دوشنبه , 26 شهریور 1403 - 10:31 بعد از ظهر
توتون پیپ

بهترین و خوشبوترین توتون پیپ دنیا

این فهرست به بررسی 10 مورد از بهترین و خوشبوترین توتون‌ پیپ های دنیا می‌پردازد. در این مقاله، به معرفی توتون پیپ هایی خواهیم پرداخت که به دلیل عطر و رایحه منحصر به فردشان، به عنوان خوشبوترین توتون‌ پیپ شناخته می‌شوند.

این توتون‌ها با ترکیب‌های پیچیده و نت‌های متنوع، تجربه‌ای لذت‌بخش و دلپذیر از پیپ کشیدن را برای شما فراهم می‌آورند. خواه شما به دنبال رایحه‌ای کلاسیک و نوستالژیک باشید یا یک ترکیب مدرن و جدید، این فهرست شامل انتخاب‌های متنوعی از خوشبوترین توتون‌های پیپ است که مطمئناً توجه شما را جلب خواهد کرد.

برای قیمت و خرید انواع توتون پیپ کلیک کنید.

توتون پیپ

پیپ کشیدن در محیط های عمومی ، قوانینی دارد که هیچ فردی ، نباید آنها را نادیده بگیرد » . درس وبر بیش از هر زمان دیگری با توجه به نگرش نسبت به پیپ کشیدن امروزی مرتبط است . لازم است که مصرف کنندگان پیپ ، خود را به عنوان افرادی مودب و محترم و متشخص در نظر داشته باشند.

باید حواسمان به تنباکویی باشد که در حضور دیگران می کشیم . با فرض اینکه دیگران اجازه پیپ کشیدن در جمع شان را داده اند ، می توانیم محبت آنها را با رایحه ای لذت بخش از یک توتون پیپ معطر پاسخ دهیم .

توتون پیپ بسیار معطر

برای بسیاری ، پیپ کشیدن صرفاً دود کردن است ، ممکن است هر توتون و تنباکو و یا هر چیز قابل اسموکی را مصرف کنند . بسیاری دیگر از قبل ، بین روش‌های اسموک ، داشتن یک رمان عاشقانه نوستالژیک مرتبط با نت‌های گیلاس یا وانیلی که از پیپ پدربزرگ یا دیگر شخصیت‌های محترم برخاسته است ، تمایز قائل می‌شوند . فراتر از دعوت به مودب و متشخص بودن ، عطر شیرینی که به هوا می فرستید حتی ممکن است برای شما روتبط دوستانه جدیدی ایجاد کند و به سادگی ، این عطر بخشی از تجربه دوشتی شما در آینده باشد .

به همه این دلایل ، اجازه دهید به برخی از خوشبوترین توتون‌های پیپ نگاهی داشته باشیم :

توتون پیپ Cult Blood Red Moon

با یک توتون پیپ کلاسیک مدرن با شهرت به عنوان یکی از بهترین تنباکوهای پیپ شروع می کنیم . با Cult Blood Red Moon عطر عالی گیلاس را دریافت می کنید که با طعم آن نیز مطابقت دارد . اگر می‌خواهید آن عطر فریبنده‌ای را که مردم را به سمت خود جذب می‌کند از آن خود داشته باشید ، این تنباکوی پیپ ممکن است یکی از انتخاب های مناسب باشد . اگرچه رایحه محیطی باعث می شود که به حال و هوای ترکیب نوستالژیک پدربزرگ ها برگردید ، اما Blood Red Moon برای خودش تنباکوی مدرن به حساب می آید .

دلیل خوبی وجود دارد که این یکی از خوشبوترین توتون پیپ های موجود در بازار است و یک استثنای رایج برای طعم متمایز کننده آروماتیک است . نت‌های بالای گیلاس و شکلات طعمی غنی و خامه‌ای را ارائه می‌دهند که مانع از تفاوت‌های ظریف تنباکو نمی‌شود . گاهی اوقات استفاده از طعم دهنده های مصنوعی گیلاس ، مزه را می تواند به سمت کیفیت دارویی متمایل کند – تیزی ترش مانند شربت سرفه اما در این توتون همچین چیزی وجود ندارد .

توتون پیپ Sutliff Barbados Plantation

یک ترکیب فوق‌العاده با نت های دلچسب از مزارع باربادوس که مطمئناً هوا را با روایحی دلپذیر پر می‌کند که شما را به خیال‌پردازی در مورد آرامش استوایی می‌اندازد . در این توتون پیپ از عطر ماندگار وانیل کرمی لذت ببرید . نوشیدنی های محلی وانیل طعم های پیشرو در این تنباکو هستند . ویرجینیا و برلی در پایه‌های آجیلی ، عطر یونجه‌ و چمن‌ هستند . رنگی استوایی دارد .

اگرچه بعید است که باربادوس پلنتیشن برای کسانی که پیپ می کشند و طرفدار آروماتیک نیستند استثنا باشد ، اما برای کسانی که دوست دارند ، انتخابی طلایی است . به خصوص اگر تمایل به استشمام مواد معطری دارید که طراحی خاص خود را دارند ، در مقایسه با رویه های کلاسیک گیلاس یا وانیلی که روی تختی از کاوندیش و برلی طراحی شده اند . امتحان کردن ترکیب‌هایی که ممکن است به تخیل نیاز داشته باشد ، هیجان‌انگیز است .

توتون پیپ Cornell & Diehl Autumn Evening

اگر فکر می‌کنید اطرافیانتان دوست دارند با عطر پنکیک شیرین و شربت افرا از خواب بیدار شوند ، اما مایه خمیر شما تمام شده است ، این تنباکو مناسب شماست . فقط به یاد داشته باشید که ممکن است احساسات تلخی وجود داشته باشد ، زمانی که در واقع اطرافیانتان متوجه شوند که پنکیکی در کار نیست !

یکی از پرفروش‌ترین محصولات کورنل و دیهل ، که به‌خاطر رایحه محیطی دلپذیرش تحسین شده است . به خصوص یکی از بهترین و خوشبوترین تنباکوهای پیپ برای استفاده در فصل پاییز .

رایحه افرا غیرقابل انکار است ، اما پس از سازگاری ، احتمالاً کمی وانیل و کارامل نیز از رایحه محیطی دریافت خواهید کرد .

این پیشنهاد از Cornell & Diehl برای عاشقان ماجراجویانه و پویای توتون های آروماتیک است . یک ترکیب طعم‌دار است که در آن طعم‌دهنده‌های برتر ، در عین حال که پررنگ هستند

دوز متوسط ​​خوبی از نیکوتین دارد ، چیزی که فکر می‌کنم در حفظ آن در ماه‌های سرد که این طعم‌ها به طرز شگفت‌انگیزی مکمل آن هستند ، بسیار خوب عمل می‌کند .

توتون پیپ Peterson Connoisseur’s Choice

بهترین تنباکوهای پیپ معطر اغلب بویی منحصر به فرد دارند و به راحتی قابل تشخیص هستند و اغلب ، پویا و غنی  .

هنگام اسموک این توتون پیپ انواع نت ها را درک خواهید کرد  – کارامل ، وانیل ، روایح و طعم های گرمسیری ، شکلات…

این توتون پیپ عمدتاً با طعم دهنده های معطر آن تعریف می شود . پیشنهاد می شود ، اگر اهل نوشیدن قهوه هستید ، Connoisseur’s Choice یک انتخاب عالی است .

توتون پیپ Mac Baren Vanilla Cream Loose Cut

فرمی ، کرم وانیلی از مک بارن داریم . این ترکیب با رایحه ای فوق العاده وانیل با شکوفه گلی که طبیعی تر از فوق العاده شیرین است ، به نظر می رسد . این ترکیب همچنین دارای رایحه محیطی است که ، همانطور که دوست داشتنی است ، بسیار متراکم و ماندگار نیست . بنابراین ، این توتون یک گزینه مناسب است اگر می خواهید رایحه ای دلپذیر ، اما بدون حضور قاطعانه باشد.

توتون پیپ CAO Eileen’s Dream

یک تنباکوی آروماتیک منحصر به فرد از CAO است ، نام تجاری که به دلیل تولید برخی از بهترین تنباکوهای پیپ شناخته شده است . این مخلوط را نمی توان صرفاً به عنوان یک ترکیب وانیل یا گیلاس یا طعم دیگر تنباکو پیپ خلاصه کرد . شما رایحه ای محیطی  وانیلی خامه ای با رایحه هایی از شکلات و نعناع دریافت خواهید کرد .

توتون پیپ Hearth & Home Classic Burley cake

عطری آرامش بخشی را از برندی مشهور مانند Hearth & Home دریافت می کنید . با این توتون ، می‌توانید انتظار داشته باشید که رایحه‌ای شگفت‌انگیز قهوه و کاکائو در اتاق پراکنده باشد ، شیرین ، اما نه خشن ، که به سادگی گرما و راحتی را به شما منتقل می‌کند .

توتون پیپ Dan Tobacco Sweet Vanilla Honeydew

 رایحه ای از شیرینی وانیل و عسل با گرمای شیرینی های تازه پخته شده در اتاق پراکنده می شود . اما عمر کوتاهی دارد .

این توتون کمی متفاوت است ، یک ویرجینیای خالص و معطر . این ممکن است نگرانی‌هایی را ایجاد کند ، یک تصور رایج وجود دارد که تنباکو ویرجینیا مستعد گاز گرفتن زبان است . ما می دانیم که این مورد از آروماتیک است ، زیرا طعم دهنده های برتر می توانند باعث دود بیشتر تنباکو شوند . اسموک آهسته و آرام بهترین اقدام پیشگیرانه برای گاز گرفتن زبان است .

اسموکی خنک با هارمونی غنی از وانیل و عسل ارائه می دهد که با ویرجینیاهای درخشان که شیرینی ، علف لیمو و یونجه خاص خود را ارائه می دهند ، بازی می کند .

توتون پیپ Lane Limited

اگر ترکیبی در بین بهترین تنباکوهای پیپ شناخته شده تر باشد ، آن Lane Limited 1Q است .

اگر ترکیبات انگلیش آتش رایحه تنباکوی پیپ باشد ، پس 1Q باید مارشمالوهای برشته و طلایی باشد . این توتون اصلی پیپ وانیلی با نت اصلی وانیلی است . غنی و گرم با ماندگاری کم رنگ کارامل .

کمی نت علفزار از حضور ویرجینیا وجود دارد ، اما در بیشتر موارد ، طعم تنباکو کمی وجود دارد .

توتون پیپ W.O. Larsen Signature Vintage Mixture

رایحه محیطی متفاوتی از ترکیب در حال سوختن W. O. Larsen Signature نسبت به ترکیب آشنای سبک آروماتیک آمریکایی ناشی می شود . رایحه‌ای از نوعی توت با رایحه‌ای گلدار و کرمی ، رایحه ای که خلاصه کردن و توضیح آن دشوار است . یک رایحه محیطی متراکم‌تر ایجاد می‌کند ، شاید برای زمانی که می‌خواهید توجه اطرافیان را به خود جلب کنید ، مناسب‌تر است .

یک آروماتیک پیچیده با طعم های در حال تغییر است . این مخلوط سبک دانمارکی که به خوبی متعادل است.

جمع بندی:
در این مطلب به بررسی 10 مورد از بهترین و خوشبوترین توتون‌های پیپ پرداختیم. هر کدام از این توتون‌ها با ترکیبات خاص و نت‌های معطر، تجربه‌ای لذت‌بخش از پیپ کشیدن را ارائه می‌دهد. در این فهرست، از توتون‌های کلاسیک تا مدرن که شامل رایحه‌هایی مانند گیلاس، وانیل، شکلات، و حتی شربت افرا هستند، نام برده شده است. همچنین، به اهمیت انتخاب توتون‌های معطر در محیط‌های عمومی و تاثیر آن بر رفتار مودبانه پیپ‌کشان اشاره شده است. در نهایت، این فهرست پیشنهادهایی متنوع و جذاب برای دوستداران پیپ دارد که می‌تواند تجربه‌ای نوستالژیک و دلپذیر را به همراه داشته باشد.

مجموعه پاساگادتاباک معتبرترین مجموعه فروش انواع پیپ و توتون پیپ در تهران

مطلب پیشنهادی

بهترین متد برای یادگیری زبان

بهترین متد آموزش زبان انگلیسی برای افراد مبتدی و حرفه ای

متدها و روش های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. در این مقاله تلاش شده بهترین متد یادگیری زبان انگلیسی به صورت کامل توضیح داده شده است.

3 دیدگاه

  1. میثم قهرمانی سودمند

    این توتون پیپ های معرفی شده واقعا جز خوشبوترین توتون پیپ ها هستن

  2. بین این توتون ها
    من عاشق توتون پیپ Mac Baren Vanilla Cream Loose Cut هستم
    بی نظیره

  3. توتون پیپ های مجموعه پاسارگادتاباک واقعا اصل و با کیفیت هستن. ادرس مغازه شون تو میرداماد تهرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *