دوشنبه , 11 تیر 1403 - 7:34 قبل از ظهر

آیا FIFA 23 ارزش خرید دارد؟

مدتی است که از عرضه FIFA 23 بر روی همه پلتفرم ها می گذرد (اگر دوره دسترسی اولیه را در نظر بگیرید کمی بیشتر است). با این حال، بسیاری از بازیکنان هنوز در مورد بررسی بازی به دلیل شک و تردید نسبت به آنچه که ارائه می دهد مردد هستند. در حال حاضر، تقریباً هیچ تخفیفی برای FIFA 23 وجود ندارد. تنها موارد موجود، پیشنهادهای تبلیغاتی در فروشگاه‌های فیزیکی خاص یا تخفیفی است که برای کسانی که مشترک خدمات EA Play در همه پلتفرم‌ها هستند، اعمال می‌شود. البته شما در ایران میتوانید با تهیه اکانت های قانونی یا هکی با قیمت های بسیار مناسب تر نسبت به قیمت های جهانی این بازی را داشته باشید .

بسیاری از بازیکنان اگر بخواهند از نسخه امسال فیفا لذت ببرند، باید تمام هزینه را بپردازند. سوالی که اکنون مطرح می شود این است که آیا بازی به اندازه کافی محتوای خوب را ارائه می دهد تا بازیکنان بتوانند پول نقدی که به سختی به دست آورده اند را صرف آن کنند؟

FIFA 23 تا یک محصول کامل فاصله زیادی دارد، اما تنها گزینه ای است که عاشقان فوتبال در حال حاضر دارند

فوتبال به طور گسترده ای به عنوان محبوب ترین ورزش در جهان شناخته می شود. پتانسیل یک بازی ویدیویی که هدف آن تقلید از تجربه فوتبال است غیرقابل انکار است و EA Sports این واقعیت را در دو دهه گذشته ثابت کرده است. با این حال، همانطور که هدف توسعه دهندگان هیجان انگیز بوده است، آنها اغلب با موانعی روبرو شده اند. عرضه امسال محصول معجزه آسایی نیست و چندین ایراد دارد. برای شروع، اشکالات و اشکالات عمده هنوز به طور کامل رفع نشده اند، و حفره هایی وجود دارد که متقلبان می توانند از آنها سوء استفاده کنند. برخی از ویژگی ها، مانند نحوه تصمیم گیری بازی در مسابقاتی که در آن حریف از آن خارج می شود، برای بازیکنان بسیار خسته کننده است. همچنین نکات انتقادی زیادی در مورد گیم پلی بازی وجود دارد.

فیفا 23 در حالی که کاستی های خود را دارد، ارزش بهتری نسبت به عناوین سالانه قبلی دارد. در حالی که گیم پلی بازی بی نقص نیست، اما برای یک بازیکن گسترده مناسب است. چیزهایی مانند Pace در متا غالب هستند، اما سیستم AcceleRATE جدید در پلتفرم‌های نسل فعلی وضعیت را بهبود بخشیده است. علاوه بر این، امسال کارت های بسیار بیشتری قابل اجرا هستند.

پخش کننده های رایانه شخصی اکنون می توانند از ویژگی های نسل فعلی مانند HyperMotion لذت ببرند. این بازی همچنین یک گزینه متقاطع در تمام حالت های بازی اصلی ارائه می دهد. به لطف این ویژگی، بازیکنان می توانند بدون نگرانی در مورد پلتفرم، با و در برابر دوستان و حریفان تصادفی خود بازی کنند.

در حالی که تمام حالت های بازی از سال های گذشته حفظ شده است، FIFA 23 یک حالت بازی اختصاصی جام جهانی نیز خواهد داشت. این حالت اخیراً به لطف یک نقص در PS5 قابل دسترسی است و حداقل می توان گفت بسیار جالب به نظر می رسد.

به طور کلی، FIFA 23 آنچه را که انتظار می رود انجام می دهد و زمینه های زیادی برای بهبود دارد. با این حال، این بهترین بازی ویدیویی فوتبال است که امروز یک عاشق این ورزش می تواند داشته باشد.

در حالی که eFootball 2022 رایگان است، محتوای کافی برای شروع ندارد. به سختی به نظر می رسد که یک بازی تمام شده باشد و چیزی برای ارائه به کسانی که ترجیح می دهند بازی آفلاین را ترجیح دهند، ندارد.

باشگاه زنان

برای اولین بار، می‌توانید با بهترین تیم‌های Division 1 Arkema و Barclays FA Women’s Super League بازی کنید تا باشگاه‌هایی مانند زنان چلسی، زنان یوونتوس یا رئال مادرید فمنینو را رهبری کنید.

FIFA 23 Women
این ویژگی یک تجربه واقعی را در کنار بزرگترین ستاره های زن فوتبال در همان زمین امکان پذیر می کند. و این تمام نیست، زیرا فناوری گرافیکی جدید انیمیشن‌های آشنای شخصیت‌های زن را کاملاً تغییر می‌دهد و آن‌ها را نسبت به نصب‌های قبلی کمتر مردانه می‌کند.

برای خرید بازی فیفا 23 میتوانید وارد لینک ( خرید اکانت قانونی fifa 23 ) شوید در سایت گیم سنتر شوید .

Crossplay

یکی دیگر از تغییرات عظیم، بازی متقابل است. اکنون، کاربران نسل‌های پلتفرم یکسان می‌توانند با هم سرگرم شوند. بنابراین اگر صاحب رایانه شخصی، پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری X/S هستید، می توانید با دارندگان این دستگاه ها به صورت چند نفره بازی کنید.

FIFA 23 Crossplay

از سوی دیگر، کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 می توانند از گیم پلی یکپارچه روی پلتفرم های مربوطه خود لذت ببرند. چنین استراتژی راهی عالی برای نزدیک کردن بازیکنان به جای ایجاد جوامع مجزا از طرفداران در یک پلتفرم است. فیفا 22 نیز کراس پلی را معرفی کرد، اما خیلی دیر، و عملکرد آن در مقایسه با FIFA 23 محدودتر بود.

FIFA 23 vs FIFA 22 – کدام بهتر است؟

برخی از بازیکنان ادعا می کنند که ارزش ندارد پول نقد برای نصب های جدید فیفا خرج کنید زیرا همه آنها مانند موارد قبلی هستند. این بیانیه اما در مورد FIFA 23 که تغییرات فوق‌العاده‌تری نسبت به هر عنوان گذشته به ارمغان آورد، معنی ندارد.

حالت جام جهانی قطر، که در گرافیک غیرقابل تصور واقعی Hypermotion2 تنظیم شده است، برای لذت بردن از ساعت های طولانی گیم پلی هیجان انگیز کافی است. در این مقایسه، FIFA 23 بسیار بهتر از FIFA 22 است. و اگر هنوز هیچ یک از این بازی ها را ندارید و نمی دانید که کدام یک ارزش سرمایه گذاری بیشتری دارد – گیم پلی حماسی غیرقابل تصور را در FIFA 23 انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی

آیا هنر هوش مصنوعی می تواند جایگزین خلاقیت هنرمندان انسانی شود؟ این چیزی است که یک مطالعه جدید نشان می دهد

با استفاده از Midjourney، DALL-E، Stable Diffusion و سایر نرم افزارهای هوش مصنوعی که در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *