دوشنبه , 11 تیر 1403 - 5:51 قبل از ظهر
بازی دو نفره ماشینی ps5

بهترین بازی های ماشینی دو نفره ps5

ورود به دنیای خیره کننده گیم، تجربه‌ای فوق‌العاده و ماندگار را در هر مقطعی برای مخاطبان می سازد. البته که با گذشت زمان و معرفی کنسول های نسل جدید، به تعداد افراد علاقه‌مند اضافه شده و خانواده‌ی گیمرها  روز به روز در حال بزرگ‌تر شدن است. با معرفی PS5 به دنیای بازی شاهد موجی عظیم از ابراز اشتیاق و علاقه‌ی طرفدارن بودیم. ویژگی‌های بی‌نظیر این کنسول نسل نهمی باعث کنجکاوی و تحلیل‌های بسیاری از طرف فعالان این حوزه شد. ویژگی‌هایی مثل پشتیبانی از رزولوشن 4k ، نرخ فریم 120 و اضافه شدن SSD  که تنها بخش کوچکی از قابلیت‌های PS5  می‌باشد.

پلی استیشن 5 در دو نسخه معمولی و دیجیتال عرضه شد و تفاوت این دو نسخه در پشتیبانی از دیسک های فیزیکی است. در واقع خریداران با انتخاب مدل معمولی امکان تجربه‌ی بازی های فیزیکی را نیز خواهند داشت، در صورتی که با خرید نسخه دیجیتال این امکان وجود ندارد.

اکانت‌ های ظرفیتی PS5:

پلی استیشن 5 برای دسترسی به ویدیو گیم های مختلف، راه های متفاوتی را با خصوصیات منحصر به فرد در اختیار گیمر‌ها گذاشته است. همانطور که اطلاع دارید به دلیل موقعیت و شرایط افراد داخل ایران، استفاده از راه‌هایی مثل گیفت کارت و یا اکانت پلاس و غیره موانع مختلفی دارد و ممکن است در مواردی باعث محروم شدن طرفداران از بازی‌های مورد علاقه‌شان شود.

اما جای نگرانی نیست، با پیشرفت تکنولوژی کنسول‌ها آپشنی به اسم اکانت‌های ظرفیتی معرفی شد.

این اکانت‌ها در سه ظرفیت 1 ،2 ،3 عرضه می‌شوند و هر فرد مطابق با سلیقه خود می‌تواند اکانت بازی مورد نظرش را از طریق فروشگاه‌ه معتبر گیم خریداری کرده و تجربه‌ای لذت بخش از بازی های به روز را داشته باشد.

برای تهیه اکانت بازی در ژانر های مختلف کافیست روی خرید اکانت قانونی و ظرفیتی ps5 کلیک کنید و در سایت گاماریو با کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن ظرفیت بازی مد نظرتان را تهیه کنید.

هر اکانت بازی دارای سه ظرفیت مستقل است که هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند.

·       ظرفیت ۱ : در ظرفیت ۱ امکان تجربه‌ی بازی فقط به شکل آفلاین وجود دارد و برای افرادی که به بازی های گروهی آنلاین علاقه‌مند هستند مناسب نیست. همچنین این ظرفیت قیمت پایین‌تری نسبت به دو ظرفیت دیگر دارد.

·       ظرفیت ۲ : این ظرفیت بیشترین ویژگی‌ها را در خود جای داده است. با داشتن اکانت ظرفیت 2 امکان تجربه‌ی بازی هم به شکل آنلاین و هم آفلاین وجود دارد.

·        ظرفیت ۳ : اگر به انجام بازی های انلاین علاقه دارید بی‌شک ظرفیت ۳ مناسب‌ترین انتخاب برای شما خواهد بود. با داشتن این اکانت امکان انجام بازی فقط به شکل آنلاین برای گیمر‌ها وجود دارد.

بازی دو نفره ماشینی ps5

معرفی بهترین بازی های ماشینی PS5:

انتخاب بازی های ماشینی و اجرای آن با این کنسول قوی قطعا تصمیم خوبی خواهد بود. جهت آشنایی بهتر و شناخت این ژانر، بهترین‌های این سبک را به طور خلاصه برایتان آورده‌ایم. در ادامه لیستی از بازی های ماشینی، با کیفیت ساخت بالا و گیم پلی درجه یک در انتظار شما می‌باشد.

·     بازی   Gran Turismo 7:

سال انتشار: سری هفتم گرن توریسمو در سال ۲۰۲۰ همزمان با معرفی PS5 رونمایی و در 2022 برای کنسول های 4 و 5 منتشر شد.

بررسی بازی: گرن توریسمو در یک کلام قلبی عاشقانه و پر از جزئیات برای طرفداران و شیفتگان اتومبیل رانی محسوب می‌شود. شروع بازی با بخش موزیک رالی است که فضایی دل‌انگیز را برایتان ایجاد خواهد کرد و پس از آن با تیتراژ نامبر وانِ تاریخ اتومبیلرانی روبرو خواهید شد.

پس از گذراندن این دو مرحله آشنایی با دستیار شما سارا و پس از آن ورود به دنیای هیجان انگیز کافه گرن توریسمو در انتظارتان است، جایی که زمانی نسبتا طولانی را در آن سپری خواهید کرد و لیستی از ماموریت‌های مختلف برایتان چیده شده است.

بررسی گیم پلی: برخلاف نسخه 2017 شاهد پیشرفتی چشم‌گیر در سری هفتم هستیم، جزئیات گیم پلی و کیفیت آن کاملا مشهود بوده و مخاطب را به وجد خواهد آورد.

·   بازی Need For Speed Unbound:

سال انتشار: 2022

بررسی بازی: اگر با سری های قبلی این بازی آشنایی مختصری داشته باشید قطعا ضعف های بسیاری را در هر نسخه به یاد خواهید آورد. اما سری 2022 این بازی تحولی خیره کننده را به خود دیده است. پس از گذشت سال‌ها هنگام راندن اتومبیل های نید فور اسپید بالاخره حسی واقعی از رانندگی و کنترل خودرو را خواهید داشت که این موضوع پیشرفتی بی‌نظیر برای این سری بازی محسوب می‌شود.

 همچنین جلوه های گرافیکی و افکت های جدید بازی تاثیر محسوسی روی افزایش کیفیت ویدیو گیم داشته اند. نید فور اسپید داستان پیچیده‌ای ندارد اما تجربه‌ای دوست داشتنی را برایتان خواهد ساخت.

بازی ماشینی دو نفره ps4

·   بازی     The Crew Motorfest:

سال انتشار: 2023

بررسی بازیاز The Crew Motorfest می‌توان به عنوان بهترین تلاش یوبیسافت در ژانر ریسینگ یاد کرد. البته احتمالا با تجربه‌ی این بازی در همان دقایق اولیه متوجه شباهت پلان های مختلف دنیای The Crew Motor Fest به رقیب دیرینه آن یعنی فورتزا هورایزن خواهید شد، هرچند لازم نیست ناامید شوید، چرا که اتفاقات هیجان انگیز‌تری در انتظار شما خواهد بود.

پس از شروع بازی به پلی لیست های کاملا متفاوتی سفر می‌کنید و تجربه ای کلی نسبت به فضا های مختلف گیم پیدا خواهید کرد.

از رانندگی به سبک سافاری و سرعت پایین تا تجربه‌ی آفرود با سرعتی سرسام آور. همچنین بخش هایی مثل مسابقات خودرویی متفاوت در سبک کلاسیک، ژاپنی و غیره برایتان آماده شده است. ویژوال چشم‌نواز و گرافیک فوق‌العاده نیز از دیگر نقاط قوت این بازی محسوب می‌شوند.

Dakar Desert Rally:

سال انتشار: 2022

بررسی بازیرقابتی دیوانه وار با هیولا های آفرود، خلاصه‌ای کوتاه و جذاب از این عنوان پر طرفدار است. تجربه‌ای هیجان انگیز از تنگاتنگ ترین رقابت رالی که عطش مخاطبان را برای پیروزی می سنجد. به همین دلیل نداشتن داستان پر جزئیات، چیزی از جذابیت‌های این بازی کم نکرده است. جهان این بازی بسیار متفاوت بوده و لوکیشن های خاصی را به عنوان زمین مسابقه به تصویر کشیده است.

بررسی گیم پلیواقع گرایانه بودن بازی مهم‌ترین نکته‌ایست که توجه ها را به گیم پلی قوی آن جلب می‌کند. روندی واقعی از آسیب دیدن اتومبیل و برخورد‌های سنگین را به دلیل استفاده از انیمیشن‌های جذاب  و ارتقای بی‌نظیر سطح گیم پلی شاهد خواهید بود.

بازی دو نفره ماسبقه ای ps5 و ps4

·      بازی  DIRT 5:

سال انتشار: 2020

بررسی بازی: DIRT 5  در بین بازی های ریسینگ ارکد نوستالژی، قدیمی و جذاب قرار می‌گیرد که مخاطب را به خوبی سرگرم می‌کند. به طور کلی مسابقات طراحی شده برای این عنوان کیفیت خوبی دارند اما به دلیل تعداد زیاد در مواردی شاهد تکراری شدن روند مسابقات هستیم، اما نکته‌ای که باعث شده این ویدیو گیم همچنان پرطرفدار و سرگرم کننده باشد، در نظر گرفتن اتومبیل های خاص برای هر رقابت است. این موضوع باعث ایجاد تنوعی خوب در هر مسابقه شده و مخاطب را به ادامه بازی علاقه‌مند می‌کند. در این سری از بازی 63 ماشین طراحی شده که در 13 کلاس در اختیارتان قرار می‌گیرند.

بررسی گیم پلیمیزان کیفیت گیم پلی، خود را در جذابیت های بصری نشان داده است. نور پردازی عالی و همچنین افکت های حرفه‌ای بیانگر پیشرفت گیم پلی این عنوان نسبت به نسخه‌های قبلی می‌باشد.

· بازی  F1 :

سال انتشار: 2022

بررسی بازی: سری بازی های فرمول وان جزو سرگرمی های همیشگی طرفداران ژانر ماشین سواری محسوب می‌شود. البته گفتنیست که نسخه های عرضه شده در هر سال تغییرات زیادی را به خود ندیده‌اند. در نسخه F1 22 شاهد حذف بخش داستانی و تمرکز سازنده روی حالت آنلاین هستیم. با این حال توجه به نزدیک بودن ویژگی‌های هر خودرو به نسخه واقعی آن، اتفاق جالب و خوبی می‌باشد چرا که باعث افزایش حس واقع گرایانه بازی شده است. F1 22 دارای بخش جدیدی به نام Supercar است که شامل ۱۰ ماشین اسپرت می‌شود. با استفاده از این ماشین ها می‌توانید در رویداد های مرتبط با My Tom و My Career شرکت کنید.

گیم پلیبه طور مختصر گیم پلی این بازی می‌توانست بهتر عمل کند و نقش پررنگ تری را داشته باشد اما تجربه‌ی بصری نسبتا خوبی را از خود نشان می‌دهد.

علاوه بر تمامی بازی های هیجان انگیز فوق در ژانر ماشین سواری می توانید وارد سایت گاماریو شوید و حتی اگر پلی استیشن 4 نیز دارید ظرفیت بازی ها را تهیه کنید.

 گاماریو : https://gamario.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *