شنبه , 31 شهریور 1403 - 2:30 قبل از ظهر
بهترین غذاهایی که در سفر به امارات می توانید بخورید

بهترین غذاهایی که در سفر به امارات می توانید بخورید

از یک گشت و گذار در اطراف بازار معروف تا یک رستوران کوچک در محله که به عنوان بهترین رستوران در خاورمیانه و آفریقا انتخاب شد.اولین بازدید من از دبی در سال 2016، در حالی که فوق العاده بود، مرا به این فکر انداخت که شاید پرواز شش ساعته برای یک نقطه آفتابی کمی بیش از حد باشد (چون اروپای اصلی در آستانه ماست). اما پس از آن، افراط و تفریط به نوعی کل موضوع دبی است. من همیشه چشمم به صحنه غذا بود. کشوری که ثروتمندان می‌توانند سرآشپزهای معروف را برای باز کردن رستوران‌های جدیدشان در امارت و همچنین به غذاخوری‌های محبوب از قبل حق امتیاز بدهند.
اما در حالی که همه ما می دانیم که سوشی سامبا، زوما و LPM دارای املاک و مستغلات عالی در دبی هستند (و دلیل خوبی هم دارد)، من مشتاق بودم رستوران هایی را که زادگاه من لندن ارائه نمی کرد، کشف کنم. با یک پرواز شش ساعته دیگر، با برنامه‌ای برای صرف غذا در مکان‌هایی که اولین بار آن‌ها را از دست داده بودم، رفتم، اما این مکان‌ها بی‌صدا در صحنه غذای دبی اثر گذاشته است.
 از گشت و گذار پیاده روی چند تنقلات بسیار خوشمزه در بازار معروف تا رستورانی که امسال مقام اول را در فهرست ۵۰ رستوران برتر خاورمیانه و شمال آفریقا کسب کرد، من دنیای آشپزی را درست خارج از مسیر پر زرق و برق کشف کردم .  در نتیجه چنانچه مایل هستید با بهترین غذاهایی که در سفر به امارات می توانید بخورید آشنا شوید با من همراه باشید .

بهترین غذاهایی که در سفر به امارات می توانید بخورید

BOCA

بهترین غذاهایی که در سفر به امارات می توانید بخورید
 این مکان که در DIFC دبی (مرکز مالی بین المللی دبی) واقع شده است، به تازگی در مراسم میشلن امسال به دلیل فعالیت خود در جهت غذاخوری پایدار، یک ستاره سبز دریافت کرد. با سرو غذاهایی مانند ماهی شاه ماهی با هوموس سیب زمینی شیرین، گوجه فرنگی و گزپاچوی توت فرنگی و مرغ با سیب زمینی ادویه دار بوداده و فلفل پادرون، واضح است که طعم، محیط و ارائه همه عناصر کلیدی یک وعده غذایی در این رستوران معاصر هستند.
  با استفاده از 100 درصد انرژی تجدیدپذیر، قصد دارد تا حد امکان ضایعات کمتری داشته باشد و از مواد اولیه محلی به خوبی استفاده کند – یک غذا شامل چغندر کهنه و خانسور (یک گیاه بیابانی است که در این مورد، در محل رشد می کند). این رستوران که یک مفهوم بومی است، به طور مداوم نشان می دهد که امارات چقدر برای ارائه دارد، و از کوه های هاجر در شمال به عنوان زیستگاه های غنی بیولوژیکی یاد می کند و مزارع ارگانیک و سنتی که در منطقه مرکزی واقع شده اند را تصدیق می کند. علاوه بر این که هر لقمه ای لذت بخش است و دکوراسیون رستوران شبیه انگشتان سبز آن است، تیم رهبری BOCA کاملاً از زنان تشکیل شده است و پاتریشیا روگ، سرآشپز اجرایی، تیم را در آشپزخانه هدایت می کند. ما مطمئناً می‌توانیم از رستوران‌های بیشتری با این نوع اخلاق در اینجا در بریتانیا استفاده کنیم.

تور میان وعده ماجراجویی ماهی تابه

بهترین غذاهایی که در سفر به امارات می توانید بخورید

هنگامی که صحبت از سفر به میان می آید، یک تور از مردم محلی راهی عالی برای جلوگیری از تله های توریستی و کشف ماهیت واقعی یک مکان است. خوب، به لطف Frying Pan Adventures، شما می توانید این کار را انجام دهید. آروا و فریده احمد، خواهران مؤسس، با اثبات اینکه صحنه غذای دبی به غذاخوری‌های خوب و مناظر روی پشت‌بام محدود نمی‌شود، وقتی نوبت به کشف آشپزی در دبی می‌رسد، شما را مرتب کرده‌اند. با میزبانی تعدادی از تورهای غذایی مختلف در سراسر امارت، به سمت بازار ادویه رفتیم تا بهترین غذاهای خیابانی را که شهر ارائه می دهد، کشف کنیم.
 مملو از کافه‌های ساده و سوراخ‌های روی دیوار، مخفی کردن تنور تنور رویاها، به زودی با غذاهایی مانند پاراتا پر شده با املت، پنیر خامه‌ای، چیپس با طعم فلفل (معروف به چیپس عمان) – که همه با سس تند سرو می‌شوند، میل می‌کنید. و با یک فنجان چای معطر شسته شد. پس از تماشای استادان در حال پختن نان، نان تازه پخته شده پر از پنیر خامه ای و زعتر (کبریت ساخته شده در بهشت) را پاره کنید و اگر هوس شیرینی می کنید، سفری برای خنک شدن با مقداری فالوده ایرانی – ورمیشل وجود دارد. رشته فرنگی در گرانیتا با شربت گل رز و آب لیموترش تازه.

کباب مخصوص استاد

بهترین غذاهایی که در سفر به امارات می توانید بخورید

در ادامه ی مقاله ی بهترین غذاهایی که در سفر به امارات می توانید بخورید می رسیم به یک رستوران ایرانی در دبی  یکی از پرطرفدارترین نقاط شهر، این رستوران کباب ایرانی خوشمزه و در عین حال مقرون به صرفه است. استاد به عنوان یک جواهر پنهان شناخته می شود که درست در کنار بازار نساجی پیدا شده است. برای جذب افراد محلی و گردشگران، می‌توانید سرآشپزهایی را ببینید که کباب‌های مختلف را از بیرون رستوران کباب می‌کنند و در هنگام ورود، دهانتان را آب می‌ریزند. این غذاخوری به سبک سفره خانه پر از شخصیت است – با دیوارهایی که با عکس های بی شماری از غذاخوری ها در طول چهار دهه افتتاحیه اش تزئین شده است. سرو کوبیده (گوسفند چرخ کرده)، جوجه (مرغ ترشی با زعفران) و برگ (فیله بره)، قطعه مقاومت در این رستوران کباب خاص است، با تکه های آبدار گوشت بره یا مرغ کبابی که قبل از کباب شدن در ماست ترشی می شوند.

رستوران بیسترو برادران اورفالی

رستوران بیسترو برادران اورفالی
هرگز نوشتن در مورد یک رستوران آسانتر نبوده است. برادران (در صورتی که نمی توانید حدس بزنید) محمد، وسیم و عمر این منوی لذیذ را تنظیم کرده اند که به ریشه ها و تجربیات آنها در غذا، سفر، هنر و فرهنگ احترام می گذارد. غذاخوری محله‌ای که همه آرزو می‌کنند به خانه نزدیک‌تر بود، Orfali به‌تازگی به عنوان بهترین رستوران خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) 2023 انتخاب شد و تجربه غذاخوری منحصربه‌فردش را تایید کرد که در آن هر غذا داستان خودش را می‌گوید. سه برادر سرآشپز مهاجر از سوریه همگی با هم کار می کنند، چه در منوی غذا، چه در غذاهای شیرینی (که مطمئناً باید فضای شکم برای آنها باقی بماند) یا نظارت بر اداره خود رستوران.
با محمد آشپز تلویزیون کهنه کار و سرآشپز رستوران در خاورمیانه و شیرینی های کلاسیک وسیم و عمر، از قبل باید آب دهانتان بیاید زیرا همه چیز در اورفالی بسیار الهی است. از رویاهای تره و ترافل سوخته، پر از کره قهوه‌ای میسو و پاشیده شده با فندق، استراسیاتلا و پیازچه گرفته تا سالسا ماهی تن با گوجه‌فرنگی تخمیر شده، جلبک دریایی، آجی رکوتو، سیر و پیاز، همه چیزهایی که از این آشپزخانه بیرون آمد فوق‌العاده بود. ثابت می کند مردمی که در MENA رای می دهند چیزهای خود را می دانند، هر لقمه ای شادی آور بود، با غذاهای قابل توجه دیگر از جمله سالاد پوملو با کالامانسی نام جیم، واگیو گیوزا با ماست سیر و روغن سوجوک و اورفالی بایلدی: بادمجان با ماکدوس محمدا، تاراتور، گردو، آبغوره و نستعلیق. حتی بمب ذرت لقمه ای با پارمزان 36 ماهه و اکلر umami (به همین نام به درستی)، متشکل از امولسیون پورسینی، مارمیت قارچ، نوک کاکائو، لعاب تخمیری به و پروشوتو گوشت گاو، برای مهر و موم کردن غذا به عنوان یک غذای خاص کافی بود. یک – قبل از اینکه بقیه ظروف بزرگتر حتی سفارش داده شوند.
 اگر در اورفالی ناهار بخورید و شام شما را ناامید کند، من خودم به دبی پرواز می کنم و غذای شما را تمام می کنم، زیرا هیچ لقمه ای سزاوار نخورده شدن نیست. نه تنها به عنوان یکی از رستوران‌های مورد علاقه‌ام در دبی انتخاب می‌شود، بلکه آرزو می‌کنم این سه‌گانه فوق‌العاده در لندن مغازه باز کنند. من قطعاً یک نفر معمولی خواهم بود.

بازار تایم اوت

بازار تایم اوت
حتی مسافران خوش ذوق هم هوس می کنند. در حالی که مطمئناً یک یا دو بازدید کننده (هم گردشگران و هم افراد محلی) کم نیست، بازار Time Out واقع در مرکز شهر مکان مناسبی برای جلب رضایت آنها است. در حالی که دبی به عنوان شهری که از غذاهای جهانی حمایت می‌کند (به طور بالقوه حتی بیشتر از غذاهای خود، با غذاهای اماراتی که از کشورهای همسایه خود الهام می‌گیرند) شناخته می‌شود)، قطعاً یک یا دو غرفه غذای خیابانی وجود دارد که می‌توانید در داخل آن کاوش کنید.
 با درخشش بیشتر بازارهایی که بازدید می کنیم، 17 مفهوم غذا در این فودکورت بزرگ وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید. بدیهی است که نمی‌توان از همه غذاها نمونه گرفت – مهم نیست که چقدر شکم غرغرو و بزاق دهانم آرزو می‌کردند که این امکان وجود داشته باشد – اما توصیه اکید من این است که بائو پوسته نرم خرچنگ همراه با خوشمزه (اگر کمی عجیب باشد) کنار جوانه های ترد بروکسل از BB Social، و همچنین بسیاری از پیمانه های بستنی منجمد با نیتروژن مایع از Scoopi که معده شما می تواند آن را مدیریت کند. موضوع اینجا درام است – با تزئینات ورق طلا و زغال فعال تنها بخشی از تئاترهای این مکان است.

رستوران میراث الخیمه

رستوران میراث الخیمه

هر وقت در یک کلاس آشپزی شرکت می کنم، آن خط از Hitch (که در طرح کلان طرح، خط بسیار مهمی برای به خاطر سپردن نیست، اما اینجا هستیم) که در آن رئیس ایوا مندز فریاد می زند که این مفهوم جالبی است، پختن غذا. غذای خود در یک رستوران، به ذهن می رسد. همسرش قاطعانه به او می‌گوید که ساکت باش و بعد از پختن ماچبوهای چشمگیر مرغ من (خوب، من خیلی راهنمایی کردم)، کاملاً موافقم. اول از همه، شکم من قبل از شروع کارم به خوبی بسته شده بود، زیرا (مقدار سالم) نان رگگ را خوردم – تمام مواد را امتحان کردم (این فقط عادلانه است). از یک پنیر خامه‌ای خوشمزه که هنگام پختن در مقابل ما حباب می‌زد تا چیپس عمان، تخم‌مرغ و سس ماهی (به طور جداگانه یا همه با هم)، رگاگ یک میان‌وعده محبوب اماراتی است که معمولاً در میان خانواده‌های محلی و فروشگاه‌های اسنک درست می‌شود و مصرف می‌شود.
 با حرکت به سمت رویداد اصلی: ماچبوها، ما در دستان امنی بودیم و سرآشپز الخیما در آشپزخانه روی پشت بام آن ما را در طول فرآیند راهنمایی می کرد. اگرچه ماچبوس شباهت هایی به (و بنابراین تصور می شود منشا یا الهام زیادی از آن دارد) کبسا – یک غذای مرغ و برنج عربستان سعودی – دارد – اکنون به طور گسترده به عنوان غذای ملی امارات در نظر گرفته می شود. با این حال این غذایی است که مدت‌هاست در میان فرهنگ‌های مختلف عربی طبخ می‌شود و کویتی‌ها در دهه 1950 در هنگام معامله مروارید با هند آشپزی با ادویه‌های هندی را آموختند. از مرغ، برنج و ادویه جات ترشی جات شامل زردچوبه، هل، میخک، دارچین و بادیان ستاره ای، به علاوه یک لیموترش خشک شده تشکیل شده است. سپس شاهکار معطر خود را با کشمش طلایی، کمی سرخ شده، پیاز ترد و جعفری تازه پر کردیم – قبل از اینکه به سرعت به چیزی که مطمئناً لذت بخش بود بپردازیم.

Avatara

 رستوران Avatara دبی
یکی دیگر از رزروهای به موقع، رزرو در آواتارا بود. ما که به تازگی اولین ستاره میشلن خود را در مراسم سال 2023 کسب کرده ایم، در اولین و تنها رستوران کاملاً گیاهی دبی شام خوردیم. این تجربه، با سرآشپز راهول رعنا، شامل یک منوی چشایی 16 غذای – بله، درست خوانده اید – است که، به من اعتماد کنید، گوشت را از دست نمی دهید. با نایودهیا (پیشنهاد مقدس) ماکان مالای، میشری و پانچامریتا شروع کنید. این میان وعده شیرین غذایی است که به عنوان عبادت در مراسم نماز به یک خدا تقدیم می شود.
 من کل 16 دوره را با شما نمی گذرانم، اما همه چیز از گرانیتای خیار و شوربت چغندر در دوغ گرفته تا کاری گرم اسب با راگی بهاتورا (نان سرخ شده عمیق هندی شمالی) و جاخیا آلو (سیب زمینی ادویه دار پاهادی) واقعا عالی بود. . مهمانان تشویق می شوند منوهای خود را همراه خود داشته باشند، زیرا در کنار هر غذا نه تنها شرح کوتاهی وجود دارد، بلکه داستان پشت هر یک یا یک واقعیت قابل توجه در مورد مواد مورد استفاده وجود دارد. در حالی که ممکن است برخی از قبل بدانند که گوجه فرنگی یک آنتی اکسیدان قوی است و چقدر غنی از ویتامین های A، C و E است، من شخصاً هرگز حدس نمی زدم که گرم اسب به عنوان یک درمان طبیعی سنگ کلیه موثر بوده است. یک غذای آموزنده و در عین حال خوشمزه.

مطلب پیشنهادی

بهترین مراکز خرید تفلیس

در این مقاله می خواهیم بهترین مراکز خرید تفلیس را برایتان کامل شرح دهیم تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *