جمعه , 27 مهر 1403 - 7:57 قبل از ظهر
بهترین ریمل بلند کننده مژه

بهترین ریمل بلند کننده مژه

ریمل یکی از اون محصولات آرایشیه که بودنش تو کیف لوازم آرایش واجب و ضروریه، در واقع ریمل مثل مهر تائید و حسن ختام هر آرایشیه! چرا میگم ریمل خیلی مهمه؟ چون ریمل به چهره و آرایش روی صورتت روح میبخشه و به چشمات جذابیت و گیرایی بینظیری میده.

خیلی از افراد چشم های زیبا و خوش فرم و مژه های پر دارن اما چون مژه هاشون کوتاهه، چشم هاشون بیحال و خسته به نظر میرسه و هرچقدر هم آرایش کنن انگار نه انگار! هیچ تاثیری توی طراوت و شادابی صورتشون نداره.

بهترین ریمل بلند کننده مژه، چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟

هنگام خرید بهترین ریمل بلند کننده مژه باید به چندتا فاکتور و ویژگی مهم توجه کنی، من چندتا از مهم ترین هاش رو بهت میگم تا بتونی بهترین انتخاب رو داشته باشی:

اولین نکته، فرمولاسیون ریمله، بعضی از ریمل ها بر پایه آب هستن و بعضی دیگه بر پایه روغن هستن. ریمل هایی که برپایه آب هستن معمولا احساس سنگینی ایجاد نمیکنن و بسیار سبک تر از ریمل های بر پایه روغن هستن. ریمل های بر پایه آب سریعتر خشک میشن اما به اندازه ریمل های بر پایه روغن، موندگاری و مقاومت بالایی ندارن.

ریمل های بر پایه روغن با اینکه موندگاری بیشتری دارن اما، ممکنه تو طول روز پخش شن و ظاهر ناخوشایندی روی صورت ایجاد کنن؛ اما میتونن مژه هارو به خوبی بلند کنن و بهشون حجم بدن.

دومین نکته تو انتخاب ریمل مناسب، نوع برس ریمله. برس ریمل یکی از مهم ترین فاکتورهای یه ریمل با کیفیت و مناسبه. اگه برس ریمل اندازه مناسبی نداشته باشه یعنی خیلی کوچیک یا خیلی بزرگ باشه، نمیتونه فرم و ظاهر مناسبی به مژه ها و چشم هات بده. دومین مورد درباره برس ریمل، توجه به شکل ظاهری برس هست. برس ها انواع مختلفی دارن که شامل: خمیده، باریک، حجم دهنده، حالت دهنده، بلند کننده، استوانه ای، مخروطی و.. هست. ریمل بلند کننده مناسب باید نوع برسش استوانه ای و باریک بشه تا به خوبی بتونه به تمام مژه هات، حتی مژه های ریز گوشه ای، مواد داخل ریمل رو برسونه و اونارو بلند و زیبا کنه.

سومین فاکتور یه ریمل با کیفیت، میزان موندگاریشه. یه ریمل خوب و مناسب باید بتونه مدت زمان خوبی رو، روی مژه هات بمونه و دچار ریزش زیر چشمات نشه.

 

ترکیبات بهترین ریمل بلند کننده مژه:

بعضی از ریمل ها علاوه بر اینکه مژه ها رو فرم یا حجم میدن و یا اونارو بلند میکنن، حاوی مواد مغذی و طبیعی هستن که میتونن باعث تقویت مژه ها و محافظت ازشون بشن. این موضوع برای افرادی که به سلامت مژه‌هاشون اهمیت می‌دن، اهمیت ویژه‌ای داره.

ریمل هایی که مواد تشکیل دهنده‌شون طبیعی، ارگانیک و غیر آلرژی زا هستن خاصیت تقویت کنندگی و محافظت از مژه هارو دارن بر خلاف ریمل هایی که از مواد غیرطبیعی و ناخالص، پارابن، سولفات و سایر مواد حسایت زا و غیر مغذی ساخته شدن. ریمل های نا سالم و غیر ارگانیک علاوه بر اینکه میتونن بعث ریزش مژه ها بشن میتونن باعث حساسیت و آلرژی های چشمی و پوستی بشن و اثرات جبران ناپذیری روی چشم، پوست و مژه ها بذارن.

به همین دلیله که انتخاب ریمل مناسب مسئله بسیار مهم و حیاتیه.

بهترین ریمل بلند کننده مژه

ریمل اسنس مشکی، معجره‌گر چشم های تو!

یکی از بهترین محصولات برای استفاده روزانه، ریمل اسنس مشکی هست. محصولی با پیگمنت و رنگدانه ی بسیار قوی که میتونه مژه هات رو خیلی خوب بلند کنه و حتی بسیار عالی حجم بده و هم این که میتونه اونارو خیلی مشکی و پر رنگ کنه. اول از همه ویژگی های اصلی ریمل اسنس مشکی رو باهم بررسی میکنم :

  1. ریمل اسنس مشکی با پیگمنت مشکی بسیار بالا
  2. بدون ریزش زیر چشم در طول روز و خراب کردن آرایش شما
  3. بدون چسبوندن مژه ها به هم دیگر
  4. دارای فرچه ی مویی و ضد حساسیت
  5. حجم دهندگی عالی به مژه ها و پر کردن کامل اون ها
  6. ریمل اسنس مشکی دارای براش انعطاف پذیره که باعث آسیب زدن به مژه ها نمیشه
  7. مناسب برای استفاده روزانه و حرفه ای

ریمل اسنس مشکی در کنار این که میتونه به مژه ها حجم خوبی بده با داشتن براشی مویی میتونه طول خیلی خوبی هم به مژه هاتون بده. در واقع میتونم بگم که ریمل اسنس مشکی یکی از بهترین محصولاتی هست که هم حجم خوب و هم بلندی خوبی به مژه هات میده.
اگر توام جزو افرادی هستی که مژه هات کوتاهه، حجم کمی داره و در کل مژه هات خیلی بی حاله باید بگم که میتونی ریمل اسنس مشکی رو با خیال راحت استفاده کنی چون یه محصول عالی برای تویی هست که میخوای با یه ریمل به مژه و چشمت جون بدی.

بهترین ریمل بلند کننده مژه

شیوه استفاده از ریمل چقدر مهمه؟

استفاده از ریمل با تکنیک صحیح، به اندازه ای مهمه که میتونم بگم یه تکنیک خوب، میتونه از یه ریمل با کیفیت متوسط رو به پایین، استفاده خیلی بهتری کنه و همچنین استفاده از یه ریمل بالارده و عالی، با تکنیک نادرست میتونه باعث شه مژه ها فرم و ظاهر بهم ریخته ای بگیرن و در نتیجه ریمل گرون قیمت و با کیفیت ازش استفاده نادرستی میشه و بهره‌وری مناسبی ازش شکل نمیگیره و دیگه هیچ فرقی با یه ریمل پایین رده نداره.

قبل از استفاده از ریمل، می‌تونی از پرایمر مژه استفاده کنی تا به مژه‌ها حجم و بلندی بیشتری ببخشه. همچنین، با استفاده از حرکات زیگزاگی به مژه‌ها می‌تونی به خوبی ریمل رو بر روی اون‌ها پخش کنی و از چسبیدن مژه‌ها به همدیگه جلوگیری کنی.

جمع بندی

در انتخاب بهترین ریمل بلند کننده مژه، علاوه بر توجه به برند و فرمولاسیون، باید به رنگ ریمل هم توجه کنی. ریمل‌های مشکی معمولاً بیشترین تأثیر رو تو بزرگ‌تر نشون دادن چشم‌ها دارن، اما بعضی از خانم ها ممکنه رنگ‌های قهوه‌ای یا حتی رنگ‌های غیرمعمول‌تر رو ترجیح بدن. رنگ ریمل می‌تونه تأثیر زیادی روی چهره و جذابیت کلی تو داشته باشه.

در نهایت، باید به این نکته توجه کنی که هیچ ریملی نمی‌تونه جایگزین مژه‌های طبیعی و سالم خودت بشه. بنابراین، مراقبت از مژه‌ها هم به اندازه‌ی استفاده از ریمل اهمیت داره. استفاده از سرم‌های مژه و روغن‌های مغذی می‌تونه به تقویت مژه‌ها کمک کنه و باعث شه که مژه‌ها در طول زمان سالم و زیبا باقی بمونن. یادت باشه اگه قصد خرید ریمل اسنس رو داری حواست به ریمل اسنس اصل و فیک باشه چون تعداد ریمل های فیک تو بازار خیلی زیاد شده و حتما باید از یه فروشگاه معتبر تهیه‌اش کنی.

بهترین ریمل بلند کننده مژه

خرید بهترین ریمل بلند کننده مژه از یه فروشگاه معتبر و با اصالت

سایت مای سفورا:

این فروشگاه آنلاین به عنوان یکی از معتبرترین منابع برای محصولات آرایشی و بهداشتی شناخته می‌شه و انواع مختلفی از برندها و محصولات رو ارائه می‌ده. از عطر و لوازم آرایش گرفته تا محصولات مراقبت از پوست و مو، می‌تونی به راحتی هر چیزی که نیاز داری رو پیدا کنی. با طراحی کاربرپسند وب‌سایت، جستجو و انتخاب محصولات به‌سادگی انجام می‌شه و توضیحات دقیق درباره هر محصول به تو کمک می‌کنه تا انتخاب بهتری داشته باشی.

یکی از مزایای بزرگ خرید از مای سفورا، ضمانت اصالت کالا و ارسال سریع و مطمئنشه. وقتی از این فروشگاه خرید می‌کنی، می‌دونی که محصولی که به دستت می‌رسه، اصل و با کیفیت بالاست.

مطلب پیشنهادی

 بهترین پارچه برای دوخت کت و شلوار چیست ؟

 بهترین پارچه برای دوخت کت و شلوار چیست ؟

بهترین پارچه برای دوخت کت و شلوار چیست : کت و شلوار، به عنوان یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *