جمعه , 15 تیر 1403 - 6:30 قبل از ظهر

بهترین دروازه بانان جام جهانی

بهترین دروازه بانان جام جهانی

هر دوره جام جهانی، این سوال در ذهن هواداران فوتبال ایجاد می شود: چرا (بازیکن) نمی تواند این کار را برای (درج تیم باشگاهی) انجام دهد؟ این بازیکنان برای چند هفته کوتاه در تابستان وارد آگاهی ملی می شوند، سپس به محض زدن سوت پایان به گمنامی باز می گردند.

مکزیک ظاهراً هر چهار سال یک بار گیلرمو اوچوا را از پیله یخ زده خود خارج می کند و یک غول بی نظیر بین چوب ها را زنده می کند. جردن پیکفورد به یاد می‌آورد که چگونه دوباره فوتبال بازی کند، زیرا با دفاعی شایسته در مقابل خود پیشرفت می‌کند. کیلور ناواس رویاهای یک کشور جنگلی کامل را روی سربازان خود حمل می کند – و همیشه از بین می رود. در قالب مسابقات کوتاه، یک دروازه بان قوی می تواند تفاوت بین خروج از مرحله گروهی و حضور در نیمه نهایی باشد. با چنین تاکیدی روی مرد بین تیرها، اینها بهترین دروازه بانان جام جهانی فوتبال 2022 قطر هستند.

بهترین دروازه بانان جام جهانی فوتبال 2022

مانوئل نویر (آلمان)، یاسین بونو (مراکش)، آندره اونانا (کامرون)، ادوارد مندی (سنگال)، مارک آندره تراشتگن (آلمان)

8) کیلور ناواس

کشور: کاستاریکا

باشگاه: پاری سن ژرمن

سخت ترین تصمیم با این رتبه بندی این بود که چه کسی از این لیست خارج شود. یاسین بونو بی سر و صدا یکی از بهترین دروازه بانان لالیگا با سویا بوده است. آندره اونانا بسیار با استعداد است اما اخیراً زیاد بازی نکرده است. مانوئل نویر و ادوارد مندی سخت ترین برش ها بودند. نویر از زمان مصدومیت پایش در فصل 18-2017، دروازه‌بان قبلی نبوده است، در حالی که مندی برای چلسی خوب بوده است، اما نه بیشتر. جردن پیکفورد و کاسپر اشمایکل به دلیل مشکلاتی که در چند سال گذشته در EPL داشتند از لیست خارج شدند.

پس چرا کیلور ناواس اینجا سر می زند؟ فصل 2021-2022 او از هیچ یک از دروازه بانان در رده افتخاری تاثیرگذار نبود، اما او همیشه در رئال مادرید و پاری سن ژرمن توپ زنی بالاتر از میانگین بوده است، به علاوه به نظر می رسد همیشه هنگام پوشیدن این بازیکن کاستاریکایی، وسیله دیگری پیدا می کند. پیراهن ورزشی. انتظار بیشتر از این را در قطر داشته باشید.

7) خوزه سا

کشور: پرتغال

باشگاه: ولورهمپتون واندررز

از نظر توقف شوت خالص، هیچ دروازه‌بان لیگ برتر سالی بهتر از خوزه سا در 21-22 نداشت – و حتی نزدیک هم نبود. در حالی که این نمایش غافلگیرکننده است، اما شوک بزرگتر این است که دروازه بان گرگ ها هنوز اولین حضور بین المللی خود را برای پرتغال انجام نداده است.

در طول سال گذشته، فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، روی پاتریسیو – که پس از قهرمانی پرتغال در یورو 2016 در حال افول بوده است، و دیوگو کاستا، یک بازیکن 22 ساله ثابت نشده که تا قبل از 21 سالگی در سطح باشگاهی شروع کننده نبود، شروع کرد. -فصل 22 – جلوتر از خوزه سا در دروازه. حتی آنتونی لوپس از لیون – یکی از بهترین دروازه بانان لیگ 1 – به سختی می تواند تحت هدایت فرناندو سانتوس بازی کند. واقعا گیج کننده اگر سانتوس به غیر از خوزه سا در بین پست ها شروع کند، این می تواند پرهزینه ترین تصمیم در جام جهانی 2022 باشد.

6) وویچیچ شسنی

کشور: لهستان

باشگاه: یوونتوس

زمانی را به یاد می آورید که شچینی یک دروازه بان ناسازگار و مستعد اشتباه برای آرسنال بود؟ به نظر می رسید که حرفه توپچی او برای همیشه ادامه داشته باشد، اما در سن 24 سالگی به یک دوراهی رسید. سری آ اشاره کرد و نت متفکر لهستانی در نهایت به پتانسیل خود، ابتدا با رم و سپس یوونتوس پی برد – بی سر و صدا به یکی از قابل اعتمادترین دروازه بانان بازی تبدیل شد.

5) یان سامر

کشور: سوئیس

باشگاه: بوروسیا مونشن گلادباخ

سامر یکی از آن دروازه بان هایی است که تا زمانی که فیفا را باز کنید و متوجه شوید که او در مجموع 85 است، مورد توجه قرار نمی گیرد. پیروان فوتبال بین المللی در غیر این صورت می دانند. بازیکن بوروسیا مونشن گلادباخ در طول دهه گذشته با عملکرد قوی در جام جهانی و قهرمانی اروپا، حضوری ثابت در دوران اوج گیری فوتبال سوئیس داشته است. امسال، 5.0 گل او باعث شد تا بیش از حد انتظار در رده 88 در میان 5 دروازه بان بزرگ اروپایی قرار نگیرد و Sommer را محکم در 10 تیم برتر رتبه بندی ما قرار دهد.

4) هوگو لوریس

کشور: فرانسه

باشگاه: تاتنهام هاتسپر

در نگاه اول، هوگو لوریس در حال افول است. شوت های او در 21-22 بدترین ضربه او از زمانی بود که FBref در سال 2017 آمار دروازه بان های پیشرفته را پیگیری کرد و توزیع او هنوز چیزهای زیادی را برای او باقی می گذارد. با این حال، حتی در یک سال “پایین”، لوریس همچنان دروازه‌بانی بالاتر از حد متوسط ​​بود – زیرا ارزش 7.34 گل مورد انتظار برای اسپرز در لیگ برتر را داشت. این استانداردی است که دروازه بان تاتنهام تعیین کرده است. مایک میگنان شایسته نگاهی به دروازه خواهد بود، اما هوگو لوریس همچنان یکی از 5 دروازه بان برتر جهان است.

لوریس یکی از قهرمانان گمنام این فصل بود

دروازه‌بان #THFC به طور مداوم یک ضربه‌گیر محکم بود و در این فصل، در حالی که توزیع‌اش ضعیف بود، جارو کردنش عالی بود، او اغلب به دلیل سرعت مضحک در خارج از خط، موقعیت‌های بزرگ را متوقف می‌کرد! pic.twitter.com/y0xhGUJerb
— جان هریسون (@Jhdharrison1) 7 ژوئن 2022

3) ادرسون

کشور: برزیل

باشگاه: منچستر سیتی

همه ما می دانیم که ادرسون یکی از بهترین دروازه بان های جهان است، اما آمار نشان می دهد که این بازیکن برزیلی در فصول اخیر به خوبی شهرتش نبوده است. در فصل گذشته در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا، ادرسون 4.7 گل بیشتر از حد انتظار زد. همه‌گیری و توزیع او هنوز هم نخبه است، اما او از نظر ارزش کلی در گل‌های تیمش پشت سر آلیسون، لوریس، مندی و حتی آرون رمزدیل قرار گرفت.

یک دروازه بان را نمی توان با 9 ماه توقف کمی غیر استاندارد تعریف کرد، اما عملکرد ادرسون در نیمه اول کمپین 22-23 چیزی قابل نظارت خواهد بود.

2) تیبو کورتوا

کشور: بلژیک

باشگاه: رئال مادرید

با توجه به اینکه کورتوا در فصل گذشته برای لوس بلانکوس سنگ تمام عیار بود، ممکن است تعصب اخیر مطرح باشد، اما این بازیکن بلژیکی شایسته چنین رتبه مطلوبی است. در 13 بازی لیگ قهرمانان اروپا برای رئال در 21-22، دروازه بان بلژیکی از 5.1 گل بیشتر از حد انتظار جلوگیری کرد – میزان تقریباً ناشناخته. او به همان اندازه در داخل کشور ثابت قدم بوده و در سه فصل گذشته در لالیگا 0.71 گل در هر بازی ثبت کرده است.

سیو کورتوا در برابر نیمار در سال 2018 لحظه ای است که در تاریخ جام جهانی باقی خواهد ماند و این بازیکن بلژیکی به میراث بین المللی خود در قطر خواهد افزود.

1) آلیسون

کشور: برزیل

باشگاه: لیورپول

چند سال پیش، نگهبانان متعددی برای بهترین بودن در جهان وجود داشتند. مانوئل نویر، ادرسون، آلیسون، یان اوبلاک و حتی هوگو لوریس دلایل موجهی برای استحقاق مقام اول داشتند. در فصول اخیر، هر پنج بازی بسیار خوب بازی کرده‌اند، اما تنها یکی از آنها در سطحی عمل کرده که شایسته کناره‌گیری از رقابت است: آلیسون.

مرد لیورپولی یک دروازه بان کاملا مدرن است. و در حالی که او در همان قالب هم تیمی برزیلی ادرسون ساخته شده است، او تقریباً در تمام جنبه های بازی (به جز احتمال توزیع) از دروازه بان من سیتی بهتر عمل می کند. این مسابقه بدون مسابقه بود.

 

جام جهانی فانتزی 2022: بهترین دروازه بانان برای مرحله گروهی

بهترین دروازه بانان جام جهانی فانتزی 2022 برای مرحله گروهی چه کسانی هستند؟ عبدالرحمان، چهار بار برتر 1k و 6 بار برتر 5k FPL، شش دروازه بان برتر مرحله گروهی را با نگاهی به بازی ها و شانس های کلین شیت آنها شناسایی می کند.

عبدالله از شش تا شماره یک شمارش معکوس می کند و سه انتخاب برتر او به طور انحصاری برای اعضای Hub فاش شده است.

 

اولین جام جهانی فوتبال کجا و چگونه بود ؟ 

مطلب پیشنهادی

ابعاد میز بیلیارد اسنوکر

ابعاد میز بیلیارد اسنوکر

ابعاد میز بیلیارد اسنوکر بیلیارد اسنوکر، ورزشی جذاب و پرطرفدار که قدمت آن به قرن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *