهان بازیگر و مدل انگلیسی-آمریکایی است که بیشتر به خاطر بازی در نقش مگی گرین در فیلم مردگان متحرک (2010) و نقش های مکرر در فیلم The Vampire Diaries (2009) ، سوپر نچرال ،) و چاکشناخته می شود. پس از اولین فیلمش در مورد کازانووا (2005) به عنوان خواهر بئاتریس ، در سریال Van Wilder: Party Liaison (2002) ، Van Wilder 2: The Rise of Taj (2006) به عنوان شارلوت هیگینسون بازی کرد. نقش بعدی او در فیلم Float بود. در فوریه 2010 ، او با بازی Sean Bean و دنی Trejo و همچنین فیلم فوق العاده ترسناک The Boy در Death Race 2 همبازی بازی شد که در آن لورن شخصیت اصلی ، گرتا ایوانز را بازی کرد. در سال 2016 ، کوهان نیز به عنوان مارتا وین در Batman v Superman: Dawn of Justice ظاهر شد.

وی در چری هیل نیوجرسی به دنیا آمد و در نوجوانی به انگلستان نقل مکان کرد. او قبل از گشت و گذار با یک شرکت تئاتر که با هم بنیانگذاری در دانشگاه داشت ، از دانشگاه وینچستر / کالج کینگ کینگ آلفرد فارغ التحصیل شد و درام و ادبیات انگلیسی را نیز تحصیل کرد. لورن سپس وقت و کار خود را بین لندن و لس آنجلس تقسیم کرد و روی چندین فیلم و همچنین برخی پروژه های غیرتجاری کار کرد.

زندگینامه لارن کوهان

کوهان در 7 ژانویه 1982 در چری هیل ، نیوجرسی ، دختر یک پدر آمریکایی و یک مادر انگلیسی متولد شد. وی همچنین دارای نسب ایرلندی ، نروژی و اسکاتلندی است. برخی منابع به طور اشتباه به زادگاه وی به عنوان فیلادلفیا ، پنسیلوانیا می پردازند. كوهان در دوران كودكی خود در چری هیل زندگی كرد و به مدت یك سال در جورجیا ، قبل از عزیمت به انگلستان در سن 13 سالگی. وقتی مادر كوهن ازدواج مجدد كرد ، نام خانوادگی شوهر جدید خود ، كوهان را گرفت و به یهودیت تبدیل شد. کوهان همچنین در پنج سالگی به یهودیت گروید و مراسم بت میتزا را برگزار کرد. او چهار خواهر و برادر کوچکتر و یک خواهر ناپدری دارد. کوهان با اخذ مدرک لیسانس درام و ادبیات انگلیسی از دانشگاه وینچستر فارغ التحصیل شد ، قبل از سفر با یک شرکت تئاتر که با هم بنیانگذاری کرده بود در دانشگاه بود. کوهان سپس زمان و کار خود را بین لندن و لس آنجلس تقسیم کرد و روی چندین فیلم و همچنین برخی از پروژه های غیرتجاری کار کرد.

بعد از اولین فیلم سینمایی کازانووا در نقش خواهر بئاتریس ، وی در سریال وان وایلدر ، وین وایلدر: ظهور تاج در نقش شارلوت هیگینسون در سال 2006 بازی کرد. نقش بعدی وی در فیلم 2008 Float بود. در فوریه 2010 ، او در بازی Death Race 2 بازیگر شد ، و همچنین نقش اصلی را در فیلم فوق العاده-وحشت 2016 The Boy دارد. در سال 2016 او همچنین به عنوان مارتا وین در Batman v Superman: Dawn of Justice و در سال 2017 لیلا اشتاینبرگ را در درام بیوگرافی All Eyez on Me بازی کرد. در سال 2018 او در فیلم تریلر اکشن مایل 22 به کارگردانی پیتر برگ بازی خواهد کرد.

در سال 2007 ، کوهان اولین نقش اصلی مهم حمایتی خود را به دست آورد – بخشی از آن نیز به عنوان سرب در فصل توصیف شد ، هنگامی که برای فصل سه از ماوراءالطبیعه به عنوان بلا تالوت بازیگر شد ، دزدانی که اشیاء با ارزش فوق طبیعی را تهیه می کند و آنها را به افراد بسیار ثروتمند و بسیار قدرتمند می فروشد. جهان فوق طبیعی. این شخصیت در شش قسمت از این سریال ظاهر شد ، آخرین بار در قسمت پیش فرض فصل سوم.

کوهان در فیلم The Vampire Diaries ، شخصیت تکراری Rose ، یک خون آشام 560 ساله را بازی کرد. در سال 2011 ، او با بازی در سریال تلویزیونی چاک در نقش مکرر ایفای نقش کرد ویویان مک آرتور ولکوف ، یک “اجتماعی جذاب و پیشرفته” از انگلستان و دختر شرور اصلی الکسی ولکوف. او همچنین در نمایش هایی از قبیل Modern Family، CSI: NY، Cold Case، Life، Archer و The Bold and the Beautiful به عنوان ستاره مهمان شد.

کوهان در خلبان فیلم CW به نام آسمانی بازی کرد که در آن شخصیت اصلی را بازی می کرد ، وکیل دادگستری که با یک فرشته همکاری می کند. با این حال ، آن را به عنوان یک سری انتخاب نشده است.

در سال 2011 ، کوهان در نقش برجسته خود به عنوان مگی گرین در فیلم The Walking Dead بازی کرد ، یک سریال درام ترسناک AMC بر اساس سری کتاب های کمیک با همین نام. او ابتدا در فصل دوم به عنوان یک شخصیت تکرار شونده ظاهر شد ، اما او در ابتدای فصل سوم جزء بازیگران سریال قرار گرفت. این درام بالاترین امتیاز در تاریخ تلویزیون کابلی است. در پایان فصل هشتم ، کوهان قرارداد خود را با فیلم The Walking Dead به صورت سریال به طور عادی به پایان رساند. بعداً گزارش شد كه كوهان به دلیل مشاجره در مورد دستمزد توافق نكرده بود كه فصل 9 را به عنوان عضو اصلی بازیگران به ثبت برساند ، زیرا وی خواستار افزایش حقوق نزدیكتر به همبازی های مرد خود اندرو لینکلن و نورمن ریدوس شد. AMC امتناع کرد ، و کوهان شروع کرد تا خودش را برای خلبانان تلویزیون در دسترس قرار دهد. او نقش Francesca “Frankie” عامل سیا را در خلبان ABC Whisky Cavalier ، با همكاری با اسكات فولی ثبت كرد. بعداً تأیید شد كه وی به توافق رسیده بود كه در فصل 9 با ظرفیت محدود 6 قسمت در نیمه اول فصل 9 ظاهر شود. بعداً تأیید شد كه ویسکی كاوالیه به سریال انتخاب شد.

او اولین قرار خود را عاشقانه ترین خود می داند

بیشتر افراد به دلایل مختلف ، تاریخ اول خود را به یاد ماندنی ترین تاریخ می دانند. اولین تاریخ لورن به عنوان عاشقانه ترین تاریخ او قرار گرفت. این تاریخ در روزهای مدرسه اتفاق افتاد و بسیار ساده بود او در مصاحبه خود گفته است که

“اولین تاریخ من برای به اشتراک گذاشتن اتوبوس مدرسه در خانه و بوسیدن در ایستگاه اتوبوس من بود. به سختی می توان عاشقانه ای را از آن بالاتر نام برد! ”

لورن (مگی) و استیون (گلن) در The Walking Dead علاقه های عاشقانه یکدیگر را بازی می کنند. شخصیت های آنها از ابتدای نمایش شروع به دوستیابی کردند و در نهایت آنها ازدواج کردند و یک فرزند داشتند. لورن و استیون از نظر شیمی شیمیایی خوبی روی پرده دارند و بخشی از طرفداران معتقدند که آنها همچنین یک رابطه خارج از صفحه دارند

مطلب پیشنهادی

10 صحنه‌ی برتر برایان کرانستون در سریال برکینگ بد، از بهترین تا بدترین

10 صحنه‌ی برتر برایان کرانستون در سریال برکینگ بد، از بهترین تا بدترین

10 صحنه‌ی برتر برایان کرانستون در سریال برکینگ بد، از بهترین تا بدترین : از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *